abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218758270
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 11:36 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Die interviewer zuipt als een oude zeerover.
Die interviewer is Bill Maher die een van de weinigen nog is daar die in zijn programma Real Time ruimte heeft voor beide geluiden. En Real Time is zeer invloedrijk. Bovendien een goede show met een prima mix van serieuze politiek en humor.

Dus ik vind het niet zo relevant dat hij wat alcohol nuttigt. Het is niet alsof hij daar als een dronken lor zit.
pi_218758275
Ik word vooral wat onpasselijk van alle Amerikaanse MAGA commentators die nu kennelijk het narratief verspreiden dat alleen links altijd naar middelen van geweld grijpt om politieke tegenstand uit te schakelen, dat terwijl de MAGA-cult zelf verantwoordelijk is voor de grootste gewelddadige aanval op de Amerikaanse democratie sinds 1861. Om nog maar te zwijgen over de in die hoek al jaren gebezigde taal jegens andersdenkenden.

Vóór MAGA al trouwens... was het niet Palin die campagne voerde met posters waarop haar tegenstander met een schietschijf werd afgebeeld?

Dat men in die hoek nu ineens het makke lam uithangt is voorbij bespottelijk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218758289
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 11:40 schreef Wantie het volgende:

[..]
En omdat ze eenvoudig te kneden zijn.
Ja dat is goed te zien met al dat extremisme in die scholen met hun genderstudies enzo.
Goed dat er een weldenkend weerwoord tegenover komt.
pi_218758299
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 11:44 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja dat is goed te zien met al dat extremisme in die scholen met hun genderstudies enzo.
Goed dat er een weldenkend weerwoord tegenover komt.
Dat je dat als extremisme ziet zegt al genoeg.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_218758304
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 11:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Die studies an sich natuurlijk niet, maar al die neusringen met blauwgekleurd okselhaar wel.
pi_218758305
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 11:40 schreef Wantie het volgende:

[..]
En omdat ze eenvoudig te kneden zijn.
Precies, dus een beetje counter-argumentatie kon wat hem betreft waarschijnlijk weinig kwaad.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_218758306
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 11:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Voornamelijk door heteromannen.
Ook. Maar ook mannen die vrouw willen worden en niet konden wachten tot de dingdong weg was om de vrouwenkleedkamers in te gaan.
Democraten hebben het geregeld dat mensen die zich vrouw voelen de vrouwen kleedkamers in mogen, en daar is misbruik van gemaakt door smeerlappen.
  zaterdag 13 september 2025 @ 11:47:38 #258
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218758307
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 11:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik vind iets als ik heb gesproken met naasten en die zeiden dat wat overtuigender dan dat groyper verhaal.
En ik wil graag een officiële en betrouwbare bron zien voordat ik iets voor waar aanneem in situaties al deze.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_218758313
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 11:46 schreef ToT het volgende:

[..]
Die studies an sich natuurlijk niet, maar al die neusringen met blauwgekleurd okselhaar wel.
Dat soort karikaturen maak jij ervan.

Het is de klassieke Power of Nightmares die gebezigd wordt.
  zaterdag 13 september 2025 @ 11:49:53 #260
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_218758324
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 11:27 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Er circuleren ook filmpjes van Kirk op Oxford. De studenten en academici aldaar waren wat beter ingelezen in de materie, en dan zie je direct dat er helemaal niets overblijft van zijn feitenvrije gezwam.
En dat is het punt een beetje. Om iemand te leren waarderen voor de dingen waar die persoon een goed standpunt op heeft gevonden.

Zo had bijvoorbeeld Jordan Peterson gelijk over het feminisme maar snapt die man geen kloot van de discussie over god of over klimaatverandering. Kirk had gelijk over onderwerpen zoals transgenderisme en minority crime maar was zwak op punten zoals abortus.

En zodra je dus zo'n persoon over precies die zwakke onderwerpen op een podium zet met iemand die heel sterk is over dat onderwerp dan kan je wel eens tot de foutieve conclusie komen dat kirk dus totaal niets te bieden heeft aan de wereld en dat die andere 99 meningen over 99 andere onderwerpen dan waarschijnlijk ook slecht zijn.

Iets met baby en badwater.

Ik was blij dat iemand die studenten dwong tot reflectie op punten waar in hun zeepbel letterlijk 0 kritische noten werden getolereerd. En dat zag je in hoe agressief en onvoorbereid veel studenten steeds die discussie in gingen.

Een waardevolle les in reflectie op je eigen standpunten die de wereld nu zal moeten missen.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_218758327
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 11:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Ook. Maar ook mannen die vrouw willen worden en niet konden wachten tot de dingdong weg was om de vrouwenkleedkamers in te gaan.
Democraten hebben het geregeld dat mensen die zich vrouw voelen de vrouwen kleedkamers in mogen, en daar is misbruik van gemaakt door smeerlappen.
Smeerlappen zijn van alle tijden. Die moet je aanpakken.

Nu worden ze gebruikt om een bepaalde politieke agenda erdoor te drukken.

Het wordt ook sterk uitvergroot on die reden.
pi_218758334
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 11:46 schreef ToT het volgende:

[..]
Heb je dat op al die betrouwbare YouTube kanalen van je gezien?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zaterdag 13 september 2025 @ 11:52:35 #263
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_218758340
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 11:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik word vooral wat onpasselijk van alle Amerikaanse MAGA commentators die nu kennelijk het narratief verspreiden dat alleen links altijd naar middelen van geweld grijpt om politieke tegenstand uit te schakelen, dat terwijl de MAGA-cult zelf verantwoordelijk is voor de grootste gewelddadige aanval op de Amerikaanse democratie sinds 1861.
Ja ook rechts heeft een geweldprobleem.

Dat lijkt mij vrij duidelijk.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_218758341
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 11:03 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Sodemieter op, ik zeg nergens dat de moord gerechtvaardigd is. Alleen dat Kirk een achterlijke volksmenner was die postuum onterecht op een enorm voetstuk wordt gehesen.

Hoe kijk jij eigenlijk naar de reacties wereldwijd op de dood van Floyd?
pi_218758349
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 11:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Genderstudies is activisme vermomd als wetenschap.
pi_218758351
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 11:52 schreef SpecialK het volgende:

[..]
De MAGA cult zoals jij het noemt is pas 10 jaar oud maximaal dus om 150 jaar aan politeke geweld daar aan toe te schrijven is een beetje ... meh.. maargoed je bedoelt de onplezantere flanken van conservatief rechts Amerika.

Rechts ontkent dat echter stelselmatig.
Zelfs in deze thread.
pi_218758352
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 11:47 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
En ik wil graag een officiële en betrouwbare bron zien voordat ik iets voor waar aanneem in situaties al deze.
Was ik niet duidelijk genoeg dat ik het niet voor waar aannam toen ik schreef dat we af moeten wachten?
  zaterdag 13 september 2025 @ 11:55:07 #268
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_218758355
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 11:54 schreef Wantie het volgende:

[..]
Zelfs in deze thread.
Klopt. Na elke gebeurtenis is het voor links en rechts direct vooral eerst straatje schoonvegen en hopen dat de poep niet op jouw stoepje valt
pi_218758356
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 11:52 schreef SpecialK het volgende:

[..]
De MAGA cult zoals jij het noemt is pas 10 jaar oud maximaal dus om 150 jaar aan politeke geweld daar aan toe te schrijven is een beetje ... meh.. maargoed je bedoelt de onplezantere flanken van conservatief rechts Amerika.

Nee, geen 150 jaar geweld, wel is het MAGA geweest die de grootste aanval op de Amerikaanse democratie heeft bewerkstelligd sinds er op Sumter geschoten werd.

6 januari was Sumter 2.0 en daarom is het belachelijk dat MAGA nu ineens stelt politiek geweld afschuwelijk te vinden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218758357
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 11:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Genderstudies is activisme vermomd als wetenschap.
Nee, dat is de stuip waarin de anti gender beweging steeds schiet.

Datzelfde zagen we in het verleden mbt homoseksualiteit.
pi_218758363
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 11:50 schreef Wantie het volgende:

[..]
Smeerlappen zijn van alle tijden. Die moet je aanpakken.

Nu worden ze gebruikt om een bepaalde politieke agenda erdoor te drukken.

Het wordt ook sterk uitvergroot on die reden.
Gewoon geen mannen in vrouwenkleedkamers toiletten of wat dan ook.
Een vrouw hoeft zich niet ongemakkelijk te voelen omdat er mannen binnen komen met alles er op en er aan. Ook al voelen ze zich daadwerkelijk vrouw.
Dat was te ver doorgeslagen.
En als iemand van mening is dat een man een man is en moet blijven dan mag diegene dat vinden en uiten zonder vermoord of zelf maar in elkaar geslagen te worden.

Ik heb zelf overigens geen problemen met mensen van welke letter in het lgbtq etc dan ook.
Ik heb er zelf niks mee maar als het iemand gelukkig maakt dan doen ze dat maar.
  zaterdag 13 september 2025 @ 11:56:39 #272
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_218758365
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 11:55 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, geen 150 jaar geweld, wel is het MAGA geweest die de grootste aanval op de Amerikaanse democratie heeft bewerkstelligd sinds er op Sumter geschoten werd.

6 januari was Sumter 2.0 en daarom is het belachelijk dat MAGA nu ineens stelt politiek geweld afschuwelijk te vinden.
Amerikaans partisanism (kan even geen nederlands woord verzinnen) is dan ook ziekelijk. Die mensen zijn selectief boos over een gebeurtenis volledig afhankelijk van de politieke kleur van dader of politicus die de fout maakt. Dat is de enige factor die gebruikt wordt om iets te beoordelen. Iemand van ons? Oh prima werk, jongen. Iemand van hun? Satanisten!!
pi_218758369
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 11:56 schreef SpecialK het volgende:

[..]
Amerikaans partisanism (kan even geen nederlands woord verzinnen) is dan ook ziekelijk. Die mensen zijn selectief boos over een gebeurtenis volledig afhankelijk van de politieke kleur van dader of politicus die de fout maakt.
Als je hier mee leest dan zie je dat het overgewaaid is.
pi_218758372
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 11:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Gewoon geen mannen in vrouwenkleedkamers toiletten of wat dan ook.
Een vrouw hoeft zich niet ongemakkelijk te voelen omdat er mannen binnen komen met alles er op en er aan. Ook al voelen ze zich daadwerkelijk vrouw.
Dat was te ver doorgeslagen.
En als iemand van mening is dat een man een man is en moet blijven dan mag diegene dat vinden en uiten zonder vermoord of zelf maar in elkaar geslagen te worden.

Ik heb zelf overigens geen problemen met mensen van welke letter in het lgbtq etc dan ook.
Ik heb er zelf niks mee maar als het iemand gelukkig maakt dan doen ze dat maar.
'dan doen ze dat maar'?

Doen ze wat maar precies? Een identiteit hebben zoals iedereen?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_218758376
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 11:54 schreef Wantie het volgende:

[..]
Zelfs in deze thread.
Ik vermoed dat SpecialK zich meer verwant voelt met rechts dan met links.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')