Ja, hebben nog niet genoeg gehad immersquote:Op dinsdag 16 september 2025 12:07 schreef 12Beaufort het volgende:
En er komt nog de nodige neerslag aan.
Vooral in het noorden.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:05 schreef INViCTuS het volgende:
Typisch november weertje vandaag. Kansloze treurnis
Wat jij nu hebt is de gemiddelde wind hier in het westen het hele jaar door.quote:
Haha, ja zou je denken. Lijkt me wat dat betreft niks nee in NL dicht bij de kust wonen. Maar hier is nu 5, vind ik best veel.quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat jij nu hebt is de gemiddelde wind hier in het westen het hele jaar door.
Graadje of 14, grijs, nat en winderigquote:
Klinkt als een matige dag in Januari.quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:31 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Graadje of 14, grijs, nat en winderig
quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Niet echt een keus maar straks fietsen met die wind.
Valt tegen.
14 graden in januari klinkt goedquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Klinkt als een matige dag in Januari.
Bij windkracht 6 hoor je mensen hier echt spreken van storm enzo. Een Zeeuw vindt dat een briesjequote:Op dinsdag 16 september 2025 14:21 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, ja zou je denken. Lijkt me wat dat betreft niks nee in NL dicht bij de kust wonen. Maar hier is nu 5, vind ik best veel.
Hahaha mooi toch, zal dat in november weer ff doen, goed ideequote:Op dinsdag 16 september 2025 11:34 schreef dick_laurent het volgende:
@:Geschiedkundige graag nog een keer melden dat je zon hebt. Vinden ze leuk.
Ja het zijn ook echt van die terror buienquote:Op dinsdag 16 september 2025 07:59 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik ben vooral klaar met de regen, wind vind ik nog wel te doen maar steeds van die korte heftige buien is vervelend.
Wat? Ons lekker maken dat jij zon hebt in Egypte?quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hahaha mooi toch, zal dat in november weer ff doen, goed idee
Mooi uitzicht!quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:25 schreef 12Beaufort het volgende:
Ik zie weer een bui naderen![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ah kijk! Mijn goede vriend...Cooper Cooper Cooperquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |