Komt door de transgenders dan denk ik.quote:Op woensdag 17 september 2025 09:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ah, je bent er inmiddels ook achter dat het partijprogramma wat volgens jou rechts is niet bestaat.
Maar ja, wie gelooft hem?quote:Op woensdag 17 september 2025 09:14 schreef recursief het volgende:
[..]
Ja maar als ik MAGA moet geloven zijn de democraten allemaal communisten en marxisten.
TERWIJL WE ELKAAR ALLEMAAL EEN DIKKE LEBBER IN HET MIDDEN van links ZOUDEN MOETEN GEVEN IPV BOOS ZIJN.quote:Op woensdag 17 september 2025 09:23 schreef sp3c het volgende:
VOLGENS MIJ IS HET SOWIESO EEN LINKS/RECHTS DISCUSSIE
Onzin. Het is natuurlijk helemaal niet zo relevant door welke ideologie deze idioot zich heeft laten vergiftigen.quote:Op woensdag 17 september 2025 09:22 schreef recursief het volgende:
Overigens wel fijn dat dit weer compleet verzandt in een totaal ongenuanceerde gepolariseerde links-rechts discuisse. Dat maakt het lekker voorspelbaar allemaal en het scheelt weer een hoop leeswerk. Inhoudelijk gaat het immers weer nergens over.
Het is overduidelijk een welles / nietus discussie.quote:
Persoonlijk denk ik dat in de VS je vooral op personen met ideeën stemt en dat dat de reden is. Compleet ander systeem dan hier.quote:Op woensdag 17 september 2025 09:24 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Komt door de transgenders dan denk ik.
In Amerika is het net zoals in de rest van de wereld op dit moment je stemt vooral voor de partij die tegen buitenlanders is.quote:Op woensdag 17 september 2025 09:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat in de VS je vooral op personen met ideeën stemt en dat dat de reden is. Compleet ander systeem dan hier.
En wie loopt er nu voor of achter?quote:Op woensdag 17 september 2025 09:23 schreef sp3c het volgende:
VOLGENS MIJ IS HET SOWIESO EEN LINKS/RECHTS DISCUSSIE
Zeker een terecht punt, heeft plus en minpunten. VS en NL lopen vast in hun eigen systemen als je het mij vraagt. Allemaal brandhout.quote:Op woensdag 17 september 2025 09:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat in de VS je vooral op personen met ideeën stemt en dat dat de reden is. Compleet ander systeem dan hier.
Welnee, dat is overduidelijk niet het geval. Alsof de goegemeente wist wat het platform van Harris was of een duidelijk beeld had van Trumps plannen (althans, zijn kiezers, anders dan buutnlanders moeten we niet).quote:Op woensdag 17 september 2025 09:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je mist het punt volledig.quote:Op woensdag 17 september 2025 09:24 schreef vulgarismagistralis het volgende:
[..]
Maar dan weet je ook dat deze ook dat vier vrouwen zichzelf dom noemden..
Kirk reageerde op een nieuwsitem waar vier zwarte vrouwen zélf stelden dat ze hun positie te danken hadden aan affirmative action (positieve discriminatie).
Die context was direct voor het gebruikte citaat te vinden.
Ik denk dat je mijn opmerking niet helemaal hebt begrepen.quote:Op woensdag 17 september 2025 09:53 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Welnee, dat is overduidelijk niet het geval. Alsof de goegemeente wist wat het platform van Harris was of een duidelijk beeld had van Trumps plannen (althans, zijn kiezers, anders dan buutnlanders moeten we niet).
Hier heb je een grote groep mensen die een stemwijzer invult en zich zo enigszins laat informeren.
Mijn punt is dat de meeste mensen daar niet stemmen op personen met ideeen, maar personen die een gevoel opwekken (of de partij). Wat je overigens ook steeds meer ziet is dat mensen stemmen tegen de kandidaat van de andere partij - of naja, gegeven hun stelsel was dat altijd wel een onderdeel natuurlijk, want anders is je stem weggegooid.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat je mijn opmerking niet helemaal hebt begrepen.
Onzin. Er zijn definities. En volgens de definities heeft Harmankardon meer gelijk dan jij.quote:Op woensdag 17 september 2025 08:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je moet wel heel extremistisch links zijn om dat te denken…
Ik lees alleen maar: "Verdeel, verdeel, verdeel, verdeeeeeel!!!".quote:
Inderdaad beetje teveel aandacht voor deze gastquote:Op woensdag 17 september 2025 10:33 schreef Breekfast het volgende:
25 topics vol lullen over een moord op een radicaal-rechtse gast, waar 90% hier nog nooit van gehoord had, in een land waar schietpartijen dankzij hun eigen achterlijke wapencultuur aan de orde van de dag zijn
Wel interessant dat @LeeHarveyOswald dit geupvote heeft.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:33 schreef Breekfast het volgende:
25 topics vol lullen over een moord op een radicaal-rechtse gast, waar 90% hier nog nooit van gehoord had, in een land waar schietpartijen dankzij hun eigen achterlijke wapencultuur aan de orde van de dag zijn
De meesten die op Trump hebben gestemd hebben er nu al vreselijk spijt vanquote:Op woensdag 17 september 2025 09:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Onzin. Het is natuurlijk helemaal niet zo relevant door welke ideologie deze idioot zich heeft laten vergiftigen.
Maar het zou beter zijn als er opgehouden werd met leugen verspreiden over groypers en aanverwante idioterie.
Sowieso is ‘links’ vs ‘rechts’ te stupide voor woorden, want het zijn geen homogene groepen en de meeste mensen zijn gefragmenteerd in de zin van dat ze soms wat meer naar rechts en dan weer wat meer naar links neigen.
Dat snap ik dat je dat bedoelde. Overigens geldt dat natuurlijk niet voor iedereen.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:08 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Mijn punt is dat de meeste mensen daar niet stemmen op personen met ideeen, maar personen die een gevoel opwekken (of de partij). Wat je overigens ook steeds meer ziet is dat mensen stemmen tegen de kandidaat van de andere partij - of naja, gegeven hun stelsel was dat altijd wel een onderdeel natuurlijk, want anders is je stem weggegooid.
Onderbouw dat dan maar eens.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:26 schreef RetepV het volgende:
[..]
Onzin. Er zijn definities. En volgens de definities heeft Harmankardon meer gelijk dan jij.
Ik heb daar geen zin in. Daar bedoel ik niet disrespect voor jou mee. Maar het zal weer een eindeloze discussie worden omdat jij achterover gaat zitten, wachten tot ik dingen zeg die tegen jouw beliefs zijn zodat je me daarop kan gaan aanvallen. Een discussie moet van twee kanten komen. De kosten gaan voor de baat uit, en jij wil niet eerst kosten maken. Dat concludeer ik uit je eerdere posts in dit topic.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |