Dat heb ik gemist inderdaad... Ik ga nog eens luisteren.quote:Op zondag 14 september 2025 12:23 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Misschien heb je t gemist maar die man rechts zegt om het af te sluiten: "just kill em"
Die CEO en die Karen bij de honkbalwedstrijden zijn ook nog niet vermoord, dus dat zal wel meevallen.quote:Op zondag 14 september 2025 12:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als het bij ontslag blijft prima. Alleen hoeft er maar 1 nutcase te zijn die zo'n lijst als hitlist gaat zien, dan zijn de consequenties helemaal zo geweldig niet meer. Over andere tijden gesproken; de schandpaal ligt ver achter ons, die is met goede reden afgeschaft. In andere tijden hoorde ik ook altijd dat eigen rechter spelen niet de oplossing is.
Dan had die dame maar tegen Kirk meoten klagen over haar neukertje, maar dat deed ze niet. Het ging haar specifiek om abortus, zo te zien.quote:Op zondag 14 september 2025 12:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en? Dan zijn er geen 2 personen (van verschillend geslacht) nodig om zwanger te raken?
Zal wel vaker op tv komen, na deze opmerking.quote:Op zondag 14 september 2025 12:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist inderdaad... Ik ga nog eens luisteren.
Edit: dan nog lijkt mij dat alleen al om juridische redenen je eerst een gesprek dient te voeren. Al neig ik nu wel ernstig naar niet meer op tv.
Nog geen zin later zegt die nog ff just kill them... Dat is geen verspreking. Maar leuke poging.quote:Op zondag 14 september 2025 12:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik weet precies wat het betekent, maar mensen willen nog wel eens een verkeerd woord gebruiken. In de context van het geven van opties aan iemand is de optie: we gaan je in ieder geval ook even een dodelijke spuit geven volstrekt onlogisch.
Dus ik zou voordat ik hem zou ontslaan een gesprek hebben om uit te vissen wat hij nou echt probeerde te zeggen.
Dat vertel ik je net 3xquote:Op zondag 14 september 2025 12:28 schreef VEM2012 het volgende:
Dat heb ik gemist inderdaad... Ik ga nog eens luisteren.
Condooms, de pil, spiraaltje; mogelijkheden genoeg.quote:Op zondag 14 september 2025 12:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja uiteraard
ze moet condooms gebruiken en niet voor iedereen de benen wijd doen terwijl ze aan haar "studie" bezig is
Walgelijke opmerkingen. Gatverdamme.quote:Op zondag 14 september 2025 12:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja uiteraard
ze moet condooms gebruiken en niet voor iedereen de benen wijd doen terwijl ze aan haar "studie" bezig is
Gaaf land.quote:Op zondag 14 september 2025 11:27 schreef KinKiJan het volgende:
[ x ]
Met dat achterlijke gejuich enerzijds en dergelijke heksenjachten anderzijds wordt het er allemaal niet beter op
Zei 'ie dat ook tegen de vrouwen in de overvolle opvang die gevlucht zijn voor een gewelddadige echtgenoot?quote:Op zondag 14 september 2025 12:30 schreef ToT het volgende:
Kirk zelf zei dat het ook een optie was om geen seks voor het huwelijk te hebben; zijn suggestie was duidelijk dat de man en de vrouw bij elkaar moeten blijven.
En dat zijn dezelfde mensen die een vrijwillige abortus moord noemen.quote:Op zondag 14 september 2025 12:13 schreef kipknots het volgende:
[..]
'Involuntary lethal injection' is wat hij zegt. Dat is niet hetzelfde als euthanasie.
Sowieso is het oproepen om mensen levenslang op te sluiten vanwege mentale problemen al knettergek.
Maar die context verandert het niet... Hij roept niet op tot de doodstraf voor de moordenaar, hij roept op tot het doden van mensen met psychische problemen omdat er een kans is dat er een een moord gaat plegen.quote:Op zondag 14 september 2025 12:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah was dit de context… Dat is wel het gevaar met die korte fragmenten delen.
Koekkoek.quote:Op zondag 14 september 2025 12:45 schreef kipknots het volgende:
[..]
Maar die context verandert het niet... Hij roept niet op tot de doodstraf voor de moordenaar, hij roept op tot het doden van mensen met psychische problemen omdat er een kans is dat er een een moord gaat plegen.
Iemand gedwongen opnemen bij een psychose en behandelen is best logisch wat mij betreft.
Geen idee, de clips die ik van hem heb gezien waren veel meer recht-toe-recht-aan, over standaard situaties.quote:Op zondag 14 september 2025 12:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zei 'ie dat ook tegen de vrouwen in de overvolle opvang die gevlucht zijn voor een gewelddadige echtgenoot?
Vanuit een orthodox christelijk standpunt ja, totaal blind voor de wereld.quote:Op zondag 14 september 2025 12:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, de clips die ik van hem heb gezien waren veel meer recht-toe-recht-aan, over standaard situaties.
Open deuren vanuit een christelijk oogpunt.
Wij keken vroeger (voor de grote importshow) veel progressiever tegen de maatschappij aan dan de gemiddelde Amerikaan, het is niet voor niets zo dat een hoop religieuze Europese hardliners zich daar zijn gaan vestigen.quote:Op zondag 14 september 2025 12:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vanuit een orthodox christelijk standpunt ja, totaal blind voor de wereld.
Ik ben het met veel dingen wel met hem eens, maar vaak is hij ook echt wel te kort door de bocht.quote:Op zondag 14 september 2025 12:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vanuit een orthodox christelijk standpunt ja, totaal blind voor de wereld.
Och ja, en Amerikanen zitten tegenwoordig vaak te janken dat ze hier vervolgd werden en het continent uit gejaagd zijn door ons!quote:Op zondag 14 september 2025 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij keken vroeger (voor de grote importshow) veel progressiever tegen de maatschappij aan dan de gemiddelde Amerikaan, het is niet voor niets zo dat een hoop religieuze Europese hardliners zich daar zijn gaan vestigen.
Ja, heel erg dat er gepusht wordt dat je jezelf mag zijn. Nog even en er wordt beweerd dat iedereen trans moet worden.quote:Op zondag 14 september 2025 12:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben het met veel dingen wel met hem eens, maar vaak is hij ook echt wel te kort door de bocht.
Dat hij het absoluut verwerpt dat er mensen zijn die oprecht het gevoel hebben dat ze in het verkeerde lichaam geboren zijn bijvoorbeeld; in een kleine aantal gevallen kunnen hormonale invloeden tijdens de zwangerschap daadwerkelijk wel invloed hebben op de ontwikkeling van het kind. Echter werd het meer en meer gepusht op hogescholen enzo, en dat is de reden waarom hij daar in discussie ging met andersdenkenden.
2 extremen tegenover elkaar.
Die vrije samenleving staat onder druk ja, maar ook door figuren als Kirk.quote:Op zondag 14 september 2025 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij keken vroeger (voor de grote importshow) veel progressiever tegen de maatschappij aan dan de gemiddelde Amerikaan, het is niet voor niets zo dat een hoop religieuze Europese hardliners zich daar zijn gaan vestigen.
Het valt me op dat Links allerlei uitspraken van hem probeert aan te halen als een valide reden om hem dood te schieten.quote:Op zondag 14 september 2025 12:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die vrije samenleving staat onder druk ja, maar ook door figuren als Kirk.
Er zijn steeds meer en meer die transitie-spijt krijgen.quote:Op zondag 14 september 2025 12:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, heel erg dat er gepusht wordt dat je jezelf mag zijn. Nog even en er wordt beweerd dat iedereen trans moet worden.
Zo fijn voor dat soort mensen dat hij nu dus in koude bloede met voorbedachte rade voor de ogen van zijn gezin (wat inmiddels bevestigd is) in de halsslagader geschoten is!quote:Op zondag 14 september 2025 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het valt me op dat Links allerlei uitspraken van hem probeert aan te halen als een valide reden om hem dood te schieten.
Ik vind daar wat van.
Dus? Dan zijn ze allemaal gestoord of zo? Spijt hebben is verboden?quote:Op zondag 14 september 2025 12:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn steeds meer en meer die transitie-spijt krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |