abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 17 september 2025 @ 21:19:08 #51
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218798262
was 1951 klaar en 1952 executie
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_218798270
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 21:16 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Juridisch kan je dat onderscheid lastig maken lijkt me zo?!

Dan heb je een een schuldig wat al overtuigend bewezen is en een schuldig wat uber-zeker-echt-wel-overtuigend bewezen is.

Je straft met de doodstraf trouwens niet alleen de dader, maar ook zijn omgeving (mits die nog iets van hem willen weten).
De deskundige bij Lucia de B gaf een kans van 1 op 300 miljoen dat ze onschuldig was.
  Moderator woensdag 17 september 2025 @ 21:19:44 #53
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218798276
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Andere tijden.
ja we kennen geen doodstraf meer, punt is dat het geen ellelange procedure hoeft te zijn omdat dat in de VS bv wel zo is

ik ben sowieso tegen
pi_218798342
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
De deskundige bij Lucia de B gaf een kans van 1 op 300 miljoen dat ze onschuldig was.
Ik bedoel maar.
pi_218798382
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 21:08 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Doodstraf pakt vaak duurder uit.
Dat hoeft natuurlijk helemaal niet het geval te zijn. Dit pakt vaak zo uit omdat het proces langer is er vaak eindeloos in hoger beroep wordt gegaan en weer allerlei juridische experts van stal moeten worden gehaald.

Meer dan eens gaan daar vele jaren overheen. Dit moet dan ook worden geherstructureerd dat de processen korter zijn en de mogelijkheden tot hoger beroep beperkt.

De doodstraf is verder een uitstekend middel, mits het 100% zeker is dat een verdachte de dader is, want tegenwoordig prima op allerlei manieren kan worden aangetoond.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218798398
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 21:00 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Hoe ouder je werd? 7 jaar terug was je er al voor.
[..]
Ik verveelde me wat. :@
Je praat daar over een Hebdo terrorist met meerdere doden op zijn geweten t.o.v. hier een enkeling waarbij een enkeling is omgelegd.

Overigens ontkent die Hebdo terrorist dat die ook maar een persoon heeft omgelegd.
Wel medeverantwoordelijk voor 130 doden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_218798502
quote:
14s.gif Op woensdag 17 september 2025 21:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat hoeft natuurlijk helemaal niet het geval te zijn. Dit pakt vaak zo uit omdat het proces langer is er vaak eindeloos in hoger beroep wordt gegaan en weer allerlei juridische experts van stal moeten worden gehaald.

Meer dan eens gaan daar vele jaren overheen. Dit moet dan ook worden geherstructureerd dat de processen korter zijn en de mogelijkheden tot hoger beroep beperkt.

De doodstraf is verder een uitstekend middel, mits het 100% zeker is dat een verdachte de dader is, want tegenwoordig prima op allerlei manieren kan worden aangetoond.
Als je het als strafoptie hebt dan moet je het ook uitvoerbaar maken inderdaad.
pi_218798608
quote:
14s.gif Op woensdag 17 september 2025 21:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Iemand doodmaken een uitstekend middel noemen...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_218798725
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 21:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
Iemand doodmaken een uitstekend middel noemen...
Zeker, als je weet dat iemand een ander heeft zitten moorden, uit het niets, dan houdt het een beetje op, zo een persoon is voor altijd een gevaar voor overigen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_218798822
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 21:07 schreef ToT het volgende:

[..]

Hoeveel kost een gevangene de staat per jaar?
Het mag wat kosten om hem te laten lijden. Levenslang een voorbeeld voor iedereen hoe je het NIET in je leven moet doen.
pi_218798855
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 21:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zeker, als je weet dat iemand een ander heeft zitten moorden, uit het niets, dan houdt het een beetje op, zo een persoon is voor altijd een gevaar voor overigen.
Hoe zit dat dan met soldaten, die zo terug van het slagveld, alwaar ze flink hebben zitten moorden, weer terug de samenleving in mogen, nachtmerries en al?
pi_218798931
De verdachte van de moord op Charlie Kirk, Tyler Robinson (22), is aangegeven door familieleden.
Vader had hem herkend. En nu kunnen ze de +100.000$ opstrijken. De kerk moet wat hernieuwd worden.
T’is van je familie dat je het moet hebben.
  Moderator woensdag 17 september 2025 @ 21:53:45 #63
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218798932
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 21:48 schreef RetepV het volgende:

[..]
Hoe zit dat dan met soldaten, die zo terug van het slagveld, alwaar ze flink hebben zitten moorden, weer terug de samenleving in mogen, nachtmerries en al?
op het slagveld is geen moord

politieagent die zijn dienstwapen moet gebruiken is in de regel ook geen moordenaar
  Moderator woensdag 17 september 2025 @ 21:54:36 #64
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218798944
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 21:53 schreef KangaP het volgende:
De verdachte van de moord op Charlie Kirk, Tyler Robinson (22), is aangegeven door familieleden.
Vader had hem herkend. En nu kunnen ze de +100.000$ opstrijken. De kerk moet wat hernieuwd worden.
denk dat ze hem zonder beloning ook wel aangegeven zouden hebben<

zou ik wel doen
pi_218798954
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 21:42 schreef ludovico het volgende:

[..]
Kijkend naar de politieke moord in Nederland die zo uit het niets kwam: in hoeverre is gebleken dat de moordenaar voor altijd een gevaar voor anderen is?
pi_218798972
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 21:53 schreef KangaP het volgende:
Klopt, je zult maar zo'n zoon hebben.
pi_218798979
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 21:48 schreef RetepV het volgende:

[..]
Dat is niet bepaald uit het niets?
pi_218798993
quote:
88s.gif Op woensdag 17 september 2025 21:54 schreef sp3c het volgende:

[..]
denk dat ze hem zonder beloning ook wel aangegeven zouden hebben<

zou ik wel doen
Kunnen ze de begrafenis gelijk betalen....
pi_218798995
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 21:56 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, je zult maar zo'n zoon hebben.
Lijkt me een groot familiedrama trouwens.
pi_218799002
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 21:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
Kijkend naar de politieke moord in Nederland die zo uit het niets kwam: in hoeverre is gebleken dat de moordenaar voor altijd een gevaar voor anderen is?
Dat was ook niet uit het niets, doch, de reden voor die moord, voor mij ook voldoende reden om Volkert liever kwijt te zijn.
Maar dat bedoel ik dus een beetje met dat ik er met de jaren makkelijker in ben geworden.

Doch zoiets in een framework stoppen dat het een beetje objectief te handhaven is zonder fouten... Zul je wel echt bij de ergste van de ergste misdaden moeten blijven.
pi_218799064
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 21:57 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Lijkt me een groot familiedrama trouwens.
EIgen zoon aangegeven die een doodvonnis op het hoofd heeft, tis nogal wat ja.
pi_218799070
quote:

[..]
Dat geldt voor iedere moord en iedere verkrachting.
Maar iemand die het eens gedaan heeft kan het altijd weer doen. Hij is immers de grens over gestoken.
pi_218799073
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 21:58 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat was ook niet uit het niets, doch, de reden voor die moord, voor mij ook voldoende reden om Volkert liever kwijt te zijn.
Maar dat bedoel ik dus een beetje met dat ik er met de jaren makkelijker in ben geworden.

Doch zoiets in een framework stoppen dat het een beetje objectief te handhaven is zonder fouten... Zul je wel echt bij de ergste van de ergste misdaden moeten blijven.
Maar je stelling dat een moordenaar als Tyler gedurende zijn hele leven een gevaar vormt klopt niet.

Zie onder andere Volkert.

Dat je hem liever dood had gezien is puur emotie.

En dat vind ik geen reden om iemands leven af te nemen.
pi_218799096
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:03 schreef ludovico het volgende:

[..]
Daar moeten heel veel gedachten en afwegingen geweest zijn. Over wat nu het juiste is om te doen.

Ik heb hier best wel respect voor. Maar wat een hel zeg, zo'n keuze. Het zou mij verscheuren.
pi_218799124
quote:

[..]
Dat is vooral een blijvend gevaar voor anderen gebleken, niet zozeer hijzelf maar de politieke moord is beloond in die zin dat die het gewenste gevolg had. Dat is het tegenovergestelde van afschrikking, en daar bovenop is dat gewenste gevolg ook een gevaar voor veel Nederlanders gebleken die met de gevolgen van de voortgezette politieke koers te maken hebben gekregen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_218799164
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar je stelling dat een moordenaar als Tyler gedurende zijn hele leven een gevaar vormt klopt niet.

....
Die uit het niets was die donkere man met dat meisje uit Oekraïne.
Puur emotie om iemand dood te willen zien? Ok, wat jij wilt. Helemaal prima als je dat emotie noemt.
Ik vind die straf passend, jij een leven wegnemen, wij jouw leven wegnemen.
pi_218799173
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:06 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Daar moeten heel veel gedachten en afwegingen geweest zijn. Over wat nu het juiste is om te doen.

Ik heb hier best wel respect voor. Maar wat een hel zeg, zo'n keuze. Het zou mij verscheuren.
Het was redelijk vlot?
pi_218799202
De maanden voor de moord op Fortuyn was een grote demonisering, die moord kwam niet onverwachts, zeker voor hemzelf niet, hij had het er talloze keren over en zelfs rechtstreeks premier Kok verzocht om in te grijpen.
pi_218799244
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:10 schreef ludovico het volgende:

[..]
Het was redelijk vlot?
Paar dagen of zo. En in consultatie met de pastor of voorganger, ieg een christelijk leider.
En dat begrijp ik wel. Zo'n heftige keuze in je geweten. Wat moet je doen?
  woensdag 17 september 2025 @ 23:03:20 #80
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_218799876
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:03 schreef ludovico het volgende:

[..]
Eigen zoon aangeven die een man van 31, een vader van 2 jonge kinderen, echtgenoot van een jonge vrouw, doelbewust afknalt - tja, is nog al wat ja, het zal je zoon maar wezen ....
"Hoka Hey!"
  woensdag 17 september 2025 @ 23:08:43 #81
287741 matspontius
pi_218799908
quote:
88s.gif Op woensdag 17 september 2025 21:19 schreef sp3c het volgende:

[..]
ja we kennen geen doodstraf meer, punt is dat het geen ellelange procedure hoeft te zijn omdat dat in de VS bv wel zo is

ik ben sowieso tegen
Hoezo tegen? Iedereen moet ooit weer een kans hebben, in die trant? Zo'n Breivik ooit weer loslaten op de samenleving, IS-strijders weer lekker laten rondlopen na gedane straf? Er zijn mensen op deze wereld waarbij de samenleving beter af is als ze er niet meer zijn. Al die staatshoofen die hele bevolkingsgroepen hebben uitgehongerd, uitgemoord, de oorlog ingestuurd - die mogen blijven rondlopen op kosten van de staat ja? In dat soort gevallen (bij overduidelijk bewijs en zeer gevaarlijk voor de samenleving) is de doodstraf zo gek nog niet ....
"Hoka Hey!"
  Moderator woensdag 17 september 2025 @ 23:12:42 #82
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218799932
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 23:08 schreef matspontius het volgende:

[..]
Hoezo tegen? Iedereen moet ooit weer een kans hebben, in die trant? Zo'n Breivik ooit weer loslaten op de samenleving, IS-strijders weer lekker laten rondlopen na gedane straf? Er zijn mensen op deze wereld waarbij de samenleving beter af is als ze er niet meer zijn. Al die staatshoofen die hele bevolkingsgroepen hebben uitgehongerd, uitgemoord, de oorlog ingestuurd - die mogen blijven rondlopen op kosten van de staat ja? In dat soort gevallen (bij overduidelijk bewijs en zeer gevaarlijk voor de samenleving) is de doodstraf zo gek nog niet ....
nee ik vind levenslang in de cel een betere straf

ik heb het nergens over tweede kansen gehad, je moet me geen woorden in de mond leggen
pi_218800007
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:12 schreef UitStraling het volgende:
De maanden voor de moord op Fortuyn was een grote demonisering, die moord kwam niet onverwachts, zeker voor hemzelf niet, hij had het er talloze keren over en zelfs rechtstreeks premier Kok verzocht om in te grijpen.
En dankzij de woorden van Fortuyn is Els Borst vermoord.
pi_218800036
quote:
88s.gif Op woensdag 17 september 2025 21:53 schreef sp3c het volgende:

[..]
op het slagveld is geen moord
Dus die Russische soldaten in Oekraïne zijn helemaal geen moordenaars? Al die Duitse soldaten waren geen moordenaars?

Je weet wel dat het helemaal niet zo zwart/wit is.

Maar daar gaat het niet eens om. Robinson heeft in koelen bloede een tegenstander, die geen direct bedreiging voor hem vormde, doodgeschoten. Soldaten schieten ook in koelen bloede tegenstanders die geen direct bedreiging zijn dood, als het even kan. Wel zo veilig als je ze doodschiet terwijl ze het niet verwachten.

Waar het om gaat is dat beide in koelen bloede mensen hebben vermoord. De één wordt voor zijn leven achter gesloten deuren gestopt, de ander wordt losgelaten op de maatschappij met de vermelding dat hij/zij een held is.

Maar beide zijn voor altijd een gevaar voor de overigen.

Soldaten krijgen in Nederland echter psychische hulp. En na hun traject worden ze veilig geacht. Dat schijnt te werken. En als dat voor soldaten schijnt te werken, zal het toch ook voor Robinson moeten werken, lijkt me.

En zo zie je dat het wel of niet terug de samenleving in mogen eigenlijk helemaal geen argument is.

En dat alles dus eigenlijk gewoon neerkomt op het botvieren van wraakgevoelens, met allerlei excuses om het proberen te verbergen. Civilization is only skin deep, and so is barbarism. Dat onderlinge vechten tussen links en rechts, wat we tegenwoordig doen, is maar weinig meer dan decadentie.

[ Bericht 0% gewijzigd door RetepV op 17-09-2025 23:43:49 ]
pi_218800041
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 21:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat is niet bepaald uit het niets?
Robinson heeft toch ook zijn motieven, en zijn moord op Kirk kwam toch ook niet bepaald uit het niets...?
pi_218800047
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:04 schreef Wantie het volgende:

[..]

Exact wat ik zojuist ook betoogde.
pi_218800086
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:09 schreef ludovico het volgende:

[..]
....
Die uit het niets was die donkere man met dat meisje uit Oekraïne.
Puur emotie om iemand dood te willen zien? Ok, wat jij wilt. Helemaal prima als je dat emotie noemt.
Ik vind die straf passend, jij een leven wegnemen, wij jouw leven wegnemen.
Even heel sec. Ik kende Kirk niet persoonlijk, heb hem nooit ontmoet, woont aan de andere kant van de oceaan, en had gedachtengoed waar ik niet tegen kan. Ik zie dus helemaal niet in waarom ik Robinson's leven weg zou moeten nemen, en wens daar ook niet door peer pressure van andere mensen die Kirk helemaal niet kenden toe gedwongen te worden.

En ga nou niet zeggen dat je Kirk kende doordat je al zijn in elkaar gefabriceerde videos hebt gezien. Je weet heel goed dat het op internet bedroevend makkelijk is een ideaalbeeld van jezelf te projecteren. Miljoenen mensen doen het. Kijk maar op Facebook. Niemand is eerlijk, iedereen liegt tegen de buitenwereld.
  Moderator woensdag 17 september 2025 @ 23:46:27 #88
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218800100
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 23:34 schreef RetepV het volgende:
Dus die Russische soldaten in Oekraïne zijn helemaal geen moordenaars? Al die Duitse soldaten waren geen moordenaars?
meesten niet denk ik

die komen in een gevecht terecht en schieten elkaar overhoop, dat is geen moord
  woensdag 17 september 2025 @ 23:53:29 #89
287741 matspontius
pi_218800113
quote:
88s.gif Op woensdag 17 september 2025 23:12 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik heb het nergens over tweede kansen gehad, je moet me geen woorden in de mond leggen
Oh god, gaan we weer op de lange tenen toer. Wat is dat toch hier? Stel je toch niet zo aan. Het gaat om de strekking van het verhaal.

Levenslang, een betere straf? Dit soort compleet gestoorden zit dan op onze kosten in de cel + bijbehorende behandeling. Bij bepaalde misdaden, zoals misdaden tegen de menselijkheid (IS), Breivik, etc. is de doodstraf een prima middel om dit soort schorem (wat de naam mens niet mag dragen) te verwijderen uit de samenleving. Alleen bij onomstotelijk bewijs uiteraard.
"Hoka Hey!"
pi_218800116
quote:
88s.gif Op woensdag 17 september 2025 23:46 schreef sp3c het volgende:

[..]

meesten niet denk ik

die komen in een gevecht terecht en schieten elkaar overhoop, dat is geen moord
Het is doodslag met voorbedachte rade. Dat is dan toch gewoon moord? Ze hebben een opdrachtgever die hen geld heeft betaald en heeft bewapend, en hen er op uit heeft gestuurd om tegenstanders te vermoorden. Een beetje slimme soldaat schiet zijn tegenstanders van een afstand overhoop terwijl ze het niet verwachten.

Waar is het verschil? Alla, Robinson deed het onbetaald en gebruikte zijn eigen wapen. Maar dat maakt niet het verschil tussen wel of geen moord.

Het verschil wordt alleen maar gemaakt in ons hoofd.

En zo kwam ik dus het cirkeltje rond, en kwam ik tot de conclusie dat het enige verschil is dat de ene wel en de andere geen wraakgevoelens bij ons oproepen. En dat alles wat we er over roepen, schreeuwen en schrijven alleen maar is om te verbergen dat we ons door onze wraakgevoelens laten lijden. En dat we dus doodgewoon ongeciviliseerd zijn, als de eerste de beste holenmens. In 400.000 jaar niks geleerd.
  Moderator woensdag 17 september 2025 @ 23:57:03 #91
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218800122
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 23:53 schreef matspontius het volgende:

[..]
Oh god, gaan we weer op de lange tenen toer. Wat is dat toch hier? Stel je toch niet zo aan. Het gaat om de strekking van het verhaal.

Levenslang, een betere straf? Dit soort compleet gestoorden zit dan op onze kosten in de cel + bijbehorende behandeling. Bij bepaalde misdaden, zoals misdaden tegen de menselijkheid (IS), Breivik, etc. is de doodstraf een prima middel om dit soort schorem (wat de naam mens niet mag dragen) te verwijderen uit de samenleving. Alleen bij onomstotelijk bewijs uiteraard.
vind ik wel ja, ik vind niet dat je dit soort figuren een tweede kans moet geven, dat zeg ik nergens en dat moet je me niet in de mond leggen
ik vind ook niet dat de staat mensen moet executeren en ik vind de doodstraf een flopstraf, dan is het in een keer klaar en komt de moordenaar in kwestie er imo heel makkelijk vanaf

dan is levenslang een betere oplossing
  Moderator woensdag 17 september 2025 @ 23:58:19 #92
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218800127
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 23:55 schreef RetepV het volgende:

[..]
Het is doodslag met voorbedachte rade. Dat is dan toch gewoon moord? Ze hebben een opdrachtgever die hen geld heeft betaald en heeft bewapend, en hen er op uit heeft gestuurd om tegenstanders te vermoorden. Een beetje slimme soldaat schiet zijn tegenstanders van een afstand overhoop terwijl ze het niet verwachten.

Waar is het verschil? Alla, Robinson deed het onbetaald en gebruikte zijn eigen wapen. Maar dat maakt niet het verschil tussen wel of geen moord.

Het verschil wordt alleen maar gemaakt in ons hoofd.

En zo kwam ik dus het cirkeltje rond, en kwam ik tot de conclusie dat het enige verschil is dat de ene wel en de andere geen wraakgevoelens bij ons oproepen. En dat alles wat we er over roepen, schreeuwen en schrijven alleen maar is om te verbergen dat we ons door onze wraakgevoelens laten lijden. En dat we dus doodgewoon ongeciviliseerd zijn, als de eerste de beste holenmens. In 400.000 jaar niks geleerd.
verschil is dat Robinson iemand neerschoot omdat hij het niet met hem eens is

Jan Soldaat schiet iemand neer omdat die andere gast hem neer probeert te schieten als hij de kans krijgt
pi_218800136
quote:
88s.gif Op woensdag 17 september 2025 23:12 schreef sp3c het volgende:

[..]

Totdat Biden's autopen het in eens weer doet in 2028 en hem direct pardoned.
Gast verdiend een live execution op Twitch TV met subscriber/donatie mogelijkheden en geld naar de Kirk foundation.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  Moderator donderdag 18 september 2025 @ 00:04:18 #94
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218800152
quote:
14s.gif Op donderdag 18 september 2025 00:00 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Totdat Biden's autopen het in eens weer doet in 2028 en hem direct pardoned.
Gast verdiend een live execution op Twitch TV met subscriber/donatie mogelijkheden en geld naar de Kirk foundation.
k
pi_218800161
quote:
88s.gif Op woensdag 17 september 2025 23:58 schreef sp3c het volgende:

[..]
verschil is dat Robinson iemand neerschoot omdat hij het niet met hem eens is

Jan Soldaat schiet iemand neer omdat die andere gast hem neer probeert te schieten als hij de kans krijgt
Dat is te makkelijk. Jan Soldaat kan ook zijn geweer weggooien en weglopen.

Jan Soldaat doet dat natuurlijk niet omdat hij gevangen zit in een net van psychische en fysieke onderdrukking. Zijn sergeant zal hem overhoop schieten als hij wegloopt.

Robinson voelde zich ook gevangen in een net van psychische en fysieke onderdrukking.

En eigenlijk geldt dat wel zo'n beetje voor alle mass shooters van de afgelopen jaren.
  Moderator donderdag 18 september 2025 @ 00:10:30 #96
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218800169
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 00:08 schreef RetepV het volgende:

[..]
Dat is te makkelijk. Jan Soldaat kan ook zijn geweer weggooien en weglopen.

Jan Soldaat doet dat natuurlijk niet omdat hij gevangen zit in een net van psychische en fysieke onderdrukking. Zijn sergeant zal hem overhoop schieten als hij wegloopt.

Robinson voelde zich ook gevangen in een net van psychische en fysieke onderdrukking.

En eigenlijk geldt dat wel zo'n beetje voor alle mass shooters van de afgelopen jaren.
als je op het slagveld je geweer weggooit en wegloopt schiet je tegenstander je in je rug

het is niet hetzelfde
pi_218800236

Het is echt aan daar, ze vallen bij bosjes inmiddels :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_218800244
die gesprekken zijn wel heftig ouwe dat ie ook zegt ja ik hoopte hier mee weg te komen maar zonder bivakmuts word je zo herkend dus ook niet zo handig mongooltje
pi_218800263
quote:
10s.gif Op donderdag 18 september 2025 00:46 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]

Het is echt aan daar, ze vallen bij bosjes inmiddels :').
Ze willen wel errug graag als Rusland worden daar in de VS.
pi_218800330
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:53 schreef Ali_boo het volgende:
Ermiya is een Palestijnse activist :')

[ x ]
Ubertrutje waarmee geen elke man een kind wil maken.

En daarom boos. Heel boos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')