Hoho, wij maaien het gras en ruimen de sneeuw.quote:Op zondag 14 september 2025 13:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Yeah right.
Geloof je alle onzin die voorbij komt?
En nogmaals, een vrouw maakt zichzelf niet zwanger, nooit hebben jullie het over de mannen die rondneuken. Daar mag ook wel een knoopje in.
Als dit vrouwenhaat is, draag vanaf vandaag met trots dat stempel.quote:Op zondag 14 september 2025 13:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo ziet Islamitische vrouwenhaat eruit dames en heren.
Precies dit. Ze zoeken doelbewust de aandacht op.quote:Op zondag 14 september 2025 13:35 schreef ToT het volgende:
[..]
20.000 - 30.000 zieke figuren?
Mja aan de ene kant is dit natuurlijk wel een soort heksenjacht, maar aan de andere kant zetten die mensen hun meningen zelf online en zijn hun meningen nu makkelijk centraal terug te vinden. Krijgen ze de aandacht die ze zo graag willen.
QFTquote:Op zondag 14 september 2025 13:39 schreef MissButterflyy het volgende:
een vrouw maakt zichzelf niet zwanger, nooit hebben mannen het over de mannen die rondneuken. Daar mag ook wel een knoopje in.
Zo is er ook een duidelijke BLM-activiste bij een Burger King die wil dat Kirk z'n hele familie uitgeroeid wordt, plus de burgemeester en allerlei CEO's en andere vooraanstaande mensen.quote:Op zondag 14 september 2025 13:38 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Dat staat daar toch keurig omschreven?
Werkgevers die willen weten of er werknemers zijn die openlijk juichen om een moordaanslag.
Ik zou het wel fijn vinden om te weten of ik werknemers in dienst heb die achter mijn rug om tegen alle fatsoenlijke normen en waarden van mijn bedrijf in gaan, maar in mijn gezicht poeslief en sociaal doen.
En al helemaal als het om ambtenaren gaat, die in dienst van de democratie dansen op het graf van politieke tegenstanders.
Je mag doen wat je wilt, maar wel grappig waar je je informatie vandaan haalt. Waar rook is etc.quote:Op zondag 14 september 2025 13:15 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Ja wat moet ik anders doen om de absurditeit die zich momenteel in de VS afspeelt te tonen? Alleen woorden gebruiken? Mag ik dat niet laten zien met een tweet?
Godverdomme, moet ik overal een disclaimer bij zetten van: "JA IK WEET DAT MANNEN VROUWEN BEZWANGEREN EN DAT ZIJ OOK ZO HUN PLICHTEN HEBBEN???"quote:Op zondag 14 september 2025 13:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Yeah right.
Geloof je alle onzin die voorbij komt?
En nogmaals, een vrouw maakt zichzelf niet zwanger, nooit hebben jullie het over de mannen die rondneuken. Daar mag ook wel een knoopje in.
Valt dit niet onder vrijheid van meningsuiting?quote:Op zondag 14 september 2025 13:41 schreef butz0rs het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)b-vylan-in-amsterdam
Wat een sneeuwvlokjes
Je leeft echt in een bubbel.quote:Op zondag 14 september 2025 13:40 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik word een beetje moe van mensen die TikTok afgaan, groot deel van die filmpjes is nep, wie weet is dat filmpje geacteerd om mensen zoals jullie boos te maken.
Abortus plegen als het geslacht je niet aanstaat, wat een gelul.
Ik zou dat wel fijn vinden inderdaad.quote:Op zondag 14 september 2025 13:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo is er ook een duidelijke BLM-activiste bij een Burger King die wil dat Kirk z'n hele familie uitgeroeid wordt, plus de burgemeester en allerlei CEO's en andere vooraanstaande mensen.
Wil jij weten wat ze met je hamburgertje kan uitvreten als je als blanke hetero kerel bij de drive thru wat komt bestellen met zo'n christelijk visje bungelend aan je achteruitkijkspiegel?
Precies. En als haar baas door zo'n lijst kan zien wat voor extreme opvattingen ze heeft, moet hij ff goed nadenken over hoe veilig haar klanten zijn als zij hen hun bestellingen geeft.quote:Op zondag 14 september 2025 13:44 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Ik zou dat wel fijn vinden inderdaad.
Ik hoef er niet mee bezig te zijn, maar als die optie er is zou het wel fijn zijn dat ik er gebruik van zou kunnen maken.
Ik denk dat ik gelijk een permban krijg als ik hier mijn boekje over open doe, maar laat ik het erop houden dat het de Trump-regering en de regering Netanyahu qua Epstein files niet slecht uit komt dat Kirk en zijn miljoenenbeweging tot stilstand is gekomen.quote:Op zondag 14 september 2025 13:43 schreef Glazenmaker het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb iets gevonden van Charlie waar we allemaal achter kunnen staan!
Voor ieder filmpje dat echt is zijn er minstens 100 fake om jou boos te maken. Als je iets anders geloofd moet je misschien eens onder echte mensen buiten het internet komen.quote:
Maar dAt Is DoXxInG!!! volgens veel schuimbekjes op diverse SM kanalen momenteel, waaronder op BlueSky (in andere termen).quote:Op zondag 14 september 2025 13:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies. En als haar baas door zo'n lijst kan zien wat voor extreme opvattingen ze heeft, moet hij ff goed nadenken over hoe veilig haar klanten zijn als zij hen hun bestellingen geeft.
Van BlueSky tot aan 4Chan en alles daar tussenin.quote:Op zondag 14 september 2025 13:43 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Je mag doen wat je wilt, maar wel grappig waar je je informatie vandaan haalt.
Wat bedoel je hiermee te zeggen? En ik vat dingen zelden persoonlijk op dus je hoeft je niet in te houden tegen mij. Ik kan wel tegen een stootje, vind het belangrijker dat mensen alles op een transparante manier kunnen uiten.quote:Waar rook is etc.
Dat dus.quote:Op zondag 14 september 2025 13:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Voor ieder filmpje dat echt is zijn er minstens 100 fake om jou boos te maken. Als je iets anders geloofd moet je misschien eens onder echte mensen buiten het internet komen.
quote:Op zondag 14 september 2025 11:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb niets als waarheid geponeerd en de kritiek in de review vind ik ook unfair. Zoals gezegd: Reilly heeft een behoorlijk aantal hate crimes volledig uitgeplozen en daarvan bleek 80% een hoax (in de review wordt dit bevestigd, alleen wordt het 'estimate' genoemd). Alleen geeft hij ook aan dat je dat percentage niet zomaar kan extrapoleren naar alle hate crimes. Dat is gewoon wetenschappelijk zuiver. Net als dat het zuiver is om het percentage van 80% met de kanttekening te plaatsen dat hij het als hoax heeft gecategoriseerd, terwijl daar natuurlijk altijd wel grijze gevallen tussen zullen zitten.
Het staat je verder vrij om iets wel of niet te geloven. Ik heb slechts gezegd dat Reilly onderzoek ernaar heeft gedaan, dat de zaken die hij heeft onderzocht (ben even kwijt hoeveel, maar het was een ruime hoeveelheid) in 80% van de gevallen een hoax bleek en dat hij daar een boek over heeft geschreven. Dat is allemaal feitelijk correct.
En als ik het boek niet via Audible had, maar fysiek hier, dan had ik de relevante text nog wel voor jou gekopieerd. Want op zich heb je een punt dat een verwijzing naar een boek of een YouTube fragment niet erg handig is, maar ik heb nu eenmaal niets beter voor je.
Nou formuleer je het vrij onduidelijk, maar het lijkt hier ook gewoon te impliceren dat 80% van de hate crimes een hoax bleek te zijn. Nou kun je op 'bleek te zijn zoals in mijn posts te lezen staat al het nodige afdingen', maar los daarvan staat het hele percentage van 80% niet in z'n boek, sterker nog in andere reviews lees ik veel lagere percentages van de zaken die hij in zijn boek behandeld.quote:cijfers over hate crimes met een korrel zout nemen: Wilfred Reilly (Kentucky State Uni) heeft onderzoek gedaan naar hate crimes en het overgrote deel daarvan (80%) bleek een hoax te zijn.
Hopelijk gaat dit geen nieuwe trend worden. Het schaadt de transcommunity natuurlijk enorm, iets wat duizenden transpersonen natuurlijk afkeuren.quote:According to a CFAR employee, LaSota targeted "smart, mostly autistic-ish trans women who were extremely vulnerable and isolated" for recruitment.[2] Ziz LaSota religiously identifies as a Sith and is known for often wearing a black cape.[11][42] She was an avid reader of the rationalist forum LessWrong and Eliezer Yudkowsky's book Harry Potter and the Methods of Rationality.[11]
Ja dat moge ook wel duidelijk zijn, maar voor jou is het dus absoluut onmogelijk dat zoiets zou kunnen bestaan en dat toont aan dat je echt niet weet wat voor mensen er op deze planeet leven, en met name in Amerika.quote:Op zondag 14 september 2025 13:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Voor ieder filmpje dat echt is zijn er minstens 100 fake om jou boos te maken. Als je iets anders geloofd moet je misschien eens onder echte mensen buiten het internet komen.
Dan zou je geen catch this fascist op je huls schrijven natuurlijk. Maakt je statement alweer compleet ongeloofwaardig.quote:Op zondag 14 september 2025 13:53 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Indicaties dat het een extreem rechtse groyper is worden dus steeds sterker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |