abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 september 2025 @ 12:25:06 #76
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_218857693
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 02:02 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]
Frey! Man wat fijn om jou hier weer te zien.
Haha, heb hier altijd wel meegelezen, maar had niet veel meer om te posten na het afsluiten van de DVD boxen en het definitief afhaken. Zo nu en dan bekijk ik weer eens wat, maar fatsoenlijke verhaallijnen schrijven, dat kunnen deze mensen gewoon niet.

Maar deze aflevering moet ik gewoon zien. Duurt nog een weekje voordat ik hem kan bekijken, maar ik heb er echt zin in. En de laatste keer dat ik zo veel zin had om een aflevering van GTST te kijken, was tijdens de week van het 20-jarig jubileum in 2010!
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_218857713
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 12:21 schreef Japepk het volgende:
Zou Jette vanavond al in de praatprogramma's zitten, of bewaren ze dat tot 1/2 oktober?
Jette heeft al een interview gegeven aan JOE radio vanochtend: https://www.rtl.nl/boulev(...)en-reinout-oerlemans
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 24 september 2025 @ 13:01:34 #78
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_218857957
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 12:33 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Jette heeft al een interview gegeven aan JOE radio vanochtend: https://www.rtl.nl/boulev(...)en-reinout-oerlemans
Even aan het bekijken ik word er nu al emotioneel van bij het horen van dat ene stukje. Dit is gewoon echt een heel bijzonder moment, zeker als je bekend bent met de vroegere jaren. ;( _O_
pi_218858102
Het is ook echt weer het gesprek bij het koffiezetapparaat hier. Heel bijzonder om mee te maken zo
't Echte en 't ware!
pi_218858551
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 13:01 schreef Frey het volgende:

[..]
Even aan het bekijken ik word er nu al emotioneel van bij het horen van dat ene stukje. Dit is gewoon echt een heel bijzonder moment, zeker als je bekend bent met de vroegere jaren. ;( _O_
Ja, stom hè. :D Ik heb geen abo op Videoland dus zal gewoon even geduld moeten hebben. Cool dat Reinout zijn belofte hield en alles mooi op z’n plek viel. :)
pi_218858601
Nog een keer gekeken zojuist. Wat een prachtig einde.
Het beste adres voor al uw primeurs!
  woensdag 24 september 2025 @ 15:15:13 #82
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_218859028
quote:
99s.gif Op woensdag 24 september 2025 11:55 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]
Ik heb wel het idee dat media een embargo had. Want net na 0:00 uur verschenen al de eerste berichten over de afloop van haar einde.

Leuk, massaal spoileren omdat Videoland toch een week vooruit loopt :')
Ben ik 100% zeker van. GTST Courant verbrak voortijdig dat embargo door mede te delen dat ze eruit zou stappen én dat er een iconisch personage zou terugkeren. Good for them.

EDIT: In de column op FOK! wordt er ook over een embargo gesproken.

[ Bericht 11% gewijzigd door ArnieAlberts op 24-09-2025 15:23:28 ]
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  woensdag 24 september 2025 @ 15:16:15 #83
328189 ArnieAlberts
pi_218859036
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 12:21 schreef Japepk het volgende:
Zou Jette vanavond al in de praatprogramma's zitten, of bewaren ze dat tot 1/2 oktober?
Op 1 oktober een afscheidsinterview in het AD. Denk dat de grote showmedia er vandaag wel al mee uitpakt.
  woensdag 24 september 2025 @ 15:17:24 #84
328189 ArnieAlberts
pi_218859041
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 12:25 schreef Frey het volgende:

[..]
Haha, heb hier altijd wel meegelezen, maar had niet veel meer om te posten na het afsluiten van de DVD boxen en het definitief afhaken. Zo nu en dan bekijk ik weer eens wat, maar fatsoenlijke verhaallijnen schrijven, dat kunnen deze mensen gewoon niet.

Maar deze aflevering moet ik gewoon zien. Duurt nog een weekje voordat ik hem kan bekijken, maar ik heb er echt zin in. En de laatste keer dat ik zo veel zin had om een aflevering van GTST te kijken, was tijdens de week van het 20-jarig jubileum in 2010!
Ik ben afgelopen maanden voor het eerst in jaren verder gegaan met seizoen 7. Nadat Arnies vliegtuig 'een soort van werd gevonden, maar reddingszoekers kunnen er heel moeilijk bij' ben ik weer een beetje afgehaakt. Ik heb het precies op tijd gezien, want de timing bleek perfect.
pi_218859099
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2025 15:17 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]
Ik ben afgelopen maanden voor het eerst in jaren verder gegaan met seizoen 7. Nadat Arnies vliegtuig 'een soort van werd gevonden, maar reddingszoekers kunnen er heel moeilijk bij' ben ik weer een beetje afgehaakt. Ik heb het precies op tijd gezien, want de timing bleek perfect.
De hele de baby's zijn verwisseld-wending was totaal onbegrijpelijk, alleen maar om Laura ineens een relatie te laten hebben met haar eigen zoon. Naast het introduceren van de broer van Frits van Houten die de moordenaar zou zijn misschien wel de raarste verhaallijn in de GTST-geschiedenis.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_218859108
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 15:30 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
De hele de baby's zijn verwisseld-wending was totaal onbegrijpelijk, alleen maar om Laura ineens een relatie te laten hebben met haar eigen zoon. Naast het introduceren van de broer van Frits van Houten die de moordenaar zou zijn misschien wel de raarste verhaallijn in de GTST-geschiedenis.
Eigenlijk heb ik die verhaallijn nooit echt geaccepteerd. Volgens mij heb ik toen ook een tijd niet gekeken.
pi_218859267
De baby wissel is met Stefano is de broer van Ludo een soort uncanny valley geworden waar niet meer over gesproken wordt/werd. Dus ook de dood verklaring van Arnie in seizoen 16 heb ik nooit geaccepteerd. Nu is zijn dood, en die van Laura, wel canon. Blijft fascinerend hoe 'zou Arnie nog leven' toch altijd over het personage Laura heeft gehangen. Hiermee is het hoofdverhaal van de serie ook klaar voor mij
't Echte en 't ware!
pi_218859362
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 15:57 schreef Japepk het volgende:
De baby wissel is met Stefano is de broer van Ludo een soort uncanny valley geworden waar niet meer over gesproken wordt/werd. Dus ook de dood verklaring van Arnie in seizoen 16 heb ik nooit geaccepteerd. Nu is zijn dood, en die van Laura, wel canon. Blijft fascinerend hoe 'zou Arnie nog leven' toch altijd over het personage Laura heeft gehangen. Hiermee is het hoofdverhaal van de serie ook klaar voor mij
Het mooie is ook dat ze de doodverklaring van Arnie in deze jubileumaflevering toch wat in het midden laten: "Ik hoorde op een reünie dat hij verdwenen is," en niemand die het corrigeert. Al kan ik, en dat zei ik laatst ook tegen @Frey, een daadwerkelijke dood van Arnie in zekere zin wel accepteren met hoe Laura nu de serie verlaat. Idealiter was mijn einde voor de serie altijd Arnie die in levende lijve voor de deur bij Laura en Robert staat, maar dit is ook prachtig. Echt chapeau voor Reinout dat hij dit heeft gedaan, speciaal voor Jette _O_
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_218859610
Oprecht een TOP-aflevering! Mooi hoe ze het verhaal met Arnie ook zo afgerond hebben. Complimenten deze keer!! Leuk om al die oude gezichten terug te zien ook.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_218859737
Ik merk gewoon dat ik er heel de dag wat melancholisch van ben. Nu heb ik wel meer grote nieuwtjes gehad of voorbij horen komen afgelopen week. Dat zal er vast aan bijdragen. Maar het voelt toch alsof je jeugd opnieuw wordt afgesloten ofzo.
't Echte en 't ware!
  woensdag 24 september 2025 @ 17:14:36 #91
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_218859749
Ik kijk ook die classics af en toe zo nu en dan die Stefano is heel dom die heeft afgelopen tijd in de serie al drie keer geroepen dat Nick zijn neef is.
dat ze beiden dezelfde moeder hebben en gewoon broers zijn snappen hij en de schrijvers niet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_218859763
Raar.
Uitzending is pas over een week en alle spoilers staan al in alle kranten. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 24 september 2025 @ 17:17:15 #93
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_218859766
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 03:41 schreef ArnieAlberts het volgende:

Weet iemand trouwens wie er op de foto stonden naast de foto van Roos/Guusje? Net voor het eind van de aflevering, toen Ludo en Janine langs de foto's liepen kwam de foto van Roos nog eens langzaam voorbij, met nu de foto ernaast ook zichtbaar. Een foto met twee dames erop, de enige foto zonder castleden en die ik verder niet kon thuisbrengen. Iemand?
http://imgur.com/a/DSYYt57

Deze? Ook geen idee. Maar goed ik volg het ook al bijna 30 jaar ofzo niet meer. Misschien van de crew die achter de schermen werkte?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_218859882
Nou, het was toch wel een hele mooie aflevering.

We kunnen zitten zeiken, maar dit hebben ze echt wel heel goed gedaan.
  woensdag 24 september 2025 @ 17:46:19 #95
328189 ArnieAlberts
pi_218859948
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 16:13 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Het mooie is ook dat ze de doodverklaring van Arnie in deze jubileumaflevering toch wat in het midden laten: "Ik hoorde op een reünie dat hij verdwenen is," en niemand die het corrigeert. Al kan ik, en dat zei ik laatst ook tegen @:Frey, een daadwerkelijke dood van Arnie in zekere zin wel accepteren met hoe Laura nu de serie verlaat. Idealiter was mijn einde voor de serie altijd Arnie die in levende lijve voor de deur bij Laura en Robert staat, maar dit is ook prachtig. Echt chapeau voor Reinout dat hij dit heeft gedaan, speciaal voor Jette _O_
Hoe is jouw volledige mening over deze dubbele aflevering, Kelder?
  woensdag 24 september 2025 @ 17:46:43 #96
328189 ArnieAlberts
pi_218859950
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 17:17 schreef Elpis het volgende:

[..]
http://imgur.com/a/DSYYt57

Deze? Ook geen idee. Maar goed ik volg het ook al bijna 30 jaar ofzo niet meer. Misschien van de crew die achter de schermen werkte?
Inderdaad de foto die ik bedoel. Ik dacht nog heel even aan een jonge Olga Madsen, maar ik kan het niet plaatsen.
  woensdag 24 september 2025 @ 17:52:18 #97
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_218859981
Ik hoop trouwens niet dat Troy de zoon van Simon is. Nina was nog een kleuter toen Simon doodging dat maakt Troy in een klap veel te oud voor Nola.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 24 september 2025 @ 18:24:36 #98
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_218860145
Met dank aan een zeker persoon toch de aflevering alvast kunnen zien. :P

Man, ik heb gewoon zitten janken bij de slotscènes, zo mooi gedaan. Erg leuk om zoveel mensen weer bij elkaar te zien en zelfs de muziek verdient bij deze een compliment. Prachtige aflevering, einde van een tijdperk. _O_
pi_218860155
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2025 17:17 schreef superniger het volgende:
Raar.
Uitzending is pas over een week en alle spoilers staan al in alle kranten. :')
Jammer inderdaad. Zoiets had vroeger, toen er alleen reguliere uitzendingen waren, een enorme verrassing geweest en veel meer indruk gemaakt, me dunkt.
  woensdag 24 september 2025 @ 18:31:03 #100
328189 ArnieAlberts
pi_218860170
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2025 18:26 schreef vencodark het volgende:

[..]
Jammer inderdaad. Zoiets had vroeger, toen er alleen reguliere uitzendingen waren, een enorme verrassing geweest en veel meer indruk gemaakt, me dunkt.
Daarom vind ik ook wat er al eerder werd aangehaald iets wat er eigenlijk had moeten gebeuren: had voor Videoland een versie gemaakt nog zonder de scène met Reinout. Hadden ze die op 1 oktober om 19:00u ofzo vervangen door de final versie, mét Reinout. Dan was dat op 1 oktober, op RTL 4, een gigantische verrassing geweest voor alle reguliere kijkers.

[ Bericht 1% gewijzigd door ArnieAlberts op 25-09-2025 01:35:03 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')