abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218769138
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 13:04 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Dus? Dan zijn ze allemaal gestoord of zo? Spijt hebben is verboden?
_O- Okee, ben je er zo eentje? :')
pi_218769141
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 12:56 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ja, heel erg dat er gepusht wordt dat je jezelf mag zijn. Nog even en er wordt beweerd dat iedereen trans moet worden. :')
Wat hij pushte komt meer neer op wees je echte zelf en niet het onnatuurlijke dat je aangepraat wordt.

Bekijk deze YouTube-video
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  zondag 14 september 2025 @ 13:08:01 #128
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_218769143
Ik lees dat het hebben van kritiek op christelijk-conservatieve idioten als Charlie Kirk verdacht is, je moet wel bijna met zekerheid hem doodgewenst hebben dan!

Tja met deze logica zitten dit en vergelijkbare topics toch wel vol met mensen die linkse politici en demonstranten doodwensen. Verdacht hoor.
pi_218769213
quote:
7s.gif Op zondag 14 september 2025 11:13 schreef HSG het volgende:

[..]
Zij hebben ook niks met de moord te maken.
Lijkt mij ook ver gezocht inderdaad.

quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 11:22 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
De antisemiet Piker quoten _O-
Ja wat moet ik anders doen om de absurditeit die zich momenteel in de VS afspeelt te tonen? Alleen woorden gebruiken? Mag ik dat niet laten zien met een tweet?

quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 11:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Alsof de Mossad in twee dagen zo'n moord kan regelen...
Ik denk dat de Mossad dat kan, maar ik geloof er niet in dat ze dat hebben gedaan, nee.

Maar kennelijk wel zo veel mensen dat Bibi het tot 3 keer toe nodig vind om in de ontkenning te schieten en Rubio het nodig vindt om er een wet doorheen te krijgen die mensen hun paspoort afpakt als ze kritiek op Israel hebben.
  zondag 14 september 2025 @ 13:16:41 #130
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218769217
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 13:08 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik lees dat het hebben van kritiek op christelijk-conservatieve idioten als Charlie Kirk verdacht is, je moet wel bijna met zekerheid hem doodgewenst hebben dan!

Tja met deze logica zitten dit en vergelijkbare topics toch wel vol met mensen die linkse politici en demonstranten doodwensen. Verdacht hoor.
dat lees je nergens, dit verzin je
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 14 september 2025 @ 13:18:54 #131
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218769248
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2025 12:45 schreef kipknots het volgende:

[..]
Maar die context verandert het niet... Hij roept niet op tot de doodstraf voor de moordenaar, hij roept op tot het doden van mensen met psychische problemen omdat er een kans is dat er een een moord gaat plegen.

Iemand gedwongen opnemen bij een psychose en behandelen is best logisch wat mij betreft.
oke dat is wel waanzin
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218769263
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 13:08 schreef mcmlxiv het volgende:

Wat lees jij allemaal joh?
pi_218769369
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 11:13 schreef michaelmoore het volgende:
ik snap niet wat die Kirk fout deed om neergeschoten te worden door links
Christus wat een dom wijf. Ik pleeg abortus omdat ik anders mijn school niet afmaak. Bij dit soort gevallen ben ik tegen gesubsidieerde abortus. Betaal het dan maar zelf.
pi_218769390
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2025 11:28 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Omdat ze in de natuurlijke orde gelooft zoals 2 geslachten, de ironie is dat 'heksen' daartegen rebelleren.
De natuur laat zich echter niet in hokjes plaatsen.

Daarom heeft verschuilen achter de natuur geen zin.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_218769435
Zoals ik al eerder gepost had

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De database waarin meer dan 30.000 mensen in voor komen die de afgelopen dagen online hebben gedanst op het graf van Charlie Kirk, komt binnenkort online:

https://www.charliesmurderers.com/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218769439
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 13:25 schreef Chadi het volgende:

[..]
Christus wat een dom wijf. Ik pleeg abortus omdat ik anders mijn school niet afmaak. Bij dit soort gevallen ben ik tegen gesubsidieerde abortus. Betaal het dan maar zelf.
Er zijn TikTokkers enzo die blije dansjes doen terwijl ze met tekst laten zien hoeveel abortussen ze al hebben gehad.
Sommigen wachten zelfs tot na de echto om te zien of het een jongetje of meisje is die ze laten aborteren en van ieder geaborteerd kind vieren ze de "dood-dag" i.p.v. verjaardag.

Zulke zieke extreme figuren zijn uiteraard gelukkig maar een zeldzaamheid, maar kom fucking op zeg! :r
pi_218769448
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2025 13:32 schreef 2172619626795 het volgende:

[ afbeelding ]

De database waarin meer dan 30.000 mensen in voor komen die de afgelopen dagen online hebben gedanst op het graf van Charlie Kirk, komt binnenkort online:

SPOILER
Wat moet men met zo'n lijst?

De Proud Boys eropaf sturen?
pi_218769454
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 11:13 schreef michaelmoore het volgende:
ik snap niet wat die Kirk fout deed om neergeschoten te worden door links
Dat is dan ook niet gebeurd.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_218769460
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2025 13:32 schreef 2172619626795 het volgende:

SPOILER

SPOILER
20.000 - 30.000 zieke figuren? :X
Mja aan de ene kant is dit natuurlijk wel een soort heksenjacht, maar aan de andere kant zetten die mensen hun meningen zelf online en zijn hun meningen nu makkelijk centraal terug te vinden. Krijgen ze de aandacht die ze zo graag willen.
pi_218769467
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 13:32 schreef ToT het volgende:

[..]
Er zijn TikTokkers enzo die blije dansjes doen terwijl ze met tekst laten zien hoeveel abortussen ze al hebben gehad.
Sommigen wachten zelfs tot na de echto om te zien of het een jongetje of meisje is die ze laten aborteren en van ieder geaborteerd kind vieren ze de "dood-dag" i.p.v. verjaardag.

Zulke zieke extreme figuren zijn uiteraard gelukkig maar een zeldzaamheid, maar kom fucking op zeg! :r
Ze doet ook net of je zomaar zwanger wordt. Ze zouden haar eierstokken moeten afbinden. Kan ze lekker zonder zwangerschap als gevolg haar benen spreiden.
pi_218769477
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 13:34 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ik ga er niet van uit dat men meteen geweld gaat gebruiken, maar ze kunnen wel flink wat kritiek op hun filmpjes enzo gaan verwachten. Vaak gaan dat soort account dan al vrij snel op zwart.
pi_218769482
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 13:25 schreef Chadi het volgende:

[..]
Allemaal symptomen van hersenspoeling, kunnen ze zelf weinig aan doen, captain Kirk heeft er heel veel aangezet tot nadenken.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_218769487
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 13:36 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ze doet ook net of je zomaar zwanger wordt. Ze zouden haar eierstokken moeten afbinden. Kan ze lekker zonder zwangerschap als gevolg haar benen spreiden.
Zo ziet Islamitische vrouwenhaat eruit dames en heren.
pi_218769498
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 13:34 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Dat staat daar toch keurig omschreven?

Werkgevers die willen weten of er werknemers zijn die openlijk juichen om een moordaanslag.

Ik zou het wel fijn vinden om te weten of ik werknemers in dienst heb die achter mijn rug om tegen alle fatsoenlijke normen en waarden van mijn bedrijf in gaan, maar in mijn gezicht poeslief en sociaal doen.

En al helemaal als het om ambtenaren gaat, die in dienst van de democratie dansen op het graf van politieke tegenstanders.
pi_218769499
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 13:36 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ja nee er zijn dus blijkbaar figuren die het dus bewust doen, juist om maar een kindje in de baarmoeder te kunnen vermoorden. Is één of andere zieke, legale fetisj.

Nogmaals, voordat bepaalde figuren weer beginnen te gillen: dit is gelukkig een zeer kleine minderheid en staat niet voor wat normaal gevonden wordt.
pi_218769502
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2025 13:37 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Allemaal symptomen van hersenspoeling, kunnen ze zelf weinig aan doen, Charlie heeft er heel veel aangezet tot nadenken.
Ook hoe ze het vertelt alsof ze zelf geen enkele verantwoordelijkheid heeft voor haar gedrag en het heel normaal is om even een abortus te shoppen.
  zondag 14 september 2025 @ 13:39:07 #147
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218769505
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 13:32 schreef ToT het volgende:

[..]

Yeah right.
Geloof je alle onzin die voorbij komt?

En nogmaals, een vrouw maakt zichzelf niet zwanger, nooit hebben jullie het over de mannen die rondneuken. Daar mag ook wel een knoopje in.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218769513
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 12:57 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Die vrije samenleving staat onder druk ja, maar ook door figuren als Kirk.
Dan heb ik wellicht wat goed nieuws voor je.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_218769519
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2025 13:37 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Allemaal symptomen van hersenspoeling, kunnen ze zelf weinig aan doen, Charlie heeft er heel veel aangezet tot nadenken.
Dat laatste sowieso, maar ik begrijp hun beweegredenen wel; lekker in een dronken bui je stevig laten palen door een stud, en een tijdje later die streepjes op de Predictor zien terwijl die lekkere knul allang het volgende grietje aan het batsen is.
Tja, wat moet je dan?
  zondag 14 september 2025 @ 13:40:30 #150
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218769524
Ik word een beetje moe van mensen die TikTok afgaan, groot deel van die filmpjes is nep, wie weet is dat filmpje geacteerd om mensen zoals jullie boos te maken.
Abortus plegen als het geslacht je niet aanstaat, wat een gelul.
Wie dit leest is een lezer van dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')