quote:Op zondag 14 september 2025 13:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dus? Dan zijn ze allemaal gestoord of zo? Spijt hebben is verboden?
Wat hij pushte komt meer neer op wees je echte zelf en niet het onnatuurlijke dat je aangepraat wordt.quote:Op zondag 14 september 2025 12:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, heel erg dat er gepusht wordt dat je jezelf mag zijn. Nog even en er wordt beweerd dat iedereen trans moet worden.
Lijkt mij ook ver gezocht inderdaad.quote:Op zondag 14 september 2025 11:13 schreef HSG het volgende:
[..]
Zij hebben ook niks met de moord te maken.
Ja wat moet ik anders doen om de absurditeit die zich momenteel in de VS afspeelt te tonen? Alleen woorden gebruiken? Mag ik dat niet laten zien met een tweet?quote:Op zondag 14 september 2025 11:22 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
De antisemiet Piker quoten
Ik denk dat de Mossad dat kan, maar ik geloof er niet in dat ze dat hebben gedaan, nee.quote:Op zondag 14 september 2025 11:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Alsof de Mossad in twee dagen zo'n moord kan regelen...
dat lees je nergens, dit verzin jequote:Op zondag 14 september 2025 13:08 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik lees dat het hebben van kritiek op christelijk-conservatieve idioten als Charlie Kirk verdacht is, je moet wel bijna met zekerheid hem doodgewenst hebben dan!
Tja met deze logica zitten dit en vergelijkbare topics toch wel vol met mensen die linkse politici en demonstranten doodwensen. Verdacht hoor.
oke dat is wel waanzinquote:Op zondag 14 september 2025 12:45 schreef kipknots het volgende:
[..]
Maar die context verandert het niet... Hij roept niet op tot de doodstraf voor de moordenaar, hij roept op tot het doden van mensen met psychische problemen omdat er een kans is dat er een een moord gaat plegen.
Iemand gedwongen opnemen bij een psychose en behandelen is best logisch wat mij betreft.
Wat lees jij allemaal joh?quote:Op zondag 14 september 2025 13:08 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik lees dat het hebben van kritiek op christelijk-conservatieve idioten als Charlie Kirk verdacht is, je moet wel bijna met zekerheid hem doodgewenst hebben dan!
Tja met deze logica zitten dit en vergelijkbare topics toch wel vol met mensen die linkse politici en demonstranten doodwensen. Verdacht hoor.
Christus wat een dom wijf. Ik pleeg abortus omdat ik anders mijn school niet afmaak. Bij dit soort gevallen ben ik tegen gesubsidieerde abortus. Betaal het dan maar zelf.quote:Op zondag 14 september 2025 11:13 schreef michaelmoore het volgende:
ik snap niet wat die Kirk fout deed om neergeschoten te worden door links
Bekijk deze YouTube-video
De natuur laat zich echter niet in hokjes plaatsen.quote:Op zondag 14 september 2025 11:28 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Omdat ze in de natuurlijke orde gelooft zoals 2 geslachten, de ironie is dat 'heksen' daartegen rebelleren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De database waarin meer dan 30.000 mensen in voor komen die de afgelopen dagen online hebben gedanst op het graf van Charlie Kirk, komt binnenkort online:
https://www.charliesmurderers.com/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn TikTokkers enzo die blije dansjes doen terwijl ze met tekst laten zien hoeveel abortussen ze al hebben gehad.quote:Op zondag 14 september 2025 13:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Christus wat een dom wijf. Ik pleeg abortus omdat ik anders mijn school niet afmaak. Bij dit soort gevallen ben ik tegen gesubsidieerde abortus. Betaal het dan maar zelf.
quote:Op zondag 14 september 2025 13:32 schreef 2172619626795 het volgende:
Zoals ik al eerder gepost had
[ afbeelding ]
De database waarin meer dan 30.000 mensen in voor komen die de afgelopen dagen online hebben gedanst op het graf van Charlie Kirk, komt binnenkort online:
https://www.charliesmurderers.com/Wat moet men met zo'n lijst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Proud Boys eropaf sturen?
Dat is dan ook niet gebeurd.quote:Op zondag 14 september 2025 11:13 schreef michaelmoore het volgende:
ik snap niet wat die Kirk fout deed om neergeschoten te worden door links
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zondag 14 september 2025 13:32 schreef 2172619626795 het volgende:
Zoals ik al eerder gepost hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De database waarin meer dan 30.000 mensen in voor komen die de afgelopen dagen online hebben gedanst op het graf van Charlie Kirk, komt binnenkort online:
https://www.charliesmurderers.com/20.000 - 30.000 zieke figuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja aan de ene kant is dit natuurlijk wel een soort heksenjacht, maar aan de andere kant zetten die mensen hun meningen zelf online en zijn hun meningen nu makkelijk centraal terug te vinden. Krijgen ze de aandacht die ze zo graag willen.
Ze doet ook net of je zomaar zwanger wordt. Ze zouden haar eierstokken moeten afbinden. Kan ze lekker zonder zwangerschap als gevolg haar benen spreiden.quote:Op zondag 14 september 2025 13:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn TikTokkers enzo die blije dansjes doen terwijl ze met tekst laten zien hoeveel abortussen ze al hebben gehad.
Sommigen wachten zelfs tot na de echto om te zien of het een jongetje of meisje is die ze laten aborteren en van ieder geaborteerd kind vieren ze de "dood-dag" i.p.v. verjaardag.
Zulke zieke extreme figuren zijn uiteraard gelukkig maar een zeldzaamheid, maar kom fucking op zeg!
Ik ga er niet van uit dat men meteen geweld gaat gebruiken, maar ze kunnen wel flink wat kritiek op hun filmpjes enzo gaan verwachten. Vaak gaan dat soort account dan al vrij snel op zwart.quote:Op zondag 14 september 2025 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat moet men met zo'n lijst?
Allemaal symptomen van hersenspoeling, kunnen ze zelf weinig aan doen, captain Kirk heeft er heel veel aangezet tot nadenken.quote:Op zondag 14 september 2025 13:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Christus wat een dom wijf. Ik pleeg abortus omdat ik anders mijn school niet afmaak. Bij dit soort gevallen ben ik tegen gesubsidieerde abortus. Betaal het dan maar zelf.
Zo ziet Islamitische vrouwenhaat eruit dames en heren.quote:Op zondag 14 september 2025 13:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze doet ook net of je zomaar zwanger wordt. Ze zouden haar eierstokken moeten afbinden. Kan ze lekker zonder zwangerschap als gevolg haar benen spreiden.
Dat staat daar toch keurig omschreven?quote:Op zondag 14 september 2025 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat moet men met zo'n lijst?
Ja nee er zijn dus blijkbaar figuren die het dus bewust doen, juist om maar een kindje in de baarmoeder te kunnen vermoorden. Is één of andere zieke, legale fetisj.quote:Op zondag 14 september 2025 13:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze doet ook net of je zomaar zwanger wordt. Ze zouden haar eierstokken moeten afbinden. Kan ze lekker zonder zwangerschap als gevolg haar benen spreiden.
Ook hoe ze het vertelt alsof ze zelf geen enkele verantwoordelijkheid heeft voor haar gedrag en het heel normaal is om even een abortus te shoppen.quote:Op zondag 14 september 2025 13:37 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Allemaal symptomen van hersenspoeling, kunnen ze zelf weinig aan doen, Charlie heeft er heel veel aangezet tot nadenken.
Yeah right.quote:Op zondag 14 september 2025 13:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn TikTokkers enzo die blije dansjes doen terwijl ze met tekst laten zien hoeveel abortussen ze al hebben gehad.
Sommigen wachten zelfs tot na de echto om te zien of het een jongetje of meisje is die ze laten aborteren en van ieder geaborteerd kind vieren ze de "dood-dag" i.p.v. verjaardag.
Zulke zieke extreme figuren zijn uiteraard gelukkig maar een zeldzaamheid, maar kom fucking op zeg!
Dan heb ik wellicht wat goed nieuws voor je.quote:Op zondag 14 september 2025 12:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die vrije samenleving staat onder druk ja, maar ook door figuren als Kirk.
Dat laatste sowieso, maar ik begrijp hun beweegredenen wel; lekker in een dronken bui je stevig laten palen door een stud, en een tijdje later die streepjes op de Predictor zien terwijl die lekkere knul allang het volgende grietje aan het batsen is.quote:Op zondag 14 september 2025 13:37 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Allemaal symptomen van hersenspoeling, kunnen ze zelf weinig aan doen, Charlie heeft er heel veel aangezet tot nadenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |