Je mag ook gewoon zeggen dat je het niet begrijpt en dat je geen moeite doet een bron te lezen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:42 schreef MagnificentAlfonso het volgende:
[..]
97% van de statistieken is ter plekke bedacht.
[..]
Wij hebben ons niet verzoend met de nazi's, die hebben we uitgeroeid.
En wat raar dat je verzoening wil met een volk dat je wil uitroeien?
En direct op de man.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:47 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat je het niet begrijpt en dat je geen moeite doet een bron te lezen.
Ah dus als jij hier onzin loopt te verkondigen mag je daar niet persoonlijk aangesproken worden?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:50 schreef MagnificentAlfonso het volgende:
[..]
En direct op de man.
Het is zó zwak, zó zwak.
Dat terrorisme is in veel mindere mate aanwezig in de West Bank en in Israël. Het kan blijkbaar ook andersquote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:42 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat er binnen een aantal jaar weer gevochten gaat worden, vredesverdrag of niet, lijkt me vrij onoverkomelijk in letterlijk elk scenario. Zelfs als Gaza leeg geveegd gaat worden, dan wordt dat waarschijnlijk de favoriete plek voor bomaanslagen en ander terrorisme. Je hebt nou eenmaal te dealen met een groepering die het bestaansrecht van Israël ontkent. En met daartegenover een land dat zich sterker weet dan zijn tegenstanders en dat ook wil tonen.
Als ik hier "onzin loop te verkondigen" dan geef je tegenargumenten en ga je de discussie aan.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:52 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ah dus als jij hier onzin loopt te verkondigen mag je daar niet persoonlijk aangesproken worden?
Over zwak gesproken zeg.
Lijkt me prima om voorlopig dan even Tony Blair als autoritaire schaduwbestuurder aan te stellen tot alles weer opgebouwd is en schoongeschrobd van Hamas. Dan daarna maar even verder kijken hoe ze zelfstandig verder kunnen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat terrorisme is in veel mindere mate aanwezig in de West Bank en in Israël. Het kan blijkbaar ook anders
Dat is vooral omdat Israël daar zelf veel meer invloed heeft op de veiligheidssituatie dan in Gaza onder Hamasbewind.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat terrorisme is in veel mindere mate aanwezig in de West Bank en in Israël. Het kan blijkbaar ook anders
Jij leest de bron niet en dropt op basis van een onderbuik gevoel een paar nietszeggende oneliners die totaal niet slaan opmaat er in de bron staat.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:10 schreef MagnificentAlfonso het volgende:
[..]
Als ik hier "onzin loop te verkondigen" dan geef je tegenargumenten en ga je de discussie aan.
Maar zoals vele van jouw mede-Palliesympathisanten lijk je dat niet te kunnen, of te willen. Wat je standpunt an sich al wankel maakt.
Aanname. Dat weet jij helemaal niet.quote:
Aanname op basis van de eerste aanname én een ad-hominem.quote:en dropt op basis van een onderbuik gevoel een paar nietszeggende oneliners die totaal niet slaan opmaat er in de bron staat.
Een verwijt over een feit is geen verwijt. Nuance is niet van toepassing op dit """argument""".quote:Dat je me dan vervolgens weer in het pro-pali kamp zet geeft ook wel aan dat je niet eens bereid bent om naar andere, meer genuanceerde standpunten te luisteren.
Dat volgt daar niet uit.quote:Ergo: een discussie is dan verder totaal zinloos.
De stelling dat 97% van de statistieken ter plekke verzonnen wordt zegt me genoeg. Ik noem een cijfer en zonder de bron te lezen die dat cijfer ondersteunt maak jij er zelf een grap van.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:04 schreef MagnificentAlfonso het volgende:
[..]
Aanname. Dat weet jij helemaal niet.
[..]
Aanname op basis van de eerste aanname én een ad-hominem.
[..]
Een verwijt over een feit is geen verwijt. Nuance is niet van toepassing op dit """argument""".
[..]
Dat volgt daar niet uit.
Probeer het nog een keer of geef gewoon toe dat je het gewoon niet kunt.
Je kunt het dus gewoon niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:25 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
De stelling dat 97% van de statistieken ter plekke verzonnen wordt zegt me genoeg. Ik noem een cijfer en zonder de bron te lezen die dat cijfer ondersteunt maak jij er zelf een grap van.
Dader gelukkig doodgeschoten.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:54 schreef Tjoent het volgende:
Het is weer eens raak hoor![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)hester/94565997.html
Meerdere slachtoffers bij steekpartij tijdens viering Jom Kipoer in synagoge in Manchester
Er heeft een steekpartij plaatsgevonden in een synagoge in Manchester. Dat meldt de Britse politie.
Ik voel me gewoon weinig genoodzaakt een discussie te voeren met iemand die aantoonbare statistieken met aantoonbaar betrouwbare bronnen af doet met een grapje.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:30 schreef MagnificentAlfonso het volgende:
[..]
Je kunt het dus gewoon niet.
Echt, je bewijst jouw kant geen goede dienst met die achterlijke koppigheid van je.
Geef je hier aan dat God (de vader) hoorns heeft en een destructieve god is in de Torah en het oude testament?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:31 schreef MagnificentAlfonso het volgende:
[..]
Dader gelukkig doodgeschoten.
Die mag zich gaan afvragen waarom Allah hoorns heeft, en waarom zijn 72 maagden allemaal in brand staan.
Ik doe hier uiteraard wel een aanname mee
Doe nog maar een poging.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:33 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Geef je hier aan dat God (de vader) hoorns heeft en een destructieve god is in de Torah en het oude testament?
Ah jammer man. Vergeet niet om je regelmatig te laten vaccinerenquote:Op maandag 22 september 2025 07:07 schreef MagnificentAlfonso het volgende:
Het is wel goed geweest zo.
Ik ben hier gekomen om te praten en te discussiëren, onder meer over dit onderwerp, maar ik zie dat dat gewoon niet mogelijk is. Iedereen hier zit vastgeroest in z'n mening en weigert erover te discussiëren. Het heeft voor mij zo geen zin en ik ken de meningen inmiddels wel. Aan de ad-hominem scheldpartijen ga ik verder niet meer meedoen, dus ik groet u allen en kom hier denk ik alleen nog voor livetopics over voetbal of zo.
Doei!
Je weet dat je het over één en hetzelfde hebt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:15 schreef MagnificentAlfonso het volgende:
[..]
Doe nog maar een poging.
Ooookay...quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah jammer man. Vergeet niet om je regelmatig te laten vaccineren
Je doet geen nieuwe poging? Het is niet zo moeilijk, hoor. Of ik snap je humor niet. (Lees in dat geval Opgebaardes reactie hierboven even!)quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:34 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je weet dat je het over één en hetzelfde hebt.
Hoe kom je erbij. Tony Blair was al te incapabel om zijn eigen land succesvol te leiden. Waarom zou hij dit wespennest dan wel aankunnen. Daarbij dit plan waar dus de Palestijnen niet eens een partij waren bij de onderhandelingen gaat volledig voorbij aan de noodzaak om Israel ook verplichtingen op te leggen. Zoals ontwapening en vervolging van de verantwoordelijken voor de genocide. Geen weldenkend mens kan dit steunen. En je ziet ook dat alleen de pro-Israel NPC's dit steunen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Lijkt me prima om voorlopig dan even Tony Blair als autoritaire schaduwbestuurder aan te stellen tot alles weer opgebouwd is en schoongeschrobd van Hamas. Dan daarna maar even verder kijken hoe ze zelfstandig verder kunnen.
Veel slechter dan Hamas kan hij het niet doen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:42 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij. Tony Blair was al te incapabel om zijn eigen land succesvol te leiden. Waarom zou hij dit wespennest dan wel aankunnen. Daarbij dit plan waar dus de Palestijnen niet eens een partij waren bij de onderhandelingen gaat volledig voorbij aan de noodzaak om Israel ook verplichtingen op te leggen. Zoals ontwapening en vervolging van de verantwoordelijken voor de genocide. Geen weldenkend mens kan dit steunen. En je ziet ook dat alleen de pro-Israel NPC's dit steunen.
De bedoeling is dat de situatie beter wordt. Veel slechter dan Netanyahu kan ook niet, toch voorziet dit plan niet in een gouverneur voor Israel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel slechter dan Hamas kan hij het niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |