Nee, ik ben al toe aan deze aflevering want ik kijk al een week vooruit.quote:Op woensdag 24 september 2025 01:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moet je nog een week wachten he.
Zou het niet doen oa telegraaf en gtst courant hebben het al staan.
Ben benieuwd of Remco (even) zal blijven. Het kan m.i. geen toeval zijn dat de stiefvader van Troj ook Remco heet. Aan de andere kant is er deze aflevering helemaal niets gebeurd tussen die twee, maar wellicht komt dat nog.quote:Op woensdag 24 september 2025 02:19 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik voel het met je mee. Ik dacht dat Ludo (en Janine) de kurk waren waar de serie op dreef. Maar nu Laura het gedroomde einde heeft gekregen, is het voor mij ook klaar. Helemaal eens met wat je zegt. Na seizoen 15 was het klaar. Toen kreeg je ook in de serie de nieuwe generatie, de kinderen Alberts en Sanders die de schoenen van hun ouders niet konden vullen. Daarna is het zo nu en dan nog opgeleefd. Seizoen 29-32(?, met de kettingbotsing) waren een aardige revival, maar nu zwabbert het alweer jaren rond. Dit had het einde van GTST mogen zijn. Want deze scène was prachtig, maar hebben we niet aan het GTST team te danken. Dit is jaren geleden bepaald, en los daarvan was het een matige aflevering. Goed, in retro perspectief natuurlijk al Laura's relaties en familie, maar bijvoorbeeld Jack en Remco waren er echt voor spek en bonen bij. Maar wauw. Televisiegeschiedenis jongens.
En Stan. Vijf jaar geleden speelde Paul Groot aan de telefoon al voor Arnie!quote:Op woensdag 24 september 2025 03:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik hoop dat jack remco suzanne eb tessel nog wat tekst krijgen komende aflevering. Jammer wel dat Daniel er uiteindelijk niet in zat!
Ik schud jou de hand en proost virtueel met je.quote:Op woensdag 24 september 2025 02:19 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik voel het met je mee. Ik dacht dat Ludo (en Janine) de kurk waren waar de serie op dreef. Maar nu Laura het gedroomde einde heeft gekregen, is het voor mij ook klaar. Helemaal eens met wat je zegt. Na seizoen 15 was het klaar. Toen kreeg je ook in de serie de nieuwe generatie, de kinderen Alberts en Sanders die de schoenen van hun ouders niet konden vullen. Daarna is het zo nu en dan nog opgeleefd. Seizoen 29-32(?, met de kettingbotsing) waren een aardige revival, maar nu zwabbert het alweer jaren rond. Dit had het einde van GTST mogen zijn. Want deze scène was prachtig, maar hebben we niet aan het GTST team te danken. Dit is jaren geleden bepaald, en los daarvan was het een matige aflevering. Goed, in retro perspectief natuurlijk al Laura's relaties en familie, maar bijvoorbeeld Jack en Remco waren er echt voor spek en bonen bij. Maar wauw. Televisiegeschiedenis jongens.
dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 24 september 2025 07:11 schreef NedKelly het volgende:
Was allemaal erg mooi in beeld gebracht met Laura.
Maar het deed me wel héél erg denken aan Grey's Anatomy waar Meredith op het strand was toen ze door corona in coma lag, en Derek weer zag op het strand. Neem dan een andere locatie voor je serie.
Om van haar verdiende pensioen te gaan genieten. Ze is 70 jaar ondertussen.quote:Op woensdag 24 september 2025 09:25 schreef Saranghae het volgende:
Waarom gaat Jette eigenlijk uit de serie?
Ik kijk elke ochtend de classics op rtl lounge vind het zo jammer dat laura de laatste jaren ziek was
Oh, de aflevering is eigenlijk zoals de vorige (met 30 jaar) een standalone hoor. Ik verwacht niet dat dingen nu ineens anders gaan zijn. Als je technisch naar de aflevering kijkt was er namelijk ook genoeg op aan te merken. Maar dat wordt overklast door het prachtige einde en de fijne toevoeging van wat oudgedienden.quote:Op woensdag 24 september 2025 10:52 schreef freaky40 het volgende:
Nog niet gezien maar de verhalen vooraf zijn lovend. Hopelijk pakken ze nu na deze 35 jarige dubbelaflevering eens goed door, met kloppende en afgemaakt verhaallijnen waar niet hele stukken uit ontbreken alsof het lijkt of de kijker geheugenverlies heeft geleden. Denk dat er maar 1 optie is dat het een mooi momentum is dat we afscheid nemen van Pia Blanco...toch?
Mooi geschreven.quote:Op woensdag 24 september 2025 02:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb zojuist gekeken naar, voor mij, de laatste aflevering van Goede Tijden, Slechte Tijden.
Najaar 2005 begon in mijn ogen de aanloop naar het begin van het einde, rond 2010 was het begin van het einde, bij de formatwissel en omturning naar filmische telenovella was het begin van het einde van het einde, maar dit: deze dubbele aflevering vanwege het 35-jarig jubileum, dat is voor mij echt het einde van het einde.
Iedereen heeft een eind gekregen (nou ja behalve Jessica maar dat personage is toch helemaal verkloot en irritant), en Laura heeft de allermooiste exit gekregen waarvan ik nooit meer had gedacht dat ze die nog zou krijgen.
Ik heb vanavond deze uitzending speciaal aangezet op Videoland (ik ging zelfs zo de mist in dat ik eerst nog even een stuk van de seizoensopener zag- achteraf gelukkig, want daardoor snapte ik uiteindelijk ook Stefano's haat voor Valentijn meteen ook veel beter). Ik moest hardop lachen toen Lucas bijna de vergiftigde bruchetta at, maar Stefano's lijntje voelde verder wel een beetje als een Bassie en Adriaan-slechterik aan.
Ja weet je, ik merkte dat Goede Tijden, Slechte Tijden en ik gewoon niet meer bij elkaar passen. Dus toen die laatste minuten eraan kwamen, die voice-overs van Cas/Julian die ons door de aflevering heen loodsten... het was allemaal heel mooi gedaan, en een mooie last hurrah voor Laura én Jette.
En toen stond ie daar. Het personage waar ik diepe bewondering voor heb en aan wie ik mijn username te danken heb. Holy shit. Kippenvel. Reinout heeft het 10 jaar geleden geroepen en Jette was blij verrast, en hij heeft woord gehouden.
Ik lach me wel rot om ál die mediaplatforms, die alles en overal het al zonder gêne spoilen ookHeel terecht want groot nieuws, maar wel ook meteen hét failliet van GTST op lineaire tv. Dat hadden ze misschien toch net ietsje beter kunnen aanpakken (kuch kuch-iets met "technisch probleem" op videoland, kuch kuch-iets met alternatieve versie op Videoland).
Eens zien als deze week al die oudgedienden/one day flies al weer hoog en breed vertrokken zijn waar we in gaan belanden dan...quote:Op woensdag 24 september 2025 10:55 schreef Japepk het volgende:
[..]
Oh, de aflevering is eigenlijk zoals de vorige (met 30 jaar) een standalone hoor. Ik verwacht niet dat dingen nu ineens anders gaan zijn. Als je technisch naar de aflevering kijkt was er namelijk ook genoeg op aan te merken. Maar dat wordt overklast door het prachtige einde en de fijne toevoeging van wat oudgedienden.
Vond ik ook!quote:Op woensdag 24 september 2025 10:46 schreef laracroftonline het volgende:
Ik klaag normaal vaak maar deze aflevering was echt mooi gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ík vindt het knap dat ze dit in deze tijden tot de avond dat het op videoland te zien is ze het zolang geheim hebben kunnen houden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op woensdag 24 september 2025 11:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben benieuwd ofIk heb wel het idee dat media een embargo had. Want net na 0:00 uur verschenen al de eerste berichten over de afloop van haar einde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ík vindt het knap dat ze dit in deze tijden tot de avond dat het op videoland te zien is ze het zolang geheim hebben kunnen houden.
Leuk, massaal spoileren omdat Videoland toch een week vooruit loopt![]()
quote:Op woensdag 24 september 2025 11:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben benieuwd ofJa, lijkt me wel. Er zijn verder ook geen verhaallijnen rondom hen, het was echt een eerbetoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ík vindt het knap dat ze dit in deze tijden tot de avond dat het op videoland te zien is ze het zolang geheim hebben kunnen houden.
Dat was echt weer een lachertje. Stefano die meteen terug naar Mercato rijdt, zijn frustratie richt op het bestek, en opeens Lucas die langs komt.quote:Op woensdag 24 september 2025 08:32 schreef RaymanNL het volgende:
Dit was inderdaad de perfecte aflevering geweest om GTST mee af te sluiten! jammer overigens dat de verhaallijn met Stefano/valentijn op niks uit liep
Eigenlijk he had dat wel gemogen.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:59 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Dat was echt weer een lachertje. Stefano die meteen terug naar Mercato rijdt, zijn frustratie richt op het bestek, en opeens Lucas die langs komt.
Ik zal niet eens gek opkijken dat de opzet van deze aflevering al op de plank lag voor een afsluiting van GTST als het contract niet werd verlengd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |