SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
https://www.allesoverkatw(...)et-in-goede-conditie
@kree Misschien dat de gemeente je probleem wil oplossen?![]()
YeahWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:43 schreef ToT het volgende:
https://www.allesoverkatw(...)et-in-goede-conditie
@:kree Misschien dat de gemeente je probleem wil oplossen?Niet slecht!quote:De gemeente Katwijk is hard bezig met vergroenen![]()
nou klink je als Urbanusquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ik moet maar steeds met mijn zatte kloten naar het CBR gaan Kut AI!"
![]()
![]()
Vier keer per jaar moet die verwijderd wordenquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar die Japanse Duizendknoop hebben ze in beeld, en ze zijn verplicht er wat aan te doen!
Ik lees ook iets over WATERberging bij extreem weer![]()
![]()
Ja dat mag een elektricien ook wel eens gaan afsluiten om ons een lesje te leren hoor!quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:46 schreef maily het volgende:
[..]
Vier keer per jaar moet die verwijderd worden
Ik lees ook iets over WATERberging bij extreem weer![]()
Ik ben in een vriendelijke bui vandaagquote:
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dat is de 2e, veel betere versie!quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:49 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Yes. Yes. Walking fridge.
Whaaaa!!!![]()
![]()
AQUAquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:53 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Het idee is inmiddels blijkbaar gejat!![]()
![]()
Nee, bij mij trok alles helemaal samen!quote:
Ik ken er nog wel een meme van, maar heb geen idee hoe er op te zoeken.![]()
Waterrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:59 schreef ToT het volgende:
Maar goed, waarom dan die verbaasde reactie over Aqua, als het niet om Barbie girl ging?![]()
![]()
It must be the water!quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:00 schreef ToT het volgende:
Ik snap er nog steeds geen kut van....
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
lamaquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:00 schreef ToT het volgende:
Ik snap er nog steeds geen kut van....
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: