Online links, de figuren die de jongeren aanspreken en vooraan stonden met de links progressieve culturele shift met betrekking tot cancel culture etc.quote:
Maar die verderfelijke Charlie Kirk was klaarblijkelijk ook heel groot. En tot vorige week had ik ook nooit van hem gehoord.quote:Op maandag 15 september 2025 10:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Online links, de figuren die de jongeren aanspreken en vooraan stonden met de links progressieve culturele shift met betrekking tot cancel culture etc.
Door mensen zoals hun konden Bernie Sanders, AOC etc heel groot worden.
Kyle Kulinski bijvoorbeeld is groot op YouTube met miljoenen volgers.
Ik vraag me ook af welke agenda daar achter zit.quote:Op maandag 15 september 2025 09:56 schreef KoosVogels het volgende:
Het uitroepen van een noodtoestand door een regering met autocratische neigingen belooft meestal weinig goeds.
quote:Op maandag 15 september 2025 00:18 schreef Kijkertje het volgende:
Brian Kilmeade heeft spijt:
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lysedkdgm22k
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 september 2025 02:07 schreef Kijkertje het volgende:
Zo gewelddadig die linksen!
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lyrj5s7smk24
[ afbeelding ]
quote:
Ah ja, de verschrikkelijke Bernie Sanders. Trump had een voorbeeld aan hem mogen nemen:quote:Op maandag 15 september 2025 10:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Online links, de figuren die de jongeren aanspreken en vooraan stonden met de links progressieve culturele shift met betrekking tot cancel culture etc.
Door mensen zoals hun konden Bernie Sanders, AOC etc heel groot worden.
Kyle Kulinski bijvoorbeeld is groot op YouTube met miljoenen volgers.
En gelukkig nu wel?quote:Op maandag 15 september 2025 10:02 schreef Falco het volgende:
[..]
Maar die verderfelijke Charlie Kirk was klaarblijkelijk ook heel groot. En tot vorige week had ik ook nooit van hem gehoord.
Nu nog waar in de VS, met die bill waarin je gearresteerd kunt worden voor je mening moet Randall misschien even een nieuwe makenquote:Op maandag 15 september 2025 09:54 schreef Refragmental het volgende:
[ afbeelding ]
Hij werd hier vroeger zowat dagelijks gepost... nu helaas wat minder om 1 of andere reden. Maar een reminder kan geen kwaad.
Dat vind ik toch best opmerkelijk, als je niet weet wat TPUSA is en je weet niet wie Charlie Kirk is dan heb je echt niet zitten opletten tijdens de campagne. We zitten allemaal in een bubbel, maar je moet wel enigszins een beetje nieuwsgierigheid hebben naar de andere zijde.quote:Op maandag 15 september 2025 10:02 schreef Falco het volgende:
[..]
Maar die verderfelijke Charlie Kirk was klaarblijkelijk ook heel groot. En tot vorige week had ik ook nooit van hem gehoord.
Mooie boodschap hoor, helaas zeker tien jaar te laat van Bernie Sanders.quote:Op maandag 15 september 2025 10:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah ja, de verschrikkelijke Bernie Sanders. Trump had een voorbeeld aan hem mogen nemen:
[ x ]
Het is nooit te laat voor zulke boodschappen. Bovendien staat Sanders nou niet bepaald bekend om zijn dreigende, opruiende taal. Nu niet, en toen niet. Integendeel.quote:Op maandag 15 september 2025 10:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Mooie boodschap hoor, helaas zeker tien jaar te laat van Bernie Sanders.
Om je tweet nog maar even te herhalen;quote:Op maandag 15 september 2025 10:15 schreef KoosVogels het volgende:
Anders dan jouw grote held Trump, die al meer dan tien jaar niets anders doet dan olie op het vuur gooien. Zelfs als president is hij niet in staat om op z'n minst een poging te doen om het land samen te brengen. Verdelen en opruien is het enige wat hij kent.
Ironie is doodquote:Op maandag 15 september 2025 09:54 schreef Refragmental het volgende:
[ afbeelding ]
Hij werd hier vroeger zowat dagelijks gepost... nu helaas wat minder om 1 of andere reden. Maar een reminder kan geen kwaad.
quote:"Blexit", a term originally coined by Me'Lea Connelly, is a portmanteau of "black" and "exit" that mimics Brexit, the word used to describe the United Kingdom's withdrawal from the European Union. The original Blexit movement was started in 2016 by Connelly to achieve Black economic independence by encouraging Black Americans to leave the traditional financial systems that have historically disadvantaged the Black community.[55][56][57]
quote:In 2023, BLEXIT Foundation merged with Turning Point USA, the non-profit organization for which Owens had formerly worked.[64]
bronquote:First appearing on November 21, 2016, Turning Point USA also operates a website called Professor Watchlist.[94] Kirk said that the site is "dedicated to documenting and exposing college professors who discriminate against conservative students, promote anti-American values, and advance leftist propaganda in the classroom".[95] As of December 2016, more than 250 professors have been added to the site.[96
Je hebt gelijk, ik moet daar niet aan mee doen. Heb een fijne meeting!quote:Op maandag 15 september 2025 11:00 schreef Salina het volgende:
Nope. Niet weer deze shit.
[ afbeelding ]
Gelukkig NU een overheerlijke meeting over een U-toets. Fijn dat er nog echt belangrijke en leuke zaken bestaan.
Alex Jones is een halve zool, zelfs voor Amerikaanse begrippen. Zegt 'ie zelf ook, trouwens..quote:Op maandag 15 september 2025 13:54 schreef Bluesdude het volgende:
En wat denken van deze nice guy van the nice side
Alex Jones, die de sandyhookschool ontkende , ouders beschuldigde, de massa ophitste tegen 'the left"
pv3...nog steeds de massa ophitsen en 'the left' beschuldigen van feestvieren omdat een van zijn grotebeksoortgenoten vermoord werd
Idd... hij is Charlie Kirk. Gelukkig ik niet
[ x ]
MAGA vond mannen die huilen toch een teken van zwakte? Of is 't oké omdat Alex Jones wel 50kg kan bankdrukken?quote:Op maandag 15 september 2025 13:54 schreef Bluesdude het volgende:
En wat denken van deze nice guy van the nice side
Alex Jones, die de sandyhookschool ontkende , ouders beschuldigde, de massa ophitste tegen 'the left"
pv3...nog steeds de massa ophitsen en 'the left' beschuldigen van feestvieren omdat een van zijn grotebeksoortgenoten vermoord werd
Idd... hij is Charlie Kirk. Gelukkig ik niet
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |