abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218751913
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 september 2025 17:30 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Maar hij kwam uit een familie die Republikein was en hij had Trump gestemd?
Dat insinueren mensen hier omdat ze een Amerikaanse familie zien met wapens, elke republikein is namelijk een wapenfanaat. en andersom.

Allemaal een afleiding van dat het een gehersenspoelde liberal was die te vaak heeft gelezen dat Trump/Charlie en iedereen met andere mening een FACIST is!

Hij is zelfs zo gehersenspoeld dat hij buiten een mondkapje droeg, past ook in de timeline dat zo'n iemand geradicaliseerd is. Tijdens corona natuurlijk helemaal doorgedraaid.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_218751917
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 17:30 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Van een crimineel kopen, vermoed ik.
Het is niet bekend. Een vermoeden is klaarblijkelijk van zijn buurman?!

https://eenvandaag.avrotr(...)p-pim-fortuyn-150887
  vrijdag 12 september 2025 @ 17:33:53 #228
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_218751919
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 september 2025 17:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, jij mag van mij vinden wat je wil.

Maar de kans is groot dat als iemand zulke woorden over linkse politici of influencers gebruikt, jij of een van jouw politieke geestverwanten hier meteen schuimbekkend een TR zetten of gaan klagen in de FB. Het is wat dat betreft toch wel jammer dat die vrijheid van meningsuiting maar aan één kant van het politieke spectrum wordt gerespecteerd.
Wat raar ik heb maar 1 keer een TR gezet, vanwege rechtstreekse herhaalde leugens door 1 van je collega extremisten over mij persoonlijk.

Jij mag schrijven wat je wil beste kerel, ik ga je niet aangeven of wat dan ook. Zoals je ook best weet, maar blijft ontkennen komt 80% van het politieke geweld van rechts. Honderden linkse slachtoffers in Europa en Amerika tegenover een tiental rechtse. Ik kan natuurlijk nog een keer het lijstje hier neerzetten, dat zou dan de vierde keer zijn.

Ik ben voor absolute vrijheid van meningsuiting met bijzonder weinig beperkingen. Beperkingen sterken idioten alleen maar in hun waanideeën. Daar kweek je alleen maar extreem-rechtse “soevereinen” en aanverwante gekken mee.

Niet door de overheid toegepast geweld is in mijn beleving enkel toegestaan zodra een partij de rechtsstaat langs ondemocratische weg probeert te vernietigen. Bij een poging tot coup of een staatsgreep is burgerlijk geweld om dat te voorkomen een vaak helaas zinloos , maar gerechtvaardigd idee. In alle andere gevallen is er de rechtsstaat en het systeem.

Extremistische idioten die staatsgrepen proberen te plegen moet je berechten en opsluiten, zoals nu Bolsonaro. Dat had ook met Trump moeten gebeuren, helaas waren de bestuurders van dat moment niet capabel genoeg daarvoor.
pi_218751926
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 17:30 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Binnenkort weer aftellen :)
Wat hebben deze mensen gedaan behalve familie zijn van?
Eerst boos worden om het delen van twee namen maar dit is geen probleem?
  vrijdag 12 september 2025 @ 17:34:48 #230
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218751927
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 17:29 schreef SOG het volgende:
[ x ]

Wtf wel erg zeg. Wat een riooljournalistiek
Ik hoor nergens te verwachten, dat is er dus bij verzonnen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218751938
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 17:26 schreef Hyperdude het volgende:
[ afbeelding ]

Gun nutz

Familie kiekjes van mama.
Heb je nog meer foto's van zijn moeder? 👍
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_218751940
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 september 2025 17:25 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Dan moet je het ook niet zodanig verwoorden.
[..]
Het is die ene persoon.
Ja oke. Namens 'us', niet iedereen.

Bekijk deze YouTube-video
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_218751941
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 september 2025 17:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat een rare situatie. Dus de schutter kwam uit een volledig Republikeinse familie, was een Trump stemmer, maar zag Charlie Kirk als een fascist? Dit terwijl Kirk enorm geliefd was in Republikeinse kringen. Nou, heel erg tegenstrijdig allemaal.
Wat ik zelf nog wel hier in zou kunnen zien (als hij inderdaad fan was van Trump) is het feit dat veel Trumpstemmers idolaat zijn van Trump, maar verder weinig op hebben met de mensen die hem omringen en bijvoorbeeld denken dat die een slechte invloed hebben op Trump. Hij zou kunnen vinden dat Kirk een hele slechte invloed (want fascist in zijn ogen) op Trump had en daarom dood moest. Of zoiets. Dt zou in ieder geval de tegenstrijdigheid wat wegnemen. Het kan ook omgekeerd zijn, zoals we weten van die wappie die een stukje van Trump's oor schoot: Die was republikein maar had een hekel aan Trump.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_218751959
quote:
[ x ]

Dit in combinatie met het lijvige rapport over hoe de NOS Gaza in leermateriaal verdraait (Hamas is een politieke organisatie waarvan sommige leden ook vechten (foutje natuurlijk…) maakt toch dat ik vind dat dit simpelweg niet meer als lesmateriaal aangeboden mag worden. Pure indoctrinatie.
pi_218751961
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 17:12 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Een geregistreerd republikein maar toch vergiftigd met linkse haat. Jaja
Alle bestaande frames kunnen inderdaad over boord want hier is geen touw aan vast te knopen.

Ook lastig voor de republikeinen nu blijkt dat het iemand is die dicht bij hen zelf stond. Alle verwijten richting de liberals uit de warming-up kunnen de prullenbak in.
-
  vrijdag 12 september 2025 @ 17:40:26 #236
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_218751962
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 17:37 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Ja oke. Namens 'us', niet iedereen.

Bekijk deze YouTube-video
Deze dude heeft het over Charlie Clerk's passing :')
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 12 september 2025 @ 17:40:38 #237
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218751965
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 september 2025 17:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat een rare situatie. Dus de schutter kwam uit een volledig Republikeinse familie, was een Trump stemmer, maar zag Charlie Kirk als een fascist? Dit terwijl Kirk enorm geliefd was in Republikeinse kringen. Nou, heel erg tegenstrijdig allemaal.
Misschien zat hij in een psychose, ging het allemaal niet zo lekker de laatste tijd. Zou me niks verbazen.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 12 september 2025 @ 17:42:36 #238
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_218751978
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 17:41 schreef Jojoke het volgende:
[ afbeelding ]

Hij groeide dus op met lekker schieten tijdens een weekendje weg.
Jong geleerd, oud gedaan!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 12 september 2025 @ 17:42:50 #239
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_218751981
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 17:40 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Misschien zat hij in een psychose, ging het allemaal niet zo lekker de laatste tijd. Zou me niks verbazen.
Tijdens de persconferentie werd de oorzaak genoemd. Sociale media is de kanker van de maatschappij.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_218751988
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 17:37 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Wat ik zelf nog wel hier in zou kunnen zien (als hij inderdaad fan was van Trump) is het feit dat veel Trumpstemmers idolaat zijn van Trump, maar verder weinig op hebben met de mensen die hem omringen en bijvoorbeeld denken dat die een slechte invloed hebben op Trump. Hij zou kunnen vinden dat Kirk een hele slechte invloed (want fascist in zijn ogen) op Trump had en daarom dood moest. Of zoiets. Dt zou in ieder geval de tegenstrijdigheid wat wegnemen. Het kan ook omgekeerd zijn, zoals we weten van die wappie die een stukje van Trump's oor schoot: Die was republikein maar had een hekel aan Trump.
Om Trump fanaat te zijn moet je al minstens lichtelijk gek zijn, dus die andere stappen zijn dan ook al snel gemaakt.
  vrijdag 12 september 2025 @ 17:43:38 #241
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218751989
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 17:41 schreef Jojoke het volgende:
[ afbeelding ]

Hij groeide dus op met lekker schieten tijdens een weekendje weg.
Dit normaal maken en dan verbaasd zijn dat een deel van de bevolking labiel is en het wapen zal gebruiken voor iets anders dan verdediging.
pi_218751993
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 16:42 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Het blijkt dus dat de pa het vertelde aan iemand van de kerk en die heeft het doorgespeeld aan de politie/FBI.
En zo houden de gristenen in het door god uitverkoren land de herinnering aan Judas levend.
-
pi_218751994
quote:
[ x ]

Eerder: NOS door het stof na kritiek op ’leugenachtig’ frame vermoorde influencer Charlie Kirk: ’Dat was onjuist’
pi_218751998
https://www.telegraaf.nl/(...)vangen/90025728.html

Transbeweging of antifa’
In Amerikaanse media was verwarring over een interne politiemelding dat op de kogels aanwijzingen van ’trans en antifascistische’ ideologie zouden zijn gegraveerd. Gouverneur Cox meldde op de persconferentie dat er inderdaad teksten waren gevonden op de kogels. Die luidden onder meer ‘Hey fascist! Catch!’ en ’If you read this, you are gay LMAO’. (LMAO staat voor ’ik lach me dood’). Ook waren drie neerwaartse pijlen gegraveerd, een symbool van het radicaal-linkse Antifa.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_218752003
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2025 17:14 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik vraag mij nog steeds af hoe iemand van 22 zonder militaire training zo gericht kan schieten over die afstand.
The Jackal gekeken natuurlijk.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_218752008
Hij kreeg met kerst ook gewoon een pistool als cadeau.
  vrijdag 12 september 2025 @ 17:45:35 #247
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218752016
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 17:45 schreef Mylene het volgende:
Hij kreeg met kerst ook gewoon een pistool als cadeau.
:') :') :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218752023
quote:
16s.gif Op vrijdag 12 september 2025 12:31 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Hoe is dit precies een sfeer van geweld neerzetten?
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100132299_3ff661e9

eerste reactie op dumpert:
quote:
Iedereen die geen minuut stile hield ophangen.
Ze steunen immers een moordenaar en zijn er blij mee dat een tegenstanders is doodgeschoten.
Dat soort mensen verdient het niet om op aarde te mogen blijven.
Of je het nu eens was met Charlie of niet moord is nooit de weg naar de toekomst maar naar een dictatuur.
  vrijdag 12 september 2025 @ 17:46:22 #249
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_218752029
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 17:44 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
The Jackal gekeken natuurlijk.
Meesterlijke film _O_

The Day of the Jackal (1973) - Reference view - IMDb
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_218752030
Heeft Trump daar invloed op dat Tyler Robinson de doodstraf krijgt?

(nee dat wil ik niet , maar ik vraag het me af)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')