abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218871283
Ook de aflevering vandaag was weer erg goed. En het lijkt of de 'one day flies' toch wat langer blijven zodat het plakvliegen worden vooralsnog....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218871443
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 00:45 schreef RaymanNL het volgende:
Ow en wat is Julian toch een leuke rol geworden! Mooie comeback uiteindelijk!
Die heeft meer zijn moeder verloren dan Dennis, Noud of Sil... Toen hij en Henk huilend de ambulance nakeken had ik het al niet meer. Hadden zo vader en zoon kunnen zijn
't Echte en 't ware!
  donderdag 25 september 2025 @ 22:48:16 #153
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_218871489
Ik ben eigenlijk blij dat jette niet als lijk te zien is, dat maakt de inpact van laura's scene met Arnie, echt groter, omdat dit ECHT haar laatse scene was
pi_218871735
Ik verwacht helaas niet dat het sterke niveau van de jubileumaflevering en het vervolg zich lang zal doorzetten. Hopelijk weten ze het momentum vast te houden tot na de uitvaart van Laura, ergens verwacht ik daar ook nog wel een stoet aan (dezelfde) bekende gezichten. Maar daarna vrees ik het ergste, want wat ik al zei: de makers excelleren alleen nog bij jubilea.

Dat is ook wel de stille kracht van GTST: er is zó'n enorme geschiedenis opgebouwd in die 35 jaar en op een redelijk consistente wijze dat je daar als makers altijd uit kunt putten en - mits goed geschreven en uitgewerkt - de kijkers daarmee laat meevoelen. Geen van de andere Nederlandse soaps hebben dat ooit gehad wegens wanbeleid vanuit makers en/of zenders, dat maakt het zo uniek. Het is alleen zo jammer dat ze teveel hun eigen ding willen doorduwen of experimenteren, want deze afleveringen bewijzen waar de kracht van GTST ligt. Ik ga nu vloeken in de kerk, maar: zelfs Charlie en Lucas, twee personages waar ook ik een godsgruwelijke hekel aan heb, kon ik prima verdragen nu. Er zit toch een soort herkenbaarheidsfactor in waardoor ik denk tijdens het kijken van "ah ja, dit voelt vertrouwd". Tuurlijk, het is gevoed door nostalgie en een permanente terugkeer van genoemde personages zou de absolute horror zijn, maar ik kijk hier liever naar dan iedere verhaallijn van slaapverwekkende Demi of Elisa.

Als ik dat vergelijk met de afleveringen die deze week op RTL4 zijn vertoond, dan is dat voor mij een verschil van dag en nacht. Voorbeeld: het fraude-verhaal van Nola en de consequenties daarv- oh nee, er zijn geen consequenties, mevrouw heeft examenfraude gepleegd en als straf mag ze naar een fucking privéschool wat 30.000 euro kost. En waarom? Omdat mama Nina gruwelde van het idéé alleen al dat haar dochter naar een school in Trochterwaard moest, waarbij Nola met zowel de trein als de bus moest reizen om er te komen. Typisch een voorbeeld van de Amsterdamse grachtengordelgedachtengang van dat zooitje schrijvers onder aanvoering van Blaadje Blanco, waarbij een bakfietsmama en -dochter een bondje smeden om papa (in dit geval Bing) te overrulen. Er zullen genoeg 16-jarigen zijn die vijf dagen in de week ettelijke kilometers moeten fietsen of reizen met het OV om bij hun middelbare school te komen, vooral in de provincie maar ook in de steden. Daarnaast: Nola doet iets strafbaars en wordt daarvoor uiteindelijk beloond want al háár eisen worden ingewilligd. Nee, lekker 'persoonlijk, herkenbaar en dichtbij' is dit weer.

Dan zet ik liever voor de zoveelste keer het eerste seizoen op. Natuurlijk is dat zo knullig en amateuristisch als maar kan en niet ieder verhaal was even realistisch, maar als een personage op z'n bek ging door een foute keuze of handeling moest die het zelf opknappen en de consequenties aanvaarden. Iets met 'Nee, het leven spaart je niet'. Kom daar nu nog eens om...
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_218871913
Ja het is een wokie soap aan het worden, al die deug voice overs tijdens de jubileum aflevering verraden dat ook al. Zoals de leiding van RTL dat graag ziet, lekker maatschappelijk betrokken, lekker inclusief.
Charlie vond/vind ik tot nu toe ook nog een feest der herkenning. Net of Lieke er niet uit geweest is. Maar ook een Ferry/Lucas.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 26 september 2025 @ 13:19:04 #156
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_218875468
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 10:37 schreef Frey het volgende:
Het is ook mooi om te lezen dat veel mensen die al jaren niet meer keken hier weer even voor gingen of nog gaan zitten en vervolgens helemaal volschieten. Dan zie je toch wel wat GTST voor iedereen heeft betekend.
For old time sake zet ik nu even aflevering 1 aan op Videoland. :P
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_218878303
Wat was er woke aan de voice-overs? Ik vond dat juist heel leuk gedaan.
pi_218880495
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 22:48 schreef GayGuy het volgende:
Ik ben eigenlijk blij dat jette niet als lijk te zien is, dat maakt de inpact van laura's scene met Arnie, echt groter, omdat dit ECHT haar laatse scene was
We hebben haar nog in de rolstoel gezien natuurlijk, maar ik snap wat je zegt. Ik hoop ook niet dat we nog een open kist scene krijgen.
't Echte en 't ware!
  zaterdag 27 september 2025 @ 02:33:37 #159
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_218880772
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 00:09 schreef Japepk het volgende:

[..]
We hebben haar nog in de rolstoel gezien natuurlijk, maar ik snap wat je zegt. Ik hoop ook niet dat we nog een open kist scene krijgen.
Ja dat. Dit moet gewoon echt de laatste aflevering met laura zijn
pi_218880869
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 19:22 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
Wat was er woke aan de voice-overs? Ik vond dat juist heel leuk gedaan.
Vroeg ik me ook af ja. Vond het ook best goed gedaan. Beetje quasi-poëtische zoetsappige teksten, maar niet woke.

Over woke gesproken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
pi_218881915
Ik vond het belerend met een wijzend vingertje naar de kijker toe, had niet gehoeven. Beelden spreken voor zich.
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 27 september 2025 @ 14:33:40 #162
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_218884192
Ik vond het ook belerend, in de zin van dat gtst ons als kijker wel even de lessen uit het leven meegeeft. En dan ook zo zoetsappig.

En aan de ene kant vond ik Laura's einde goed gedaan, memorabel. Maar mijn man en ik keken samen (mijn man kijkt nooit mee maar de jubileumuitzending wilde hij wel zien) en we konden het script elke zin voorspellen. 'hij gaat chocolademelk halen. Als hij zo terugkomt is zij overleden. Dan valt de chocolademelk in slow motion op de grond.'
Was heel leuk. Maar m'n man moest ook wel even wat traantjes wegpinken dus mission accomplished.

Hoogepunt vond ik de compilatie van Laura's leven en dan met name dat ze een lijk het water in gooit :')
pi_218889474
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 03:28 schreef Niels_ het volgende:

[..]
Vroeg ik me ook af ja. Vond het ook best goed gedaan. Beetje quasi-poëtische zoetsappige teksten, maar niet woke.

Over woke gesproken:
SPOILER
.
Haha ja oké, dat zou wél echt woke zijn 😅
  zondag 28 september 2025 @ 14:40:10 #164
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_218892285
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 23:16 schreef PeterKelder het volgende:
Ik verwacht helaas niet dat het sterke niveau van de jubileumaflevering en het vervolg zich lang zal doorzetten. Hopelijk weten ze het momentum vast te houden tot na de uitvaart van Laura, ergens verwacht ik daar ook nog wel een stoet aan (dezelfde) bekende gezichten. Maar daarna vrees ik het ergste, want wat ik al zei: de makers excelleren alleen nog bij jubilea.

Dat is ook wel de stille kracht van GTST: er is zó'n enorme geschiedenis opgebouwd in die 35 jaar en op een redelijk consistente wijze dat je daar als makers altijd uit kunt putten en - mits goed geschreven en uitgewerkt - de kijkers daarmee laat meevoelen. Geen van de andere Nederlandse soaps hebben dat ooit gehad wegens wanbeleid vanuit makers en/of zenders, dat maakt het zo uniek. Het is alleen zo jammer dat ze teveel hun eigen ding willen doorduwen of experimenteren, want deze afleveringen bewijzen waar de kracht van GTST ligt. Ik ga nu vloeken in de kerk, maar: zelfs Charlie en Lucas, twee personages waar ook ik een godsgruwelijke hekel aan heb, kon ik prima verdragen nu. Er zit toch een soort herkenbaarheidsfactor in waardoor ik denk tijdens het kijken van "ah ja, dit voelt vertrouwd". Tuurlijk, het is gevoed door nostalgie en een permanente terugkeer van genoemde personages zou de absolute horror zijn, maar ik kijk hier liever naar dan iedere verhaallijn van slaapverwekkende Demi of Elisa.

Als ik dat vergelijk met de afleveringen die deze week op RTL4 zijn vertoond, dan is dat voor mij een verschil van dag en nacht. Voorbeeld: het fraude-verhaal van Nola en de consequenties daarv- oh nee, er zijn geen consequenties, mevrouw heeft examenfraude gepleegd en als straf mag ze naar een fucking privéschool wat 30.000 euro kost. En waarom? Omdat mama Nina gruwelde van het idéé alleen al dat haar dochter naar een school in Trochterwaard moest, waarbij Nola met zowel de trein als de bus moest reizen om er te komen. Typisch een voorbeeld van de Amsterdamse grachtengordelgedachtengang van dat zooitje schrijvers onder aanvoering van Blaadje Blanco, waarbij een bakfietsmama en -dochter een bondje smeden om papa (in dit geval Bing) te overrulen. Er zullen genoeg 16-jarigen zijn die vijf dagen in de week ettelijke kilometers moeten fietsen of reizen met het OV om bij hun middelbare school te komen, vooral in de provincie maar ook in de steden. Daarnaast: Nola doet iets strafbaars en wordt daarvoor uiteindelijk beloond want al háár eisen worden ingewilligd. Nee, lekker 'persoonlijk, herkenbaar en dichtbij' is dit weer.

Dan zet ik liever voor de zoveelste keer het eerste seizoen op. Natuurlijk is dat zo knullig en amateuristisch als maar kan en niet ieder verhaal was even realistisch, maar als een personage op z'n bek ging door een foute keuze of handeling moest die het zelf opknappen en de consequenties aanvaarden. Iets met 'Nee, het leven spaart je niet'. Kom daar nu nog eens om...
Ik ben een simpel mens. PeterKelder haalt de huidige reeks met terechte kritiek onderuit, en ik ben het ermee eens.

Heeft Pia Blanco jou ook al op de blok gegooid, Kelder?
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zondag 28 september 2025 @ 16:07:43 #165
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_218893113
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 20:46 schreef Bpalma het volgende:
Ben benieuwd of de uitvaart van Laura er überhaupt wel komt met deze schrijvers weet je het natuurlijk nooit
In de maandtrailler zie je iedereen in het zwart, en in Kom je bij me eten VIPS zag je het pak wat johnny op de begravenis draagt. We gaan dus WEER huilen
pi_218896146
Twee top afleveringen en het niveau is weer klakkeloos gezakt tot niets.
morgen
SPOILER
pi_218896773
Precies, eigenlijk niets met/over Laura op maandag 6 oktober. Wel mooi hoe Ludo zo aangedaan is. Ben benieuwd wie dat bedacht heeft, ik kan me goed voorstellen dat dat vanuit Erik zelf komt. De uitvaart is op de 7e.
't Echte en 't ware!
pi_218900953
Dat wordt een hele korte uitvaart ja. Met maar een handvol mensen.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_218902101
Nou, dat was... Kort...
SPOILER
Ze hebben een poging gedaan. Mijn advies voor iedereen die weer even aanhaakt vanwege Laura; kijk de uitvaart niet, en laat Arnie die met haar de eeuwigheid inloopt het laatste beeld zijn. Bye GTST.
't Echte en 't ware!
  dinsdag 30 september 2025 @ 01:16:56 #170
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_218902117
Over deze aflevering...

SPOILER
pi_218902535
Ik ben redelijk nieuw op het forum en heb tot nu toe alleen nog maar topics over GTST gelezen. Ik heb me daar altijd erg mee vermaakt. Nu wil ik eindelijk ook eens zelf reageren. :)

De jubileumaflevering was echt schitterend! Mooi ook om al die wat oudere personages weer terug te zien, zowel in het echt als op de foto's, en ik kreeg ook een brok in mijn keel toen Laura door Arnie werd opgehaald, eindelijk weer samen. Ik sluit me bij Japepk aan, laat dat Laura's laatste scene zijn.

SPOILER

[ Bericht 40% gewijzigd door Stargazer93 op 30-09-2025 08:52:37 ]
pi_218902607
Ik kan hier veel over zeggen, maar die rant bewaar ik beter tot volgende week dinsdag.

Nou ja, één ding dan toch alvast: wat een ongekend prutswerk is dit.
pi_218903511
Die anekdotes kwamen toch al voorbij in De Koning?

Ik vond het vooral raar dat Jessica niet op de uitvaart was.

[ Bericht 41% gewijzigd door DeKleineOnbekende op 30-09-2025 12:35:14 ]
pi_218903955
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2025 12:15 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
Die anekdotes kwamen toch al voorbij in De Koning?

Ik vond het vooral raar dat Jessica niet op de uitvaart was.
één anekdote die niet eens uit de serie kwam. We hadden ook geen aflevering vol talking heads hoeven te zien, maar dit was wel heel karig en de toevoeging van Robert was minder dan minimaal. Goed, Laura was al lange tijd ziek, maar dan nog was meer verdriet mooi geweest.
't Echte en 't ware!
pi_218904242
Ja klopt, in De Koning werden er ook
anekdotes verteld. Toch had ik het mooi gevonden als er bij de uitvaart ook nog toespraken werden gehouden door de personen die dicht bij Laura stonden.

Ik ben toch ook wel nieuwsgierig naar het verhaal rondom de geheime zoon of dochter van Simon. De meeste mensen denken dat dit Troj is en daar ga ik zelf ook vanuit, maar er zijn ook mensen die suggereren dat het Nina is. Dat zou dan voor Ludo en Janine wellicht weer een reden zijn om voor de 10000ste keer uit elkaar te gaan. ;)

Maar aan de andere kant zou dat gezien de tijdlijn niet kunnen, omdat Janine immers nog dacht dat Simon dood was toen Nina werd geboren, als ik me niet vergis. En bovendien zou dit ook weer een enorme retcon zijn en veel dingen "omgooien". Een beetje vergezocht dus, maar je weet het maar nooit :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Stargazer93 op 30-09-2025 14:39:45 (toevoeging) ]
  dinsdag 30 september 2025 @ 14:44:25 #176
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_218904307
Als Nina door een retcon opeens niet van Ludo is maakt dat Nick en Amy de enige kinderen van Ludo juist die twee die hij als vuilnis behandeld heeft.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_218904480
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2025 14:37 schreef Stargazer93 het volgende:
Ja klopt, in De Koning werden er ook
anekdotes verteld. Toch had ik het mooi gevonden als er bij de uitvaart ook nog toespraken werden gehouden door de personen die dicht bij Laura stonden.

Ik ben toch ook wel nieuwsgierig naar het verhaal rondom de geheime zoon of dochter van Simon. De meeste mensen denken dat dit Troj is en daar ga ik zelf ook vanuit, maar er zijn ook mensen die suggereren dat het Nina is. Dat zou dan voor Ludo en Janine wellicht weer een reden zijn om voor de 10000ste keer uit elkaar te gaan. ;)

Maar aan de andere kant zou dat gezien de tijdlijn niet kunnen, omdat Janine immers nog dacht dat Simon dood was toen Nina werd geboren, als ik me niet vergis. En bovendien zou dit ook weer een enorme retcon zijn en veel dingen "omgooien". Een beetje vergezocht dus, maar je weet het maar nooit :)
In de maand trailer krijgt ze al contact met iemand. Kan ook een bedrieger zijn natuurlijk, maar soit
't Echte en 't ware!
pi_218905201
SPOILER
pi_218905349
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 17:38 schreef rvtm het volgende:
SPOILER
Potdomme ja! Dat stelde ook niks voor. Maar wie weet!

SPOILER
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_218905719
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2025 14:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Nina door een retcon opeens niet van Ludo is maakt dat Nick en Amy de enige kinderen van Ludo juist die twee die hij als vuilnis behandeld heeft.
Precies! En dan is Maxime nooit Nina's tante geweest en heeft Amy nooit haar halfzusje gestalkt ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 15:19 schreef Japepk het volgende:

[..]
In de maand trailer krijgt ze al contact met iemand. Kan ook een bedrieger zijn natuurlijk, maar soit
Ik had de maandtrailer nog niet gezien, maar net wel en toen zag/hoorde ik dat ja. Het is inderdaad al eens eerder voorgekomen in GTST dat een bedrieger zich voordeed als familielid. De meest indrukwekkende vond ik David Harkema die zich in seizoen 1 voordeed als de zoon van Helen Helmink. Wat een sluw en gemeen personage was dat! Ik was nog niet geboren tijdens de eerste 2 seizoenen van GTST, maar heb de seizoenen later op DVD gezien.

Ook in seizoen 12 was er iets soortgelijks toen Daantje op zoek was naar haar vader. De bedrieger die zich toen als haar vader voordeed was echter maar een paar afleveringen in beeld, terwijl David halverwege seizoen 2 pas weer uit de serie ging. Ook de verhaallijnen waren totaal verschillend :)
pi_218906018
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 18:53 schreef Stargazer93 het volgende:

[..]
Precies! En dan is Maxime nooit Nina's tante geweest en heeft Amy nooit haar halfzusje gestalkt ;)
[..]
Ik had de maandtrailer nog niet gezien, maar net wel en toen zag/hoorde ik dat ja. Het is inderdaad al eens eerder voorgekomen in GTST dat een bedrieger zich voordeed als familielid. De meest indrukwekkende vond ik David Harkema die zich in seizoen 1 voordeed als de zoon van Helen Helmink. Wat een sluw en gemeen personage was dat! Ik was nog niet geboren tijdens de eerste 2 seizoenen van GTST, maar heb de seizoenen later op DVD gezien.

Ook in seizoen 12 was er iets soortgelijks toen Daantje op zoek was naar haar vader. De bedrieger die zich toen als haar vader voordeed was echter maar een paar afleveringen in beeld, terwijl David halverwege seizoen 2 pas weer uit de serie ging. Ook de verhaallijnen waren totaal verschillend :)
Vergeet John Alberts niet.
  dinsdag 30 september 2025 @ 20:14:10 #182
268260 Dr.Mikey
pi_218906542
John Alberts of Peter Jensen inderdaad.
En de Beer die Zoey lokte naar het bos door te doen alsof hij haar vader was.
R.I.P DTS.
pi_218907085
Vond de uitvaart prima en eervol! Laura heeft hiervoor al twee afleveringen aandacht gekregen inclusief een recap. Juist hoe ze het nu deden was verfrissend.

SPOILER
  dinsdag 30 september 2025 @ 22:42:39 #184
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_218908326
Ik vond de uitvaart ook wel meevallen eerlijk gezegd. Wat me meer verbaast, is

SPOILER
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_218908916
Vond een beetje een rare uitvaart. Werd ze nu begraven of gecremeerd. Je zag er alleen wegvaren met directe familieleden wat doet vermoeden dat ze in besloten kring is begraven of gecremeerd. Ook weer een kleine verhaallijn fail.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 1 oktober 2025 @ 01:05:42 #186
268260 Dr.Mikey
pi_218908919
Die kerel bij Demi doet denken aan JanJaap uit nieuwe tijden dat is niet goed.
R.I.P DTS.
  woensdag 1 oktober 2025 @ 01:07:11 #187
268260 Dr.Mikey
pi_218908920
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2025 21:10 schreef RaymanNL het volgende:
Vond de uitvaart prima en eervol! Laura heeft hiervoor al twee afleveringen aandacht gekregen inclusief een recap. Juist hoe ze het nu deden was verfrissend.

SPOILER
Van alle comebacks die je kan laten blijven die clown _O- zit ook rustig zijn minderjarige nichtje slet gedrag aan te praten.

[ Bericht 3% gewijzigd door Dr.Mikey op 01-10-2025 01:24:11 ]
R.I.P DTS.
pi_218908976
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 01:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die kerel bij Demi doet denken aan JanJaap uit nieuwe tijden dat is niet goed.
Wordt weer een puber kalverliefde verhaallijntje, pfff. Verder alle oudgediende zijn door Henk eigenhandig de deur uitgewerkt helaas, de overige waren er al veel eerder uit maar het laatste restje is dus ook vertrokken nu en vergrijpt zich aan Laura 2.0 want dat is het duidelijk voor de schrijvers, iemand die iets jonger is dan Laura en nog wat fris en fruitig is voor Henk, is de bedoeling. Dat pad werd direct al bewandeld toen Laura 1.0 nog in leven was, als voorbereiding voor wat komen ging...
Katja ook al weer vertrokken, kijkcijfers down the drain loading...

[ Bericht 8% gewijzigd door freaky40 op 01-10-2025 02:29:01 ]
Allemaal cabaretteketet!
pi_218909800
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 02:23 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Wordt weer een puber kalverliefde verhaallijntje, pfff. Verder alle oudgediende zijn door Henk eigenhandig de deur uitgewerkt helaas, de overige waren er al veel eerder uit maar het laatste restje is dus ook vertrokken nu en vergrijpt zich aan Laura 2.0 want dat is het duidelijk voor de schrijvers, iemand die iets jonger is dan Laura en nog wat fris en fruitig is voor Henk, is de bedoeling. Dat pad werd direct al bewandeld toen Laura 1.0 nog in leven was, als voorbereiding voor wat komen ging...
Katja ook al weer vertrokken, kijkcijfers down the drain loading...
En Janine begint weer aan een podcastavontuur, om het maar compleet te maken.
't Echte en 't ware!
pi_218910102
Over de aflevering van woensdag 8 oktober:

SPOILER
pi_218910113
Uit een ANP-artikel:

quote:
Tijdens de viering van het 35-jarig bestaan vertelde uitvoerend producent Idse Grotenhuis dat er inmiddels toegewerkt wordt naar het volgende jubileum, namelijk de 7500e aflevering. RTL-directeur Peter van der Vorst deelde dat er iedere dag „nog steeds ruim 1,1, bijna 1,2 miljoen mensen” naar de serie kijken. „Verspreid over RTL 4 en Videoland, en steeds meer naar Videoland. Het laat zien hoe belangrijk de serie nog steeds is, en dat gaat onverminderd door.”
Ik mag toch hopen dat zowel Idse als Blaadje Blanco (en eigenlijk dat hele schrijfteam wat er nu zit) tegen de 7500ste aflevering voorgoed vertrokken zijn :X
En RTL-Peter is al subtiel aan het voorsorteren richting een verhuizing naar Videoland...
pi_218910462
Mee eens, PeterKelder
pi_218910547
GTST wordt nooit Videoland-only, face that. Ik geloof dat niet. Het heeft gewoon nog heel veel invloed op de vooravond van RTL in de kijkcijfers. Wat gaan ze dan doen, quizen uitzenden omdat dit in de zomer zo lekker scoort? Beetje opportuun waar je geheid voor wordt afgestraft.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218910555
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 08:46 schreef Japepk het volgende:

[..]
En Janine begint weer aan een podcastavontuur, om het maar compleet te maken.
Ja dat verhaallijntje over Linda haar nog niet ondekte zoon begint nu. Zal er vast wel een nieuwe acteur komen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218911190
Haar niet ontdekte neefje bedoel je waarschijnlijk :) Ben wel benieuwd inderdaad wie die rol gaat spelen.
pi_218911252
Foto van Nick 😭
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_218912823
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 09:39 schreef Stargazer93 het volgende:
Over de aflevering van woensdag 8 oktober:

SPOILER
Zijn Robert en Jef weer vertrokken?
pi_218912934
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 17:58 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Zijn Robert en Jef weer vertrokken?
SPOILER
pi_218912944
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 18:15 schreef Stargazer93 het volgende:

[..]
SPOILER
Zou wel typisch gtst zijn om ze zonder ruchtbaarheid uit beeld te laten verdwijnen
pi_218913986
Als je de afleiding voor de tweede keer ziet zie je pas hoe goed tie in elkaar zit. Lijken wel andere schrijvers dit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')