Jullie zijn dus off topic aan het lullen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 16:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hij noemt zelf ook expliciet europa hoor?
lezen jullie wel?
Filmpje dat ik hiervan had gezien was net voor die uitspraak geknipt. Waar ik stellig over was dat hij niet alle zwarte vrouwen dom had genoemd, maar dat hij deze personen had genoemd en dat naar aanleiding van dat ze zelf aan hebben gegeven dat ze geprofiteerd hebben van DEI.quote:Op zaterdag 13 september 2025 16:39 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hoe kan je nou al twee dagen je in deze discussie mengen zonder dat filmpje te bekijken dan
Zo fucking stellig zijn en niet eens kijken wat die persoon echt gezegd heeft, over kwaadaardige motieven gesproken, me dunkt.
https://www.instagram.com/reel/DOcVFsTDA3U/?igsh=aG44N3Fta2h4cmlq
Ad hominem is in dit geval dan ook volledig terecht. Als fulltime keihard reageren zonder een seconde onderzoek te doen al geen shitposten meer is...
Heb je hulp nodig bij het lijstje?quote:Op zaterdag 13 september 2025 16:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Filmpje dat ik hiervan had gezien was net voor die uitspraak geknipt. Waar ik stellig over was dat hij niet alle zwarte vrouwen dom had genoemd, maar dat hij deze personen had genoemd en dat naar aanleiding van dat ze zelf aan hebben gegeven dat ze geprofiteerd hebben van DEI.
En dat is simpelweg accuraat en dat was ook waar de discussie over dit filmpje over ging.
Hoe bedoel je meegewogen? Een 9/11 telt bij die telling voor 1 en een stel nertsen bevrijden ook? (althans, als dat in de EU had gebeurd in specifiek 2024, als ik het goed begrijp?)quote:Op zaterdag 13 september 2025 16:46 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Deze zijn toch gewoon meegewogen? Ik denk daarnaast dat het veel interessanter is om na te gaan en mee te wegen wat de algehele schade (tgv alledaags geweld) is van de aanwas. Want ook dat is de voedingsbodem van het 'potentieel'. Zo bezien, dus zo tegenover elkaar afgezet, is de 'rechtse' reactie sowieso bizar minimaal.
ja je quote mij 2 keer dezelfde post nu lijkt het veel ergerquote:
Geen idee. Tellen we verijdelde en mislukte aanslagen ook mee?quote:Op zaterdag 13 september 2025 16:48 schreef SnertMetChoco het volgende:
Hoe bedoel je meegewogen? Een 9/11 telt voor 1 en een stel nertsen bevrijden ook. (althans, als dat in de EU had gebeurd in specifiek 2024, als ik het goed begrijp?)
Anderen slaan jou al om de oren met bewijs dat je onzin uitkraamt. Ik vind het verder helemaal niet zo interessant, want ik heb net zo'n hekel aan extreem-rechts als extreem-links, zoals ieder normaal denkend mens.quote:Op zaterdag 13 september 2025 16:41 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Doe eens een betere dan grote wetenschapper. Kom verbaas ons met de tientallen slachtoffers van links-extremistische aanslagen en moorden sinds 2000.
Nee, tegen zoveel onzin is geen weerwoord te geven...quote:Op zaterdag 13 september 2025 16:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ah, je hebt weer eens geen weerwoord.
Dram eens niet zo.quote:Op zaterdag 13 september 2025 16:48 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Heb je hulp nodig bij het lijstje?
Het is geen wedstrijd. Het is van beide kanten al veel te vaak gebeurd.quote:Op zaterdag 13 september 2025 16:49 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Geen idee. Tellen we verijdelde en mislukte aanslagen ook mee?
Kortom, je hebt geen tegenargumenten...quote:Op zaterdag 13 september 2025 16:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Anderen slaan jou al om de oren met bewijs dat je onzin uitkraamt. Ik vind het verder helemaal niet zo interessant, want ik heb net zo'n hekel aan extreem-rechts als extreem-links, zoals ieder normaal denkend mens.
Hangt er vanaf wat je wil meten denk ik. Ik moet eigenlijk even verder, dus ben eigenlijk hierna even weg, maar de claim ging dacht ik over dodelijke slachtoffers en dan de attributie daarvan. Dat interpol geweld tegen dingen (brandstichting, sabotage) ook zeer belangrijk vind snap ik wel, maar is denk ik net bezijden het punt wat er gemaakt werd.quote:Op zaterdag 13 september 2025 16:49 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Geen idee. Tellen we verijdelde en mislukte aanslagen ook mee?
Het punt is dat wat nu als extreem-rechts omschreven wordt veel kleiner was vóór de aanwezigheid waar het imo een reactie op is.quote:Op zaterdag 13 september 2025 16:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het is geen wedstrijd. Het is van beide kanten al veel te vaak gebeurd.
Zij begonnen. Nee, die ander begon.quote:Op zaterdag 13 september 2025 16:58 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het punt is dat wat nu als extreem-rechts omschreven wordt veel kleiner was vóór de aanwezigheid waar het imo een reactie op is.
Nou, bewijs het tegendeel en kom voor de verandering met argumenten.quote:
Welke 'dé lijst'? Van wie/wat?quote:Op zaterdag 13 september 2025 16:52 schreef Mylene het volgende:
[..]
JK Rowling anders niet hoor, die o.a. de volgende de lijst staat na Charlie Kirk.
Ja ik ook, maar dan kom je toch ook niet op de verhouding uit die de ander poneerde, omdat ook dodelijk geweld valt onder de label die Interpol hanteerde?quote:Op zaterdag 13 september 2025 16:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je wil meten denk ik. Ik moet eigenlijk even verder, dus ben eigenlijk hierna even weg, maar de claim ging dacht ik over dodelijke slachtoffers en dan de attributie daarvan. Dat interpol geweld tegen dingen (brandstichting, sabotage) ook zeer belangrijk vind snap ik wel, maar is denk ik net bezijden het punt wat er gemaakt werd.
Ik denk dat het een zinvol is teneinde een stukje bezinning en zelfreflectie. Pijnlijk is dat de waarschuwing voor dit resultaat, juist gezien deze zo goed te voorspellen viel, in de wind geslagen werd.quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zij begonnen. Nee, die ander begon.
Zelfde zinloze discussie.
Welke bezinning en zelfreflectie precies? Want die zie ik hier in het geheel niet.quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:02 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik denk dat het een zinvol is teneinde een stukje bezinning en zelfreflectie. Pijnlijk is dat de waarschuwing voor dit resultaat, juist gezien deze zo goed te voorspellen viel, in de wind geslagen werd.
Over wie heb je het?quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:04 schreef mcmlxiv het volgende:
Onze “wetenschapper” is verbazingwekkend weinig geïnteresseerd in feiten en/of bewijsvoering. Zou hij wel een “wetenschapper” zijn?
Zoals ik je al lang en breed heb verteld is de discussie over of links-extremisme of rechts-extremisme de meeste doden heeft veroorzaakt naar mijn mening helemaal niet zo relevant. Aangezien het probleem EXTREMISME is. Ik kon alleen direct zien dat jouw lijst onvolledig en selectief was. Punt.quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:04 schreef mcmlxiv het volgende:
Onze “wetenschapper” is verbazingwekkend weinig geïnteresseerd in feiten en/of bewijsvoering. Zou hij wel een “wetenschapper” zijn?
Bullshit beste kerel. Je hebt in deze hele discussie nog geen enkel feit, geen enkele onderbouwing over jouw geraaskal dat links zo extreem gevaarlijk is gegeven. Jij vertegenwoordigd de ultieme polarisatie, feitenvrij autistisch blijven drammen en wanneer iemand met echte feiten komt roepen dat dat selectief is zonder enig tegenargument.quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zoals ik je al lang en breed heb verteld is de discussie over of links-extremisme of rechts-extremisme de meeste doden heeft veroorzaakt naar mijn mening helemaal niet zo relevant. Aangezien het probleem EXTREMISME is. Ik kon alleen direct zien dat jouw lijst onvolledig en selectief was. Punt.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welke 'dé lijst'? Van wie/wat?
Waar héb je het over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |