Gaat niet zo goed hè? Zelf snel gestopt met onderwijs volgen zeker?quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:57 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Onder die foto staat de tekst: ever since he went to highschool he radicalised. Dit laat opnieuw zien hoe giftig al dat commmunisme/marxisme/woke werkelijk is die in het onderwijs wordt onderwezen.
De lange mars door de instituties door de communisten, heeft wereldwijd (niet allleen in westerse oanden) zeer veel schade aangericht. Jonge breinen worden opzettelijk ingeprent met haat, en eenzijdig onderwezen over de gevaren van nationalisme en nazisme, maar nooit over de gevaren van het communisme zelf.
Ik vond je spotprent wel goed.quote:
Dat las ik ook jaquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]Ga ik checken, wel fijn dat er zo meer duidelijkheid komt.
Refuse to deny, zie ik...
Doet niks af aan het feit dat ie daarvoor niet vermoord hoort te worden, of jij moet daar anders over denken.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa, het ging wel verder dan alleen dat. De aanslagpleger op de man van Pelosi werd met een grote grijns besproken. Dat iemand gewoon even de borgtocht op moest hoesten.
Het was gewoon tuig van de richel, die gozer.
Daar heb ik het dan ook helemaal niet over. Goed lezen wat er staat en dan pas reageren.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:38 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Doet niks af aan het feit dat ie daarvoor niet vermoord hoort te worden, of jij moet daar anders over denken.
Euh...ooohw, deed-ie het daarom.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:07 schreef epicbeardman het volgende:
Maar hij stond voor zijn eigen mening en stond tevens open voor discussie waarmee andersdenkenden zijn mening mogelijk kon veranderen.
Tot nu toe ben jij de enige die huilt...quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:26 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Maar linksjes gaan straks natuurlijk het hardste janken van allemaal. "waarom worden we altijd en overal dr uit geflikkerd boe hoe hoe - dit is discriminasie!"
Ah, dat is net toevallig dan zeg! Doe maar een linkje.quote:Op zaterdag 13 september 2025 16:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Filmpje dat ik hiervan had gezien was net voor die uitspraak geknipt. Waar ik stellig over was dat hij niet alle zwarte vrouwen dom had genoemd, maar dat hij deze personen had genoemd en dat naar aanleiding van dat ze zelf aan hebben gegeven dat ze geprofiteerd hebben van DEI.
En dat is simpelweg accuraat en dat was ook waar de discussie over dit filmpje over ging.
Het is reddit... Er staat geen highschool onder maar college. Er werd als snel geroepen dat ie op de uni radicaliseerde, maar daar heeft ie slechts 1 semester gestudeerd, aldus VRT.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:57 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Onder die foto staat de tekst: ever since he went to highschool he radicalised. Dit laat opnieuw zien hoe giftig al dat commmunisme/marxisme/woke werkelijk is die in het onderwijs wordt onderwezen.
De lange mars door de instituties door de communisten, heeft wereldwijd (niet allleen in westerse oanden) zeer veel schade aangericht. Jonge breinen worden opzettelijk ingeprent met haat, en eenzijdig onderwezen over de gevaren van nationalisme en nazisme, maar nooit over de gevaren van het communisme zelf.
Etto is 50% wokequote:Op zaterdag 13 september 2025 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het centrum is zo geweldig omdat je dan net zo ver verwijderd bent van rechts als links.
Kan het aanbevelen.
Ik ben 100% zo mijzelf, dat ik me niet geroepen voel mijn hele identiteit te koppelen aan mijn politieke affiliaties.quote:
Amsterdamquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:24 schreef Bofjijff het volgende:
Ondertussen lekker juichen in de paradiso voor de moord op kirk.
Lekker volk
quote:Paradiso juicht voor moord op Charlie Kirk tijdens omstreden concert Bob Vylan: ’
Fuck de fascisten! Ga ze vinden op straat!’
Amsterdam- Het omstreden Bob Vylan stelde een uitverkocht Paradiso zaterdag niet teleur.
Behalve het verplichte nummer ’Death, death to the IDF’ werd ook geweld tegen de vermoorde Charlie Kirk en zionisten toegejuicht
Zijn er snipers in de zaal?", grapt zanger Bobby Vylan (niet te verwarren met Bobbie Vilan) als hij het podium betreedt.
Een verwijzing naar de doodgeschoten Charlie Kirk, die hij even later een 'piece of shit' noemt.
,,Rest in peace!", lacht hij.
,,If you talk shit, you get banged!"
De zaal reageert uitzinnig.
quote:Volgens zanger Bobby Vylan maakt hij al acht jaar dit soort statements.
De BBC en en Glastonbury wisten waar ze aan begonnen, lacht hij.
Dat de Amerikanen hun visa introkken, vindt hij achteraf grappig.
Volgens hem was Charlie Kirk veel gevaarlijker dan de band.
Ik kan nu al niet wachten tot dit als gedrag van heel links Nederland wordt neergezetquote:
…wat?quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:24 schreef Bofjijff het volgende:
Ondertussen lekker juichen in de paradiso voor de moord op kirk.
Lekker volk
Het levensgevaarlijke probleem is dus groter dan “enkele door jullie uitvergrootte extremen” zoals meermaals beweerd werd door users hier.quote:
Oei.quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:03 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Het levensgevaarlijke probleem is dus groter dan “enkele door jullie uitvergrootte extremen” zoals meermaals beweerd werd door users hier.
Ook Amsterdam:quote:
Ik ben niet links, ik ben niet rechts, maar rechtdoorzee.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het centrum is zo geweldig omdat je dan net zo ver verwijderd bent van rechts als links.
Kan het aanbevelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
afbeelding omzetten naar url
afbeelding omzetten naar url
En nee, dit is eigenlijk geen eens satire:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Korte recap van de huidige VS ☝ smh
[ Bericht 1% gewijzigd door 2172619626795 op 14-09-2025 00:02:44 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |