abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 september 2025 @ 11:02:41 #151
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_218757926
quote:
13s.gif Op zaterdag 13 september 2025 11:00 schreef vosss het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)t-je-hebt-losgemaakt
[..]
Ik kan best begrip opbrengen voor haar gegrief, maar laten we aub niet doen alsof we het hier hebben over iemand van het kaliber Alexander de Grote, Julius Ceasar, Attila de Hun of Jesus Christus om maar een paar namen te noemen die nooit vergeten worden.

De tering man. Over 100 jaar is iedereen en z'n moeder deze marginaal vergeten. 100%.
Nu blijkt dat hij niet door 1 of andere transgender is gepopt is ie onder z’n overtuigingsgenoten ook direct vergeten gezien zijn dood niet verder uit te buiten is. Zag dat ze nog een laatste foto-op met z’n kist hebben gemaakt. _O- Trump gaf ongeveer 2 seconden wat om hem en is nu weer bezig met z’n balzaal
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_218757930
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het is maar waar je je nu al druk over wil maken.

Kijk, ik sta er ook wat versteld van hoe Floyd door sommigen wordt afgeschilderd. Maar om dat in de discussie net na zijn dood te gooien terwijl hij ruim 8 minuten heeft gevochten voor zijn leven onder de knie van iemand die zich voorstaat om to serve and protect… dan heb je je prioriteiten niet helemaal op orde vind ik.
Aan de andere kant stond die gast zo stijf van de dope dat hij waarschijnlijk daar aan overleden zou zijn. Die knie zou standaard procedure zijn geweest.
Desalniettemin had er echt wel aandacht geweest moeten zijn voor dat hij zei dat hij niet kon ademen.
pi_218757931
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:38 schreef Hoppahop het volgende:

[..]
Jouw woorden doen mijn pijn. Misschien is geweld wel “ gerechtvaardigd “…. Wie ben jij om het gros van Nederland zo weg te zetten….Er moet actie komen naar mensen zoals jij.

Hopelijk begrijp je het nu met je semi-intellectuele opmerking.
Sodemieter op, ik zeg nergens dat de moord gerechtvaardigd is. Alleen dat Kirk een achterlijke volksmenner was die postuum onterecht op een enorm voetstuk wordt gehesen.

Het is gewoon een Amerikaan met een mening. Weliswaar een met miljoenen volgers, maar dat maakt zijn oerconservatieve denkbeelden niet minder verwerpelijk.

Dat hij dat met de dood moet bekopen gaat veel te ver en ik heb nergens beweerd dat hij dit over zichzelf heeft afgeroepen oid.
  zaterdag 13 september 2025 @ 11:04:49 #154
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218757937
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Beetje achterhaald, aangezien er kennelijk mensen uit zijn omgeving zijn geweest die hebben verteld dat hij links was en de laatste tijd steeds politieker.

Maar goed, laten we nou gewoon eens afwachten in plaats van nu, nu, nu duidelijkheid te eisen.
Gewoon eens afwachten ja, helemaal mee eens. Waarom dan die 1e zin? :?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_218757939
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:56 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
In beginsel 2. Maar er zijn ook transgenders en intersekse mensen. Ik zie niet in waarom dat zo ontmenselijkt zou moeten worden. Ik heb er geen enkele last van.
Ze worden niet ontmenselijkt; Charlie's punt was dat je andere mensen niet moet lastig vallen met eisen van dat je diegene met allerlei verzonnen pronouns moet omschrijven. (Want die gebruik je uiteraard niet in een normale discussie met de persoon zelf.)
En hij wilde geen engnekken in meisjeskleedkamers of in vrouwensporten.
  zaterdag 13 september 2025 @ 11:05:35 #156
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_218757941
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik heb het al een paar keer gelezen, maar het lijkt erop dat de dader geen republikein is, maar ook geen Democraat.

https://www.bbc.com/news/articles/cp8wl2y66p9o
ik denk dat het voor jou een hulpvaardig besef is dat veel amerikanen niet per se of republikein of democraat zijn.

sterker nog. zelfs gematigde linkse stemmers zien de democratische partij niet als thuis.

en veel rechtsere libertariers hebben bijv niks met de republikeinse partij

dus de echte vraag is uiteindelijk niet zo zeer "in welk kamp kan je deze jongen dumpen" maar hooguit "had hij problemen met kirk omdat het te ver rechts was of omdat het niet ver genoeg was"

en dat is uiteindelijk de vraag die gaat bepalen hoe mensen deze moord gaan zien
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_218757943
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]
Moet toch geld in het laadje komen
Precies: manlief is doodgeschoten omdat hij zijn mening verkondigde en dus heeft zij absoluut geen andere keuze om ook haar leven zo in de waagschaal te zetten i.p.v. burgers te gaan flippen.
pi_218757951
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:56 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
In beginsel 2. Maar er zijn ook transgenders en intersekse mensen. Ik zie niet in waarom dat zo ontmenselijkt zou moeten worden. Ik heb er geen enkele last van.
Het typische aan transgenders is dat zo ook binair denken, want die willen van m naar v of van v naar m.

Waar het probleem in zit is dat er een hele pseudowetenschap is ontstaan achter ‘gender’. Alsof er zoiets is als je man of vrouw voelen, laat staan alle smaken daar tussendoor. Niemand is 100% mannelijk of vrouwelijk in alle facetten. Iedereen is gewoon een individu.

Het is vastgeroest zitten in gendernormen wat maakt dat mensen zo verward gaan reageren. Ik ben een man, maar ik vind strijken leuk… help! Joh, ga lekker strijken en grow up.

Dat gendergedoe staat haaks op wat progressief is als je het mij vraagt.
pi_218757955
Overigens is er al meer dan 3 miljoen dollar ingezameld voor de weduwe en de kinderen.
  zaterdag 13 september 2025 @ 11:08:07 #160
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_218757956
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 11:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Gewoon eens afwachten ja, helemaal mee eens. Waarom dan die 1e zin? :?
Simpel. Geef het een week en het grootste deel van de mensen is alweer bezig met de volgende waan van de dag, en het beeld wat in de eerste dagen gecreëerd is blijft hangen. Ook als het later ontkracht zou worden, dat krijgen veel minder mensen mee.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zaterdag 13 september 2025 @ 11:08:16 #161
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218757959
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 11:05 schreef SpecialK het volgende:

[..]
ik denk dat het voor jou een hulpvaardig besef is dat veel amerikanen niet per se of republikein of democraat zijn.

sterker nog. zelfs gematigde linkse stemmers zien de democratische partij niet als thuis.

en veel rechtsere libertariers hebben bijv niks met de republikeinse partij

dus de echte vraag is uiteindelijk niet zo zeer "in welk kamp kan je deze jongen dumpen" maar hooguit "had hij problemen met kirk omdat het te ver rechts was of omdat het niet ver genoeg was"

en dat is uiteindelijk de vraag die gaat bepalen hoe mensen deze moord gaan zien

Serieus? :{

Het lijkt mij persoonlijk heel eenvoudig: deze moord (en elke moord) is absoluut verwerpelijk en de dader dient opgepakt & berecht te worden.
  zaterdag 13 september 2025 @ 11:08:18 #162
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218757960
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 11:04 schreef ToT het volgende:

[..]
Ze worden niet ontmenselijkt; Charlie's punt was dat je andere mensen niet moet lastig vallen met eisen van dat je diegene met allerlei verzonnen pronouns moet omschrijven. (Want die gebruik je uiteraard niet in een normale discussie met de persoon zelf.)
Charlie was conservatief christelijk en vond dat als je als meisje was geboren, je meisje moet blijven en geslachtveranderende operaties verboden moeten worden.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218757961
quote:

[..]
Dat zijn zijn zaken helemaal niet.
pi_218757963
Nouja ik snap best dat zijn vrouw hem nooit zal vergeten. Als mijn vrouw dood zou gaan zou ik die ook nooit vergeten. Zelfs mijn hond zou ik nooit vergeten. Maar dat mevrouw stelt dat de hele wereld zijn naam nooit zal vergeten vind ik nogal getuigen van grootheidswaanzin. En niet zuinig zegmaar.

Verder heb ik geen mening over die dude. Wel een sicke neckshot, dat wel. Maargoed. RIP aan de nabestaanden dan maar. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_218757964
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:50 schreef ToT het volgende:

[..]
Zijn vrouw gaat zijn werk voortzetten! ;)
Yup, ze zet ook duidelijk de wij-tegen-zij-retoriek die Charlie zelf ook voerde voort. Voor zover bekend is er 1 dader, 1 malloot, toch heeft ze het over 'jullie' en 'ze'. Dat bekt gewoon zo lekker in dit klimaat.

quote:
"De kwaadwillenden die verantwoordelijk zijn voor de moord op mijn man, hebben geen idee wat ze hebben gedaan", zei Erika Kirk. "Jullie hebben geen idee wat jullie hebben ontketend in het hele land en welk vuur er in deze vrouw is aangewakkerd."
Op deze manier houdt ze gewoon die vicieuze cirkel van haat en beschuldigingen over een weer in stand. Goed plan ja ....
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_218757965
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 11:08 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Serieus? :{

Het lijkt mij persoonlijk heel eenvoudig: deze moord (en elke moord) is absoluut verwerpelijk en de dader dient opgepakt & berecht te worden.
  zaterdag 13 september 2025 @ 11:09:44 #167
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218757966
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:46 schreef Momo het volgende:

[..]
Jeetje en iedereen maar denken dat er maar twee soorten mens bestaat.
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:58 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Volgens rechts 2, volgens links 65 momenteel.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 13 september 2025 @ 11:10:03 #168
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_218757968
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 11:06 schreef ToT het volgende:

[..]
Precies: manlief is doodgeschoten omdat hij zijn mening verkondigde en dus heeft zij absoluut geen andere keuze om ook haar leven zo in de waagschaal te zetten i.p.v. burgers te gaan flippen.
Niks makkelijkers dan conservatieve onzin verkondigen gesponsord door het grootkapitaal die gebaat zijn bij die boodschap.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  zaterdag 13 september 2025 @ 11:10:30 #169
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_218757970
quote:
Dit sprookje blijft het ook goed doen in 'bepaalde contreien' hè?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zaterdag 13 september 2025 @ 11:10:30 #170
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218757971
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 11:09 schreef ToT het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dat is ook een idioot zeg. Heb je het volledige filmpje of alleen een screenshot?
Het is wel belangrijk te weten dat dit echt tijdens het neerschoten heeft plaatsgevonden of tijdens een andere bijeenkomst was.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 13 september 2025 @ 11:10:44 #171
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218757972
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 11:09 schreef ToT het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Wat is je punt? En wat heb ik met die idoot van doen? En wat heeft die idioot te maken met mijn reactie op betreffende post? :?
  zaterdag 13 september 2025 @ 11:10:46 #172
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_218757973
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 11:09 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Op deze manier houdt ze gewoon die vicieuze cirkel van haat en beschuldigingen over een weer in stand. Goed plan ja ....
De gravytrain moet wel blijven rijden.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_218757979
quote:
13s.gif Op zaterdag 13 september 2025 11:00 schreef vosss het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)t-je-hebt-losgemaakt
[..]
Ik kan best begrip opbrengen voor haar gegrief, maar laten we aub niet doen alsof we het hier hebben over iemand van het kaliber Alexander de Grote, Julius Ceasar, Attila de Hun of Jesus Christus om maar een paar namen te noemen die nooit vergeten worden.

De tering man. Over 100 jaar is iedereen en z'n moeder deze marginaal vergeten. 100%.
Alles na de eerste komma laat zien dat je niet kunt wat je beweert voor die komma.
pi_218757982
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 11:01 schreef Shotty het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
De grap was misschien wat vroeg. Ben Amsterdammer, en de humor in deze regio is nou eenmaal inktzwart.

En nee, kan er niet om wakker liggen dat een groot voorstander van “geef elke gek een wapen” wordt doodgeschoten door een gek met een wapen.

Ik vind de hypocrisy daarin ook gewoon grappig. Amerikanen gaan er prat op de ze een beleefde samenleving hebben omdat ze een gewapende samenleving hebben. Maar als er dan een onbeleefd iemand neergeschoten wordt, buitelen ze allemaal over elkaar heen om te zeggen hoe erg het wel niet is.

En Charlie was onbeleeft. Op elk front. Racistisch. Anti-semiet. Hypocriet ook. Groot voorstander van vrijheid van meningsuiting voor rechts, maar in de tussentijd studenten aanmoedigen om linkse meningen op universiteiten te rapporteren bij Turning Point USA’s “Professors Watchlist”.
Humor mag prima inktzwart zijn, maar humor is pas humor wanneer het grappig is. Zoals je met je relaasje hierboven duidelijk maakt, was het vooral een opmerking die voortkwam uit het afkeuren van alles wat met hem te maken heeft, en dus degene die hem het meeste liefhad, zijn vrouw, in het bijzonder. Je bent kortom gewoon een halfgaar psychopaatje.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_218757984
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 11:08 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Charlie was conservatief christelijk en vond dat als je als meisje was geboren, je meisje moet blijven en geslachtveranderende operaties verboden moeten worden.
Verboden vind ik wel ver gaan, maar het is nu wel een enorme mode-trend geworden. Zeker de puberblockers zijn in Amerika veel te makkelijk te krijgen en dat is eng als je liberale ouders hebt met vreemde opvattingen.
Het moet veel strikter gereguleerd worden.

Ik van mening dat als je als jongen geboren bent en door hormonale invloeden binnen de baarmoeder vrouwelijk van persoonlijkheid bent geworden (of vice versa) je best op latere leeftijd een operatie mag krijgen om je lichaam meer te laten lijken op hoe je je voelt, maar dat verandert je geslacht niet. Maar als je er persoonlijk gelukkiger er van wordt en er geen andere mensen mee gaat lastig worden: hartstikke goed! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')