Normaal een pauper hemd aan of helemaal niks?quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ellende! Blij dat ik nu eindelijk weer met een t-shirt aan naar buiten kan
ben je echt zo'n zieke pauperquote:Op dinsdag 16 september 2025 09:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja ik nog niet, shirtloos is nog steeds de standaard hier. Wel lekker makkelijk.
Maar t-shirt kan vanaf begin oktober wel weer aan denk ik ja
Omdat ik shirtloos in mijn eigen huis achter mijn laptop zit? Wat is daar pauper aan?quote:
oh in je huis vind ik wel wat anders. hopelijk ben je wel goed afgetraind anders is het zielig voor je buurvrouwquote:Op dinsdag 16 september 2025 09:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Omdat ik shirtloos in mijn eigen huis achter mijn laptop zit? Wat is daar pauper aan?
als ik op straat loop heb ik uiteraard wel een t-shirt aan jah
Niks. Zo'n hemd werkt niet. Of koelvestje uiteraard, maar is bij 24 graden ook niet direct nodigquote:Op dinsdag 16 september 2025 09:42 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Normaal een pauper hemd aan of helemaal niks?
Gelukkig korte pieken nu. Is het ook niet om 10 uur 's morgens al 24 graden. Dat vind ik echt verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:39 schreef INViCTuS het volgende:
Lekker dit op vrijdag en zaterdag
[ x ]
Prima als het dan zondag en maandag weer afkoelt naar aangename temperaturen, lijkt me een uitstekend compromis.quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:39 schreef INViCTuS het volgende:
Lekker dit op vrijdag en zaterdag
[ x ]
Lekker zonnetje hier. Genieten vandaag. Net even met de vlieger op pad geweest. Bij de Maas ging dat primaquote:Op dinsdag 16 september 2025 11:34 schreef dick_laurent het volgende:
@:Geschiedkundige graag nog een keer melden dat je zon hebt. Vinden ze leuk.
Zondag en maandag ook nog aangenaam met 22 en 20quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Prima als het dan zondag en maandag weer afkoelt naar aangename temperaturen, lijkt me een uitstekend compromis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |