Dat insinueren mensen hier omdat ze een Amerikaanse familie zien met wapens, elke republikein is namelijk een wapenfanaat. en andersom.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Maar hij kwam uit een familie die Republikein was en hij had Trump gestemd?
Het is niet bekend. Een vermoeden is klaarblijkelijk van zijn buurman?!quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Van een crimineel kopen, vermoed ik.
Wat raar ik heb maar 1 keer een TR gezet, vanwege rechtstreekse herhaalde leugens door 1 van je collega extremisten over mij persoonlijk.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, jij mag van mij vinden wat je wil.
Maar de kans is groot dat als iemand zulke woorden over linkse politici of influencers gebruikt, jij of een van jouw politieke geestverwanten hier meteen schuimbekkend een TR zetten of gaan klagen in de FB. Het is wat dat betreft toch wel jammer dat die vrijheid van meningsuiting maar aan één kant van het politieke spectrum wordt gerespecteerd.
Wat hebben deze mensen gedaan behalve familie zijn van?quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:30 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Binnenkort weer aftellen
Ik hoor nergens te verwachten, dat is er dus bij verzonnen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:29 schreef SOG het volgende:
[ x ]
Wtf wel erg zeg. Wat een riooljournalistiek
Heb je nog meer foto's van zijn moeder? 👍quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:26 schreef Hyperdude het volgende:
[ afbeelding ]
Gun nutz
Familie kiekjes van mama.
Ja oke. Namens 'us', niet iedereen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan moet je het ook niet zodanig verwoorden.
[..]
Het is die ene persoon.
Wat ik zelf nog wel hier in zou kunnen zien (als hij inderdaad fan was van Trump) is het feit dat veel Trumpstemmers idolaat zijn van Trump, maar verder weinig op hebben met de mensen die hem omringen en bijvoorbeeld denken dat die een slechte invloed hebben op Trump. Hij zou kunnen vinden dat Kirk een hele slechte invloed (want fascist in zijn ogen) op Trump had en daarom dood moest. Of zoiets. Dt zou in ieder geval de tegenstrijdigheid wat wegnemen. Het kan ook omgekeerd zijn, zoals we weten van die wappie die een stukje van Trump's oor schoot: Die was republikein maar had een hekel aan Trump.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat een rare situatie. Dus de schutter kwam uit een volledig Republikeinse familie, was een Trump stemmer, maar zag Charlie Kirk als een fascist? Dit terwijl Kirk enorm geliefd was in Republikeinse kringen. Nou, heel erg tegenstrijdig allemaal.
Dit in combinatie met het lijvige rapport over hoe de NOS Gaza in leermateriaal verdraait (Hamas is een politieke organisatie waarvan sommige leden ook vechten (foutje natuurlijk…) maakt toch dat ik vind dat dit simpelweg niet meer als lesmateriaal aangeboden mag worden. Pure indoctrinatie.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:29 schreef SOG het volgende:
[ x ]
Alle bestaande frames kunnen inderdaad over boord want hier is geen touw aan vast te knopen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:12 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Een geregistreerd republikein maar toch vergiftigd met linkse haat. Jaja
Deze dude heeft het over Charlie Clerk's passingquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:37 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Ja oke. Namens 'us', niet iedereen.
Bekijk deze YouTube-video
Misschien zat hij in een psychose, ging het allemaal niet zo lekker de laatste tijd. Zou me niks verbazen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat een rare situatie. Dus de schutter kwam uit een volledig Republikeinse familie, was een Trump stemmer, maar zag Charlie Kirk als een fascist? Dit terwijl Kirk enorm geliefd was in Republikeinse kringen. Nou, heel erg tegenstrijdig allemaal.
Jong geleerd, oud gedaan!quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:41 schreef Jojoke het volgende:
[ afbeelding ]
Hij groeide dus op met lekker schieten tijdens een weekendje weg.
Tijdens de persconferentie werd de oorzaak genoemd. Sociale media is de kanker van de maatschappij.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Misschien zat hij in een psychose, ging het allemaal niet zo lekker de laatste tijd. Zou me niks verbazen.
Om Trump fanaat te zijn moet je al minstens lichtelijk gek zijn, dus die andere stappen zijn dan ook al snel gemaakt.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:37 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Wat ik zelf nog wel hier in zou kunnen zien (als hij inderdaad fan was van Trump) is het feit dat veel Trumpstemmers idolaat zijn van Trump, maar verder weinig op hebben met de mensen die hem omringen en bijvoorbeeld denken dat die een slechte invloed hebben op Trump. Hij zou kunnen vinden dat Kirk een hele slechte invloed (want fascist in zijn ogen) op Trump had en daarom dood moest. Of zoiets. Dt zou in ieder geval de tegenstrijdigheid wat wegnemen. Het kan ook omgekeerd zijn, zoals we weten van die wappie die een stukje van Trump's oor schoot: Die was republikein maar had een hekel aan Trump.
Dit normaal maken en dan verbaasd zijn dat een deel van de bevolking labiel is en het wapen zal gebruiken voor iets anders dan verdediging.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:41 schreef Jojoke het volgende:
[ afbeelding ]
Hij groeide dus op met lekker schieten tijdens een weekendje weg.
En zo houden de gristenen in het door god uitverkoren land de herinnering aan Judas levend.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het blijkt dus dat de pa het vertelde aan iemand van de kerk en die heeft het doorgespeeld aan de politie/FBI.
Eerder: NOS door het stof na kritiek op ’leugenachtig’ frame vermoorde influencer Charlie Kirk: ’Dat was onjuist’quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:29 schreef SOG het volgende:
[ x ]
The Jackal gekeken natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:14 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik vraag mij nog steeds af hoe iemand van 22 zonder militaire training zo gericht kan schieten over die afstand.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:45 schreef Mylene het volgende:
Hij kreeg met kerst ook gewoon een pistool als cadeau.
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100132299_3ff661e9quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hoe is dit precies een sfeer van geweld neerzetten?
quote:Iedereen die geen minuut stile hield ophangen.
Ze steunen immers een moordenaar en zijn er blij mee dat een tegenstanders is doodgeschoten.
Dat soort mensen verdient het niet om op aarde te mogen blijven.
Of je het nu eens was met Charlie of niet moord is nooit de weg naar de toekomst maar naar een dictatuur.
Meesterlijke filmquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
The Jackal gekeken natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |