Ik zou enorme voorzichtigheid in acht nemen omtrent deze stelling. Zover ik het kan inschatten hebben israeliers een fatsoenlijk moraal en gevoel voor ethiek.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is niet rationeel en zal ook niet in opdracht van de regering gebeuren.
Totaal niet dusquote:Op zaterdag 13 september 2025 16:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zou enorme voorzichtigheid in acht nemen omtrent deze stelling. Zover ik het kan inschatten hebben israeliers een fatsoenlijk moraal en gevoel voor ethiek.
Kan dus zeker welquote:
Verschrikkelijk, dat dekt de lading niet voor mij. Het moet maar een keer afgelopen zijn met die hele Israhel.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:45 schreef XSbig het volgende:
Vanmorgen het artikel in de Volkskrant gelezen, en ik denk dat er maar één woord voor is.
Verschrikkelijk.
Ok, dokter Snuggles...quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:37 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Kan dus zeker wel
Komt omdat een kind zijn schedel namelijk veel flexibeler is dan een volwassen namelijk.
De hoofd van een kind zijn de hersenplatenmnamelijk nog zacht.
Daardoor kan zeker een kogel nog heel in de hoofd zitten.
Integendeel een 0.22 caliber is dat zeker mogelijk met een harde punt.
Niks voor niks dat de 0.22 caliber long bullet voor snipers nog steeds worden gebruikt.
https://www.reddit.com/r/(...)t_to_the_head/?tl=nl
Hier een paar Radiology foto van een schotel wond in de hooft
Wappie talk.quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:00 schreef Peppert het volgende:
Waarom zijn mensen hier verbaasd over? Het is toch al lang bekend, zelfs voor iemand met één oog, dat de Israëlische regering en bevolking een genocidaal beleid voeren ten aanzien van de Palestijnen. Dat dit al lange tijd bekend is en mensen dan toch nog verbaasd zijn, vind ik eigenlijk het meest verbazingwekkend. Het gericht uitmoorden van de allerjongsten betekent dat je de wortel van een etnische gemeenschap aan het ontwortelen bent. Dat is niet vreemd wanneer het uiteindelijke doel uitroeiing is.
Ach, ze gooiden ook witte fosfor op de Palestijnen zonder gijzelaars dus die vreselijke situaties zullen er dan ook gewoon zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:35 schreef Joppiez het volgende:
Buiten beschouwing gelaten wat het aandeel is van het Israëlische leger of haar manschappen, de reden dat het Israëlisch leger er überhaupt zit is het terrorisme jarenlang door de Palestijnen / Hamas. Als ze nou eens begint met de gijzelaars vrij te laten en simpelweg de wapens neerlegt, dan voorkom je indirect ook dit soort vreselijke situaties.
Wees gerust. Er is geen beleid om de allerjongsten gericht uit te moorden. En er komen ieder jaar heel veel jongsten bij. Zie de leeftijdsopbouw van die streek. Meer dan de helft van de totale bevolking is jonger dan 15.quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:00 schreef Peppert het volgende:
Waarom zijn mensen hier verbaasd over? Het is toch al lang bekend, zelfs voor iemand met één oog, dat de Israëlische regering en bevolking een genocidaal beleid voeren ten aanzien van de Palestijnen. Dat dit al lange tijd bekend is en mensen dan toch nog verbaasd zijn, vind ik eigenlijk het meest verbazingwekkend. Het gericht uitmoorden van de allerjongsten betekent dat je de wortel van een etnische gemeenschap aan het ontwortelen bent. Dat is niet vreemd wanneer het uiteindelijke doel uitroeiing is.
"Hullie doen 't ook. "quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ondertussen houdt Al Quida huis in Mali, Congo, Zuid-Soedan en delen van Centraal-Afrika zijn lokale burgeroorlogen en gewapende conflicten met miljoenen getroffen burgers, In de Sahel (Burkina Faso, Mali, Niger) zijn bloedige conflicten tussen regeringslegers en jihadistische groeperingen, met aanvallen, blokkades en humanitaire rampen. In Ethiopië in de Tigray-regio blijft het geweld tussen het regeringsleger en lokale milities voortduren, met veel slachtoffers, ontheemden en mensenrechtenschendingen. In Myanmar zijn opstandige groepen samen het militaire regime an het bestrijden na de staatsgreep van 2021; er zijn aanhoudende gevechten, bombardementen en wijdverbreide repressie tegen burgers. in Jemen woedt de burgeroorlog tussen Houthi-rebellen (gesteund door Iran) en de door Saoedi-Arabië gesteunde regering woedt al jaren door. Honger, ziektes, en bombardementen maken miljoenen mensen afhankelijk van noodhulp. In Soedan voeren rivaliserende milities (Rapid Support Forces vs. leger) sinds 2023 oorlog, wat leidt tot enorme vluchtelingenstromen en seksueel geweld, vooral gericht op vrouwen en kinderen. Marokko houdt nog steeds de westelijk Sahara bezet en onderdrukt en verdrijft de lokale bevolking.
Huh? Jij vindt kwaadaardig sterker dan misdadig?quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:14 schreef ejtleeditnA het volgende:
[..]
Dat is nog zacht uitgedrukt. Het is puur kwaadaardig.
Al decennia en erger, maar daar zie ik geen demonstraties tegen, geen protest, geen opgeklopte media kippenpaniek.quote:
Aan welke 5 demonstraties heb je zelf meegedaan afgelopen 10 jaar?quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Al decennia en erger, maar daar zie ik geen demonstraties tegen, geen protest, geen opgeklopte media kippenpaniek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |