SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
https://www.allesoverkatw(...)et-in-goede-conditie
@kree Misschien dat de gemeente je probleem wil oplossen?![]()
YeahWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:43 schreef ToT het volgende:
https://www.allesoverkatw(...)et-in-goede-conditie
@:kree Misschien dat de gemeente je probleem wil oplossen?Niet slecht!quote:De gemeente Katwijk is hard bezig met vergroenen![]()
nou klink je als Urbanusquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ik moet maar steeds met mijn zatte kloten naar het CBR gaan Kut AI!"
![]()
![]()
Vier keer per jaar moet die verwijderd wordenquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar die Japanse Duizendknoop hebben ze in beeld, en ze zijn verplicht er wat aan te doen!
Ik lees ook iets over WATERberging bij extreem weer![]()
![]()
Ja dat mag een elektricien ook wel eens gaan afsluiten om ons een lesje te leren hoor!quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:46 schreef maily het volgende:
[..]
Vier keer per jaar moet die verwijderd worden
Ik lees ook iets over WATERberging bij extreem weer![]()
Ik ben in een vriendelijke bui vandaagquote:
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dat is de 2e, veel betere versie!quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:49 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Yes. Yes. Walking fridge.
Whaaaa!!!![]()
![]()
AQUAquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:53 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Het idee is inmiddels blijkbaar gejat!![]()
![]()
Nee, bij mij trok alles helemaal samen!quote:
Ik ken er nog wel een meme van, maar heb geen idee hoe er op te zoeken.![]()
Waterrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:59 schreef ToT het volgende:
Maar goed, waarom dan die verbaasde reactie over Aqua, als het niet om Barbie girl ging?![]()
![]()
It must be the water!quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:00 schreef ToT het volgende:
Ik snap er nog steeds geen kut van....
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
lamaquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:00 schreef ToT het volgende:
Ik snap er nog steeds geen kut van....
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:03 schreef marc0871 het volgende:
Kan natuurlijk nog gekker
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Lekker bier sniftenquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:03 schreef marc0871 het volgende:
[ afbeelding ]
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hey Mazquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
History of the world?quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:03 schreef marc0871 het volgende:
[ afbeelding ]
Of Spaceballs?![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
History of the world?
Of Spaceballs?quote:![]()
Is ook zo'n commercial van, dat in de toekomst mensen bedelen om geld om ff een paar seconden frisse lucht uit een automaat te kunnen ademen.quote:![]()
Ah ff over het hoofd gezien!quote:
Volgens mij speelt die kerel in beiden.
It is good to be the king!![]()
![]()
YOU MANIACS!!!!quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:08 schreef marc0871 het volgende:
Oh shit. There goes the neghbourhood![]()
![]()
Terwijl ze op the planet of the apes uit de neus van de overblijfselen van hun ruimteschip kruipen, die op het vrijheidsbeeld lijkt.quote:![]()
Dat is lang geleden. Alles goedquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja lekker hoor. Onkruid vergaat nietquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is lang geleden. Alles goed
Mooi zo.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja lekker hoor. Onkruid vergaat nietik ga naar dromenland nog een fijne avond
Trustequote:Op zaterdag 13 september 2025 22:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo.ik ga naar dromenland nog een fijne avond
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo.ik ga naar dromenland nog een fijne avond
Trusten Jussiequote:
Thnx jij ook voor strakkiesquote:
Is dat de opvolger van de wiedergutmachungsschnitzel?quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:24 schreef devzero het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nog steeds een klassieker @:mario390![]()
Die is niet op te volgenquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Is dat de opvolger van de wiedergutmachungsschnitzel?![]()
![]()
Morgen naar het oranje hotel en kibbeling vreten bij jm snacks in Scheveningen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wir drehen die Wurst genügend langequote:Op zaterdag 13 september 2025 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Is dat de opvolger van de wiedergutmachungsschnitzel?
Wir brauchen keine Bratwurstzange
Männer hier im Thüringer Land
Wenden scheu los mit der Hand
Echte mannen dus![]()
![]()
Ik word alleen een beetje simpel van alle medicatie die ik momenteel in moet nemen op een dagde tweemaal daags een behoorlijke cocktail. Een alcoholist zou er jaloers Op zijn
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik had vanmorgen ook nog een ontbijt aan pillen, hoor.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:31 schreef DJMO het volgende:
Ik word alleen een beetje simpel van alle medicatie die ik momenteel in moet nemen op een dagde tweemaal daags een behoorlijke cocktail. Een alcoholist zou er jaloers Op zijn
10 om aan de dosis van mijn kuur te komen,
Één voor de suiker,
Één maagbeschermer,
En ik heb nog een paar pijnstillers ingenomen.
Hele mond vol.![]()
Goede tekst welquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Wir drehen die Wurst genügend lange
Wir brauchen keine Bratwurstzange
Männer hier im Thüringer Land
Wenden scheu los mit der Hand
Echte mannen dusUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja, dat ik die rollator aan de kant kan zetten en mijn pootjes weer genoeg vertrouw dat ik weer auto durf te rijden.![]()
Ja wel zo fijnquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:44 schreef marc0871 het volgende:
Weer een beetje mobiel zijn zonder anderen in te hoeven schakelen.![]()
Snap ikquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wanneer ik een tekst met worst zie:
[ afbeelding ]![]()
Misschien ergens in een keuken.
Maar dan ben ik mijn hobby weer kwijt.
Lange uren en warm.
En ik zweet nogal graag.![]()
Misschien @mario390 ?quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:56 schreef hemarookworst het volgende:
2topic, deze 90s dance act ken ik nog niet![]()
Ik zal wss de rest van m'n leven aan de benzodiapines en slaapmedicatie zitten. Iets met recidiverende depressie en ptss.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:36 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen ook nog een ontbijt aan pillen, hoor.
10 om aan de dosis van mijn kuur te komen,
Één voor de suiker,
Één maagbeschermer,
En ik heb nog een paar pijnstillers ingenomen.
Hele mond vol.Ik heb er één en ik ben er trots op
Mja. Bummer.quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zal wss de rest van m'n leven aan de benzodiapines en slaapmedicatie zitten. Iets met recidiverende depressie en ptss.
Dan valt dat van mij nog mee.![]()
"Vind jij melk ook zo vies?"quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:01 schreef kree het volgende:
zware gesprekken had ik aan de telefoon.
"Ja"
.....
"Melk is ook wel erg duur in de supermarkt"
"Echt he"
....
"Ik zou het niet kopen"
"Nee, ook niet"
...
"Het was weer leuk om met je te praten"
"ja, leuk"
....
"Nou tot later? mss"
"mss wss later lol"
![]()
Das wel heel zwaarquote:Op zaterdag 13 september 2025 23:05 schreef devzero het volgende:
[..]
"Vind jij melk ook zo vies?"
"Ja"
.....
"Echt he"
....
"Ik zou het niet kopen"
"Nee, ook niet"
...
"ja, leuk"
....
"Nou tot later? mss"
"mss wss later lol"
![]()
was t maar zo, maar nee echt serieus gesprekken dus. en als t alleen om mij ging oke, maar dit niet.quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:05 schreef devzero het volgende:
[..]
"Vind jij melk ook zo vies?"
"Ja"
.....
"Echt he"
....
"Ik zou het niet kopen"
"Nee, ook niet"
...
"ja, leuk"
....
"Nou tot later? mss"
"mss wss later lol"
Do what you love, love what you do!![]()
Jij hebt Temple Gradin gezien?quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:08 schreef hemarookworst het volgende:
Waar deuren dicht gaan,gaan andere open![]()
Nee, hoezo?quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:09 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Jij hebt Temple Gradin gezien?Uw ADH vitamine Worst
het gaat nu om zusjes met elkaar die elkaar bloed kunnen drinken.
OKE Wilde er niet eens tussen komen, maarja zo gaat t he.
En probeer die hele shitzooi op te lossen omdat ik beide ken, maar lukt niet.Do what you love, love what you do!![]()
word je nu door allebei beschuldigd van stalken?quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:11 schreef kree het volgende:
het gaat nu om zusjes met elkaar die elkaar bloed kunnen drinken.
OKE Wilde er niet eens tussen komen, maarja zo gaat t he.
En probeer die hele shitzooi op te lossen omdat ik beide ken, maar lukt niet.![]()
Is ook een algemene uitdrukkingquote:Op zaterdag 13 september 2025 23:11 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Daar komt dat ook een paar keer in voor.Uw ADH vitamine Worst
Hij kon er ook wel mee deurquote:Op zaterdag 13 september 2025 23:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is ook een algemene uitdrukking![]()
nee hoor helemaal niet, maar zit er wel midden tussen in in een positie die ik niet wil.quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:11 schreef maily het volgende:
[..]
word je nu door allebei beschuldigd van stalken?Do what you love, love what you do!![]()
Weet ikquote:Op zaterdag 13 september 2025 23:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is ook een algemene uitdrukking![]()
![]()
Dan blijf je er tussenuit. Simpel.quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:12 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor helemaal niet, maar zit er wel midden tussen in in een positie die ik niet wil.
Bemoei je er niet mee.![]()
eigenlijk ben ik er fucking klaar mee al nu al. maar ik ken hun beide goed. enne denk hoe kun je zo familie zijn en zusjes nog zelfs en zo elkaar haten.
Probeer op te lossen he? lukt niet.Do what you love, love what you do!![]()
dat is plan B idd. get out. fucking hellquote:Op zaterdag 13 september 2025 23:13 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dan blijf je er tussenuit. Simpel.
Bemoei je er niet mee.Do what you love, love what you do!![]()
Niet. Jouw. Taak.quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:14 schreef kree het volgende:
eigenlijk ben ik er fucking klaar mee al nu al. maar ik ken hun beide goed. enne denk hoe kun je zo familie zijn en zusjes nog zelfs en zo elkaar haten.
Probeer op te lossen he? lukt niet.![]()
Deze worst weetquote:Op vrijdag 12 september 2025 14:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Verkeerde het is @:grrrrrrrr
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Mjah. Als m'n huisarts de zorg die ik nodig heb er door weet te duwen (langdurige therapie en behandeling) dat ik er dan nog een keer vanaf kan komen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:02 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja. Bummer.
Dan valt dat van mij nog mee.Ik heb er één en ik ben er trots op
@kree gister was het nog last mij met rust toe kreeg ik die stocking snaps vandaag is het waarom heb je mij niet meegevraagd voor de pubquiz
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
En je stond op de lijst voor begeleid wonen, las ik?quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mjah. Als m'n huisarts de zorg die ik nodig heb er door weet te duwen (langdurige therapie en behandeling) dat ik er dan nog een keer vanaf kan komen.![]()
Ik heb m'n slaap meds in genomen, dus ik ga jullie inruilen voor een airco gekoelde slaapkamer
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 13 september 2025 23:20 schreef DJMO het volgende:
Ik heb m'n slaap meds in genomen, dus ik ga jullie inruilen voor een airco gekoelde slaapkamer![]()
![]()
Niets mis met seks tijdens ongesteldheid, maar dat beffen hoeft voor mij niet zoquote:Op zaterdag 13 september 2025 23:11 schreef kree het volgende:
het gaat nu om zusjes met elkaar die elkaar bloed kunnen drinken.En poepseks is al helemaal niets voor mijquote:OKE Wilde er niet eens tussen komen, maarja zo gaat t he.
En probeer die hele shitzooi op te lossen omdat ik beide ken, maar lukt niet.![]()
![]()
truste djMOPquote:Op zaterdag 13 september 2025 23:20 schreef DJMO het volgende:
Ik heb m'n slaap meds in genomen, dus ik ga jullie inruilen voor een airco gekoelde slaapkamer![]()
![]()
![]()
Slaap zequote:Op zaterdag 13 september 2025 23:20 schreef DJMO het volgende:
Pubquiz was wel leukThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Slaap zequote:Op zaterdag 13 september 2025 23:20 schreef DJMO het volgende:
![]()
Goedenavond
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Ik stond op de wachtlijst voor de afdeling dubbele diagnose, maar daar ben ik afgeserveerd omdat ik te goed functioneer. Begeleid thuiswonen haat hem niet worden omdat ik intensieve zorg nodig heb. Dus nu zoeken naar een plekje voor beschermd wonen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:19 schreef marc0871 het volgende:
[..]
En je stond op de lijst voor begeleid wonen, las ik?Ik heb er één en ik ben er trots op
Feyenoord gemist en voorlaatste gewordenquote:
R.I.P DTS.![]()
![]()
.
Als het maar leuk was tochquote:Op zaterdag 13 september 2025 23:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Feyenoord gemist en voorlaatste geworden![]()
![]()
![]()
.
Is het al bedtijd?Don't follow me. I am lost too
.
Oh ja. Beschermd wonen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik stond op de wachtlijst voor de afdeling dubbele diagnose, maar daar ben ik afgeserveerd omdat ik te goed functioneer. Begeleid thuiswonen haat hem niet worden omdat ik intensieve zorg nodig heb. Dus nu zoeken naar een plekje voor beschermd wonen.
Mja. Hier te goed voor. Daar te slecht voor.
En als ze dan wat voor je weten zijn de wachtlijsten weer ellenlang.
Je wint het niet.![]()
Ja gezellig was het.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De laatste ronde?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Het is tijd...Don't follow me. I am lost too
.
Eindelijk de Feyenoord samenvatting.
Jammer dat ajax en psv drie punten gepakt hebben ook.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
.
![]()
.
![]()
.
![]()
.
![]()
.
![]()
.
![]()
.
![]()
.
![]()
.
![]()
![]()
.
![]()
![]()
.
![]()
![]()
.
![]()
![]()
.
Valente
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
.
![]()
![]()
.
![]()
![]()
.
![]()
![]()
.
![]()
![]()
.
![]()
![]()
.
![]()
![]()
.
![]()
![]()
.
BolkDon't follow me. I am lost too
.
Dat was ikquote:Op zaterdag 13 september 2025 23:19 schreef marc0871 het volgende:
[..]
En je stond op de lijst voor begeleid wonen, las ik?Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
.
![]()
![]()
.
![]()
![]()
.
![]()
![]()
.
![]()
.
![]()
.
Yeah, you bleed just to know you're alive
Forum Opties Forumhop: Hop naar: