Sowieso zijn er veel zeer conservatieve christenen in het land, en hij was absoluut echt wel populair daar.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is je ooit opgevallen dat de overledene dan opgehemeld wordt? Meestal.
Ik had nog nooit van dit figuur gehoord, de achterlijke Duk maakt de ridicule vergelijking met dr. MLK, moord is verschrikkelijk maar dit vind ik hemeltergend.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso zijn er veel zeer conservatieve christenen in het land, en hij was absoluut echt wel populair daar.
Over de rest van de wereld uiteraard wel minder, maar ook buiten Amerika zijn er wel genoeg mensen die zijn filmpjes op Youtube bekeken. Maar zijn populariteit buiten eigen land wordt idd wel overdreven.
Ik speel momenteel Rome total War remastered.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:23 schreef HSG het volgende:
[..]
Hoe vaak denk jij aan het Romeinse rijk?
Misschien leert men daar dat mensen met wie je het niet eens bent 'eencelligen' en 'amoebes' zijn?quote:
Er zal vast een reden zijn dat hij alleen met kinderen in debat ging en zelfs dan op een vrij simplistische manier. Maar wellicht hebben wij wat andere standaarden als het gaat om het inhoudelijke gedeeltequote:Op zaterdag 13 september 2025 11:25 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Dit. En dan kan je wel klagen over zijn stijl, retoriek, etc, maar als dit 'intern' beter aangepakt was geweest, dan zouden ze of beter bestand zijn geweest tegen zijn argumenten (en retoriek), of dan was zijn inbreng überhaupt weinig opwekkend geweest, omdat de 'eigen' ideeën dan al meer uitgekristalliseerd zouden zijn geweest. Sowieso komt een deel van zijn stijl op het conto van zijn discussiepartners, gezien het one-liner-niveau waarop ze zélf de discussies aanslingerde.
Ik deel deze nog maar een keer. Die discussies met vaak woedende studenten lenen zich niet voor nuance. Hier heb je een veel beter beeld van hoe hij echt is en dacht:quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:25 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Dit. En dan kan je wel klagen over zijn stijl, retoriek, etc, maar als dit 'intern' beter aangepakt was geweest, dan zouden ze of beter bestand zijn geweest tegen zijn argumenten (en retoriek), of dan was zijn inbreng überhaupt weinig opwekkend geweest, omdat de 'eigen' ideeën dan al meer uitgekristalliseerd zouden zijn geweest. Sowieso komt een deel van zijn stijl op het conto van zijn discussiepartners, gezien het one-liner-niveau waarop ze zélf de discussies aanslingerde.
Waar precies?quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Misschien leert men daar dat mensen met wie je het niet eens bent 'eencelligen' en 'amoebes' zijn?
Hij verdiende er in ieder geval een rijk belegde boterham aan. En nu is hij het slachtoffer van de haat en de polarisatie die hij zelf naar ongekende hoogte heeft helpen stuwen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zal vast een reden zijn dat hij alleen met kinderen in debat ging en zelfs dan op een vrij simplistische manier. Maar wellicht hebben wij wat andere standaarden als het gaat om het inhoudelijke gedeelte
Commercieel en carrière-technisch wel erg slim wat hij deed natuurlijk, dat kan je niet ontkennen
Over de radicalisatie van maffe Wierd kan je inmiddels een leuke longread maken.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:29 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van dit figuur gehoord, de achterlijke Duk maakt de ridicule vergelijking met dr. MLK, moord is verschrikkelijk maar dit vind ik hemeltergend.
Ik vind iets als ik heb gesproken met naasten en die zeiden dat wat overtuigender dan dat groyper verhaal.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat geldt voor élk verhaal over de verdacht he? Uit officiële bron is maar zéér weinig bekend gemaakt.
Ja, dat is toch prima?quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:27 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Er circuleren ook filmpjes van Kirk op Oxford. De studenten en academici aldaar waren wat beter ingelezen in de materie, en dan zie je direct dat er helemaal niets overblijft van zijn feitenvrije gezwam.
Ik las het gisteren al, maar dat was van 1 pagina weet zo niet eens meer waar. Ik wou het niet posten omdat ik niet zeker wist of het waar was.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:05 schreef SpecialK het volgende:
[..]
ik denk dat het voor jou een hulpvaardig besef is dat veel amerikanen niet per se of republikein of democraat zijn.
sterker nog. zelfs gematigde linkse stemmers zien de democratische partij niet als thuis.
en veel rechtsere libertariers hebben bijv niks met de republikeinse partij
dus de echte vraag is uiteindelijk niet zo zeer "in welk kamp kan je deze jongen dumpen" maar hooguit "had hij problemen met kirk omdat het te ver rechts was of omdat het niet ver genoeg was"
en dat is uiteindelijk de vraag die gaat bepalen hoe mensen deze moord gaan zien
Wierd ziet dingen die er niet zijn. Het christendom is hier al 50 jaar de nationale pispaal.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Over de radicalisatie van maffe Wierd kan je inmiddels een leuke longread maken.
[ x ]
Ontzettend gelachen.
Die interviewer zuipt als een oude zeerover.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik deel deze nog maar een keer. Die discussies met vaak woedende studenten lenen zich niet voor nuance. Hier heb je een veel beter beeld van hoe hij echt is en dacht:
Bekijk deze YouTube-video
Ja. Het is meer dat het me verbaast hoeveel mensen leugens en nepnieuws als “ook maar een mening” beschouwen.quote:
Je weet dat je nu antisemiet bent?quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Over de radicalisatie van maffe Wierd kan je inmiddels een leuke longread maken.
[ x ]
Ontzettend gelachen.
Oh jee, zegt Wierd dat? Want dan moet ik me toch wel ernstige zorgen gaan maken.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je weet dat je nu antisemiet bent?
Utah State is nogal liberal voor Utah, maar nog steeds minstens Ferrari rood.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die unitijd van hem duurde een semester, meer is ie er niet geweest Wierd.
bron
Het klopt niet dat hij alleen het debat aanging met studenten maar alhoewel dat het makkelijk is, is het imo wel een goed idee. Niet alleen als verdienmodel, maar ook omdat het een periode is waarin mensen actief nadenken over de dingen, zichzelf dienen te vormen, of er iig de tijd en scherpte voor hebben, maar ook omdat ze simpelweg stemrecht hebben.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zal vast een reden zijn dat hij alleen met kinderen in debat ging en zelfs dan op een vrij simplistische manier. Maar wellicht hebben wij wat andere standaarden als het gaat om het inhoudelijke gedeelte
Commercieel en carrière-technisch wel erg slim wat hij deed natuurlijk, dat kan je niet ontkennen
Ongehoord Nederland heeft daar vast ruimte voor.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:38 schreef Spablauw214 het volgende:
Misschien kan Wierd tv-dominee worden. Ook al zoiets uit de VS.
Dat is maar een deel van het verhaal hè.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik deel deze nog maar een keer. Die discussies met vaak woedende studenten lenen zich niet voor nuance. Hier heb je een veel beter beeld van hoe hij echt is en dacht:
Bekijk deze YouTube-video
Nee dat is gebeurd, en niet maar 1 keer.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dit sprookje blijft het ook goed doen in 'bepaalde contreien' hè?
En omdat ze eenvoudig te kneden zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:38 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het klopt niet dat hij alleen het debat aanging met studenten maar alhoewel dat het makkelijk is, is het imo wel een goed idee. Niet alleen als verdienmodel, maar ook omdat het een periode is waarin mensen actief nadenken over de dingen, zichzelf dienen te vormen, of er iig de tijd en scherpte voor hebben, maar ook omdat ze simpelweg stemrecht hebben.
Voornamelijk door heteromannen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee dat is gebeurd, en niet maar 1 keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |