Nou dat ligt er nog aan. De Moldavische omroep heeft het niet breed. Als er 5 landen afhaken (met Nederland en Spanje) wordt het alleen maar duurder om mee te doen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:37 schreef Aadrianus het volgende:
EBU zal blij zijn: Moldavi is prima in staat om het financile gat te vullen dat Spanje en Nederland achterlaten, toch? Het ESF is gered, Isral kan gewoon blijven fokken.
Dat lijkt me inderdaad zo’n beetje de beste wissel sinds Dick Advocaat daar nog over ging.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:37 schreef Aadrianus het volgende:
EBU zal blij zijn: Moldavi is prima in staat om het financile gat te vullen dat Spanje en Nederland achterlaten, toch? Het ESF is gered, Isral kan gewoon blijven fokken.
Zo lang Paul Bosvelt z'n bek maar houdt over Isral.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad zo’n beetje de beste wissel sinds Dick Advocaat daar nog over ging.
[ afbeelding ]
Hahaha. Nou inderdaad. Ze zullen opgelucht ademhalen bij de EBU.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:37 schreef Aadrianus het volgende:
Dat zit er wel dik in. De EBU is niet zo'n pionier.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:15 schreef Momo het volgende:
NWS / Isralische media: UEFA wil Isral uitsluiten van Europees voetbal
Ik denk dat de EBU wil afwachten wat de UEFA eventueel doet
Beetje offtopic en misschien een stomme vraag maar stoppen jullie ook met de backstage interviews bij EIC en het grote songfestivalfeest?quote:Op zondag 21 september 2025 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook helemaal eens.
Het is bijzonder treurig wat er nog voor enorme waslijst aan serieuze problemen overblijft na Het Allergrootste Probleem.
Ik zie het ook niet meer gebeuren dat Eurovision ooit nog 'goed komt' eigenlijk inmiddels. Al m'n enthousiasme is weg, mijn ooit zo grote ESF-liefde bezorgt me inmiddels alleen nog maar frustratie, onbegrip, een hoge bloeddruk, boosheid, verbazing en verdriet.
(Mede de reden dat @:Cee en ik er ook gewoon geen zin meer in hadden om daar zo veel tijd online in te steken. We kunnen onze tijd en emoties wel voor betere dingen gebruiken inmiddels dan voor dit EBU-gedrocht.)
Ik heb echt even 5 minuten naar mn scherm lopen staren toen de video voorbij was om alles even te laten bezinken...quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:58 schreef Greys het volgende:
Kijk dit. ECHT, KIJK DIT.
En ja het duurt 40 minuten.
MAAR KIJK DIT.
Je kunt daarna niet meer houden van het huidige Eurovision maar het laat je ook enorm goed zien en voelen waarom. Alles wat je erover zou moeten weten op een rijtje. Inclusief de 'grappen' van de makers van Eurovision erover. Niemand zou hier meer tickets voor moeten willen kopen tot de EBU inziet wat ze allemaal kapot hebben gemaakt en het monster dat ze zelf hebben gecreerd.
Bekijk deze YouTube-video
Waarschijnlijk wel. Het was nou niet alsof daar hier op het forum enorm naar gekeken of op gereageerd werd zeg maar.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Beetje offtopic en misschien een stomme vraag maar stoppen jullie ook met de backstage interviews bij EIC en het grote songfestivalfeest?
Wat jammer.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Het was nou niet alsof daar hier op het forum enorm naar gekeken of op gereageerd werd zeg maar.Wel op X, maar in X hebben we geen zin meer.
Dank je!quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat jammer.![]()
![]()
Jullie deden het zo leuk.
Dat stukje met Joost kan ik zo ongeveer nog dromen want dat vond ik zo zo leuk.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je!
We vonden het ook leuk maar het ging de laatste tijd wel nogal tegenstaan bv dat ik als vrouw van middelbare leeftijd AvroTros zo ongeveer letterlijk moest smeken na een uur in de rij bij de NLse deelnemer of we alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft anderhalve vraag mogen stellen. Bij Joost moest het zelfs lopend omdat ze al hadden afgerond en bij Claude moest het ook even snel snel terwijl ze op je schouder staan te tikken na 1 vraag en dat voelt niet echt ok meer. Het is tegenwoordig overal meer een kwestie van heel lang in de rij dan daadwerkelijk vragen stellen terwijl we nou toch wel bewezen hebben dat we altijd heel leuke en positieve en originele vragen hebben. Ik voel heel sterk dat ik daar geen zin meer heb in dat wachten en smeken, voel me daar te 'goed' en oud voor en wil m'n kostbare tijd liever besteed aan mijn ouders die tegen de tachtig lopen bv.
Erg jammer maar heel begrijpelijk. Jullie interviews waren altijd erg leuk!quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je!
We vonden het ook leuk maar het ging de laatste tijd wel nogal tegenstaan bv dat ik als vrouw van middelbare leeftijd AvroTros zo ongeveer letterlijk moest smeken na een uur in de rij bij de NLse deelnemer of we alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft anderhalve vraag mogen stellen. Bij Joost moest het zelfs lopend omdat ze al hadden afgerond en bij Claude moest het ook even snel snel terwijl ze op je schouder staan te tikken na 1 vraag en dat voelt niet echt ok meer. Het is tegenwoordig overal meer een kwestie van heel lang in de rij dan daadwerkelijk vragen stellen terwijl we nou toch wel bewezen hebben dat we altijd heel leuke en positieve en originele vragen hebben. Ik voel heel sterk dat ik daar geen zin meer heb in dat wachten en smeken, voel me daar te 'goed' en oud voor en wil m'n kostbare tijd liever besteed aan mijn ouders die tegen de tachtig lopen bv.
En als Eurovisie zelf nou nog z geweldig was dat dat het allemaal waard is, maar Eurovisie zelf levert ons de laatste jaren ook meer frustratie en onbegrip en boosheid dan plezier dus dan slaat de weegschaal de verkeerde kant uit.
Niks niks niks te nadele van Eurovision in Concert en de organisatie daarvan want dat zijn schatten en die nodigen Isral ook al een tijdje niet meer uit en hen gun ik het allerallerbeste en zij kunnen er ook allemaal niks aan doen.
Je moet vooral veel ellebogen of met een grote bek voordringen om (in het geval van de grote media vaak ongenformeerde/dertien in een dozijn) vragen te stellen en wij zijn daar dan weer te zenuwpezerig of te aardig voor. Dan sta je 20 minuten bij Tommy Cash te wachten en ben je aan de beurt en dan laat je toch nog een keer de gast die vr je net een interview van 10 minuten had gehouden, de helft van het interview opnieuw doen omdat hij zelf was vergeten het record knopje in te drukken.quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat stukje met Joost kan ik zo ongeveer nog dromen want dat vond ik zo zo leuk.Jullie allebei.
Wat rot om te horen hoe zoiets dan werkelijk is gegaan. Telkens weer ook.Daar hadden wij hier geen benul van. Groot gelijk dat je plezier weg is en je niet wil kruipen voor dit.
Is dit voor alle landen zo of moet je als Nederlandse namens een Telegraaf komen om een paar minuten te krijgen zonder al teveel gesmeek?
Die zitten 24/7 te bidden dat de UEFA en FIFA eerst gaan zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:15 schreef Momo het volgende:
NWS / Isralische media: UEFA wil Isral uitsluiten van Europees voetbal
Ik denk dat de EBU wil afwachten wat de UEFA eventueel doet
Dit dus. En dat wij er allebei exact zo over denken en dit alles precies hetzelfde voelen zegt ook wel genoeg.quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Je moet vooral veel ellebogen of met een grote bek voordringen om (in het geval van de grote media vaak ongenformeerde/dertien in een dozijn) vragen te stellen en wij zijn daar dan weer te zenuwpezerig of te aardig voor. Dan sta je 20 minuten bij Tommy Cash te wachten en ben je aan de beurt en dan laat je toch nog een keer de gast die vr je net een interview van 10 minuten had gehouden, de helft van het interview opnieuw doen omdat hij zelf was vergeten het record knopje in te drukken.
Of dan sta je Claude te interviewen en staat iemand al off camera z’n aandacht te trekken. Klaar met ego’s.
We willen het goed doen en we willen er plezier in hebben en als het niet meer goed kan en ook de mentale en soms ook fysieke stress en het gedoe het overneemt van het plezier dan moet je kappen. Sowieso was dit jaar razend kut op persoonlijk vlak en besef je des te meer dat je naar jezelf moet luisteren en dat je moe bent met het begeven tussen toxic media gedrang dus dan is de keuze snel gemaakt. Het was ooit leuk, dat is nu niet meer zo. Jammer maar helaas.
Ik vergeet dat met Joost ook nooit want HIJ was echt geweldig en hij zelf gaf ons totaal niet het gevoel dat we moesten opschieten. En hoe Cee als een ware atleet achteruit liep met de camera en het snoer enzo tijdens het lopen in de drukte.quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat stukje met Joost kan ik zo ongeveer nog dromen want dat vond ik zo zo leuk.Jullie allebei.
Wat rot om te horen hoe zoiets dan werkelijk is gegaan. Telkens weer ook.Daar hadden wij hier geen benul van. Groot gelijk dat je plezier weg is en je niet wil kruipen voor dit.
Is dit voor alle landen zo of moet je als Nederlandse namens een Telegraaf komen om een paar minuten te krijgen zonder al teveel gesmeek?
Ik zat dit ook te denken tijdens het lezen: ik vind het ontzettend knap dat jullie het besluit op deze manier hebben genomen in plaats van dat je je maar aan gaat passen omdat je per s ook die interviewtijd etc wilt. Gelukkig zijn jullie gewoon leuke, normale mensenquote:Op dinsdag 23 september 2025 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Laten we diegene(n) hiermee niet een beetje winnen door ons terug te trekken? Nee, want karma zal vast haar ding doen en zulke mensen houden nul vrienden over. Er komt een moment dat hun ego niet meer genoeg is en dan hebben wij tenminste tijdig onze eigen niet-giftige weg gekozen, want langs niet-giftige wegen groeien veel mooiere bloemen.
Ik heb ook lang niet altijd gereageerd (misschien wel nooit?) maar ik heb de meeste van die interviews wel gezien en vond ze altijd leuk. Anders dan anders, gemaakt door mensen die echt geven om de artiesten en het songfestival. Het is jammer dat jullie als het ware zijn "weggepest" en de mensen die overblijven al die fake journalisten zijn die met alle winden meewaaien. Alle coole en "echte" mensen worden eruit gewerkt. Ik zou het bijna als een eer beschouwen om daarbij te horen...quote:Op dinsdag 23 september 2025 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vergeet dat met Joost ook nooit want HIJ was echt geweldig en hij zelf gaf ons totaal niet het gevoel dat we moesten opschieten. En hoe Cee als een ware atleet achteruit liep met de camera en het snoer enzo tijdens het lopen in de drukte.![]()
En ik weet nog dat toen we ooit Waylon bij EIC interviewden en hij onze vragen zo leuk en mooi vond en iemand van AvroTros riep 'ja dit was de laatste vraag' hij gewoon rustig zei tegen die dame 'nouuuu niet zo hoor' en gewoon nog even een paar vragen met ons doorging haha.
Bij andere landen hadden we soms veel meer tijd omdat andere pers die deelnemers niet interessant genoeg vonden. Maar die hadden soms juist de leukste dingen te vertellen.
Maar het is soms best lastig te verkroppen dat de grote landelijke pers met de grote camera's de meest saaie vragen stellen, sommige fanpers ook niet veel verder komt dan 'how does it feel' en dat wij daar dan met een uitgewerkte vragenlijst staan die op de artiest is afgestemd en origineel enzo en dan mag je blij zijn als je er ook maar iets van mag vragen zonder dat er weer een aandachtshoerende stoorzender doorheen komt.
Het lucht wel even lekker op dit trouwens.![]()
Maar family first en gezondheid first en fck de ego's en de toxics. Wij kiezen voor onszelf.
Ik hoop stiekem dat als Nederland weer een keer meedoet en wij daarna een keer winnen jullie alsnog verslagjes kunnen gaan maken.quote:Op dinsdag 23 september 2025 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vergeet dat met Joost ook nooit want HIJ was echt geweldig en hij zelf gaf ons totaal niet het gevoel dat we moesten opschieten. En hoe Cee als een ware atleet achteruit liep met de camera en het snoer enzo tijdens het lopen in de drukte.![]()
En ik weet nog dat toen we ooit Waylon bij EIC interviewden en hij onze vragen zo leuk en mooi vond en iemand van AvroTros riep 'ja dit was de laatste vraag' hij gewoon rustig zei tegen die dame 'nouuuu niet zo hoor' en gewoon nog even een paar vragen met ons doorging haha.
Bij andere landen hadden we soms veel meer tijd omdat andere pers die deelnemers niet interessant genoeg vonden. Maar die hadden soms juist de leukste dingen te vertellen.
Maar het is soms best lastig te verkroppen dat de grote landelijke pers met de grote camera's de meest saaie vragen stellen, sommige fanpers ook niet veel verder komt dan 'how does it feel' en dat wij daar dan met een uitgewerkte vragenlijst staan die op de artiest is afgestemd en origineel enzo en dan mag je blij zijn als je er ook maar iets van mag vragen zonder dat er weer een aandachtshoerende stoorzender doorheen komt.
Het lucht wel even lekker op dit trouwens.![]()
Maar family first en gezondheid first en fck de ego's en de toxics. Wij kiezen voor onszelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |