abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218792022
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 09:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ah, je bent er inmiddels ook achter dat het partijprogramma wat volgens jou rechts is niet bestaat.
Komt door de transgenders dan denk ik.
  woensdag 17 september 2025 @ 09:25:13 #177
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_218792024
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 09:14 schreef recursief het volgende:

[..]
Ja maar als ik MAGA moet geloven zijn de democraten allemaal communisten en marxisten.
Maar ja, wie gelooft hem? ;)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_218792028
quote:
88s.gif Op woensdag 17 september 2025 09:23 schreef sp3c het volgende:
VOLGENS MIJ IS HET SOWIESO EEN LINKS/RECHTS DISCUSSIE
TERWIJL WE ELKAAR ALLEMAAL EEN DIKKE LEBBER IN HET MIDDEN van links ZOUDEN MOETEN GEVEN IPV BOOS ZIJN.
pi_218792039
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 09:22 schreef recursief het volgende:
Overigens wel fijn dat dit weer compleet verzandt in een totaal ongenuanceerde gepolariseerde links-rechts discuisse. Dat maakt het lekker voorspelbaar allemaal en het scheelt weer een hoop leeswerk. Inhoudelijk gaat het immers weer nergens over.
Onzin. Het is natuurlijk helemaal niet zo relevant door welke ideologie deze idioot zich heeft laten vergiftigen.

Maar het zou beter zijn als er opgehouden werd met leugen verspreiden over groypers en aanverwante idioterie.

Sowieso is ‘links’ vs ‘rechts’ te stupide voor woorden, want het zijn geen homogene groepen en de meeste mensen zijn gefragmenteerd in de zin van dat ze soms wat meer naar rechts en dan weer wat meer naar links neigen.
pi_218792043
pi_218792046
quote:
88s.gif Op woensdag 17 september 2025 09:24 schreef sp3c het volgende:
wel
Het is overduidelijk een welles / nietus discussie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_218792050
quote:
6s.gif Op woensdag 17 september 2025 09:24 schreef Harmankardon het volgende:

[..]
Komt door de transgenders dan denk ik.
Persoonlijk denk ik dat in de VS je vooral op personen met ideeën stemt en dat dat de reden is. Compleet ander systeem dan hier.
pi_218792056
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 09:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Persoonlijk denk ik dat in de VS je vooral op personen met ideeën stemt en dat dat de reden is. Compleet ander systeem dan hier.
In Amerika is het net zoals in de rest van de wereld op dit moment je stemt vooral voor de partij die tegen buitenlanders is.
  woensdag 17 september 2025 @ 09:48:27 #184
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_218792145
quote:
88s.gif Op woensdag 17 september 2025 09:23 schreef sp3c het volgende:
VOLGENS MIJ IS HET SOWIESO EEN LINKS/RECHTS DISCUSSIE
En wie loopt er nu voor of achter?
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_218792163
quote:

[..]
Zeker een terecht punt, heeft plus en minpunten. VS en NL lopen vast in hun eigen systemen als je het mij vraagt. Allemaal brandhout.
pi_218792170
quote:

[..]
Welnee, dat is overduidelijk niet het geval. Alsof de goegemeente wist wat het platform van Harris was of een duidelijk beeld had van Trumps plannen (althans, zijn kiezers, anders dan buutnlanders moeten we niet).

Hier heb je een grote groep mensen die een stemwijzer invult en zich zo enigszins laat informeren.
pi_218792194
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 09:24 schreef vulgarismagistralis het volgende:

[..]
Maar dan weet je ook dat deze ook dat vier vrouwen zichzelf dom noemden..

Kirk reageerde op een nieuwsitem waar vier zwarte vrouwen zélf stelden dat ze hun positie te danken hadden aan affirmative action (positieve discriminatie).
Die context was direct voor het gebruikte citaat te vinden.
Je mist het punt volledig.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_218792233
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 09:53 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Welnee, dat is overduidelijk niet het geval. Alsof de goegemeente wist wat het platform van Harris was of een duidelijk beeld had van Trumps plannen (althans, zijn kiezers, anders dan buutnlanders moeten we niet).

Hier heb je een grote groep mensen die een stemwijzer invult en zich zo enigszins laat informeren.
Ik denk dat je mijn opmerking niet helemaal hebt begrepen.
pi_218792259
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 10:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik denk dat je mijn opmerking niet helemaal hebt begrepen.
Mijn punt is dat de meeste mensen daar niet stemmen op personen met ideeen, maar personen die een gevoel opwekken (of de partij). Wat je overigens ook steeds meer ziet is dat mensen stemmen tegen de kandidaat van de andere partij - of naja, gegeven hun stelsel was dat altijd wel een onderdeel natuurlijk, want anders is je stem weggegooid.

[ Bericht 8% gewijzigd door SnertMetChoco op 17-09-2025 10:21:41 ]
pi_218792307
Maar die vrouwen noemen zichzelf toch niet dom? Ze geven alleen aan dat ze anders die baan niet hadden gekregen vanwege het old boys network: witte mannen die elkaar baantjes toeschuiven.
pi_218792367
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 08:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Je moet wel heel extremistisch links zijn om dat te denken…
Onzin. Er zijn definities. En volgens de definities heeft Harmankardon meer gelijk dan jij.

Natuurlijk kun je dan als goed extreem-rechtse of extreem-linkse de realiteit afwijzen, in een droom gaan leven, en de definities gaan aanpassen in je eigen voordeel.

:7
pi_218792386
quote:
Ik lees alleen maar: "Verdeel, verdeel, verdeel, verdeeeeeel!!!".

Die mensen schijnen met alle macht een burgeroorlog te willen. Blijkbaar zijn er daar veel invloedrijke mensen die nog niet genoeg hebben en een chaos proberen te maken waaruit ze nog meer kunnen graaien, geld of macht.
pi_218792413
25 topics vol lullen over een moord op een radicaal-rechtse gast, waar 90% hier nog nooit van gehoord had, in een land waar schietpartijen dankzij hun eigen achterlijke wapencultuur aan de orde van de dag zijn :')
pi_218792429
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 10:33 schreef Breekfast het volgende:
25 topics vol lullen over een moord op een radicaal-rechtse gast, waar 90% hier nog nooit van gehoord had, in een land waar schietpartijen dankzij hun eigen achterlijke wapencultuur aan de orde van de dag zijn :')
Inderdaad beetje teveel aandacht voor deze gast
pi_218792432
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 10:33 schreef Breekfast het volgende:
Wel interessant dat @LeeHarveyOswald dit geupvote heeft.
  woensdag 17 september 2025 @ 10:37:17 #196
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_218792441
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 09:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Onzin. Het is natuurlijk helemaal niet zo relevant door welke ideologie deze idioot zich heeft laten vergiftigen.

Maar het zou beter zijn als er opgehouden werd met leugen verspreiden over groypers en aanverwante idioterie.

Sowieso is ‘links’ vs ‘rechts’ te stupide voor woorden, want het zijn geen homogene groepen en de meeste mensen zijn gefragmenteerd in de zin van dat ze soms wat meer naar rechts en dan weer wat meer naar links neigen.
De meesten die op Trump hebben gestemd hebben er nu al vreselijk spijt van

Het is de schuld van die seniel Biden dat Trump er zit
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_218792560
Vandaag was Luigi Mangione weer in het nieuws, de man die vorig jaar de CEO van UnitedHealthCare dood schoot.

Vorig jaar was heel Amerika in verwarring over Mangione omdat hij heel veel conservatieve gedachten had en eigenlijk helemaal niet zo liberaal was. Zo was hij anti-woke en tegen LGBTI+.

"Rechts" houdt er zijn mond over. Zelfs Trump is er stil over, terwijl die doorgaans zijn flap niet dicht kan houden.

Nu met Kirk lijkt "rechts" aan een kruistocht te zijn begonnen. Kirk wordt als martelaar neergezet, Trump heeft zijn familie de eer gegeven om Kirk's lichaam met Air Force Two terug naar huis te brengen, JD Vance droeg zelfs persoonlijk de kist.

Er moeten daar ergens conclusies in verborgen zitten.
pi_218792607
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 10:08 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Mijn punt is dat de meeste mensen daar niet stemmen op personen met ideeen, maar personen die een gevoel opwekken (of de partij). Wat je overigens ook steeds meer ziet is dat mensen stemmen tegen de kandidaat van de andere partij - of naja, gegeven hun stelsel was dat altijd wel een onderdeel natuurlijk, want anders is je stem weggegooid.
Dat snap ik dat je dat bedoelde. Overigens geldt dat natuurlijk niet voor iedereen.

Waar ik het over heb is dat de twee grote partijen in de VS niet echt homogeen opereren. Iedereen die zich kandidaat stelt heeft zijn eigen opvattingen en probeert daarmee de nominatie voor zich te winnen. Binnen de partij heb je dan ook hele uiteenlopende kandidaten. Eric Adams is een totaal andere politicus dan Zohran Mamdani. Toch beiden Dems.

Net als dat Gavin Newsom zich anders positioneert dan Bernie Sanders.
pi_218792608
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 10:26 schreef RetepV het volgende:

[..]
Onzin. Er zijn definities. En volgens de definities heeft Harmankardon meer gelijk dan jij.

Onderbouw dat dan maar eens.
pi_218792703
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 10:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Onderbouw dat dan maar eens.
Ik heb daar geen zin in. Daar bedoel ik niet disrespect voor jou mee. Maar het zal weer een eindeloze discussie worden omdat jij achterover gaat zitten, wachten tot ik dingen zeg die tegen jouw beliefs zijn zodat je me daarop kan gaan aanvallen. Een discussie moet van twee kanten komen. De kosten gaan voor de baat uit, en jij wil niet eerst kosten maken. Dat concludeer ik uit je eerdere posts in dit topic.

Nogmaals, geen disrespect voor jou, maar ik zie gewoon geen tekenen van respect voor mij van jouw kant en ik zie op dit moment geen openheid van gedachten bij jou. Misschien later, als je wat rustiger bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')