Onzin.quote:Op zondag 14 september 2025 07:17 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dit hele forum is allang uit de hand gelopen daar helpt niks meer tegen. Ook niet een zogenaamde discussie voor de honderdste keer in fb.
Meeste vrouwen zouden daar een moord voor doen, helaas zijn er ook armlastige mannen.quote:Op zondag 14 september 2025 07:59 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Die vrouw moer achter het aanrecht blijven, aldus Kirk.
Oquote:Op zondag 14 september 2025 02:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
In deze thread is bijvoorbeeld een klopjacht te vinden op eenieder die mogelijk blij is dat Kirk is vermoord.
Dat is ook polariseren.
Ja dat hebben we verschillende keren gezien. Sterker nog deze Chris stond er om te juichen.quote:Op zondag 14 september 2025 02:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan? Worden ze ook in koelen bloede doodgeschoten en gaan daar dan weer duizenden mensen om staan te juichen?
Nee, er is een heel duidelijk verschil tussen de 2 kanten.
Cause she is blackquote:Op zondag 14 september 2025 09:18 schreef ToT het volgende:
Ik zag iets voorbij komen van een zwarte dame op TikTok die opriep Kirk z'n hele familie uit te roeien, van zijn kinderen tot z'n grootouders en daarna verder te gaan naar de burgemeester, allerlei mensen in de overheid, CEO's enz.
Dit soort figuren moeten echt achter de tralies verdwijnen, maar dat zal vast niet gebeuren.
Wellicht dat je melding bij de politie zou moeten maken ipv bronloos een sfeertje neerzetten op fok.quote:Op zondag 14 september 2025 09:18 schreef ToT het volgende:
Ik zag iets voorbij komen van een zwarte dame op TikTok die opriep Kirk z'n hele familie uit te roeien, van zijn kinderen tot z'n grootouders en daarna verder te gaan naar de burgemeester, allerlei mensen in de overheid, CEO's enz.
Dit soort figuren moeten echt achter de tralies verdwijnen, maar dat zal vast niet gebeuren.
Vrijheid van meningsuiting is maar onhandig. Weg ermee.quote:Op zondag 14 september 2025 09:29 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Onbegrip vooral, dat zo'n flutband hier gewoon mag optreden na hun uitlatingen eerder.
Nee ga op fok schuimbekkend zelf door met polariseren.quote:Op zondag 14 september 2025 01:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Don't care, ik sta het niet op straat schuimbekkend te vieren.
oproepen tot geweld en aanmoedigen om op mensen te gaan jagen is wel een stapje verder natuurlijk.quote:Op zondag 14 september 2025 09:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting is maar onhandig. Weg ermee.
Dat is zodra het om joden gaat niet zo’n probleem schijnbaar.quote:Op zondag 14 september 2025 09:36 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
oproepen tot geweld en aanmoedigen om op mensen te gaan jagen is wel een stapje verder natuurlijk.
Als je zo graag de moraalridder wilt uithangen, dan moet je ook alle berichten in de 20 delen gaan lezen om te kijken of iemand wel heeft voldaan aan jouw eis om dit voorval te veroordelen.quote:Op zondag 14 september 2025 09:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het verschil hierin is dat jullie wel stellen dat ik ongelijk heb in mijn opvatting dat aan de linkerzijde dit soort kwesties niet veroordeelt worden, maar het vervolgens niet willen veroordelen. Dat terwijl aan beide kanten wel wordt uitgesproken dat Kick onzinnige opvattingen had, spreek ik nu zelfs uit. Zie je het verschil?
Het moet kunnen inderdaad, maar het punt is dat deze meneer vindt dat iemand met een andere mening wel afgeschoten mag worden, dus walgelijk is het wel.quote:Op zondag 14 september 2025 09:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting is maar onhandig. Weg ermee.
Dit is geen veroordeling.quote:Op zondag 14 september 2025 09:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het verschil hierin is dat jullie wel stellen dat ik ongelijk heb in mijn opvatting dat aan de linkerzijde dit soort kwesties niet veroordeelt worden, maar het vervolgens niet willen veroordelen. Dat terwijl aan beide kanten wel wordt uitgesproken dat Kick onzinnige opvattingen had, spreek ik nu zelfs uit. Zie je het verschil?
Ah, dus de vvmu is toch begrensd? Interessant.quote:Op zondag 14 september 2025 09:36 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
oproepen tot geweld en aanmoedigen om op mensen te gaan jagen is wel een stapje verder natuurlijk.
lijkt mij wel een indicatie dat ik het niet met zijn opvattingen eens ben, wat verwacht je nog meer.quote:
Ja, jij vindt het al liegen als ik op een link van Bluesky reageer met dat het Bluesky is, dus als feiten die jou niet uitkomen liegen is, dan zeker.quote:
nee dat is helemaal niet nodig hoor.quote:Op zondag 14 september 2025 09:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als je zo graag de moraalridder wilt uithangen, dan moet je ook alle berichten in de 20 delen gaan lezen om te kijken of iemand wel heeft voldaan aan jouw eis om dit voorval te veroordelen.
En dat heb je duidelijk niet gedaan.
Verkeerde context. Hij stelde vragen bij die gebeurtenis en het ophoesten van borgtocht was dan ook bedoeld om die vragen te kunnen stellen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa, het ging wel verder dan alleen dat. De aanslagpleger op de man van Pelosi werd met een grote grijns besproken. Dat iemand gewoon even de borgtocht op moest hoesten.
Het was gewoon tuig van de richel, die gozer.
Je bent er zelf anders ook aardig mee bezig om ieder de maat te nemen 😩😩.quote:Op zondag 14 september 2025 09:34 schreef Perrin het volgende:
Zijn jullie nu nog steeds bezig met Karel Kurk? Het is wel een continent verderop hè.
quote:Op zondag 14 september 2025 08:50 schreef FlippingCoin het volgende:
https://x.com/telegraaf/status/1966958956414197896
Paradiso juicht massaal om de dood van Kick, ook moeten joden gevonden worden op straat.
We hebben een heel groot probleem met linkse honden dat blijkt maar weer, hoe veel ze het hier ook willen ontkennen.
“Ik stel alleen maar vragen”quote:Op zondag 14 september 2025 09:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Verkeerde context. Hij stelde vragen bij die gebeurtenis en het ophoesten van borgtocht was dan ook bedoeld om die vragen te kunnen stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |