Er worden ook medici geciteerd die in de gaza strook actief zijn geweest en die vertellen dat het per week kan verschillen. De ene week heeft iedereen een schotwond in een arm, de week erna in een knie.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:51 schreef Glazenmaker het volgende:
Volgens mij al meer dan een jaar geleden gelezen dat Amerikaanse artsen en verpleegkundigen melding maakten van bijzonder veel kinderen die in het hoofd of hartstreek waren geschoten. Alsof sluipschutters er actief naar zochten.
Ja, ik vind de Volkskrant ook verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:45 schreef XSbig het volgende:
Vanmorgen het artikel in de Volkskrant gelezen, en ik denk dat er maar één woord voor is.
Verschrikkelijk.
Dat het geven van enorme kritiek op Israel op fora, talkshows, kantines, radio een soort onzichtbare boost geeft aan je status omdat het verwacht word dat je ze bashed.quote:
Ik las dat op de ene dag van de week kinderen allemaal een hoofdschot kregen, terwijl ze op een andere dag juist allemaal door de borst geschoten werden. Alsof de sluipschutters er een spelletje van maakten.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:51 schreef Glazenmaker het volgende:
Volgens mij al meer dan een jaar geleden gelezen dat Amerikaanse artsen en verpleegkundigen melding maakten van bijzonder veel kinderen die in het hoofd of hartstreek waren geschoten. Alsof sluipschutters er actief naar zochten.
Ja, het ligt natuurlijk aan de boodschapper en niet aan Israël dat beestachtig tekeergaat in Gaza.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:12 schreef phpmystyle het volgende:
natuurlijk. Dit soort berichten passen in een dynamiek dat we als Westen tegen Joden en Israëliërs moeten keren.
We hebben genoeg interne problemen.
Miljoenen 18-jarige lijken draaien zich om in hun loopgraven na het lezen van je post.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:20 schreef TornadoDK het volgende:
Kleine kindjes worden groot. Kinderen van vandaag zijn de terroristen van morgen of zoiets zal wel hun argument zijn.
Vrouwen en kinderen zijn altijd het ergste de pineut tijdens oorlogen
Dit is het bijna logische resultaat van een regering die de ander wegzet als beesten, complete straffeloosheid in het leger en een oorlog met onmogelijke einddoelen die dus heel lang doorgaat. En het enige kutexcuus dat ze hebben is jamaarhamas. Niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik las dat op de ene dag van de week kinderen allemaal een hoofdschot kregen, terwijl ze op een andere dag juist allemaal door de borst geschoten werden. Alsof de sluipschutters er een spelletje van maakten.
Jij gelooft deze shit toch niet he?quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik las dat op de ene dag van de week kinderen allemaal een hoofdschot kregen, terwijl ze op een andere dag juist allemaal door de borst geschoten werden. Alsof de sluipschutters er een spelletje van maakten.
En wat maakt "wakkere" Maaike een autoriteit op het gebied van kinderschedeltjes?quote:
Het zijn complottheorien die gebezigd worden.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:31 schreef Stepperoller het volgende:
Lekker doen alsof het ongeloofwaardig is en lekker blijven wegkijken
Wel jammer dat de Volkskrant dan een oude foto gebruikt.quote:
Dát is jammer?quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Wel jammer dat de Volkskrant dan een oude foto gebruikt.
Jazeker vind ik dat jammer.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dát is jammer?
Geen idee waarom eigenlijk, want als je het stuk leest dan wordt ook gewoon duidelijk bij welke gebeurtenis de foto hoort. Overigens is het niet de enige foto; de reportage staat er namelijk vol mee.
Volgens ooggetuigen uit gaza...quote:Volgens ooggetuigen werden deze kogels in de meeste gevallen door het Israëlische leger afgevuurd. Ook de artsen in de Volkskrant vertellen dat ooggetuigen aan hen meldden dat de kogels door het leger werden afgevuurd. Meestal werden die afgevuurd door sluipschutters of door drones, zeggen zij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |