abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218803059

Meerdijk bestaat 350 jaar en dat moet gevierd worden! Veel oud-Meerdijkers keren terug! Charlie, Lucas, Noud, Jessica. De verhoudingen staan op scherp! Een onverwachte gebeurtenis zorgt voor een trieste wending. Soms geluk, en soms verdriet...

De (ongeveer) huidige cast:

...Soms geluk, en soms verdriet... ;(

Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com
GTST Courant

[ Bericht 18% gewijzigd door RaymanNL op 18-09-2025 13:27:16 ]
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_218803115
Nou het is wel duidelijk waar het de 350e aflevering mis gaat. 🍄‍🟫

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218804469
Lucas Sanders (Ferry Doedens) komt ook terug, zeker ook weer een one day fly zoals de rest die terug komen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218804781
Ik snap natuurlijk goed dat je niet zomaar even een moedertaalspreker als acteur of actrice kunt inhuren, maar het is altijd grappig als een personage dat zogenaamd een buitenlander moet voorstellen vloeiend Nederlands spreekt en je aan zijn of haar zogenaamde ''moedertaal'' heel goed kunt horen dat het niet de moedertaal is. Eerst bij Amir (die zogenaamd een vluchteling moest voorstellen die nog maar vrij kort in Nederland was, maar echt accentloos Nederlands sprak), nu bij Bizou. Op een gegeven moment ging ze zelfs Nederlands spreken tegen haar Franse vader - waarschijnlijk had ze de vertaling van die tekst niet goed uit haar hoofd kunnen leren.
  donderdag 18 september 2025 @ 18:35:03 #5
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_218805142
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 16:54 schreef freaky40 het volgende:
Lucas Sanders (Ferry Doedens) komt ook terug, zeker ook weer een one day fly zoals de rest die terug komen.
Zou Sjor-s dan ook terugkeren?
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_218805330
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 17:47 schreef Niels_ het volgende:
Ik snap natuurlijk goed dat je niet zomaar even een moedertaalspreker als acteur of actrice kunt inhuren, maar het is altijd grappig als een personage dat zogenaamd een buitenlander moet voorstellen vloeiend Nederlands spreekt en je aan zijn of haar zogenaamde ''moedertaal'' heel goed kunt horen dat het niet de moedertaal is. Eerst bij Amir (die zogenaamd een vluchteling moest voorstellen die nog maar vrij kort in Nederland was, maar echt accentloos Nederlands sprak), nu bij Bizou. Op een gegeven moment ging ze zelfs Nederlands spreken tegen haar Franse vader - waarschijnlijk had ze de vertaling van die tekst niet goed uit haar hoofd kunnen leren.
Was mij nog niet eens opgevallen, maar dit soort kardinale fouten van het schrijversteam zijn onvergetelijk!
Allemaal cabaretteketet!
pi_218807271
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 18 september 2025 @ 21:41:52 #8
433862 Mr.Pomtip
Voor u ist menéér Pomtip!
pi_218807304
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 18:35 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]
Zou Sjor-s dan ook terugkeren?
Als het Inge Schrama is graag! Als het iemand anders is niet. Als het Ferry Doedens is... NOOIT!

Hopen dat Ferry Doedens niet blijft. Voor mij hoeft hij niet terug te keren, want ik vind het echt een waardeloos personage. Niet alleen als Lucas maar ook als Ferry Doedens zelf. Mensen willen hem soms terug omdat hij grappig zou zijn, maar ik zie slechts een middelmatige acteur die zichzelf speelt in een bedachte setting. Daar lach ik niet om. Laat hem snel weer oprotten en wegblijven. Gelukkig zijn de meeste gastoptredens waarschijnlijk niet meer dan enkele minuten schermtijd en krijgen er slechts weinig de kans om rond te blijven hangen. Maar Lucas had eigenlijk weinig te maken met Sjors. Misschien neemt hij Tiffy en Wolf (wat een bespottelijke naam!) mee?

Op het moment is het weer wat spannender gelukkig. Het zit nog steeds niet zo goed in elkaar maar er gebeurd tenminste iets. Nog steeds teveel dingen die ineens buiten beeld gebeuren. Het vervalsen van Nola's examen had bijvoorbeeld best uitgebeeld kunnen worden (al is dat alleen om Nola en Troj weer bij elkaar te brengen, waar ze wel dingen van aanneemt in tegenstelling tot die inhalige domme Steef), net als hoe baby Olivia ineens bij Rik en Elisa in huis ligt. Heeft Shanti ingebroken? Klinkt spannender dan dat die baby er ineens is, toch? Ik vind het wel weer eens tijd voor een gevecht. Rik die Richard een klap verkoopt, na alle ellende die hij hem heeft gegeven?

Valentijn is vreselijk! Die had ik nooit teruggehaald als ik de makers was, maar eerlijk is eerlijk: hij moet vreselijk zijn. Dat is de rol. Ongeloofwaardig dat deze afgedankte snotneus zo'n heel plan heeft opgezet, maar irritant is hij wel. Het had beter gewoon Nick geweest. Raar hoe we van Ludo's beveiligers, Andrea, Stefano's arts en Raoul niks meer horen. Is Raoul nou alweer dood zonder reden, zoals eerst? Het gebeurd hem wel eens vaker...

Vrees dat we binnen weinig tijd zo weer kunnen vervallen in het suffe niveau van vorig seizoen, dus gelukkig valt het nu nog niet stil. Hopen dat de afleveringen waarbij de schrijvers merkten dat de kijkers het niet leuk vonden onderhand eens beginnen. Hopelijk is dit de koerswijziging, want het vorige seizoen was toch wel een echt dieptepunt van inspiratieloze en fantasieloze armoede. Ik verwacht geen "busjes met Tamara" meer, anders is dat voor mij de laatste aflevering geweest. Laten we eens zien hoe het komende maand verder gaat...

Maar meer Sjors door Inge? Gebeurd vast niet, maar: Ja! :D

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.Pomtip op 18-09-2025 21:55:39 ]
pi_218808054
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 21:41 schreef Mr.Pomtip het volgende:

[..]
Als het Inge Schrama is graag! Als het iemand anders is niet. Als het Ferry Doedens is... NOOIT!

Hopen dat Ferry Doedens niet blijft. Voor mij hoeft hij niet terug te keren, want ik vind het echt een waardeloos personage. Niet alleen als Lucas maar ook als Ferry Doedens zelf. Mensen willen hem soms terug omdat hij grappig zou zijn, maar ik zie slechts een middelmatige acteur die zichzelf speelt in een bedachte setting. Daar lach ik niet om. Laat hem snel weer oprotten en wegblijven. Gelukkig zijn de meeste gastoptredens waarschijnlijk niet meer dan enkele minuten schermtijd en krijgen er slechts weinig de kans om rond te blijven hangen. Maar Lucas had eigenlijk weinig te maken met Sjors. Misschien neemt hij Tiffy en Wolf (wat een bespottelijke naam!) mee?

Op het moment is het weer wat spannender gelukkig. Het zit nog steeds niet zo goed in elkaar maar er gebeurd tenminste iets. Nog steeds teveel dingen die ineens buiten beeld gebeuren. Het vervalsen van Nola's examen had bijvoorbeeld best uitgebeeld kunnen worden (al is dat alleen om Nola en Troj weer bij elkaar te brengen, waar ze wel dingen van aanneemt in tegenstelling tot die inhalige domme Steef), net als hoe baby Olivia ineens bij Rik en Elisa in huis ligt. Heeft Shanti ingebroken? Klinkt spannender dan dat die baby er ineens is, toch? Ik vind het wel weer eens tijd voor een gevecht. Rik die Richard een klap verkoopt, na alle ellende die hij hem heeft gegeven?

Valentijn is vreselijk! Die had ik nooit teruggehaald als ik de makers was, maar eerlijk is eerlijk: hij moet vreselijk zijn. Dat is de rol. Ongeloofwaardig dat deze afgedankte snotneus zo'n heel plan heeft opgezet, maar irritant is hij wel. Het had beter gewoon Nick geweest. Raar hoe we van Ludo's beveiligers, Andrea, Stefano's arts en Raoul niks meer horen. Is Raoul nou alweer dood zonder reden, zoals eerst? Het gebeurd hem wel eens vaker...

Vrees dat we binnen weinig tijd zo weer kunnen vervallen in het suffe niveau van vorig seizoen, dus gelukkig valt het nu nog niet stil. Hopen dat de afleveringen waarbij de schrijvers merkten dat de kijkers het niet leuk vonden onderhand eens beginnen. Hopelijk is dit de koerswijziging, want het vorige seizoen was toch wel een echt dieptepunt van inspiratieloze en fantasieloze armoede. Ik verwacht geen "busjes met Tamara" meer, anders is dat voor mij de laatste aflevering geweest. Laten we eens zien hoe het komende maand verder gaat...

Ach Lucas is vas alleen in de jubileum uitzending. Zal me niet verbazen…

SPOILER
Had wel gehoopt dat de comeback-rollen al wat eerder al in het seizoen zaten; ben bang dat het 1/10 een dertien in een dozijn aflevering gaat worden.
pi_218808150
Iemand dat 'Goudkust' schilderij opgevallen in de Rozenboom? Misschien hangt het er al langer maar het viel me vandaag opeens op in de tv uitzending..een groot 'schilderij' met de tekst: Aan de Maatschappij van de Goudkust. Opgericht door opperbevelmeester O.L.G. Madsen, DR. Proctor. Grootmeester I.D.S. Grotenhuis, Freule W. Breebaart :') en nog een hele rits aan andere namen van mensen die betrokken waren bij Goudkust en/of GTST
  donderdag 18 september 2025 @ 23:51:58 #11
328189 ArnieAlberts
pi_218808211
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 23:39 schreef Was-beer het volgende:
Iemand dat 'Goudkust' schilderij opgevallen in de Rozenboom? Misschien hangt het er al langer maar het viel me vandaag opeens op in de tv uitzending..een groot 'schilderij' met de tekst: Aan de Maatschappij van de Goudkust. Opgericht door opperbevelmeester O.L.G. Madsen, DR. Proctor. Grootmeester I.D.S. Grotenhuis, Freule W. Breebaart :') en nog een hele rits aan andere namen van mensen die betrokken waren bij Goudkust en/of GTST
Oh wow! In de huidige serie? :o
pi_218810341
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 23:51 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]
Oh wow! In de huidige serie? :o
Ja, het was in de aflevering van gisteren (tv) te zien in de scene waarin Marwan, Bizou, Stefano en Julian in de Rozenboom zaten. Het kwam in beeld achter Stefano en Julian.
pi_218810510
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 23:39 schreef Was-beer het volgende:
Klopt! Dat hing oorspronkelijk in het Goudkust-decor van restaurant De Hoge Duinen, en hangt sinds de introductie van het huidige Rozenboom-decor in 2022 daar aan de muur.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_218810543
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 11:36 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Klopt! Dat hing oorspronkelijk in het Goudkust-decor van restaurant De Hoge Duinen, en hangt sinds de introductie van het huidige Rozenboom-decor in 2022 daar aan de muur.
Ah wat leuk! Maar zo lang al :o het viel me gisteren pas op _O-
  vrijdag 19 september 2025 @ 12:05:07 #15
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_218810754
Ik snap dat niet he deze voor Nick geschreven verhaallijn wordt nu ingevuld door Valentijn omdat Christophe doet alsof hij Jomanda is in België.
Maar junkie Ferry Doedens die zichzelf prostitueert op internet die mag wel terug de serie in.

:blauwoog:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_218811414
Die Ferry Doedens blijjft hopelijje niet lang, irritant figuur
pi_218812054
zou dat dan de laatste terugkeerder zijn?
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_218812305
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 12:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik snap dat niet he deze voor Nick geschreven verhaallijn wordt nu ingevuld door Valentijn omdat Christophe doet alsof hij Jomanda is in België.
Maar junkie Ferry Doedens die zichzelf prostitueert op internet die mag wel terug de serie in.

:blauwoog:
aagd
Misschien is Cristhoper wel gevraagd maar wilde hij het niet.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_218812362
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 21:41 schreef Mr.Pomtip het volgende:

[..]

Grappig. Ik heb precies hetzelfde bij Ferry. Ik heb altijd het idee dat hij zichzelf speelt :')
  vrijdag 19 september 2025 @ 14:24:32 #20
268260 Dr.Mikey
pi_218812413
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 14:17 schreef casita het volgende:

[..]
aagd
Misschien is Cristhoper wel gevraagd maar wilde hij het niet.
Zoals ik het zie is Valentijn echt als vervanging ingevlogen.
R.I.P DTS.
pi_218816178
RTL sluit verhuizing GTST naar Videoland vanwege lage kijkcijfers niet uit: 'Zeg nooit nooit!'

Zelfs RTL kan er niet meer omheen :X
En Rubberen Robbie Goossens die stelt dat er geen duidelijke diagnose gesteld kan worden aan de lage kijkcijfers is weer typisch mooi weer spelen om de baas maar te pleasen :')
pi_218816959
Ja, en de wereld vergaat; zeg nooit nooit. Nee, GTST gaat echt niet uit de programmering van RTL 4, in geen 1000 jaar. Veel te belangrijk en die dip komen ze altijd weer te boven, mits er wel wat gedaan gaat worden aan de verhaallijnen want daar zit juist het punt en niet omdat verhaallijnen te lang duren, dat vind ik juist wel mee vallen. Maar ik heb een broertje dood aan slordige details die niet kloppen, zelfs in een soap not done en onafgemaakte verhaallijnen waarin hele cruciale details ontbreken dus wel! Zoals die fraudeer praktijken van Nola met haar examen. En het subtiele detail met de voet van Henk. Eerst haast niet kunnen lopen maar in het appartement van Laura lopen als een kievit totdat hij zijn schoen weer uittrekt en dan weer crepeert van de pijn. Dat RTL Boulevard hier nu een item over heeft, dat is mooi want dan is het zaadje geplant. Nu wachten op de resultaten....
En die cumback van oudgediende vanwege het zoveeljarig bestaan van Meerdijk is gewoon een one trick pony. Daar ga je misschien de kijkcijfers mee 'opleuken' voor 1 of 2 afleveringen, maar daarna zakt het in omdat iedereen weer weg druppelt uit Meerdijk.

[ Bericht 9% gewijzigd door freaky40 op 19-09-2025 22:05:48 ]
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 20 september 2025 @ 02:07:02 #23
328189 ArnieAlberts
pi_218818596
Pia Blanco heeft blijkbaar serieus zulke lange tenen, dat zij de GTST Courant (die dus over de serie schrijven), geblokkeerd heeft op Instagram. What the actual fuck :')

Mens, ga alsjeblieft een ander vak uitoefenen als je dat vak niet beheerst. Wat een omhooggevallen tang is dat. :')
pi_218821517
Ik heb het eerder gezegd, en zeg het nogmaals; de personages van nu zijn gewoon niet sympathiek genoeg.

Vroeger wilde je gewoon dat Arnie bij Roos terugkwam, en dat het tussen Jessica en Ome Govert weer goed zou komen.

Nu zitten we met het getetter van Bizou, Marwan en Nola. Niks is goed, elke scene is een strijd.
pi_218828627
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 02:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
Pia Blanco heeft blijkbaar serieus zulke lange tenen, dat zij de GTST Courant (die dus over de serie schrijven), geblokkeerd heeft op Instagram. What the actual fuck :')

Mens, ga alsjeblieft een ander vak uitoefenen als je dat vak niet beheerst. Wat een omhooggevallen tang is dat. :')
Pia Blanco is gewoon een Karen; confirmed. Weet niets van TV, weet niets van verhaallijnen, weet helemaal niets. Dat dit mens teruggekeerd is, weet niet wat ze daar voor heeft moeten doen....
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 21 september 2025 @ 21:28:28 #26
328189 ArnieAlberts
pi_218838586
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 01:52 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Pia Blanco is gewoon een Karen; confirmed. Weet niets van TV, weet niets van verhaallijnen, weet helemaal niets. Dat dit mens teruggekeerd is, weet niet wat ze daar voor heeft moeten doen....
Sucky sucky onder de kantoorbureautjes. _O- :r

[ Bericht 6% gewijzigd door ArnieAlberts op 21-09-2025 22:49:34 ]
pi_218848925
Spoiler voor de jubileumaflevering:

SPOILER
pi_218850265
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 09:11 schreef PeterKelder het volgende:
Spoiler voor de jubileumaflevering:

SPOILER
Hahaha toch leuk! Ze pakken wel uit. Heel benieuwd naar de afl morgen/vannacht. Hoop dat ze ook iets doen met de leader
  dinsdag 23 september 2025 @ 16:36:28 #29
268260 Dr.Mikey
pi_218852241
Ik hoop dat Lucas die giftige paddenstoelen eet en keihard gruwelijk doodgaat maar dat zou wel niet.
R.I.P DTS.
pi_218853562
https://gtstcourant.com/jette-van-der-meij-verlaat-gtst/

Ben heel benieuwd hoe! Wel een mooi moment!
pi_218854615
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 16:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop dat Lucas die giftige paddenstoelen eet en keihard gruwelijk doodgaat maar dat zou wel niet.
Dat hoop ik niet, hopelijk wordt dit nou wel eens een goede verhaallijn die lukt. Gewoon voor de spanning en niet dat het een deceptie wordt.

SPOILER
Allemaal cabaretteketet!
pi_218855370
GTST pakt uit met heftige jubileumaflevering: Laura overlijdt, Reinout Oerlemans keert terug als Arnie

https://www.ad.nl/show/gt(...)g-als-arnie~a575435c

Arnie komt dus terug
pi_218855374
Ook Daantje en Suzanne komen terug
pi_218855378
Dat rokje van Nola
Nice
pi_218855382
Opnames met Reinout waren dus toen hij een keer in Nederland was en bij Eva Jinek te gast was. Toen waren er al speculaties dat hij daarvoor ook in Nederland was.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218855389
Klinkt wel als een mooi einde van een iconisch personage
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 24 september 2025 @ 00:42:05 #37
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_218855401
_O_ _O_ _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  woensdag 24 september 2025 @ 01:09:18 #38
268260 Dr.Mikey
pi_218855412
Wow ;( dit is heel mooi gedaan.
R.I.P DTS.
pi_218855417
Zo wauw, heel mooi!🥹😢
pi_218855418
Ik ga hem straks om 20.00 uur gewoon kijken, niets spoileren en anders onder
SPOILER
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 24 september 2025 @ 01:15:58 #41
268260 Dr.Mikey
pi_218855420
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 01:14 schreef freaky40 het volgende:
Ik ga hem straks om 20.00 uur gewoon kijken, niets spoileren en anders onder
SPOILER
Moet je nog een week wachten he.
Zou het niet doen oa telegraaf en gtst courant hebben het al staan.
R.I.P DTS.
pi_218855425
Wauw wat een mooi einde voor Laura! 😍
  woensdag 24 september 2025 @ 01:18:47 #43
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_218855426
Wow, dat einde is mooi in beeld gebracht. En de locatie.....

SPOILER
  woensdag 24 september 2025 @ 01:27:27 #44
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_218855429
Voor deze aflevering ga ik volgende week zeker zitten.
pi_218855439
Wel jammer dat door die verhaallijn met Dennis destijd Arnie geen bloedband meer heeft met Laura. Maar laten we dat maar snel vergeten
  woensdag 24 september 2025 @ 02:01:49 #46
328189 ArnieAlberts
pi_218855457
Hoe kan dat nou?
  woensdag 24 september 2025 @ 02:02:39 #47
328189 ArnieAlberts
pi_218855459
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 00:42 schreef Frey het volgende:
_O_ _O_ _O_
Frey! Man wat fijn om jou hier weer te zien.
pi_218855460
Waaaaaauw, ik dacht even de aflevering te kijken sinds lange tijd. Hebben ze het verdomme gewoon geflikt. En niemand zag het aankomen. Hulde! Ik heb zitten juichen toen ze daar op dat strand zat en er 'iemand' aan kwam.et het gesprekje hoopte ik dat dit het moment ging zijn, en jawel.... We gaan haar missen, maar zo had het moeten zijn. En iedereen zal nu wel blijven voor de uitvaart, daar komen de flashbacks wellicht.

SPOILER
't Echte en 't ware!
  woensdag 24 september 2025 @ 02:08:22 #49
328189 ArnieAlberts
pi_218855462
Ik heb zojuist gekeken naar, voor mij, de laatste aflevering van Goede Tijden, Slechte Tijden.

Najaar 2005 begon in mijn ogen de aanloop naar het begin van het einde, rond 2010 was het begin van het einde, bij de formatwissel en omturning naar filmische telenovella was het begin van het einde van het einde, maar dit: deze dubbele aflevering vanwege het 35-jarig jubileum, dat is voor mij echt het einde van het einde.
Iedereen heeft een eind gekregen (nou ja behalve Jessica maar dat personage is toch helemaal verkloot en irritant), en Laura heeft de allermooiste exit gekregen waarvan ik nooit meer had gedacht dat ze die nog zou krijgen.

Ik heb vanavond deze uitzending speciaal aangezet op Videoland (ik ging zelfs zo de mist in dat ik eerst nog even een stuk van de seizoensopener zag |:( - achteraf gelukkig, want daardoor snapte ik uiteindelijk ook Stefano's haat voor Valentijn meteen ook veel beter). Ik moest hardop lachen toen Lucas bijna de vergiftigde bruchetta at, maar Stefano's lijntje voelde verder wel een beetje als een Bassie en Adriaan-slechterik aan. :')

Ja weet je, ik merkte dat Goede Tijden, Slechte Tijden en ik gewoon niet meer bij elkaar passen. Dus toen die laatste minuten eraan kwamen, die voice-overs van Cas/Julian die ons door de aflevering heen loodsten... het was allemaal heel mooi gedaan, en een mooie last hurrah voor Laura én Jette.

En toen stond ie daar. Het personage waar ik diepe bewondering voor heb en aan wie ik mijn username te danken heb. Holy shit. Kippenvel. Reinout heeft het 10 jaar geleden geroepen en Jette was blij verrast, en hij heeft woord gehouden.

Ik lach me wel rot om ál die mediaplatforms, die alles en overal het al zonder gêne spoilen ook :D Heel terecht want groot nieuws, maar wel ook meteen hét failliet van GTST op lineaire tv. Dat hadden ze misschien toch net ietsje beter kunnen aanpakken (kuch kuch-iets met "technisch probleem" op videoland, kuch kuch-iets met alternatieve versie op Videoland).
pi_218855466
quote:
11s.gif Op woensdag 24 september 2025 02:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb zojuist gekeken naar, voor mij, de laatste aflevering van Goede Tijden, Slechte Tijden.

Najaar 2005 begon in mijn ogen de aanloop naar het begin van het einde, rond 2010 was het begin van het einde, bij de formatwissel en omturning naar filmische telenovella was het begin van het einde van het einde, maar dit: deze dubbele aflevering vanwege het 35-jarig jubileum, dat is voor mij echt het einde van het einde.
Iedereen heeft een eind gekregen (nou ja behalve Jessica maar dat personage is toch helemaal verkloot en irritant), en Laura heeft de allermooiste exit gekregen waarvan ik nooit meer had gedacht dat ze die nog zou krijgen.

Ik heb vanavond deze uitzending speciaal aangezet op Videoland (ik ging zelfs zo de mist in dat ik eerst nog even een stuk van de seizoensopener zag |:( - achteraf gelukkig, want daardoor snapte ik uiteindelijk ook Stefano's haat voor Valentijn meteen ook veel beter). Ik moest hardop lachen toen Lucas bijna de vergiftigde bruchetta at, maar Stefano's lijntje voelde verder wel een beetje als een Bassie en Adriaan-slechterik aan. :')

Ja weet je, ik merkte dat Goede Tijden, Slechte Tijden en ik gewoon niet meer bij elkaar passen. Dus toen die laatste minuten eraan kwamen, die voice-overs van Cas/Julian die ons door de aflevering heen loodsten... het was allemaal heel mooi gedaan, en een mooie last hurrah voor Laura én Jette.

En toen stond ie daar. Het personage waar ik diepe bewondering voor heb en aan wie ik mijn username te danken heb. Holy shit. Kippenvel. Reinout heeft het 10 jaar geleden geroepen en Jette was blij verrast, en hij heeft woord gehouden.

Ik lach me wel rot om ál die mediaplatforms, die alles en overal het al zonder gêne spoilen ook :D Heel terecht want groot nieuws, maar wel ook meteen hét failliet van GTST op lineaire tv. Dat hadden ze misschien toch net ietsje beter kunnen aanpakken (kuch kuch-iets met "technisch probleem" op videoland, kuch kuch-iets met alternatieve versie op Videoland).
Ik voel het met je mee. Ik dacht dat Ludo (en Janine) de kurk waren waar de serie op dreef. Maar nu Laura het gedroomde einde heeft gekregen, is het voor mij ook klaar. Helemaal eens met wat je zegt. Na seizoen 15 was het klaar. Toen kreeg je ook in de serie de nieuwe generatie, de kinderen Alberts en Sanders die de schoenen van hun ouders niet konden vullen. Daarna is het zo nu en dan nog opgeleefd. Seizoen 29-32(?, met de kettingbotsing) waren een aardige revival, maar nu zwabbert het alweer jaren rond. Dit had het einde van GTST mogen zijn. Want deze scène was prachtig, maar hebben we niet aan het GTST team te danken. Dit is jaren geleden bepaald, en los daarvan was het een matige aflevering. Goed, in retro perspectief natuurlijk al Laura's relaties en familie, maar bijvoorbeeld Jack en Remco waren er echt voor spek en bonen bij. Maar wauw. Televisiegeschiedenis jongens.
't Echte en 't ware!
pi_218855477
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 01:15 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Moet je nog een week wachten he.
Zou het niet doen oa telegraaf en gtst courant hebben het al staan.
Nee, ik ben al toe aan deze aflevering want ik kijk al een week vooruit.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218855499
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 02:19 schreef Japepk het volgende:

[..]
Ik voel het met je mee. Ik dacht dat Ludo (en Janine) de kurk waren waar de serie op dreef. Maar nu Laura het gedroomde einde heeft gekregen, is het voor mij ook klaar. Helemaal eens met wat je zegt. Na seizoen 15 was het klaar. Toen kreeg je ook in de serie de nieuwe generatie, de kinderen Alberts en Sanders die de schoenen van hun ouders niet konden vullen. Daarna is het zo nu en dan nog opgeleefd. Seizoen 29-32(?, met de kettingbotsing) waren een aardige revival, maar nu zwabbert het alweer jaren rond. Dit had het einde van GTST mogen zijn. Want deze scène was prachtig, maar hebben we niet aan het GTST team te danken. Dit is jaren geleden bepaald, en los daarvan was het een matige aflevering. Goed, in retro perspectief natuurlijk al Laura's relaties en familie, maar bijvoorbeeld Jack en Remco waren er echt voor spek en bonen bij. Maar wauw. Televisiegeschiedenis jongens.
Ben benieuwd of Remco (even) zal blijven. Het kan m.i. geen toeval zijn dat de stiefvader van Troj ook Remco heet. Aan de andere kant is er deze aflevering helemaal niets gebeurd tussen die twee, maar wellicht komt dat nog.
pi_218855525
Ik hoop dat jack remco suzanne eb tessel nog wat tekst krijgen komende aflevering. Jammer wel dat Daniel er uiteindelijk niet in zat!
  woensdag 24 september 2025 @ 03:36:21 #54
328189 ArnieAlberts
pi_218855540
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 03:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik hoop dat jack remco suzanne eb tessel nog wat tekst krijgen komende aflevering. Jammer wel dat Daniel er uiteindelijk niet in zat!
En Stan. Vijf jaar geleden speelde Paul Groot aan de telefoon al voor Arnie! :D
  woensdag 24 september 2025 @ 03:41:09 #55
328189 ArnieAlberts
pi_218855544
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 02:19 schreef Japepk het volgende:

[..]
Ik schud jou de hand en proost virtueel met je.

Ik schoot op bepaalde momenten wel vol, zeker toen de foto's van de overleden vertolkers van personages extra lang in beeld bleven. ;(

Weet iemand trouwens wie er op de foto stonden naast de foto van Roos/Guusje? Net voor het eind van de aflevering, toen Ludo en Janine langs de foto's liepen kwam de foto van Roos nog eens langzaam voorbij, met nu de foto ernaast ook zichtbaar. Een foto met twee dames erop, de enige foto zonder castleden en die ik verder niet kon thuisbrengen. Iemand?
pi_218855716
Was allemaal erg mooi in beeld gebracht met Laura.

Maar het deed me wel héél erg denken aan Grey's Anatomy waar Meredith op het strand was toen ze door corona in coma lag, en Derek weer zag op het strand. Neem dan een andere locatie voor je serie.
pi_218855949
Dit was inderdaad de perfecte aflevering geweest om GTST mee af te sluiten! jammer overigens dat de verhaallijn met Stefano/valentijn op niks uit liep
pi_218856141
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 07:11 schreef NedKelly het volgende:
Was allemaal erg mooi in beeld gebracht met Laura.

Maar het deed me wel héél erg denken aan Grey's Anatomy waar Meredith op het strand was toen ze door corona in coma lag, en Derek weer zag op het strand. Neem dan een andere locatie voor je serie.
dat dacht ik dus ook

dit was bijna 1 op 1 de mer en der scene op het strand

jammer dat lotje niet ook langs kwam in laura s droom / overlijden
pi_218856286
Waarom gaat Jette eigenlijk uit de serie?

Ik kijk elke ochtend de classics op rtl lounge vind het zo jammer dat laura de laatste jaren ziek was
pi_218856888
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 09:25 schreef Saranghae het volgende:
Waarom gaat Jette eigenlijk uit de serie?

Ik kijk elke ochtend de classics op rtl lounge vind het zo jammer dat laura de laatste jaren ziek was
Om van haar verdiende pensioen te gaan genieten. Ze is 70 jaar ondertussen.
Ik ben benieuwd hoelang Henk nu nog in de serie blijft. Hoewel hij er toch ook al een jaar of 6 rondloopt en absoluut een van de smaakmakers is, voelt hij vooral als 'partner van' en eigenlijk een beetje het afscheidscadeautje van Jette.
't Echte en 't ware!
pi_218856892
Ik klaag normaal vaak maar deze aflevering was echt mooi gedaan
pi_218856920
Nog niet gezien maar de verhalen vooraf zijn lovend. Hopelijk pakken ze nu na deze 35 jarige dubbelaflevering eens goed door, met kloppende en afgemaakt verhaallijnen waar niet hele stukken uit ontbreken alsof het lijkt of de kijker geheugenverlies heeft geleden. Denk dat er maar 1 optie is dat het een mooi momentum is dat we afscheid nemen van de Pia Blanco hittepetit...toch?
Allemaal cabaretteketet!
pi_218856929
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 10:52 schreef freaky40 het volgende:
Nog niet gezien maar de verhalen vooraf zijn lovend. Hopelijk pakken ze nu na deze 35 jarige dubbelaflevering eens goed door, met kloppende en afgemaakt verhaallijnen waar niet hele stukken uit ontbreken alsof het lijkt of de kijker geheugenverlies heeft geleden. Denk dat er maar 1 optie is dat het een mooi momentum is dat we afscheid nemen van Pia Blanco...toch?
Oh, de aflevering is eigenlijk zoals de vorige (met 30 jaar) een standalone hoor. Ik verwacht niet dat dingen nu ineens anders gaan zijn. Als je technisch naar de aflevering kijkt was er namelijk ook genoeg op aan te merken. Maar dat wordt overklast door het prachtige einde en de fijne toevoeging van wat oudgedienden.
't Echte en 't ware!
pi_218856930
Ik kijk ook al zeker 8 of 10 jaar niet meer maar voor de laatste aflevering met Laura en Arnie (omg!) O+ , ga ik toch ook even zitten. ;( *O*
Een verdiend pensioen en einde voor LLLLaura.
Die spoilers all over the internet, vind ik ook vrij lomp.
pi_218856945
quote:
11s.gif Op woensdag 24 september 2025 02:08 schreef ArnieAlberts het volgende:

Mooi geschreven. :)
pi_218856959
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 10:55 schreef Japepk het volgende:

[..]
Oh, de aflevering is eigenlijk zoals de vorige (met 30 jaar) een standalone hoor. Ik verwacht niet dat dingen nu ineens anders gaan zijn. Als je technisch naar de aflevering kijkt was er namelijk ook genoeg op aan te merken. Maar dat wordt overklast door het prachtige einde en de fijne toevoeging van wat oudgedienden.
Eens zien als deze week al die oudgedienden/one day flies al weer hoog en breed vertrokken zijn waar we in gaan belanden dan...
Allemaal cabaretteketet!
pi_218856968
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 10:46 schreef laracroftonline het volgende:
Ik klaag normaal vaak maar deze aflevering was echt mooi gedaan
Vond ik ook!
  woensdag 24 september 2025 @ 11:25:34 #68
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_218857235
Jammer dat Sjors (Inge) er niet was. Bing en zij waren toch de eerste grote liefdes van elkaar, dus dat had leuk kunnen zijn. Ik volg de classics op Videoland, en daar begint de liefde tussen Bing en Sjors nu op te bloeien.

Was wel een mooie aflevering.
  woensdag 24 september 2025 @ 11:46:01 #69
268260 Dr.Mikey
pi_218857438
Ik ben benieuwd of
SPOILER
En ík vindt het knap dat ze dit in deze tijden tot de avond dat het op videoland te zien is ze het zolang geheim hebben kunnen houden.
R.I.P DTS.
  woensdag 24 september 2025 @ 11:55:41 #70
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_218857532
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 11:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben benieuwd of
SPOILER
En ík vindt het knap dat ze dit in deze tijden tot de avond dat het op videoland te zien is ze het zolang geheim hebben kunnen houden.
Ik heb wel het idee dat media een embargo had. Want net na 0:00 uur verschenen al de eerste berichten over de afloop van haar einde.

Leuk, massaal spoileren omdat Videoland toch een week vooruit loopt :')
pi_218857547
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 11:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben benieuwd of
SPOILER
Ja, lijkt me wel. Er zijn verder ook geen verhaallijnen rondom hen, het was echt een eerbetoon.
  woensdag 24 september 2025 @ 11:59:46 #72
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_218857558
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 08:32 schreef RaymanNL het volgende:
Dit was inderdaad de perfecte aflevering geweest om GTST mee af te sluiten! jammer overigens dat de verhaallijn met Stefano/valentijn op niks uit liep
Dat was echt weer een lachertje. Stefano die meteen terug naar Mercato rijdt, zijn frustratie richt op het bestek, en opeens Lucas die langs komt.

Ik zal niet eens gek opkijken dat de opzet van deze aflevering al op de plank lag voor een afsluiting van GTST als het contract niet werd verlengd.
pi_218857574
't Echte en 't ware!
  woensdag 24 september 2025 @ 12:07:04 #74
268260 Dr.Mikey
pi_218857606
quote:
99s.gif Op woensdag 24 september 2025 11:59 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]
Dat was echt weer een lachertje. Stefano die meteen terug naar Mercato rijdt, zijn frustratie richt op het bestek, en opeens Lucas die langs komt.

Ik zal niet eens gek opkijken dat de opzet van deze aflevering al op de plank lag voor een afsluiting van GTST als het contract niet werd verlengd.
Eigenlijk he had dat wel gemogen.
R.I.P DTS.
pi_218857674
Zou Jette vanavond al in de praatprogramma's zitten, of bewaren ze dat tot 1/2 oktober?
't Echte en 't ware!
  woensdag 24 september 2025 @ 12:25:06 #76
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_218857693
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 02:02 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]
Frey! Man wat fijn om jou hier weer te zien.
Haha, heb hier altijd wel meegelezen, maar had niet veel meer om te posten na het afsluiten van de DVD boxen en het definitief afhaken. Zo nu en dan bekijk ik weer eens wat, maar fatsoenlijke verhaallijnen schrijven, dat kunnen deze mensen gewoon niet.

Maar deze aflevering moet ik gewoon zien. Duurt nog een weekje voordat ik hem kan bekijken, maar ik heb er echt zin in. En de laatste keer dat ik zo veel zin had om een aflevering van GTST te kijken, was tijdens de week van het 20-jarig jubileum in 2010!
pi_218857713
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 12:21 schreef Japepk het volgende:
Zou Jette vanavond al in de praatprogramma's zitten, of bewaren ze dat tot 1/2 oktober?
Jette heeft al een interview gegeven aan JOE radio vanochtend: https://www.rtl.nl/boulev(...)en-reinout-oerlemans
  woensdag 24 september 2025 @ 13:01:34 #78
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_218857957
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 12:33 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Jette heeft al een interview gegeven aan JOE radio vanochtend: https://www.rtl.nl/boulev(...)en-reinout-oerlemans
Even aan het bekijken ik word er nu al emotioneel van bij het horen van dat ene stukje. Dit is gewoon echt een heel bijzonder moment, zeker als je bekend bent met de vroegere jaren. ;( _O_
pi_218858102
Het is ook echt weer het gesprek bij het koffiezetapparaat hier. Heel bijzonder om mee te maken zo
't Echte en 't ware!
pi_218858551
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 13:01 schreef Frey het volgende:

[..]
Even aan het bekijken ik word er nu al emotioneel van bij het horen van dat ene stukje. Dit is gewoon echt een heel bijzonder moment, zeker als je bekend bent met de vroegere jaren. ;( _O_
Ja, stom hè. :D Ik heb geen abo op Videoland dus zal gewoon even geduld moeten hebben. Cool dat Reinout zijn belofte hield en alles mooi op z’n plek viel. :)
pi_218858601
Nog een keer gekeken zojuist. Wat een prachtig einde.
  woensdag 24 september 2025 @ 15:15:13 #82
328189 ArnieAlberts
pi_218859028
quote:
99s.gif Op woensdag 24 september 2025 11:55 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]
Ik heb wel het idee dat media een embargo had. Want net na 0:00 uur verschenen al de eerste berichten over de afloop van haar einde.

Leuk, massaal spoileren omdat Videoland toch een week vooruit loopt :')
Ben ik 100% zeker van. GTST Courant verbrak voortijdig dat embargo door mede te delen dat ze eruit zou stappen én dat er een iconisch personage zou terugkeren. Good for them.

EDIT: In de column op FOK! wordt er ook over een embargo gesproken.

[ Bericht 11% gewijzigd door ArnieAlberts op 24-09-2025 15:23:28 ]
  woensdag 24 september 2025 @ 15:16:15 #83
328189 ArnieAlberts
pi_218859036
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 12:21 schreef Japepk het volgende:
Op 1 oktober een afscheidsinterview in het AD. Denk dat de grote showmedia er vandaag wel al mee uitpakt.
  woensdag 24 september 2025 @ 15:17:24 #84
328189 ArnieAlberts
pi_218859041
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 12:25 schreef Frey het volgende:

[..]
Haha, heb hier altijd wel meegelezen, maar had niet veel meer om te posten na het afsluiten van de DVD boxen en het definitief afhaken. Zo nu en dan bekijk ik weer eens wat, maar fatsoenlijke verhaallijnen schrijven, dat kunnen deze mensen gewoon niet.

Maar deze aflevering moet ik gewoon zien. Duurt nog een weekje voordat ik hem kan bekijken, maar ik heb er echt zin in. En de laatste keer dat ik zo veel zin had om een aflevering van GTST te kijken, was tijdens de week van het 20-jarig jubileum in 2010!
Ik ben afgelopen maanden voor het eerst in jaren verder gegaan met seizoen 7. Nadat Arnies vliegtuig 'een soort van werd gevonden, maar reddingszoekers kunnen er heel moeilijk bij' ben ik weer een beetje afgehaakt. Ik heb het precies op tijd gezien, want de timing bleek perfect.
pi_218859099
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2025 15:17 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]
Ik ben afgelopen maanden voor het eerst in jaren verder gegaan met seizoen 7. Nadat Arnies vliegtuig 'een soort van werd gevonden, maar reddingszoekers kunnen er heel moeilijk bij' ben ik weer een beetje afgehaakt. Ik heb het precies op tijd gezien, want de timing bleek perfect.
De hele de baby's zijn verwisseld-wending was totaal onbegrijpelijk, alleen maar om Laura ineens een relatie te laten hebben met haar eigen zoon. Naast het introduceren van de broer van Frits van Houten die de moordenaar zou zijn misschien wel de raarste verhaallijn in de GTST-geschiedenis.
pi_218859108
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 15:30 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
De hele de baby's zijn verwisseld-wending was totaal onbegrijpelijk, alleen maar om Laura ineens een relatie te laten hebben met haar eigen zoon. Naast het introduceren van de broer van Frits van Houten die de moordenaar zou zijn misschien wel de raarste verhaallijn in de GTST-geschiedenis.
Eigenlijk heb ik die verhaallijn nooit echt geaccepteerd. Volgens mij heb ik toen ook een tijd niet gekeken.
pi_218859267
De baby wissel is met Stefano is de broer van Ludo een soort uncanny valley geworden waar niet meer over gesproken wordt/werd. Dus ook de dood verklaring van Arnie in seizoen 16 heb ik nooit geaccepteerd. Nu is zijn dood, en die van Laura, wel canon. Blijft fascinerend hoe 'zou Arnie nog leven' toch altijd over het personage Laura heeft gehangen. Hiermee is het hoofdverhaal van de serie ook klaar voor mij
't Echte en 't ware!
pi_218859362
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 15:57 schreef Japepk het volgende:
De baby wissel is met Stefano is de broer van Ludo een soort uncanny valley geworden waar niet meer over gesproken wordt/werd. Dus ook de dood verklaring van Arnie in seizoen 16 heb ik nooit geaccepteerd. Nu is zijn dood, en die van Laura, wel canon. Blijft fascinerend hoe 'zou Arnie nog leven' toch altijd over het personage Laura heeft gehangen. Hiermee is het hoofdverhaal van de serie ook klaar voor mij
Het mooie is ook dat ze de doodverklaring van Arnie in deze jubileumaflevering toch wat in het midden laten: "Ik hoorde op een reünie dat hij verdwenen is," en niemand die het corrigeert. Al kan ik, en dat zei ik laatst ook tegen @Frey, een daadwerkelijke dood van Arnie in zekere zin wel accepteren met hoe Laura nu de serie verlaat. Idealiter was mijn einde voor de serie altijd Arnie die in levende lijve voor de deur bij Laura en Robert staat, maar dit is ook prachtig. Echt chapeau voor Reinout dat hij dit heeft gedaan, speciaal voor Jette _O_
pi_218859610
Oprecht een TOP-aflevering! Mooi hoe ze het verhaal met Arnie ook zo afgerond hebben. Complimenten deze keer!! Leuk om al die oude gezichten terug te zien ook.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_218859737
Ik merk gewoon dat ik er heel de dag wat melancholisch van ben. Nu heb ik wel meer grote nieuwtjes gehad of voorbij horen komen afgelopen week. Dat zal er vast aan bijdragen. Maar het voelt toch alsof je jeugd opnieuw wordt afgesloten ofzo.
't Echte en 't ware!
  woensdag 24 september 2025 @ 17:14:36 #91
268260 Dr.Mikey
pi_218859749
Ik kijk ook die classics af en toe zo nu en dan die Stefano is heel dom die heeft afgelopen tijd in de serie al drie keer geroepen dat Nick zijn neef is.
dat ze beiden dezelfde moeder hebben en gewoon broers zijn snappen hij en de schrijvers niet.
R.I.P DTS.
pi_218859763
Raar.
Uitzending is pas over een week en alle spoilers staan al in alle kranten. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 24 september 2025 @ 17:17:15 #93
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_218859766
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 03:41 schreef ArnieAlberts het volgende:

Weet iemand trouwens wie er op de foto stonden naast de foto van Roos/Guusje? Net voor het eind van de aflevering, toen Ludo en Janine langs de foto's liepen kwam de foto van Roos nog eens langzaam voorbij, met nu de foto ernaast ook zichtbaar. Een foto met twee dames erop, de enige foto zonder castleden en die ik verder niet kon thuisbrengen. Iemand?
http://imgur.com/a/DSYYt57

Deze? Ook geen idee. Maar goed ik volg het ook al bijna 30 jaar ofzo niet meer. Misschien van de crew die achter de schermen werkte?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_218859882
Nou, het was toch wel een hele mooie aflevering.

We kunnen zitten zeiken, maar dit hebben ze echt wel heel goed gedaan.
  woensdag 24 september 2025 @ 17:46:19 #95
328189 ArnieAlberts
pi_218859948
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 16:13 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Het mooie is ook dat ze de doodverklaring van Arnie in deze jubileumaflevering toch wat in het midden laten: "Ik hoorde op een reünie dat hij verdwenen is," en niemand die het corrigeert. Al kan ik, en dat zei ik laatst ook tegen @:Frey, een daadwerkelijke dood van Arnie in zekere zin wel accepteren met hoe Laura nu de serie verlaat. Idealiter was mijn einde voor de serie altijd Arnie die in levende lijve voor de deur bij Laura en Robert staat, maar dit is ook prachtig. Echt chapeau voor Reinout dat hij dit heeft gedaan, speciaal voor Jette _O_
Hoe is jouw volledige mening over deze dubbele aflevering, Kelder?
  woensdag 24 september 2025 @ 17:46:43 #96
328189 ArnieAlberts
pi_218859950
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 17:17 schreef Elpis het volgende:

[..]
http://imgur.com/a/DSYYt57

Deze? Ook geen idee. Maar goed ik volg het ook al bijna 30 jaar ofzo niet meer. Misschien van de crew die achter de schermen werkte?
Inderdaad de foto die ik bedoel. Ik dacht nog heel even aan een jonge Olga Madsen, maar ik kan het niet plaatsen.
  woensdag 24 september 2025 @ 17:52:18 #97
268260 Dr.Mikey
pi_218859981
Ik hoop trouwens niet dat Troy de zoon van Simon is. Nina was nog een kleuter toen Simon doodging dat maakt Troy in een klap veel te oud voor Nola.
R.I.P DTS.
  woensdag 24 september 2025 @ 18:24:36 #98
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_218860145
Met dank aan een zeker persoon toch de aflevering alvast kunnen zien. :P

Man, ik heb gewoon zitten janken bij de slotscènes, zo mooi gedaan. Erg leuk om zoveel mensen weer bij elkaar te zien en zelfs de muziek verdient bij deze een compliment. Prachtige aflevering, einde van een tijdperk. _O_
pi_218860155
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2025 17:17 schreef superniger het volgende:
Raar.
Uitzending is pas over een week en alle spoilers staan al in alle kranten. :')
Jammer inderdaad. Zoiets had vroeger, toen er alleen reguliere uitzendingen waren, een enorme verrassing geweest en veel meer indruk gemaakt, me dunkt.
  woensdag 24 september 2025 @ 18:31:03 #100
328189 ArnieAlberts
pi_218860170
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2025 18:26 schreef vencodark het volgende:

[..]
Jammer inderdaad. Zoiets had vroeger, toen er alleen reguliere uitzendingen waren, een enorme verrassing geweest en veel meer indruk gemaakt, me dunkt.
Daarom vind ik ook wat er al eerder werd aangehaald iets wat er eigenlijk had moeten gebeuren: had voor Videoland een versie gemaakt nog zonder de scène met Reinout. Hadden ze die op 1 oktober om 19:00u ofzo vervangen door de final versie, mét Reinout. Dan was dat op 1 oktober, op RTL 4, een gigantische verrassing geweest voor alle reguliere kijkers.

[ Bericht 1% gewijzigd door ArnieAlberts op 25-09-2025 01:35:03 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')