attitude...quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:14 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het is in deze zijn eigen schuld dat je een behoorlijk risico loopt als dat je attitude is. Iedereen heeft een mening maar die mening geeft je niet het recht om anderen hun mening te ontnemen omdat die verkeerd is.
Laten we wel wezen zo rolde deze gozer. Hij stak zijn nek uit en als dat net iemand niet zint dan kan zoiets gebeuren in the good old US of A. Ondernemersrisico zeg maar.
Dit topic is al 16 delen rechtse polarisatie. Best jammer dat de dader toch weer een extreem rechtse engnek lijkt te zijn toch?quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:13 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ga ergens anders slachtoffertje spelen en polariseren.
Woorden doen ertoequote:Op vrijdag 12 september 2025 22:12 schreef nostra het volgende:
Op vrijdag 12 september 2025 21:48 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Wow.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:14 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het is in deze zijn eigen schuld dat je een behoorlijk risico loopt als dat je attitude is. Iedereen heeft een mening maar die mening geeft je niet het recht om anderen hun mening te ontnemen omdat die verkeerd is.
Laten we wel wezen zo rolde deze gozer. Hij stak zijn nek uit en als dat net iemand niet zint dan kan zoiets gebeuren in the good old US of A. Ondernemersrisico zeg maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we de democratie dan maar direct opheffen als dit het uitgangspunt is![]()
Daar zeg je het zelf. Als je enorm gehaat wordt dan loop je het risico op afbreuk van je winkel. Als je gewoon een aardig mens bent die iedereen in zijn waarde laat dan gaat er niemand op je schieten. Kies je ervoor om een onverdraagzame haatzaaier te zijn dan moet je oppassen. Dat zien we ook bij Wilders b.v.quote:
Laat maar eens zien dan deze bewering: anderen hun mening te ontnemen omdat die verkeerd isquote:Op vrijdag 12 september 2025 22:14 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik niet en dat wil ik graag zo houden.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:19 schreef matspontius het volgende:
Ik heb inmiddels vele filmpjes van deze man gezien
Die ene wel?quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:20 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik niet en dat wil ik graag zo houden.
Dus je kletst maar wat uit je nek - point taken. Besef je dat het gevaarlijk is om mensen te demoniseren? En dan nog zonder kennis van zaken ......quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:20 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik neem even voor het gemak aan dat je er relatief blanco ingedoken bent. Ik ben oprecht benieuwd of dit nou allemaal zo extreem is? Of ben ik nou gek.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:19 schreef matspontius het volgende:
[..]
Laat maar eens zien dan deze bewering: anderen hun mening te ontnemen omdat die verkeerd is
Ik heb inmiddels vele filmpjes van deze man gezien - ben benieuwd naar de filmpjes/bewijs van jouw vooringenomenheid
Als ik weet dat ie gemankeerde rechtse kletspraat verkoopt (en dat valt lastig te ontkennen) waarom zou ik dan in Zeus's naam filmpjes van de man gaan kijken. Echt hoor.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:21 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dus je kletst maar wat uit je nek - point taken. Besef je dat het gevaarlijk is om mensen te demoniseren? En dan nog zonder kennis van zaken ......
Dus je lult maar wat met als boodschap: pas maar op met het geven van je rechtse mening want voor je het weet wordt je publiekelijk op straat doodgeschoten.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:20 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Redelijk blanco ja. Nee hoor helemaal niet. Komt op mij over als iemand die het debat met iedereen wil aangaan, wel een hele sterke eigen mening heeft maar gewoon een hele goede debater is en zijn ideeen verkondigt. Kijk ook vooral hoe aggresief en onwetend de studenten/docenten meestal reageren - dat is echt wel stuitend.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik neem even voor het gemak aan dat je er relatief blanco ingedoken bent. Ik ben oprecht benieuwd of dit nou allemaal zo extreem is? Of ben ik nou gek.
Zeker, hier is hij bijvoorbeeld samen met Richard Grennel, hier een tribune van Dave Rubin, hier reactie van Douglas Murray en dan heb je nog conservatieve lhbt influencers zoals Rob Smith, Xaviaer en Evan. Dit zijn slechts een paar voorbeelden want er zijn nog veel meer.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zijn goede contacten met LHBT-ers
Dit betrof iemand die het debat aanging met anderen, dan ontneem je mensen geen mening, maar dan geef je mensen juist de kans hun perspectief op tafel te leggen. Kortom, je begrijpt er niets van en blijft op verkapte wijze deze aanslag rechtvaardigen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:14 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat blijkt toch? En dat is geen mening. Het is gebeurd ja? Als je in de USA woont en je irriteert genoeg mensen dan kun je neergeschoten worden. Dat is een feit. Ik ben er niet voor om mensen neer te schieten ook al is ie nog zo irritant. Maar het gebeurt wel. Elke dag aldaar.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:26 schreef 2172619626795 het volgende:
Dus je lult maar wat met als boodschap: pas maar op met het geven van je mening want voor je het weet wordt je publiekelijk op straat doodgeschoten.
Ah, een alwetende zonder voorkennis. Of heb je een glazen bol? En aan demoniseren van een overledene doe je ook niet toch? Want is toch al dood ..........quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:23 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Als ik weet dat ie gemankeerde rechtse kletspraat verkoopt (en dat valt lastig te ontkennen) waarom zou ik dan in Zeus's naam filmpjes van de man gaan kijken. Echt hoor.
In my defence: ik kijk sowieso noot filmpjes die iets zouden moeten bewijzen of ontkrachten. Daar is het medium m.i. niet geschikt voor.
…dus?quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:29 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat blijkt toch? En dat is geen mening. Het is gebeurd ja? Als je in de USA woont en je irriteert genoeg mensen dan kun je neergeschoten worden. Dat is een feit. Ik ben er niet voor om mensen neer te schieten ook al is ie nog zo irritant. Maar het gebeurt wel. Elke dag aldaar.
Je de mond laten snoeren en geen mensen meer irriteren. Anders is het blijkbaar je eigen schuldquote:
Net als Andries Knevel altijd deed. Onverstoorbaar je eigen mening doordrukken tot je anderen het bloed onder de nagels vandaan haalt.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:34 schreef 2172619626795 het volgende:
Hij irriteert daarmee niemand, mensen kiezen ervoor geïrriteerd te raken.
Ik vond Kirk's geloof vooral getuigen van een ongelooflijke liefdeloosheid jegens immigranten, gevangenen, verkrachte vrouwen, slachtoffers van wapengeweld en homoseksuelen.quote:
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:23 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Als ik weet dat ie gemankeerde rechtse kletspraat verkoopt (en dat valt lastig te ontkennen) waarom zou ik dan in Zeus's naam filmpjes van de man gaan kijken. Echt hoor.
In my defence: ik kijk sowieso noot filmpjes die iets zouden moeten bewijzen of ontkrachten. Daar is het medium m.i. niet geschikt voor.
Jouw mening irriteert me ook danig.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:35 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Net als Andries Knevel altijd deed. Onverstoorbaar je eigen mening doordrukken tot je anderen het bloed onder de nagels vandaan haalt.
Hier kan ik het wel mee eens zijn. Maar wat betreft dat laatste: daar kun je nooit zeker van zijn. Soms loop je het op in een land vergeven van vuurwapens.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik vond Kirk's geloof vooral getuigen van een ongelooflijke liefdeloosheid jegens immigranten, gevangenen, verkrachte vrouwen, slachtoffers van wapengeweld en homoseksuelen.
Daarom word ik ook wat onpasselijk van al die types die Kirk nu ophemelen als een of andere martelaar.
Die man had volstrekt abjecte ideeën, in mijn opinie, en koppelde dat maar wat graag aan die oh zo onfeilbare bijbel van hem.
Punt is, daar strijd je tegen met WOORDEN, niet met wapens.
Homo-stenigingen it isquote:Op vrijdag 12 september 2025 22:35 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Net als Andries Knevel altijd deed. Onverstoorbaar je eigen mening doordrukken tot je anderen het bloed onder de nagels vandaan haalt.
Precies dit.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik vond Kirk's geloof vooral getuigen van een ongelooflijke liefdeloosheid jegens immigranten, gevangenen, verkrachte vrouwen, slachtoffers van wapengeweld en homoseksuelen.
Daarom word ik ook wat onpasselijk van al die types die Kirk nu ophemelen als een of andere martelaar.
Die man had volstrekt abjecte ideeën, in mijn opinie, en koppelde dat maar wat graag aan die oh zo onfeilbare bijbel van hem.
Dat hij het gewoon presteerde om te zeggen dat zelfs in het geval van de verkrachting van zijn eigen dochter de zwangerschap doorgezet zou worden, toonde mij aan dat hij ethisch en moreel gezien een bijzonder zwak karakter had. Is wel meer bij religieuze fundi's.
Vergeet daarbij niet te vermelden dat het ging om zijn (hypothetische) 10-jarige dochterquote:Op vrijdag 12 september 2025 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat hij het gewoon presteerde om te zeggen dat zelfs in het geval van de verkrachting van zijn eigen dochter de zwangerschap doorgezet zou worden, toonde mij aan dat hij ethisch en moreel gezien een bijzonder zwak karakter had. Is wel meer bij religieuze fundi's.
Dat jij dat nou belangrijk vind.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:39 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Vergeet daarbij niet te vermelden zijn (hypothetische) 10-jarige dochter
Dat is voor mij een belangrijk detail want dat maakt zijn mening nog ziekerquote:Op vrijdag 12 september 2025 22:40 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat jij dat nou belangrijk vind.
Ik geloof ook niet in het concept van martelaren, maar ik vind mooi te zien als mensen op een goede en constructieve manier inspiratie uit zo'n man hebben weten te halen. En zeker, open debat is erg belangrijk, dat wist Kirk op een uitstekende manier te doen en heeft op die manier veel jonge Amerikanen weten te beïnvloeden.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja helemaal mee eens. Maar dat zullen de meesten toch niet bestrijden? Dat is waarom er gelukkig relatief weinig mensen fysiek aangevallen worden.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat niet maar volgens sommigen hier is het zijn eigen schuld.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:49 schreef Friggles het volgende:
[..]
Ja helemaal mee eens. Maar dat zullen de meesten toch niet bestrijden?
Het probleem is dat dit niet zomaar een mens was maar de absolute troonopvolger van aartsconservatief Amerika die zijn politieke denkbeelden aan de verdedigen was in een open debat.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:49 schreef Friggles het volgende:
[..]
Ja helemaal mee eens. Maar dat zullen de meesten toch niet bestrijden? Dat is waarom er gelukkig relatief weinig mensen fysiek aangevallen worden.
Ik zie het niet als eigen schuld. Wel een risico dat je loopt in die idiote samenleving die ze tegenwoordig in de VS hebben.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:51 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Dat niet maar volgens sommigen hier is het zijn eigen schuld.
Dat was de voedingsbodem van deze discussie geïnitieerd door @:bart2002 (en anderen voor hem, die inmiddels zijn gebanned)
Soort zoon van god?quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het probleem is dat dit niet zomaar een mens was maar de absolute troonopvolger van aartsconservatief Amerika die zijn politieke denkbeelden aan de verdedigen was in een open debat.
Niet Harry van de friettent op de hoek.
Dan zijn wij het helemaal eensquote:Op vrijdag 12 september 2025 22:53 schreef Friggles het volgende:
[..]
Ik zie het niet als eigen schuld. Wel een risico dat je loopt in die idiote samenleving die ze tegenwoordig in de VS hebben.
What een hoop stront weer zeg, net of die wereld daarvoor al niet bestond. Die man was 31, net of hij die zooi in Amerika heeft gecreerd. Hij probeerde dat juist om te draaien maar ja als je eenmaal een vooringenomen houding hebt is daar tegenwoordig heel moeilijk van af te stappen, is het niet?quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:00 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik denk dat Bart op een wat onhandige manier probeert te zeggen dat Charlie Kirk best een gevaarlijke rol op zich genomen heeft in een land met meer wapens dan mensen. En dat is natuurlijk gewoon waar. Sinds MLK is er structureel niet echt veel veranderd in de VS op dat gebied. De dood ligt vaak op de loer in dat land.
Per 100.000 inwoners 5,9 moordslachtoffers ten opzichte van 1,4 hier. Dat zijn zo’n 20.000 onnodige slachtoffers elk jaar weer omdat met name rechts, deze mafklapper inclusief, denkt dat vuurwapens een land veiliger kunnen maken op basis van een bijna 250 jaar oude wet waarvan de onderbouwing al sinds de burgeroorlog eigenlijk bullshit is.
Kirk is het tragische slachtoffer van de wereld die hij en mensen als hij gemaakt en verdedigd hebben.
Als dat het was dan fair enough.quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:00 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik denk dat Bart op een wat onhandige manier probeert te zeggen dat Charlie Kirk best een gevaarlijke rol op zich genomen heeft in een land met meer wapens dan mensen. En dat is natuurlijk gewoon waar. Sinds MLK is er structureel niet echt veel veranderd in de VS op dat gebied. De dood ligt vaak op de loer in dat land.
Per 100.000 inwoners 5,9 moordslachtoffers ten opzichte van 1,4 hier. Dat zijn zo’n 20.000 onnodige slachtoffers elk jaar weer omdat met name rechts, deze mafklapper inclusief, denkt dat vuurwapens een land veiliger kunnen maken op basis van een bijna 250 jaar oude wet waarvan de onderbouwing al sinds de burgeroorlog eigenlijk bullshit is.
Kirk is het tragische slachtoffer van de wereld die hij en mensen als hij gemaakt en verdedigd hebben.
Kirk mag dan een domme mening hebben maar het zijn dit soort mensen en onze achterlijke media die van een vonkje een uitslaande brand maken door er een vat olie op te gooien.quote:NOS door het stof na kritiek op ’leugenachtig’ frame vermoorde influencer Charlie Kirk: ’Dat was onjuist’
De NOS heeft de plank flink misgeslagen rond de vermoorde conservatieve influencer Charlie Kirk. De NOS stelde dat Kirk ’alle zwarte vrouwen dom’ zou hebben genoemd, en dat hij vond dat zwarte mensen ’minder waard’ zijn dan witte. Maar zo zit het niet, blijkt uit wie een langer fragment van dezelfde video ziet. „Het is bijna niet voor te stellen dat je de context kon missen”, zo klinkt het. Inmiddels gaat de NOS op de eigen website door het stof.
https://www.telegraaf.nl/(...)njuist/90063741.html
Echt in niets probeerde die man een betere wereld te maken. Schei uit joh.quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:05 schreef matspontius het volgende:
[..]
What een hoop stront weer zeg, net of die wereld daarvoor al niet bestond. Die man was 31, net of hij die zooi in Amerika heeft gecreerd. Hij probeerde dat juist om te draaien maar ja als je eenmaal een vooringenomen houding hebt is daar tegenwoordig heel moeilijk van af te stappen, is het niet?
Ik zal je even mee terug nemen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:33 schreef matspontius het volgende:
[..]
Je kletst uit je nek, doet bijdehand en bent echt te beroerd om zelf iets op te zoeken. Ik heb geen mening maar zeg dat je er eerst meer in moet verdiepen voordat je allerlei flauwekul uitkraamt
En als ik dan vraag waarom het kort door de bocht is, krijg je dit:quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:20 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dat moet je er toch echt eens in verdiepen want dit is wel erg kort door de bocht
Ik ga jouw bewijsmateriaal niet zoeken hoor, dat moet je zelf doen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:27 schreef matspontius het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, op Youtube genoeg bewijsmateriaal. Er mankeert je niets aan je handjes toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |