Afgesproken werk? Wat doet een bejaarde op een campus.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:22 schreef ootjekatootje het volgende:
In het AD:
Valse verklaring
Dinsdag liet de politie ook weten een 71-jarige man te hebben gearresteerd die na de dood van Charlie Kirk onterecht riep dat hij de activist had vermoord. Hij zou hebben toegegeven dat hij dit alleen deed zodat de werkelijke schutter de tijd had om te ontsnappen. De man, George Zinn, is aangeklaagd voor het dwarsbomen van de rechtsgang.
Nou, dat is niet zo moeilijk voor te stellen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
[..]
Tragisch verhaal, een jongen met schijnbaar een prima opvoeding verder. De teksten over vermeende 'haat is in ieder geval volledig in lijn met bepaalde dogma's die in radicaal linkse kringen heersen. Je vraagt je af hoe het komt dat zo'n persoon dan zo radicaliseert. Dat je een keer wat wil uitproberen als jonge twintiger, prima, maar dit is natuurlijk een extreme reactie.
Dat jij domme dingen roept die een ban opleveren, hoeft niet te betekenen dat iedereen dan zijn mond maar moet houden.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:30 schreef SurpriseGirl het volgende:
Kan deze dit topic zo langzamerhand niet gesloten worden?
Dat kun je je ook afvragen bij afgesproken werk.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:28 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Afgesproken werk? Wat doet een bejaarde op een campus.
Les geven? In de weg lopen?quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:28 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Afgesproken werk? Wat doet een bejaarde op een campus.
Typisch zo iemand die helemaal niet weet wie deze persoon is, en zich helemaal heeft laten leiden door social media.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:19 schreef Nober het volgende:
Knettergek.
[..]
[ x ]
https://x.com/Reneeke1111/status/1967972640909562260
Tsja, het blijft tragisch dat je daar een president hebt die alleen maar in staat is tot het gooien van meer olie op het vuur. De Democraten blijven maar hun afschuw uitspreken over al het politieke geweld, zo ook hierover, maar genoeg die maar geloven dat het precies andersom zit. Rara politiepet.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, dat is niet zo moeilijk voor te stellen.
Opgroeien in een christelijk rechtsconservatief gezin, en dan zelf een relatie krijgen met een transgender, in een politiek klimaat dat zich steeds agressiever opstelt tegen mensen die van de zogenaamde christelijke waarden en tradities afwijken.
Zo'n jongen heeft hoogstwaarschijnlijk geen opvoeding gehad die bij hem past en hem de ruimte heeft gegeven om zichzelf te ontplooien.
En het politieke klimaat in de VS is momenteel sterk geradicaliseerd. Met een president die bijvoorbeeld een gouverneur Newscum noemt en allerlei hatelijke taal uit slaat, ipv zich op te stellen als een president voor alle Amerikanen.
En ook na de dood van Kirk zie je dat de moord op hem vooral wordt gebruikt om mensen op het politieke spectrum nog verder uit elkaar te drijven.
Ik ben benieuwd waar dit gaat eindigen.
Vooralsnog vrees ik het ergste.
Je kan toch ook wat anders doen? Er loopt best een leuk topic over die reizende bejaarden met die campers en caravans.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:30 schreef SurpriseGirl het volgende:
Kan deze topic zo langzamerhand niet gesloten worden? Zelfs in de VS zijn ze er al klaar mee.
Dat kan allemaal best zijn, maar dat is helaas ook onderdeel van het leven. Je kunt met afwijzing en soms een gebrek aan acceptatie te maken krijgen en dat geldt voor iedereen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, dat is niet zo moeilijk voor te stellen.
Opgroeien in een christelijk rechtsconservatief gezin, en dan zelf een relatie krijgen met een transgender, in een politiek klimaat dat zich steeds agressiever opstelt tegen mensen die van de zogenaamde christelijke waarden en tradities afwijken.
Zo'n jongen heeft hoogstwaarschijnlijk geen opvoeding gehad die bij hem past en hem de ruimte heeft gegeven om zichzelf te ontplooien.
En het politieke klimaat in de VS is momenteel sterk geradicaliseerd. Met een president die bijvoorbeeld een gouverneur Newscum noemt en allerlei hatelijke taal uit slaat, ipv zich op te stellen als een president voor alle Amerikanen.
En ook na de dood van Kirk zie je dat de moord op hem vooral wordt gebruikt om mensen op het politieke spectrum nog verder uit elkaar te drijven.
Ik ben benieuwd waar dit gaat eindigen.
Vooralsnog vrees ik het ergste.
Wellicht moeten de Democraten al die intersectionele identiteitspolitiek ook eens wat afzwakken, dat werkt namelijk heel erg polariserend en wakkert een wij-zij wereldbeeld alleen maar aan.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:40 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Tsja, het blijft tragisch dat je daar een president hebt die alleen maar in staat is tot het gooien van meer olie op het vuur. De Democraten blijven maar hun afschuw uitspreken over al het politieke geweld, zo ook hierover, maar genoeg die maar geloven dat het precies andersom zit. Rara politiepet.
Dat laatste ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat kan allemaal best zijn, maar dat is helaas ook onderdeel van het leven. Je kunt met afwijzing en soms een gebrek aan acceptatie te maken krijgen en dat geldt voor iedereen.
Daar kun je de dialoog over aangaan en manieren vinden om toch met elkaar een band te blijven houden en als dit echt niet gaat is de enige oplossing om voor jezelf te kiezen en je leven te vullen met mensen die jou wel accepteren. Vervolgens maar een aanslag plegen op een influencer die het toevallig tegenovergesteld politiek gedachtegoed omarmd is in elk geval niet de oplossing en extremistisch gedrag dat hard bestraft moet worden.
Nee hoor, vroeger waren de samenleving stukken minder 'tolerant' dan nu en was er ook minder terreur zoals we dat nu kennen. Toen had je geen mensen die even een aanslag pleegde omdat men zich gekrengd voelde mbt aspecten van hun identiteit. Dat is echt een product van de hyperindividualistische samenleving van de afgelopen decennia.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik het mee eens.
Maar het is wel zo dat er een klimaat is geschept waarin mensen sneller radicaliseren en jongeren al tijdens de opvoeding leren hoe met wapens in te gaan.
En dialoog aangaan...
Het onderwerp waarmee hij te maken kreeg ontspoort hier regelmatig op het forum.
En dat in een land dat veel toleranter is dan veel streken in de VS en in het bijzonder onder Maga, Mormonen en conservatief rechts in het algemeen.
Mwah, in Nederland heb je ook nog wel religieuze gebieden hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik het mee eens.
Maar het is wel zo dat er een klimaat is geschept waarin mensen sneller radicaliseren en jongeren al tijdens de opvoeding leren hoe met wapens in te gaan.
En dialoog aangaan...
Het onderwerp waarmee hij te maken kreeg ontspoort hier regelmatig op het forum.
En dat in een land dat veel toleranter is dan veel streken in de VS en in het bijzonder onder Maga, Mormonen en conservatief rechts in het algemeen.
Je bent een of andere rare youtube fuik ingezwommen man.quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:05 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
CONFIRMED: Charlie Kirk was the TARGET of a SHADOW FBI OP
Ben ik nu aan het kijken.
Deze Youtuber is echt wel interessant, maar hij focust zich nu volkomen op Charlie.quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je bent een of andere rare youtube fuik ingezwommen man.
Lijkt me gezien de titel en wat je eronder zet - mits dat serieus was en niet sarcastisch, niet gezond. Maar goed, ieder het zijne.quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze Youtuber is echt wel interessant, maar hij focust zich nu volkomen op Charlie.
Ik check z'n video's al veel langer.
Je zou het net als ik ook ff kunnen gaan kijken om te zien of het wappiezooi of serieus is.quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Lijkt me gezien de titel en wat je eronder zet - mits dat serieus was en niet sarcastisch, niet gezond.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |