Er zijn tot op heden nog geen enkele bewijzen dat dit iets met transgenders of antifascistische groeperingen te maken heeft.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:44 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)vangen/90025728.html
Transbeweging of antifa’
In Amerikaanse media was verwarring over een interne politiemelding dat op de kogels aanwijzingen van ’trans en antifascistische’ ideologie zouden zijn gegraveerd. Gouverneur Cox meldde op de persconferentie dat er inderdaad teksten waren gevonden op de kogels. Die luidden onder meer ‘Hey fascist! Catch!’ en ’If you read this, you are gay LMAO’. (LMAO staat voor ’ik lach me dood’). Ook waren drie neerwaartse pijlen gegraveerd, een symbool van het radicaal-linkse Antifa.
Ik snap niet hoe je dat op een kogel krijgt, die teksten.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:44 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)vangen/90025728.html
Transbeweging of antifa’
In Amerikaanse media was verwarring over een interne politiemelding dat op de kogels aanwijzingen van ’trans en antifascistische’ ideologie zouden zijn gegraveerd. Gouverneur Cox meldde op de persconferentie dat er inderdaad teksten waren gevonden op de kogels. Die luidden onder meer ‘Hey fascist! Catch!’ en ’If you read this, you are gay LMAO’. (LMAO staat voor ’ik lach me dood’). Ook waren drie neerwaartse pijlen gegraveerd, een symbool van het radicaal-linkse Antifa.
De rest van de familie ook maar preventief kapot maken?quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:41 schreef Jojoke het volgende:
[ afbeelding ]
Hij groeide dus op met lekker schieten tijdens een weekendje weg.
Invloed wel, maar niet het laatste woord. Ik denk dat hij wel ombuigt nu blijkt dat het een traditioneel wapenminnend republikeins doorsneegezin is.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:46 schreef tesssssssss het volgende:
Heeft Trump daar invloed op dat Tyler Robinson de doodstraf krijgt?
(nee dat wil ik niet , maar ik vraag het me af)
Hij zegt ook his death was a sacrificequote:Op vrijdag 12 september 2025 17:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Deze dude heeft het over Charlie Clerk's passing
Elders lees ik ook weer dat een van die leuzen op het magazijn schijnt te staan.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:47 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je dat op een kogel krijgt, die teksten.
Goed moment om deze eens te checken. Ik heb alleen de versie met Bruce Willis gezien.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Meesterlijke film![]()
The Day of the Jackal (1973) - Reference view - IMDb
Facist is wel echt zo een woord dat bij woke heel "in" is.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er zijn tot op heden nog geen enkele bewijzen dat dit iets met transgenders of antifascistische groeperingen te maken heeft.
Het gebruik van woorden als 'fascist' past dan wel weer binnen het antifascistische gedachtegoed, daar worden rechtse en conservatieve mensen immers al snel weggezet als 'fascisten', maar meer ook niet.
Qatar het Zwitserland van het Midden Oosten, ook zo’n grap van het NOS.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dit in combinatie met het lijvige rapport over hoe de NOS Gaza in leermateriaal verdraait (Hamas is een politieke organisatie waarvan sommige leden ook vechten (foutje natuurlijk…) maakt toch dat ik vind dat dit simpelweg niet meer als lesmateriaal aangeboden mag worden. Pure indoctrinatie.
Is dat al duidelijk dan?quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Invloed wel, maar niet het laatste woord. Ik denk dat hij wel ombuigt nu blijkt dat het een traditioneel wapenminnend republikeins doorsneegezin is.
Bekijk alsjeblieft geen trailers of spoilers maar van begin tot eind kijkenquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:49 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Goed moment om deze eens te checken. Ik heb alleen de versie met Bruce Willis gezien.
Misschien is er een graveercursus, Kreatief met Kirk ofzoquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:47 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je dat op een kogel krijgt, die teksten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
- Maar had Lady Gaga onder haar vleesjurk nu ook een hamstring?
quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Misschien is er een grafeercursus, Kreatief met Kirk ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker maar ik bedoelde de serie, die is ook erg goed.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Meesterlijke film![]()
The Day of the Jackal (1973) - Reference view - IMDb
Schaam je, Edward Fox is zo veel beter.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:49 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Goed moment om deze eens te checken. Ik heb alleen de versie met Bruce Willis gezien.
Een beetje net zoals de term woke heel erg in is. Noem een fascist een fascist en plots ben je zogenaamd woke.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:49 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Facist is wel echt zo een woord dat bij woke heel "in" is.
Jij zegt "hoi" zij zeggen "facist."
Jullie hebben beide (helaas) gelijk..maar dat gaat vooral op voor internetquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:51 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Een beetje net zoals de term woke heel erg in is. Noem een fascist een fascist en plots ben je zogenaamd woke.
Het is wel het andere uiterste om het op een kogel te graveren. Maar ik luister wel naar Steve want dit gaat een beetje te snel.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:51 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Een beetje net zoals de term woke heel erg in is. Noem een fascist een fascist en plots ben je zogenaamd woke.
In de basis niet natuurlijk. Dit is aan de staat Utah. Die kent de doodstraf, maar enkel wanneer er sprake is van moord met verzwarende omstandigheden. Wat ik er zo snel van lees kan wellicht het uitvoeren van de daad met gevaar voor omstanders hier van toepassing zijn, maar ik ben verder ook geen jurist.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:46 schreef tesssssssss het volgende:
Heeft Trump daar invloed op dat Tyler Robinson de doodstraf krijgt?
(nee dat wil ik niet , maar ik vraag het me af)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |