Ja, tot oproepen tot geweld jegens andere personen. Dat is niets nieuws.quote:Op zondag 14 september 2025 09:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ah, dus de vvmu is toch begrensd? Interessant.
Onder meer in Vandaag Inside vrijdag (denk ik, de dag dat Vlam aan de bar zat) precies daarvoor geknipt.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:01 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ah, dat is net toevallig dan zeg! Doe maar een linkje.
Charlie Kirk heeft jarenlang een bewuste aanval geopend op zwarte Amerikanen, en nogmaals, hij heeft inderdaad niet alle zwarte vrouwen dom genoemd, maar kennelijk zijn 4 zwarte vrouwen die bewezen hebben een Ivy League educatie makkelijk aan te kunnen, zo extreem beperkt in hun denken dat hij er een punt over moet maken.
Aldus meneertje community college
ja dat is het idd.quote:Op zondag 14 september 2025 09:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Goh.quote:De vrijheid van meningsuiting is inderdaad niet onbeperkt; de Nederlandse Grondwet en internationale verdragen beschermen dit recht, maar stellen wel grenzen om andere rechten en belangen te beschermen. Wettelijke beperkingen zijn onder andere vastgelegd in het Wetboek van Strafrecht en omvatten strafbare feiten zoals opruiing, belediging, bedreiging, smaad en laster.
Ergens niet mee eens zijn en veroordelen zijn twee verschillende dingen. Ik was niet op dat concert, omdat ik het niet met hem eens ben, toch moet ik het veroordelen van je. Rules for thee not for flippingcoin?quote:Op zondag 14 september 2025 09:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
lijkt mij wel een indicatie dat ik het niet met zijn opvattingen eens ben, wat verwacht je nog meer.
Lock her up.quote:Op zondag 14 september 2025 09:47 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ja, tot oproepen tot geweld jegens andere personen. Dat is niets nieuws.
Dat zou onzin zijn natuurlijk. Maar het is wel bizar dat Paradiso deze klootzak een podium heeft gegeven.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik kan nu al niet wachten tot dit als gedrag van heel links Nederland wordt neergezet
quote:Op zondag 14 september 2025 09:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting is maar onhandig. Weg ermee.
Ze heeft zich niet zo ingespannen voor de Joods-Israëlische comedian Yohay Sponde. Toen was ze stil.quote:Op zondag 14 september 2025 09:43 schreef raptorix het volgende:
Dat Halsema dit toestaat is niet zo vreemd, sowieso een partij van (ex) Terroristen.
De context is dat extreem rechts allerlei samenzweringen had van marxisme naar boze gay lover en dat hij daar met een grote grijns aan meedeed.quote:Op zondag 14 september 2025 09:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Verkeerde context. Hij stelde vragen bij die gebeurtenis en het ophoesten van borgtocht was dan ook bedoeld om die vragen te kunnen stellen.
Toon mij iedereuitspraak van Kick waarin die geweld goedpraat of er tot opropet en ik veroordeel deze ondubbelzinnig. Dat maakt het wel wat minder vaag.quote:Op zondag 14 september 2025 09:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ergens niet mee eens zijn en veroordelen zijn twee verschillende dingen. Ik was niet op dat concert, omdat ik het niet met hem eens ben, toch moet ik het veroordelen van je. Rules for thee not for flippingcoin?
Oké.quote:Op zondag 14 september 2025 09:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Lock her up.
Door de huidige president van de VS jaren gescandeerd en de rechtsen hier hoorden we er niet over. Zichtbare hypocrisie.
Criminelen willen opsluiten is inderdaad oproepen tot geweld ja, en zou strafbaar moeten zijn. Gevangenisstrafje misschien?quote:Op zondag 14 september 2025 09:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Lock her up.
Door de huidige president van de VS jaren gescandeerd en de rechtsen hier hoorden we er niet over. Zichtbare hypocrisie.
Ik heb net al specifiek gemaakt wat je zou moeten veroordelen. Duiken, verdraaien en rekken. Het is goed met jequote:Op zondag 14 september 2025 09:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Toon mij iedereuitspraak van Kick waarin die geweld goedpraat of er tot opropet en ik veroordeel deze ondubbelzinnig. Dat maakt het wel wat minder vaag.
“Freedom of expression doesn’t mean freedom of consequences” zoals men in de progressieve kringen graag hysterisch krijst.quote:Op zondag 14 september 2025 09:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting is maar onhandig. Weg ermee.
En dat is dan geen kwaadaardige media neem ik aan?quote:Op zondag 14 september 2025 09:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Onder meer in Vandaag Inside vrijdag (denk ik, de dag dat Vlam aan de bar zat) precies daarvoor geknipt.
Voor iemand die zo intelligent zou zijn stel je best wel domme vragen.quote:Op zondag 14 september 2025 09:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee dat heb je niet? Anders kan je dat toch wel even herhalen. Erg flauw dat je jouw ongelijk niet wil toegeven.quote:Op zondag 14 september 2025 09:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb net al specifiek gemaakt wat je zou moeten veroordelen. Duiken, verdraaien en rekken. Het is goed met je
Ik doe onderzoek naar het onderwerp 'hypocrisie'.quote:Op zondag 14 september 2025 09:59 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Voor iemand die zo intelligent zou zijn stel je best wel domme vragen.
In ons westers rechtsysteem is iemand pas crimineel als deze door een onafhankelijke rechter schuldig bevonden is. Iemand die presidentskandidaat is kan toch niet zomaar oproepen om niet schuldige mensen zonder proces op te sluiten. Dat is het monopoly van geweld door de staat willen misbruiken.quote:Op zondag 14 september 2025 09:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Criminelen willen opsluiten is inderdaad oproepen tot geweld ja, en zou strafbaar moeten zijn. Gevangenisstrafje misschien?
Oh, wacht...
Goeie logica man.quote:Op zondag 14 september 2025 10:02 schreef Mylene het volgende:
[..]
Een hoop donkere mensen die het opnemen voor Kirk. Ook bijeenkomsten.
[ x ]
Ik heb het idee dat "Ik hoop dat iemand die in het bezit is van een bolt-action rifle die dit leest, tijdens het debat van Charlie op een dak gaat zitten en hem een kogel door de halsslagader gaat jagen als hij het over trans-shooters gaat hebben" door sommigen hier ook als vrijheid van meningsuiting gezien zou worden.quote:Op zondag 14 september 2025 09:59 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Voor iemand die zo intelligent zou zijn stel je best wel domme vragen.
Ja maar hee: dit is geen bewijs dat hij geen racist was he!quote:Op zondag 14 september 2025 10:02 schreef Mylene het volgende:
[..]
Een hoop donkere mensen die het opnemen voor Kirk. Ook bijeenkomsten.
[ x ]
Wie zegt dat hij het over "zonder proces" had?quote:Op zondag 14 september 2025 10:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
In ons westers rechtsysteem is iemand pas crimineel als deze door een onafhankelijke rechter schuldig bevonden is. Iemand die presidentskandidaat is kan toch niet zomaar oproepen om niet schuldige mensen zonder proces op te sluiten. Dat is het monopoly van geweld door de staat willen misbruiken.
Oh wacht dat gebeurt nu ook al met trump en zijn regerging.....
Natuurlijk heb je ook gewelddadige gekken bij extreem rechts (waarom wordt hier steeds over links of rechts gesproken zonder toevoeging extreem, waarmee je de plank mi behoorlijk misslaat).quote:Op zondag 14 september 2025 01:56 schreef Korenfok het volgende:
[..]
wanneer deze jongen een relatie had met een transsexueel, zou nog enige verklaring geven voor deze nutteloze moordm
maar transexuele zijn nu geweldadig volgens jou, maar een kant toch:
In 2023 zijn er alleen al 23 transgeders vermoord in hate crimes.
zelfde jaar;
Homeland Security officials said they saw a rise in attacks and threats toward LGBTQ people -- including bomb threats toward schools, hospitals and libraries that supported LGBTQ events, including Pride parades and drag shows.
https://abcnews.go.com/US(...)t/story?id=105036934
Maar nee, rechts is nooit gewelddadig.
En hoe vind je zelf dat het tot nu toe gaat?quote:Op zondag 14 september 2025 10:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik doe onderzoek naar het onderwerp 'hypocrisie'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |