De internationale (quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:17 schreef Cyan9 het volgende:
Eigenlijk off topic, maar in de wondere wereld van Intervision:
[ x ]
Dit kan echt niet.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De internationale (![]()
) fans zijn gearriveerd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn ze langs geweest bij Carnavalszaak de Feestneus voor die Arabische outfitquote:Op zaterdag 20 september 2025 18:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De internationale (![]()
) fans zijn gearriveerd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet of omgerekend ¤ 60 veel is voor een gemiddelde Rus. Maar dat is wat veel toeschouwers krijgen om aanwezig te zijn en soms ook om zich voor te doen als 'buitenlandse' fans.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Zijn ze langs geweest bij Carnavalszaak de Feestneus voor die Arabische outfit
Nog maar 3.999.996.200 kijkers verwijderd van die belovende 4 miljard. Ze komen er wel.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:30 schreef H_T het volgende:
3800 kijkers op de officiële stream, jawel
Die andere 3.999.996.200 kijken waarschijnlijk gewoon live op TV.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:30 schreef H_T het volgende:
quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:30 schreef H_T het volgende:
Ik heb het nu aanquote:Op zaterdag 20 september 2025 19:34 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze twee engnekken zijn er ook
Ja doe maar voor alle spamquote:Op zaterdag 20 september 2025 19:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb het nu aanZullen we er een topic voor maken?
En morgen komen de berichten dat het een unaniem belachelijk groot succes was.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:30 schreef H_T het volgende:
Ok, momentquote:
Hoe kom jij aan een inlogcode?quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb het nu aanZullen we er een topic voor maken?
Daar ben ik het ook niet mee oneens. Mijn post was meer verrassing dat, gegeven dat AvroTros vorig jaar niet boycotte, ze daar nu wel toe bereid zijn. Vooral omdat het andere grote voorbeeld van een massale boycot bij mijn weten 1970 was, een boycot die veel meer op het festival ipv de politieke situatie er om heen gericht was.quote:Op vrijdag 12 september 2025 08:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De editie van vorig jaar mislukte op het moment dat Israël wederom alle ruimte kreeg om met een politiek gemanipuleerde stemactie te komen die het speelveld voor de rest oneerlijk maakte. Alleen dat zou al reden voor de EBU moeten zijn om Israël een jaar op de strafbank te zetten. Dan hoef je nog niet eens wat te zeggen over oorlog, genocide etc.
Ja dit filmpje zag ik ook voorbij komen. Ik heb nog niet alles gezien maar heel goed dat hij sommige punten nog even aankaart die over het hoofd zijn gezien. Zoals die grap over brutale landen en artiesten die gelijk na hun optreden werden 'gemute'. Het was mij ook niet opgevallen dat er Palestijnse vlaggen naar binnen zijn gesmokkeld en onder de optredens werden weggehaald.quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:58 schreef Greys het volgende:
Kijk dit.
ECHT, KIJK DIT.
En ja het duurt 40 minuten.
MAAR KIJK DIT.
Je kunt daarna niet meer houden van het huidige Eurovision maar het laat je ook enorm goed zien en voelen waarom. Alles wat je erover zou moeten weten op een rijtje. Inclusief de 'grappen' van de makers van Eurovision erover. Niemand zou hier meer tickets voor moeten willen kopen tot de EBU inziet wat ze allemaal kapot hebben gemaakt.
Bekijk deze YouTube-video
Als je alles zo op een rij hoort en ziet valt je bek echt open en ontploft je hoofd dat dit allemaal maar kon en gebeurde. Die commentatoren van Israël die hun gruwelijke gang mochten gaan en de Spaanse commentatoren die meteen een dringende waarschuwing kregen. Al die dubbele standaards. Alles dat Israëlische journalisten zomaar konden doen en zeggen daar en anderen die om veel minder juist werden geweigerd.quote:Op zondag 21 september 2025 00:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja dit filmpje zag ik ook voorbij komen. Ik heb nog niet alles gezien maar heel goed dat hij sommige punten nog even aankaart die over het hoofd zijn gezien. Zoals die grap over brutale landen en artiesten die gelijk na hun optreden werden 'gemute'. Het was mij ook niet opgevallen dat er Palestijnse vlaggen naar binnen zijn gesmokkeld en onder de optredens werden weggehaald.
Ja! De belangrijkste video van de afgelopen jaren over Eurovisie wat mij betreft.quote:Op zondag 21 september 2025 09:24 schreef Cee het volgende:
Dat stuk over die journalist die er na al z’n commentaar in 2024 dit jaar weer bij was. Huhhhh![]()
Ontzettend sterke video.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |