Heb je daar bewijzen van?quote:Op woensdag 17 september 2025 08:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Het ging ook wel erg ver hoe het op scholen gepromoot werd.
Goed dat Charlie een weerwoord gaf.
Deflectie.quote:Op woensdag 17 september 2025 08:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je moet wel heel extremistisch links zijn om dat te denken…
Ik ga nu gewoon over op het volgende hoofdstuk uit het rechter trollenboek.quote:Op woensdag 17 september 2025 08:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tsja, nu de dader toch echt linkse denkbeelden blijkt te hebben komt het nieuwe frame (nota bene van iemand die zegt dat het niet uitmaakt of de dader links of rechts is) dat iedereen in de VS rechts is.
Het is wel grappig om te zien hoe bepaalde linksprgressieve users leugen na leugen vertellen en dat ook nog vol overtuiging blijven volhouden.
Er is weer een mooi lijstje bijgekomen van users die overduidelijk mentaal niet helemaal lekker zijn, of gewoon trollen wanneer het hen uitkomt.
Geen bewijzen die jij of bepaalde andere personen hier zouden accepteren.quote:Op woensdag 17 september 2025 08:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heb je daar bewijzen van?
Verder geloof ik niks van de onzin die Trump en zijn vrienden verkondigen.
Ze waren duidelijk over wat ze denken: er bestaan twee genders en als je je anders voelt tel je niet mee.
Misschien moet jij even het hele gesprekje bekijken en niet alleen de verknipte npo beelden. Waar de npo inmiddels excuses voor heeft gemaakt maar ze wel eerst op school tv, jeugdjournaal en het gewone journaal heeft getoond..quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:11 schreef recursief het volgende:
[..]
Dan verwoordde hij dat wel uiterst ongelukkig, met de suggestie dat witte personen geschikter zijn.
Hij zei immers: "You had to steal a white persons slot to be taken seriously"
Dat is wel erg transfoob van je om die mensen zo te noemen!quote:Op woensdag 17 september 2025 08:58 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Deflectie.
Pak het partijprogramma van de Democraten erbij in volle breedte en dat is rechts. Mag je vinden dat het niet diep rechts is, prima, maar het is rechts.
Daar doet een plaatje van verklede mensen niks aan af.
Precies. Alles is relatief. In relatie tot de Republikeinen zijn de Democraten Links. In vergelijking met de VVD zijn ze eerder Rechts.quote:Op woensdag 17 september 2025 08:58 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Deflectie.
Pak het partijprogramma van de Democraten erbij in volle breedte en dat is rechts. Mag je vinden dat het niet diep rechts is, prima, maar het is rechts.
Ik heb nog nooit in mijn leven op een partij gestemd die je links zou noemenquote:Op woensdag 17 september 2025 08:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tsja, nu de dader toch echt linkse denkbeelden blijkt te hebben komt het nieuwe frame (nota bene van iemand die zegt dat het niet uitmaakt of de dader links of rechts is) dat iedereen in de VS rechts is.
Het is wel grappig om te zien hoe bepaalde linksprgressieve users leugen na leugen vertellen en dat ook nog vol overtuiging blijven volhouden.
Er is weer een mooi lijstje bijgekomen van users die overduidelijk mentaal niet helemaal lekker zijn, of gewoon trollen wanneer het hen uitkomt.
Het partijprogramma van de Democraten.quote:Op woensdag 17 september 2025 08:58 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Deflectie.
Ik wacht op de link naar ‘het partijprogramma’ van de Democraten.quote:Op woensdag 17 september 2025 09:08 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn leven op een partij gestemd die je links zou noemen![]()
Er zitten hier wat mensen die heel graag gelijk willen hebben. Prima joh, ik ben alles wat jij denkt. Is voor mij echt niet boeiend.
Beste magistralis, ik heb het hele interview gekeken. Misschien moet je beter lezen. En ja: hij had het specifiek over vier zwarte vrouwen. Nog even los van hoe het werkt dat je als first lady in hemelsnaam een DEI-hire zou moeten zijn (Michelle Obama), sloot hij daar af met de opmerking "You had to steal a white persons slot to be taken seriously".quote:Op woensdag 17 september 2025 09:03 schreef vulgarismagistralis het volgende:
[..]
Misschien moet jij even het hele gesprekje bekijken en niet alleen de verknipte npo beelden. Waar de npo inmiddels excuses voor heeft gemaakt maar ze wel eerst op school tv, jeugdjournaal en het gewone journaal heeft getoond..
Onnozele kuikens als bv Umberto Tan namen dit weer woordelijk over in hun eigen show.
Ja maar als ik MAGA moet geloven zijn de democraten allemaal communisten en marxisten.quote:Op woensdag 17 september 2025 09:04 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Precies. Alles is relatief. In relatie tot de Republikeinen zijn de Democraten Links. In vergelijking met de VVD zijn ze eerder Rechts.
Ik snap sowieso niet waarom al die Nederlandse journalisten en presentatoren altijd zo lopen te soppen op die Democratische Partij.
Oké, YouTube dus. Daar kan van alles op worden gegooid en gemanipuleerd, net als op TikTok.quote:Op woensdag 17 september 2025 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen bewijzen die jij of bepaalde andere personen hier zouden accepteren.
Zoek maar op Youtube naar voorbeelden van docenten en schoolmedewerkers die het enorm zitten te pushen. Over dat kinderen in het geheim van alles wordt aangepraat en dat de ouders nergens van mogen weten, en meer van dat soort dingen.
In die filmpjes komen vaak ook pagina's van nieuws-sties voor die het er over hebben.
Er zijn opnames van conflicten tussen ouders en leerkrachten of het bestuur van scholen, o.a. over verplichte boeken over homoseksualiteit (incl expliciete handelingen die zo'n ouder dan aan het bestuur voorleest), masturbatie geile praat enz.
Maar het is me al duidelijk dat als ik daadwerkelijke filmpjes zou opzoeken en hier zou plaatsen, dat ik afgeschilderd word als iemand die gelooft dat Charlie door een hologram is doodgeschoten. Ook heb ik al een keer een filmpje hier gepost en werd dat weggewuifd als een screenshot zonder dat er naar gekeken werd.
Kinderachtig fucking oogkleppengedoe.
Lekker wachten danquote:Op woensdag 17 september 2025 09:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik wacht op de link naar ‘het partijprogramma’ van de Democraten.
Heb je voor het publiek dan ook een partijprogramma van de GOP met Trump voorhanden.quote:Op woensdag 17 september 2025 09:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik wacht op de link naar ‘het partijprogramma’ van de Democraten.
Ah, je bent er inmiddels ook achter dat het partijprogramma wat volgens jou rechts is niet bestaat.quote:
Beide partijen hebben geen partijprogramma.quote:Op woensdag 17 september 2025 09:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Heb je voor het publiek dan ook een partijprogramma van de GOP met Trump voorhanden.
Het partijprogramma van beide partijen in de VS is zo fluide als de pest waarbij beide weinig concrete punten hebben en als de publieke opinie wind weer een anders waait draaien deze bestuurders weer om.
Je kunt beter in POL lezen, daar gaat het toch wat meer op de inhoud.quote:Op woensdag 17 september 2025 09:22 schreef recursief het volgende:
Overigens wel fijn dat dit weer compleet verzandt in een totaal ongenuanceerde gepolariseerde links-rechts discuisse. Dat maakt het lekker voorspelbaar allemaal en het scheelt weer een hoop leeswerk. Inhoudelijk gaat het immers weer nergens over.
Nee.quote:Op woensdag 17 september 2025 09:23 schreef sp3c het volgende:
VOLGENS MIJ IS HET SOWIESO EEN LINKS/RECHTS DISCUSSIE
Maar dan weet je ook dat deze ook dat vier vrouwen zichzelf dom noemden..quote:Op woensdag 17 september 2025 09:13 schreef recursief het volgende:
[..]
Beste magistralis, ik heb het hele interview gekeken. Misschien moet je beter lezen. En ja: hij had het specifiek over vier zwarte vrouwen. Nog even los van hoe het werkt dat je als first lady in hemelsnaam een DEI-hire zou moeten zijn (Michelle Obama), sloot hij daar af met de opmerking "You had to steal a white persons slot to be taken seriously".
Komt door de transgenders dan denk ik.quote:Op woensdag 17 september 2025 09:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ah, je bent er inmiddels ook achter dat het partijprogramma wat volgens jou rechts is niet bestaat.
Maar ja, wie gelooft hem?quote:Op woensdag 17 september 2025 09:14 schreef recursief het volgende:
[..]
Ja maar als ik MAGA moet geloven zijn de democraten allemaal communisten en marxisten.
TERWIJL WE ELKAAR ALLEMAAL EEN DIKKE LEBBER IN HET MIDDEN van links ZOUDEN MOETEN GEVEN IPV BOOS ZIJN.quote:Op woensdag 17 september 2025 09:23 schreef sp3c het volgende:
Onzin. Het is natuurlijk helemaal niet zo relevant door welke ideologie deze idioot zich heeft laten vergiftigen.quote:Op woensdag 17 september 2025 09:22 schreef recursief het volgende:
Overigens wel fijn dat dit weer compleet verzandt in een totaal ongenuanceerde gepolariseerde links-rechts discuisse. Dat maakt het lekker voorspelbaar allemaal en het scheelt weer een hoop leeswerk. Inhoudelijk gaat het immers weer nergens over.
Het is overduidelijk een welles / nietus discussie.quote:
Persoonlijk denk ik dat in de VS je vooral op personen met ideeën stemt en dat dat de reden is. Compleet ander systeem dan hier.quote:Op woensdag 17 september 2025 09:24 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Komt door de transgenders dan denk ik.
In Amerika is het net zoals in de rest van de wereld op dit moment je stemt vooral voor de partij die tegen buitenlanders is.quote:Op woensdag 17 september 2025 09:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat in de VS je vooral op personen met ideeën stemt en dat dat de reden is. Compleet ander systeem dan hier.
En wie loopt er nu voor of achter?quote:Op woensdag 17 september 2025 09:23 schreef sp3c het volgende:
Zeker een terecht punt, heeft plus en minpunten. VS en NL lopen vast in hun eigen systemen als je het mij vraagt. Allemaal brandhout.quote:Op woensdag 17 september 2025 09:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat in de VS je vooral op personen met ideeën stemt en dat dat de reden is. Compleet ander systeem dan hier.
Welnee, dat is overduidelijk niet het geval. Alsof de goegemeente wist wat het platform van Harris was of een duidelijk beeld had van Trumps plannen (althans, zijn kiezers, anders dan buutnlanders moeten we niet).quote:Op woensdag 17 september 2025 09:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je mist het punt volledig.quote:Op woensdag 17 september 2025 09:24 schreef vulgarismagistralis het volgende:
[..]
Maar dan weet je ook dat deze ook dat vier vrouwen zichzelf dom noemden..
Kirk reageerde op een nieuwsitem waar vier zwarte vrouwen zélf stelden dat ze hun positie te danken hadden aan affirmative action (positieve discriminatie).
Die context was direct voor het gebruikte citaat te vinden.
Ik denk dat je mijn opmerking niet helemaal hebt begrepen.quote:Op woensdag 17 september 2025 09:53 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Welnee, dat is overduidelijk niet het geval. Alsof de goegemeente wist wat het platform van Harris was of een duidelijk beeld had van Trumps plannen (althans, zijn kiezers, anders dan buutnlanders moeten we niet).
Hier heb je een grote groep mensen die een stemwijzer invult en zich zo enigszins laat informeren.
Mijn punt is dat de meeste mensen daar niet stemmen op personen met ideeen, maar personen die een gevoel opwekken (of de partij). Wat je overigens ook steeds meer ziet is dat mensen stemmen tegen de kandidaat van de andere partij - of naja, gegeven hun stelsel was dat altijd wel een onderdeel natuurlijk, want anders is je stem weggegooid.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat je mijn opmerking niet helemaal hebt begrepen.
Onzin. Er zijn definities. En volgens de definities heeft Harmankardon meer gelijk dan jij.quote:Op woensdag 17 september 2025 08:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je moet wel heel extremistisch links zijn om dat te denken…
Ik lees alleen maar: "Verdeel, verdeel, verdeel, verdeeeeeel!!!".quote:
Inderdaad beetje teveel aandacht voor deze gastquote:Op woensdag 17 september 2025 10:33 schreef Breekfast het volgende:
25 topics vol lullen over een moord op een radicaal-rechtse gast, waar 90% hier nog nooit van gehoord had, in een land waar schietpartijen dankzij hun eigen achterlijke wapencultuur aan de orde van de dag zijn
Wel interessant dat @LeeHarveyOswald dit geupvote heeft.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:33 schreef Breekfast het volgende:
25 topics vol lullen over een moord op een radicaal-rechtse gast, waar 90% hier nog nooit van gehoord had, in een land waar schietpartijen dankzij hun eigen achterlijke wapencultuur aan de orde van de dag zijn
De meesten die op Trump hebben gestemd hebben er nu al vreselijk spijt vanquote:Op woensdag 17 september 2025 09:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Onzin. Het is natuurlijk helemaal niet zo relevant door welke ideologie deze idioot zich heeft laten vergiftigen.
Maar het zou beter zijn als er opgehouden werd met leugen verspreiden over groypers en aanverwante idioterie.
Sowieso is ‘links’ vs ‘rechts’ te stupide voor woorden, want het zijn geen homogene groepen en de meeste mensen zijn gefragmenteerd in de zin van dat ze soms wat meer naar rechts en dan weer wat meer naar links neigen.
Dat snap ik dat je dat bedoelde. Overigens geldt dat natuurlijk niet voor iedereen.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:08 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Mijn punt is dat de meeste mensen daar niet stemmen op personen met ideeen, maar personen die een gevoel opwekken (of de partij). Wat je overigens ook steeds meer ziet is dat mensen stemmen tegen de kandidaat van de andere partij - of naja, gegeven hun stelsel was dat altijd wel een onderdeel natuurlijk, want anders is je stem weggegooid.
Onderbouw dat dan maar eens.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:26 schreef RetepV het volgende:
[..]
Onzin. Er zijn definities. En volgens de definities heeft Harmankardon meer gelijk dan jij.
Ik heb daar geen zin in. Daar bedoel ik niet disrespect voor jou mee. Maar het zal weer een eindeloze discussie worden omdat jij achterover gaat zitten, wachten tot ik dingen zeg die tegen jouw beliefs zijn zodat je me daarop kan gaan aanvallen. Een discussie moet van twee kanten komen. De kosten gaan voor de baat uit, en jij wil niet eerst kosten maken. Dat concludeer ik uit je eerdere posts in dit topic.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |