quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:15 schreef Stargazer93 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!
Jup, inderdaa 's. Ik weet weer dat ik een ugly crie heb🤣quote:Op donderdag 25 september 2025 00:37 schreef Japepk het volgende:
Jup, ik vind het ook wel passend (of niet storend) dat het met Henk was.
En het duurt even, maar de scènes waarin de oude garde hoort dat Laura overleden is.... Biggelend over de wangen hoor
Van dat jointje wat laura uiteindelijj, nadat ze julian had betrapt, heeft gerookt, is wel in beeld geweest, hoorquote:Op dinsdag 30 september 2025 13:45 schreef Japepk het volgende:
[..]
één anekdote die niet eens uit de serie kwam. We hadden ook geen aflevering vol talking heads hoeven te zien, maar dit was wel heel karig en de toevoeging van Robert was minder dan minimaal. Goed, Laura was al lange tijd ziek, maar dan nog was meer verdriet mooi geweest.
Jessica zei al "iets zegt me dat wij elkaar vaker gaan zien"quote:Op woensdag 1 oktober 2025 02:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wordt weer een puber kalverliefde verhaallijntje, pfff. Verder alle oudgediende zijn door Henk eigenhandig de deur uitgewerkt helaas, de overige waren er al veel eerder uit maar het laatste restje is dus ook vertrokken nu en vergrijpt zich aan Laura 2.0 want dat is het duidelijk voor de schrijvers, iemand die iets jonger is dan Laura en nog wat fris en fruitig is voor Henk, is de bedoeling. Dat pad werd direct al bewandeld toen Laura 1.0 nog in leven was, als voorbereiding voor wat komen ging...
Katja ook al weer vertrokken, kijkcijfers down the drain loading...
Ja, tuurlijk. Weer voor 1 aflevering of zo.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:20 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Jessica zei al "iets zegt me dat wij elkaar vaker gaan zien"
Huh?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
Er is zeker iets dat afwijkt, voor wat betreft de voorraad aan afleveringen. Begin Juli is er een scene opgenomen ter ere van het vertrek van Laura. Die scene komt pas in december op televisie.
Nooit geweten! Op socials wordt ook de achtergrondmuziek van de scène gedeeld. Prachtig! Alleen jammer dat er nu op 1 oktober weinig buzz rond de serie/Jette is.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:16 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Van dat jointje wat laura uiteindelijj, nadat ze julian had betrapt, heeft gerookt, is wel in beeld geweest, hoor
Ik volg de classics, een dit uw voir mij nu weer 3 jaar geledenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:31 schreef Japepk het volgende:
[..]
Nooit geweten! Op socials wordt ook de achtergrondmuziek van de scène gedeeld. Prachtig! Alleen jammer dat er nu op 1 oktober weinig buzz rond de serie/Jette is.
Same here! Jaren niet gezien maar die aflevering moest ik wel checken.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 01:51 schreef moemoe het volgende:
Vanavond voor het eerst sinds lange tijd weer naar GTST gekeken vanwege deze speciale uitzending.
Is die voice-over normaal tegenwoordig?Of was dat alleen voor deze aflevering?
Ik heb zo lang niet gekeken, dat ik niet wist wat er allemaal gaande was op het eind, behalve dan dat ik de voorkennis had dat Laura dood zou gaan.
Ik dacht heel even dat haar partner (?) haar de zee in zou rijden en dat dat dan haar einde zou zijn.
Pohhh stel je voor dat Henk haar gewoon voorover de zee in had gekieptquote:Op donderdag 2 oktober 2025 01:51 schreef moemoe het volgende:
Vanavond voor het eerst sinds lange tijd weer naar GTST gekeken vanwege deze speciale uitzending.
Is die voice-over normaal tegenwoordig?Of was dat alleen voor deze aflevering?
Ik heb zo lang niet gekeken, dat ik niet wist wat er allemaal gaande was op het eind, behalve dan dat ik de voorkennis had dat Laura dood zou gaan.
Ik dacht heel even dat haar partner (?) haar de zee in zou rijden en dat dat dan haar einde zou zijn.
Of een giftig goedje in de chocolademelk had geroerd, of de Parkinson medicatie had verwisseld met placebo's...quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:23 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Pohhh stel je voor dat Henk haar gewoon voorover de zee in had gekieptgewoon om met die ander te zijn. Ik snap dat dat niet het verdiende einde van het personage of de actrice zou zijn geweest maar dat is wel meer gtst van vroeger.
Zo ontspannen moordend als Martine Hafkamp dat kon in seizoen 2, 3 en 4 zullen we niet meer zien denk ik. Gaf een opdracht Helga de vermoorden, terwijl ze tijdens die daad zichzelf amuseerde met Frits van Houten of natuurlijk dat ze Helen Helmink vergiftigde en gewoon opgeruimd met haar eigen leven verder ging. Nee nu zien we een knullige Stefano die het zo sukkelig doet dat ik niet snap dat ie überhaupt verbaasd was en baalde dat het mislukte.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Of een giftig goedje in de chocolademelk had geroerd, of de Parkinson medicatie had verwisseld met placebo's...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |