Nepnieuws, zoals het bericht van NOS dat hij alle zwarte vrouwen dom noemde. Om vervolgens achteraf met een kleine rectificatie te komen, ergens weggestopt op de herstelrubriek op het net.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:37 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja. Het is meer dat het me verbaast hoeveel mensen leugens en nepnieuws als “ook maar een mening” beschouwen.
Wij kennen in Nederland niet zo de twee-delige politieke flank. Mede dankzij ons fijne coalitiesysteem. Maargoed verder zou ik wat comments op een forum niet al te serieus nemen en doortrekken naar de gemiddelde Nederlanderquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je hier mee leest dan zie je dat het overgewaaid is.
Ik weet niet wat voor punt je wil maken, maar dan doen ze dat maar wat ze ook maar gelukkig maakt.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
'dan doen ze dat maar'?
Doen ze wat maar precies? Een identiteit hebben zoals iedereen?
Denk vooral eerder hele volksstammen die alleen maar verder in hun waanbeeld kruipen dat de linkse antichrist regeert.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maar thans wel werkelijk denken dat Kirk alle zwarte vrouwen dom heeft genoemd.
Kennelijk weet je niet eens waar gender studie zich mee bezig houdt. Maar goed.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dat is de stuip waarin de anti gender beweging steeds schiet.
Datzelfde zagen we in het verleden mbt homoseksualiteit.
Het is gewoon nogal een vreemde uitspraak. Ze 'doen' namelijk niks extra's. Ze zijn gewoon.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor punt je wil maken, maar dan doen ze dat maar wat ze ook maar gelukkig maakt.
Ik zie iedereen gewoon als mens, identiteit boeit me niet.
Of de rechtse.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk vooral eerder hele volksstammen die alleen maar verder in hun waanbeeld kruipen dat de linkse antichrist regeert.
Ik geloof ook niet dat de verdachte met zijn mormoonse opvoeding daar al te veel van mee heeft gekregen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor punt je wil maken, maar dan doen ze dat maar wat ze ook maar gelukkig maakt.
Ik zie iedereen gewoon als mens, identiteit boeit me niet.
Dat ben ik met je eens. Nos heeft daar toch wel iets teveel een handje van. Ik ben alleen geen wap die daar iets doelbewust in ziet. Het is dan vooral gewoon te vaak iemand die te weinig nadenkt over hoe het zo objectief en neutraal mogelijk te brengenquote:Op zaterdag 13 september 2025 12:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Of de rechtse.
En die simplistische dichotomie is waar polarisatie op teert.
Wat heeft dat hier mee te maken?quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoe kijk jij eigenlijk naar de reacties wereldwijd op de dood van Floyd?
Zeker, maar niet in een dergelijke matequote:Op zaterdag 13 september 2025 11:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is je ooit opgevallen dat de overledene dan opgehemeld wordt? Meestal.
Het sterft van de activisten verkleed als wetenschapper. Gloria Wekker, Leo Lucassen, die Harry Pettit en zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Genderstudies is activisme vermomd als wetenschap.
Iemand die voor het “geef elke gek een wapen” is wordt doodgeschoten raakt mij niet echt nee.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:12 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Humor mag prima inktzwart zijn, maar humor is pas humor wanneer het grappig is. Zoals je met je relaasje hierboven duidelijk maakt, was het vooral een opmerking die voortkwam uit het afkeuren van alles wat met hem te maken heeft, en dus degene die hem het meeste liefhad, zijn vrouw, in het bijzonder. Je bent kortom gewoon een halfgaar psychopaatje.
Ze rectificeren het nog, iets dat ik Wierd nooit heb zien doen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Nos heeft daar toch wel iets teveel een handje van. Ik ben alleen geen wap die daar iets doelbewust in ziet. Het is dan vooral gewoon te vaak iemand die te weinig nadenkt over hoe het zo objectief en neutraal mogelijk te brengen
Jij vind het een vreemde uitspraak als je de rest van de tekst leest dan kan je de context zien.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is gewoon nogal een vreemde uitspraak. Ze 'doen' namelijk niks extra's. Ze zijn gewoon.
Denk ik ook niet.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat de verdachte met zijn mormoonse opvoeding daar al te veel van mee heeft gekregen.
Snap ik wel...quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:08 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Wat heeft dat hier mee te maken?
Nee maar Wierd is ook een radicale ophitser. Dat hij binnen het medialandschap als genuanceerde journalist wordt gezien is echt onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 13 september 2025 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze rectificeren het nog, iets dat ik Wierd nooit heb zien doen.
Waarom wil je de vraag niet gewoon beantwoorden?quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:08 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Wat heeft dat hier mee te maken?
Ik raad je aan om een tijdje in Amerika te gaan wonen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeker, maar niet in een dergelijke mate
Yep.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:10 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het sterft van de activisten verkleed als wetenschapper. Gloria Wekker, Leo Lucassen, die Harry Pettit en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Kirk wordt hier ook door velen als een goed debater neergezet “want hij ging altijd de discussie aan”.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar Wierd is ook een radicale ophitser. Dat hij binnen het medialandschap als genuanceerde journalist wordt gezien is echt onbegrijpelijk
Ik heb het idee dat Duk zich inmiddels de Nederlandse Kirk waantquote:Op zaterdag 13 september 2025 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze rectificeren het nog, iets dat ik Wierd nooit heb zien doen.
Wat zei hij precies over MLK?quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:10 schreef Shotty het volgende:
[..]
Iemand die voor het “geef elke gek een wapen” is wordt doodgeschoten raakt mij niet echt nee.
Je had hem ook is over MLK moeten horen. Iemand die dus ook is neergeschoten om wat hij vertelde.
Er zijn dit jaar 68 kinderen doodgeschoten in de US. Daar hoor je hier niemand over. Maar tuurlijk, ik ben het halfgaar psychopaatje. 🤣
En ja, ik keur racisme af. Ik keur anti semitisme af. En als je daarvan houdt, ben je wat mij betreft net zo erg. We maken ook grappen over Eva Braun.
En laten we wel wezen: die Erika Kirk spreekt geen Nederlands, dus zal dit nooit lezen. De mensen hier die hem geweldig vonden, moeten maar is aan een zwarte piloot vragen: zeg jochie, heb jij je licentie wel? Kijken hoe snel ze uit het vliegtuig gezet worden.
Snap je die referentie niet? Dat is omdat je nooit van deze vent had gehoord voordat hij vermoord werdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |