In de maand trailer krijgt ze al contact met iemand. Kan ook een bedrieger zijn natuurlijk, maar soitquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:37 schreef Stargazer93 het volgende:
Ja klopt, in De Koning werden er ook
anekdotes verteld. Toch had ik het mooi gevonden als er bij de uitvaart ook nog toespraken werden gehouden door de personen die dicht bij Laura stonden.
Ik ben toch ook wel nieuwsgierig naar het verhaal rondom de geheime zoon of dochter van Simon. De meeste mensen denken dat dit Troj is en daar ga ik zelf ook vanuit, maar er zijn ook mensen die suggereren dat het Nina is. Dat zou dan voor Ludo en Janine wellicht weer een reden zijn om voor de 10000ste keer uit elkaar te gaan.
Maar aan de andere kant zou dat gezien de tijdlijn niet kunnen, omdat Janine immers nog dacht dat Simon dood was toen Nina werd geboren, als ik me niet vergis. En bovendien zou dit ook weer een enorme retcon zijn en veel dingen "omgooien". Een beetje vergezocht dus, maar je weet het maar nooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:38 schreef rvtm het volgende:
Potdomme ja! Dat stelde ook niks voor. Maar wie weet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Precies! En dan is Maxime nooit Nina's tante geweest en heeft Amy nooit haar halfzusje gestalktquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Nina door een retcon opeens niet van Ludo is maakt dat Nick en Amy de enige kinderen van Ludo juist die twee die hij als vuilnis behandeld heeft.
Ik had de maandtrailer nog niet gezien, maar net wel en toen zag/hoorde ik dat ja. Het is inderdaad al eens eerder voorgekomen in GTST dat een bedrieger zich voordeed als familielid. De meest indrukwekkende vond ik David Harkema die zich in seizoen 1 voordeed als de zoon van Helen Helmink. Wat een sluw en gemeen personage was dat! Ik was nog niet geboren tijdens de eerste 2 seizoenen van GTST, maar heb de seizoenen later op DVD gezien.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:19 schreef Japepk het volgende:
[..]
In de maand trailer krijgt ze al contact met iemand. Kan ook een bedrieger zijn natuurlijk, maar soit
Vergeet John Alberts niet.quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:53 schreef Stargazer93 het volgende:
[..]
Precies! En dan is Maxime nooit Nina's tante geweest en heeft Amy nooit haar halfzusje gestalkt
[..]
Ik had de maandtrailer nog niet gezien, maar net wel en toen zag/hoorde ik dat ja. Het is inderdaad al eens eerder voorgekomen in GTST dat een bedrieger zich voordeed als familielid. De meest indrukwekkende vond ik David Harkema die zich in seizoen 1 voordeed als de zoon van Helen Helmink. Wat een sluw en gemeen personage was dat! Ik was nog niet geboren tijdens de eerste 2 seizoenen van GTST, maar heb de seizoenen later op DVD gezien.
Ook in seizoen 12 was er iets soortgelijks toen Daantje op zoek was naar haar vader. De bedrieger die zich toen als haar vader voordeed was echter maar een paar afleveringen in beeld, terwijl David halverwege seizoen 2 pas weer uit de serie ging. Ook de verhaallijnen waren totaal verschillend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:10 schreef RaymanNL het volgende:
Vond de uitvaart prima en eervol! Laura heeft hiervoor al twee afleveringen aandacht gekregen inclusief een recap. Juist hoe ze het nu deden was verfrissend.Van alle comebacks die je kan laten blijven die clownSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zit ook rustig zijn minderjarige nichtje slet gedrag aan te praten.
[ Bericht 3% gewijzigd door Dr.Mikey op 01-10-2025 01:24:11 ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Wordt weer een puber kalverliefde verhaallijntje, pfff. Verder alle oudgediende zijn door Henk eigenhandig de deur uitgewerkt helaas, de overige waren er al veel eerder uit maar het laatste restje is dus ook vertrokken nu en vergrijpt zich aan Laura 2.0 want dat is het duidelijk voor de schrijvers, iemand die iets jonger is dan Laura en nog wat fris en fruitig is voor Henk, is de bedoeling. Dat pad werd direct al bewandeld toen Laura 1.0 nog in leven was, als voorbereiding voor wat komen ging...quote:Op woensdag 1 oktober 2025 01:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die kerel bij Demi doet denken aan JanJaap uit nieuwe tijden dat is niet goed.
En Janine begint weer aan een podcastavontuur, om het maar compleet te maken.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 02:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wordt weer een puber kalverliefde verhaallijntje, pfff. Verder alle oudgediende zijn door Henk eigenhandig de deur uitgewerkt helaas, de overige waren er al veel eerder uit maar het laatste restje is dus ook vertrokken nu en vergrijpt zich aan Laura 2.0 want dat is het duidelijk voor de schrijvers, iemand die iets jonger is dan Laura en nog wat fris en fruitig is voor Henk, is de bedoeling. Dat pad werd direct al bewandeld toen Laura 1.0 nog in leven was, als voorbereiding voor wat komen ging...
Katja ook al weer vertrokken, kijkcijfers down the drain loading...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag toch hopen dat zowel Idse als Blaadje Blanco (en eigenlijk dat hele schrijfteam wat er nu zit) tegen de 7500ste aflevering voorgoed vertrokken zijnquote:Tijdens de viering van het 35-jarig bestaan vertelde uitvoerend producent Idse Grotenhuis dat er inmiddels toegewerkt wordt naar het volgende jubileum, namelijk de 7500e aflevering. RTL-directeur Peter van der Vorst deelde dat er iedere dag „nog steeds ruim 1,1, bijna 1,2 miljoen mensen” naar de serie kijken. „Verspreid over RTL 4 en Videoland, en steeds meer naar Videoland. Het laat zien hoe belangrijk de serie nog steeds is, en dat gaat onverminderd door.”
Ja dat verhaallijntje over Linda haar nog niet ondekte zoon begint nu. Zal er vast wel een nieuwe acteur komen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:46 schreef Japepk het volgende:
[..]
En Janine begint weer aan een podcastavontuur, om het maar compleet te maken.
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:39 schreef Stargazer93 het volgende:
Over de aflevering van woensdag 8 oktober:Zijn Robert en Jef weer vertrokken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zijn Robert en Jef weer vertrokken?
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:15 schreef Stargazer93 het volgende:
[..]Zou wel typisch gtst zijn om ze zonder ruchtbaarheid uit beeld te laten verdwijnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:15 schreef Stargazer93 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!
Jup, inderdaa 's. Ik weet weer dat ik een ugly crie heb🤣quote:Op donderdag 25 september 2025 00:37 schreef Japepk het volgende:
Jup, ik vind het ook wel passend (of niet storend) dat het met Henk was.
En het duurt even, maar de scènes waarin de oude garde hoort dat Laura overleden is.... Biggelend over de wangen hoor
Van dat jointje wat laura uiteindelijj, nadat ze julian had betrapt, heeft gerookt, is wel in beeld geweest, hoorquote:Op dinsdag 30 september 2025 13:45 schreef Japepk het volgende:
[..]
één anekdote die niet eens uit de serie kwam. We hadden ook geen aflevering vol talking heads hoeven te zien, maar dit was wel heel karig en de toevoeging van Robert was minder dan minimaal. Goed, Laura was al lange tijd ziek, maar dan nog was meer verdriet mooi geweest.
Jessica zei al "iets zegt me dat wij elkaar vaker gaan zien"quote:Op woensdag 1 oktober 2025 02:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wordt weer een puber kalverliefde verhaallijntje, pfff. Verder alle oudgediende zijn door Henk eigenhandig de deur uitgewerkt helaas, de overige waren er al veel eerder uit maar het laatste restje is dus ook vertrokken nu en vergrijpt zich aan Laura 2.0 want dat is het duidelijk voor de schrijvers, iemand die iets jonger is dan Laura en nog wat fris en fruitig is voor Henk, is de bedoeling. Dat pad werd direct al bewandeld toen Laura 1.0 nog in leven was, als voorbereiding voor wat komen ging...
Katja ook al weer vertrokken, kijkcijfers down the drain loading...
Ja, tuurlijk. Weer voor 1 aflevering of zo.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:20 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Jessica zei al "iets zegt me dat wij elkaar vaker gaan zien"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |