Ik zag daarnet een tweet met een donatie aan diens campagne. Trumpaanhangers zijn iha bijzonder labiel dus ja.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hoe kom je daar precies bij, en denk je dat dit niet kan veranderen
Een geregistreerd republikein maar toch vergiftigd met linkse haat. Jajaquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hoe kom je daar precies bij, en denk je dat dit niet kan veranderen
Je kunt het niet aan hun gezicht aflezen hè.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:11 schreef inslagenreuring het volgende:
Als ik de posts hier lees had de schutter net zo goed een user van hier kunnen zijn.
De tering wat een niveau
Waarom zou een zoon van een persoon die Republikeins stemt ook Republikeins moeten zijn?quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat een rare situatie. Dus de schutter kwam uit een volledig Republikeinse familie, was een Trump stemmer, maar zag Charlie Kirk als een fascist? Dit terwijl Kirk enorm geliefd was in Republikeinse kringen. Nou, heel erg tegenstrijdig allemaal.
De vraag is wat je er aan kunt doen. Het is als Nederlander lastig om je in te leven in de gemiddelde Amerikaan. Je moet eens een tijdje in het midwesten doorbrengen. Dan krijg je daar een beter gevoel voor.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:10 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Je onderstreept nu toch mijn punt? Er is al heel lang geen meerderheid in de VS die werkelijk iets wil doen aan de wapenwetgeving.
Waarom zouden wij er dan nog iets om moeten geven, als de Amerikanen hun recht op wapenbezit blijkbaar belangrijker vinden dan de veiligheid van hun kinderen? Laat ze het lekker uitzoeken.
Nee hoor, jij mag van mij vinden wat je wil.quote:
die was al debunked meen ikquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik zag daarnet een tweet met een donatie aan diens campagne. Trumpaanhangers zijn iha bijzonder labiel dus ja.
Maakt in dit geval niet zoveel uit welke wapens je afpakt en als jij een jachtgeweer hebt en alle criminelen automatische wapens dan ben je kansloos maar mee eens dat veel wapens nooit in handen mogen komen van privé personen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:11 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, maar in feite wil 1 partij daar maar wat wezenlijks aan doen. En de andere partij doet net alsof ze dan alle wapens willen afpakken, wat niet zo is.
Link?quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik zag daarnet een tweet met een donatie aan diens campagne. Trumpaanhangers zijn iha bijzonder labiel dus ja.
De helft van het land is labiel.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik vraag mij nog steeds af hoe iemand van 22 zonder militaire training zo gericht kan schieten over die afstand.quote:
Het was gewoon een proletenreactie die terecht verwijderd is.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:13 schreef Falco het volgende:
Wtf is dit voor moderatie? Ik geef een waardeoordeel over een of andere Amerikaan en geef aan dat je daardoor niet doodgeschoten hoeft te worden.
En mijn reactie wordt verwijderd, wat is dit?
The second amendment.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:13 schreef Falco het volgende:
Je kunt ook gewoon concluderen dat de Amerikanen een achterlijke wapencultuur hebben. Misschien niet een heel subtiel standpunt, maar (naar mijn bescheiden mening) wel waar.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:12 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
De vraag is wat je er aan kunt doen. Het is als Nederlander lastig om je in te leven in de gemiddelde Amerikaan. Je moet eens een tijdje in het midwesten doorbrengen. Dan krijg je daar een beter gevoel voor.
Bijzonder dat één persoon namens iedereen kan spreken.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:14 schreef Alarmonoff het volgende:
Zo zien Israëlische joden hem
Bekijk deze YouTube-video
Dat kan toch gewoon?quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat een rare situatie. Dus de schutter kwam uit een volledig Republikeinse familie, was een Trump stemmer, maar zag Charlie Kirk als een fascist? Dit terwijl Kirk enorm geliefd was in Republikeinse kringen. Nou, heel erg tegenstrijdig allemaal.
Daar zit mbt de VS helaas een kern van waarheid in, alleen het betreft niet de Trump-stemmers.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:14 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
De helft van het land is labiel.
Zo ken ik Fok! weer.
Wie weet ging hij altijd wel met zijn vader naar de shooting range als kind(vader is politieagent toch)? paar maanden goed trainen en lukt je echt wel hoor, zit natuurlijk ook beetje geluk bij.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:14 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik vraag mij nog steeds af hoe iemand van 22 zonder militaire training zo gericht kan schieten over die afstand.
Over dat laatste kunnen we het eens zijn!quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:15 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Dat kan toch gewoon?
Ik ben rechts en ook ik vind Wilders facistisch
De vraag zal dan zijn. Richtte hij ook echt op zn nek?quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:14 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik vraag mij nog steeds af hoe iemand van 22 zonder militaire training zo gericht kan schieten over die afstand.
Mogen fatbike jongeren dan in het vervolg ook niet meer als mongooltjes beschouwd worden? Ik zeg gewoon waar het op staat. VVMU, je weet.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het was gewoon een proletenreactie die terecht verwijderd is.
Dat hebben ze ook. Het schieten wordt ze met de paplepel ingegoten.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:15 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon concluderen dat de Amerikanen een achterlijke wapencultuur hebben. Misschien niet een heel subtiel standpunt, maar (naar mijn bescheiden mening) wel waar.
Ik zag een andere foto dat hij met zijn vader aan het jagen is, daarnaast is 100 meter met een goed geweer op een zittend doel niet extreem moeilijk.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:14 schreef Jippie het volgende:
[..]
De inscripties wijzen enerzijds op een antifascistische mening en aan de andere kant een hoog 4chan/trol/yolo gehalte. Vreemde combi. Ben benieuwd naar zijn verklaringen en verder onderzoek.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gaven ze ook aan, in de laatste jaren geradicaliseerd.
Wil je ophouden ons lastig te vallen met jouw issues met de moderatie. Ga gewoon naar het FB topic manquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:13 schreef Falco het volgende:
Wtf is dit voor moderatie? Ik geef een waardeoordeel over een of andere Amerikaan en geef aan dat je daardoor niet doodgeschoten hoeft te worden.
Een beetje Amerikaan kan dat moeiteloos.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:14 schreef Jippie het volgende:
[..]
Klinkt misschien gek, maar dat is niet heel bijzonder voor iemand die een heel klein beetje kennis van wapens en schieten heeft.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:14 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het is ook geen hogere wiskunde hè. Je richt de lange buis ergens op en daar gaat de kogel doorgaans in een rechte lijn naartoe (in ieder geval op dergelijke afstanden)quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:16 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wie weet ging hij altijd wel met zijn vader naar de shooting range als kind(vader is politieagent toch)? paar maanden goed trainen en lukt je echt wel hoor, zit natuurlijk ook beetje geluk bij.
Schieten is helemaal niet zo moeilijk en deze jongen werd van jongs af aan naar de schietbaan gebracht door pa.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:14 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dit drama kent alleen verliezers. Voor al die families.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:17 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Achterlijke hitser Wierd kent de achtergrond al
Leuke rubriek
Ik heb er geen reetje verstand van, maar van hoogte naar beneden schieten schijnt makkelijker te zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Klinkt misschien gek, maar dat is niet heel bijzonder voor iemand die een heel klein beetje kennis van wapens en schieten heeft.
Wierd is nadat hij terug is gekomen naar Nederland echt helemaal van het padje geraakt. Zonde. Was toch een aardige Rusland en Duitsland correspondentquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:17 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Leuke rubriek
Echt fantastisch weer ja, die kortsluiting.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:17 schreef Jed1Gam het volgende:
De kogel kwam dus toch van rechtsmaga schuimbekken.
Een slechte schrijver is het ook. Het is gebrainwasht of gehersenspoeld.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:17 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Leuke rubriek
Wierd Duk is zelf gebrainwasht.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:17 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Leuke rubriek
Ik weet niet of ik het eens ben met dit argument, maar over het algemeen zijn Democraten (in ieder geval als ze landelijk meedoen) niet zozeer voor het afpakken van wapens, maar meer voor achtergrondcontrolers, zodat criminelen en mensen met een geestesziekte moeilijker eraan kunnen komen en zodat er minder vanuit een impuls gekocht en gebruikt kan worden. Zo nu en dan heb je stemmen die opgaan om (semi-)automatische wapens te verbieden, wat vroeger eventjes zo was.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:13 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Maakt in dit geval niet zoveel uit welke wapens je afpakt en als jij een jachtgeweer hebt en alle criminelen automatische wapens dan ben je kansloos maar mee eens dat veel wapens nooit in handen mogen komen van privé personen.
In de VS is dat tegenwoordig doodnormaal.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tjah, als je niet inziet dat een dergelijke kwalificatie voor iemand die net is doodgeschoten niet zo chique is dan houdt het wel op.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:17 schreef Falco het volgende:
[..]
Mogen fatbike jongeren dan in het vervolg ook niet meer als mongooltjes beschouwd worden? Ik zeg gewoon waar het op staat. VVMU, je weet.
Van voren!quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:17 schreef Jed1Gam het volgende:
Volgens mij komt de kogel meestal van rechts, om de eenvoudige reden dat de meeste Democraten tijdens hun opvoeding geen schietles krijgen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:17 schreef Jed1Gam het volgende:
Eerst blijkt de dader niet de extreme wokie waar ze in bepaalde hoeken al blind van uitgingen, en nu blijft Duk toch aannames doen. Droevig.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:17 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Leuke rubriek
Is niet aardig nee, maar zijn uitspraken getuigden niet van een hoog IQ laat staan EQ. Het is niet in orde dat hij is doodgeschoten, maar laten we Kirk niet zien als een of andere wijze messias.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah, als je niet inziet dat een dergelijke kwalificatie voor iemand die net is doodgeschoten niet zo chique is dan houdt het wel op.
Ik denk dat dit een totaal ongefundeerde reactie is.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:20 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Volgens mij komt de kogel meestal van rechts, om de eenvoudige reden dat de meeste Democraten tijdens hun opvoeding geen schietles krijgen.
Moet je nooit vanuit gaan.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bijzonder dat één persoon namens iedereen kan spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |