Nou, dan zou ik ze maar rap preventief uit de weg ruimen als ik het voor het zeggen had.quote:Op zondag 14 september 2025 15:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nu ben je aan het bagatelliseren.
Dit wijkt niet veel af van terreurcellen zoals we die zien binnen de Islam.
Dat is een vereiste?quote:Op zondag 14 september 2025 15:42 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Een jongetje dat gepest werd op school. Of had hij ook rare teksten op de kogels geschreven?
Wat verscherpt toezicht kan zeker geen kwaad. Misschien kan de FBI ze in de gaten gaan houden.quote:Op zondag 14 september 2025 15:55 schreef Sanvi het volgende:
[..]
Nou, dan zou ik ze maar rap preventief uit de weg ruimen als ik het voor het zeggen had.
Groypers die pro-Biden zijn? mmm lijkt mij onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 14 september 2025 16:00 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Maar de groypers gebruiken dat lied dus ook.
Ben benieuwd waar je DIE conspiracy theorie bent tegengekomenquote:Op zondag 14 september 2025 13:46 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gelijk een permban krijg als ik hier mijn boekje over open doe, maar laat ik het erop houden dat het de Trump-regering en de regering Netanyahu qua Epstein files niet slecht uit komt dat Kirk en zijn miljoenenbeweging tot stilstand is gekomen.
Ik denk dat Kash Patel beide oogjes van hem scherp op dit clubje radicaliserende furryvriendjes heeft gericht. Zie je hem kijken? Hij kijkt er scheel van, zo strak staan die ogen op dit groepje onwelgevallige lieden gericht!quote:Op zondag 14 september 2025 16:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat verscherpt toezicht kan zeker geen kwaad. Misschien kan de FBI ze in de gaten gaan houden.
Het motief zou me een worst wezen. Al deden ze het voor het redden van de zeehond. Als daar terreur en moordslag uitrolt dan is het een gevaarlijke groep die extra toezicht behoeft.quote:Op zondag 14 september 2025 15:55 schreef Sanvi het volgende:
[..]
Nou, dan zou ik ze maar rap preventief uit de weg ruimen als ik het voor het zeggen had.
Overigens zie ik die link met de terreurcellen binnen de Islam niet. Die hebben namelijk tot doel andersdenkenden uit de weg te ruimen, waar het overgrote merendeel van die radicaliserende furry-vriendjes, transgenders of wat het ook zijn, gewoon enkel ongestoord hun vrije leventje willen leiden zonder lastig gevallen te worden.
Waarbij een enkele labiele gek wel eens over de schreef gaat.
Simplistische opmerking derhalve. Verworpen.
Kan ook copycat gedrag zijn.quote:Op zondag 14 september 2025 16:02 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ja, als je vergelijkbare teksten op kogels zet, dan leg ik er een link tussen.
Volgens mij is riding with Biden vooral een meme omdat iedereen die opa weg wilde hebbenquote:Op zondag 14 september 2025 16:01 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Groypers die pro-Biden zijn? mmm lijkt mij onwaarschijnlijk.
https://www.dailymail.co.(...)-Tyler-Robinson.html
Nee, maar iemand die op zijn eigen school schiet i.v.m. interacties met de personen aldaar, is wat anders dan een wildvreemde die een publiek figuur kapotschiet zonder elkaar ooit ontmoet te hebben. Allebei even erg, maar het motief erachter verschilt wezenlijk.quote:
Nou, vooruit dan maar.quote:Op zondag 14 september 2025 16:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het motief zou me een worst wezen. Al deden ze het voor het redden van de zeehond. Als daar terreur en moordslag uitrolt dan is het een gevaarlijke groep die extra toezicht behoeft.
https://en.wikipedia.org/wiki/Ziziansquote:Op zondag 14 september 2025 15:55 schreef Sanvi het volgende:
[..]
Overigens zie ik die link met de terreurcellen binnen de Islam niet. Die hebben namelijk tot doel andersdenkenden uit de weg te ruimen, waar het overgrote merendeel van die radicaliserende furry-vriendjes, transgenders of wat het ook zijn, gewoon enkel ongestoord hun vrije leventje willen leiden zonder lastig gevallen te worden.
Waarbij een enkele labiele gek wel eens over de schreef gaat.
https://nypost.com/2025/0(...)border-patrol-agent/quote:The Zizians, a small offshoot of the rationalist community,[2][7][8] hold a distinctive ideology combining anarchism,[1] veganism, and radical interpretations of rationalist and effective altruism (EA) principles.[6] They identify as "vegan anarchotranshumanists", emphasizing animal rights and viewing meat consumption as a severe ethical violation, prioritizing the preservation of all sentient life against threats like artificial intelligence (AI).[6]
Their beliefs are rooted in an extreme interpretation of timeless decision theory, which they see as requiring resolute opposition to perceived moral wrongs, such as blackmail or societal norms, leading to conflicts with organizations like the Machine Intelligence Research Institute (MIRI) and the Center for Applied Rationality (CFAR) over alleged ethical failings, including misuse of donor funds and anti-trans discrimination.[6]
quote:The Justice Department said Thursday it will seek the death penalty against a member of the cultlike Zizians group accused of killing a U.S. Border Patrol agent in Vermont in the latest Trump administration push for more federal executions.
Teresa Youngblut, 21, of Washington state, is among a group of radical computer scientists focused on veganism, gender identity and artificial intelligence who have been linked to six killings in three states. She's accused of fatally shooting agent David Maland on Jan. 20, the same day President Donald Trump was inaugurated and signed a sweeping executive order lifting the moratorium on federal executions.
Nou ja, het is meer dat je als jood het bewijs moet leveren dat je geen zionist bent.quote:Op zondag 14 september 2025 14:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oké dus als iemand het heeft over zionisten bepaal jij of diegene het heeft als alle joden in het algemeen
Nooit gezien, dat lijkt me een eng groepje. Hoe groot is die club?quote:Op zondag 14 september 2025 16:06 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Zizians
Deze kan toch echt wel als terreurcel beschouwd worden, 6 doden in totaal inclusief een state trooper.
[..]
Helaas is dit het gemiddelde niveau van de universitaire student van tegenwoordigquote:Op zondag 14 september 2025 16:07 schreef michaelmoore het volgende:
raar zooitje op die Universiteiten daar
Bekijk deze YouTube-video
Ik herhaal nog maar weer: ik begeef mij op Bluesky, 4Chan en alles daar tussenin. De “missing Epstein files”-conspiracy is een breedgedragen (en op sommige punten goed onderbouwd) sentiment over dat gehele spectrum.quote:Op zondag 14 september 2025 16:01 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar je DIE conspiracy theorie bent tegengekomen![]()
Altijd mooi wanneer ik ze niet zelf hoef in te tikken.
Diepgravend onderzoek naar gedaan zeker?quote:Op zondag 14 september 2025 16:09 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Helaas is dit het gemiddelde niveau van de universitaire student van tegenwoordig
Als je de interviews met studenten ziet en de algehele tendens onder links waar iedereen met een afwijking mening voor nazi/fascist wordt uitgemaakt, dan lijkt het me duidelijkquote:Op zondag 14 september 2025 16:12 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Diepgravend onderzoek naar gedaan zeker?
Ja, bij de UvAquote:Op zondag 14 september 2025 16:12 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Diepgravend onderzoek naar gedaan zeker?
Ah we hebben met een professor te maken, dat zie je zo welquote:Op zondag 14 september 2025 16:14 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Als je de interviews met studenten ziet en de algehele tendens onder links waar iedereen met een afwijking mening voor nazi/fascist wordt uitgemaakt, dan lijkt het me duidelijk
Niet iedereen, maar jij terecht wel. Totaal gestoorde moordplannen heb je.quote:Op zondag 14 september 2025 16:14 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Als je de interviews met studenten ziet en de algehele tendens onder links waar iedereen met een afwijking mening voor nazi/fascist wordt uitgemaakt, dan lijkt het me duidelijk
quote:Op donderdag 11 september 2025 21:28 schreef TAmaru het volgende:
Ben wel benieuwd of dit een revolutie kan uitlokken waarin voorgoed korte metten wordt gemaakt met het gestoorde en ook gevaarlijke woke-gedachtegoed.
quote:Op donderdag 11 september 2025 21:54 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zie het wel gebeuren dat dit een grotere burgerstrijd uitlokt, waarin Trump en de zijnen natuurlijk aan het langste eind zullen trekken, aangezien Trump over alle machtsmiddelen beschikt. En dan is het best aan te nemen dat bepaald woke gedrag of opvattingen verboden of strafbaar zullen worden.
Ik kan me in elk geval wel voorstellen dat mensen op een bepaald moment zeggen: we pikken het niet langer. Persoonlijk heb ik niet zo'n probleem met het woke gedoe als wel met de migratieproblematiek die niet wordt opgelost. Maar de problemen in de VS zijn veel meer woke gerelateerd, terwijl de problemen hier wat meer gerelateerd zijn aan asiel, wonen, politieke impasse. Ik zou me hier bijv. kunnen voorstellen dat je burgerwachten krijgt die doen wat de politie niet doet.
Waar zie jij moord dan?quote:Op zondag 14 september 2025 16:19 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Niet iedereen, maar jij terecht wel. Totaal gestoorde moordplannen heb je.
[..]
[..]
Toch werd er een verband gelegd tussen de moord op Kirk en een school shooting in Minneapolis.quote:Op zondag 14 september 2025 16:05 schreef Repentless het volgende:
[..]
Nee, maar iemand die op zijn eigen school schiet i.v.m. interacties met de personen aldaar, is wat anders dan een wildvreemde die een publiek figuur kapotschiet zonder elkaar ooit ontmoet te hebben. Allebei even erg, maar het motief erachter verschilt wezenlijk.
Dat heb ik gemist (wist ook niet van deze school shooting). Welk verband?quote:Op zondag 14 september 2025 16:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Toch werd er een verband gelegd tussen de moord op Kirk en een school shooting in Minneapolis.
Nu doe je net alsof dit mijn plannen zijn, terwijl ik zeg: "Ik zie het wel gebeuren ..." etc. Ik doe gewoon een voorzichtige voorspelling dat deze moord tot grotere onlusten en polarisatie kan leiden, wat uiteindelijk uitmondt in een revolutie van rechts. Uiteraard zijn dat niet mijn plannen, dat is gewoon wat ik denk dat kan gebeuren. Ik steun geweld in geen enkel opzicht. Ik snap wel dat op een bepaald moment mensen in verzet komen tegen extreemlinks, ook al vind ik dat dat verzet altijd vreedzaam moet blijven.quote:Op zondag 14 september 2025 16:19 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Niet iedereen, maar jij terecht wel. Totaal gestoorde moordplannen heb je.
[..]
[..]
ik verwacht het niet , maar dit gaat ook hier doorwerken in de politiek en zelfs door op 29 oktober hierquote:Op zondag 14 september 2025 16:25 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof dit mijn plannen zijn, terwijl ik zeg: "Ik zie het wel gebeuren ..." etc. Ik doe gewoon een voorzichtige voorspelling dat deze moord tot grotere onlusten en polarisatie kan leiden, wat uiteindelijk uitmondt in een revolutie van rechts. Uiteraard zijn dat niet mijn plannen, dat is gewoon wat ik denk dat kan gebeuren. Ik steun geweld in geen enkel opzicht. Ik snap wel dat op een bepaald moment mensen in verzet komen tegen extreemlinks, ook al vind ik dat dat verzet altijd vreedzaam moet blijven.
Dat zie je al op de UVA.quote:Op zondag 14 september 2025 16:09 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Helaas is dit het gemiddelde niveau van de universitaire student van tegenwoordig
Hij fantaseert over een burgeroorog waarin eindelijk korte metten gemaakt kan worden met woke mensen. Je ziet het dus ook bij je gesprekspartner. Wat vindt je daarvan?quote:Op zondag 14 september 2025 16:29 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat zie je al op de UVA.
"ik ben zeker voor vrijheid van meningsuiting"
maar ook
"wat goed dat Charlie Kurk vermoord is. Zijn mening stond mij niet aan".
School shooting door een transgender in Minneapolis, en partner van de moordenaar van Kirk zou ook transgender zijn.quote:Op zondag 14 september 2025 16:23 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist (wist ook niet van deze school shooting). Welk verband?
De schutter van Charlie is na het schieten van het dak gesprongen en weggelopen, dus eigenlijk was daar ook geen moord toch?quote:Op zondag 14 september 2025 16:24 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Met direct daarna dat
'opvattingen verboden of strafbaar zullen worden.'.
Ik zie geen moord.
Ik citeer mezelf nog even hoor:quote:Op zondag 14 september 2025 16:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hij fantaseert over een burgeroorog waarin eindelijk korte metten gemaakt kan worden met woke mensen. Je ziet het dus ook bij je gesprekspartner. Wat vindt je daarvan?
quote:waarin voorgoed korte metten wordt gemaakt met het gestoorde en ook gevaarlijke woke-gedachtegoed.
1. Het gaat me om het gedachtegoedquote:En dan is het best aan te nemen dat bepaald woke gedrag of opvattingen verboden of strafbaar zullen worden.
Wouw. Meteen persoonlijk. Gaat lekker met je.quote:Op zondag 14 september 2025 16:34 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De schutter van Charlie is na het schieten van het dak gesprongen en weggelopen, dus eigenlijk was daar ook geen moord toch?
Negeer je bewust het stukje burgeroorlog starten of ben je gewoon echt zo dom?
Via goed uitgedacht beleid en regelgeving korte metten maken met woke-isme lijkt mij uitstekend. Hoe eerder, hoe beter. Daar is helemaal geen burgeroorlog voor nodig, dat moet niemand willen.quote:Op zondag 14 september 2025 16:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hij fantaseert over een burgeroorog waarin eindelijk korte metten gemaakt kan worden met woke mensen. Je ziet het dus ook bij je gesprekspartner. Wat vindt je daarvan?
Wouw je bent de voorgaande posts zonder persoonlijk alweer vergeten.quote:Op zondag 14 september 2025 16:37 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Wouw. Meteen persoonlijk. Gaat lekker met je.
Burgeroorlog is volgens Howardroark goed uitgedacht beleid. Zolang zijn politieke tegenstanders maar verliezen. Staat genoteerd.quote:Op zondag 14 september 2025 16:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Via goed uitgedacht beleid en regelgeving korte metten maken met woke-isme lijkt mij uitstekend. Hoe eerder, hoe beter. Daar is helemaal geen burgeroorlog voor nodig, dat moet niemand willen.
Mochten mensen de wet overtreden op welke manier dan ook (haat, intimidatie, vandalisme of (aanzet tot) geweld) hebben we de politie die hun werk kan doen en in uiterste gevallen een geweldsmonopolie heeft en dus kan ingrijpen.
Ik heb het ook niet over het starten van een burgeroorlog. Dat staat er gewoon echt niet in mijn tekst. Ik schrijf dat het een revolutie of burgerstrijd zou kunnen uitlokken. Ik zeg absoluut niet dat dat gewenst is. Het woord oorlog noem ik volgens mij ook niet. De revolutie zit hem er vooral in dat het woke-gedachtegoed tot het verleden zal gaan behoren.quote:Op zondag 14 september 2025 16:34 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De schutter van Charlie is na het schieten van het dak gesprongen en weggelopen, dus eigenlijk was daar ook geen moord toch?
Negeer je bewust het stukje burgeroorlog starten of ben je gewoon echt zo dom?
Als je ergens moordplannen tegenkomt moet je natuurlijk aangifte doen bij de politie, of direct 112 bellen:quote:Op zondag 14 september 2025 16:19 schreef Glazenmaker het volgende:
Totaal gestoorde moordplannen heb je.
Je durft blijkbaar niet meer op mij in te gaan nadat ik je glashelder heb uitgelegd waarom jouw interpretatie van mijn woorden echt totaal onjuist is.quote:Op zondag 14 september 2025 16:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Burgeroorlog is volgens Howardroark goed uitgedacht beleid. Zolang zijn politieke tegenstanders maar verliezen. Staat genoteerd.
In de 'hood' hebben ze ook wapens zat hoor. En die stemmen gewoon blauw.quote:Op zondag 14 september 2025 16:23 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Bij het stukje burgeroorlog waarin een partij alle machtsmiddelen (lees: wapens) heeft.
quote:Op zondag 14 september 2025 16:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Burgeroorlog is volgens Howardroark goed uitgedacht beleid. Zolang zijn politieke tegenstanders maar verliezen. Staat genoteerd.
Als je een serieuze discussie wilt is het misschien handig om mensen geen woorden in de mond te leggen. Helemaal niet bij posts waarin nota bene expliciet het tegenovergestelde wordt gezegd van wat jij probeert te ervan wilt maken.quote:Op zondag 14 september 2025 16:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Via goed uitgedacht beleid en regelgeving korte metten maken met woke-isme lijkt mij uitstekend. Hoe eerder, hoe beter. Daar is helemaal geen burgeroorlog voor nodig, dat moet niemand willen.
Mochten mensen de wet overtreden op welke manier dan ook (haat, intimidatie, vandalisme of (aanzet tot) geweld) hebben we de politie die hun werk kan doen en in uiterste gevallen een geweldsmonopolie heeft en dus kan ingrijpen.
De vraag is hoe hoog de opkomst is in achterbuurten in grote steden in de VS. Ik vermoed dat velen niet eens gaan stemmen.quote:Op zondag 14 september 2025 16:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
In de 'hood' hebben ze ook wapens zat hoor. En die stemmen gewoon blauw.
Raar fabeltje dat alleen de rednecks wapens zouden hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |