Dat ook, het was een heldere dag en naar wat ik begrepen heb schoot hij met een redelijk snelle en grote kogel.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik heb er geen reetje verstand van, maar van hoogte naar beneden schieten schijnt makkelijker te zijn.
Dit was minder dan 200m, das echt helemaal niks voor iemand die al 10 jaar schiet en rustig de tijd kan nemen met zijn scope.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik heb er geen reetje verstand van, maar van hoogte naar beneden schieten schijnt makkelijker te zijn.
Typoquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:13 schreef Falco het volgende:
Wtf is dit voor moderatie? Ik geef een waardeoordeel over een of andere Amerikaan en geef aan dat je daardoor niet doodgeschoten hoeft te worden.
En mijn reactie wordt verwijderd, wat is dit?
Als ik hem als Messias wil zien dan maak ik dat zelf wel uit. Als jij het een dikke lul vindt, ook prima. Maar dat kun je ook uiten met wat meer klasse. En door.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Is niet aardig nee, maar zijn uitspraken getuigden niet van een hoog IQ laat staan EQ. Het is niet in orde dat hij is doodgeschoten, maar laten we Kirk niet zien als een of andere wijze messias.
Weten we al iets over het motief van de dader zelf dan?quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eerst blijkt de dader niet de extreme wokie waar ze in bepaalde hoeken al blind van uitgingen, en nu blijft Duk toch aannames doen. Droevig.
Natuurlijk niet. Dat doet niemand.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De vraag zal dan zijn. Richtte hij ook echt op zn nek?
Ben dan ook maar 1 keer meegeweest naar de schietbaanquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Klinkt misschien gek, maar dat is niet heel bijzonder voor iemand die een heel klein beetje kennis van wapens en schieten heeft.
Excuses.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Weten we al iets over het motief van de dader zelf dan?
https://www.bbc.com/news/articles/c784end1wxvoquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is een HELD die de GEWONE Nederlanders VERSTAATquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:27 schreef Fok-it het volgende:
Wierd Duk![]()
Wat is het toch een fatsoenlijke genuanceerde man volgens de blaters
Misschien zit hij in een complot om rechts nog meer voor lul te zetten.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:27 schreef Fok-it het volgende:
Wierd Duk![]()
Wat is het toch een fatsoenlijke genuanceerde man volgens de blaters
Ik heb geen idee hoe ik die inscripties moet interpreteren.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:26 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
https://www.bbc.com/news/articles/c784end1wxvo
Cox told reporters that investigators had found inscriptions engraved on casings recovered with the rifle, which had a scope mounted on top of it.
The inscriptions included "hey fascist! catch!" and "bella ciao" and "if you read this, you are gay, LMAO".
Bella ciao means "goodbye beautiful" in Italian. It is also the title of a song dedicated to the Italian resistance who fought against the occupying troops of Nazi Germany.
Blijkbaar had hij ook een of andere helldivers 2 stratagem in 1 van de kogels gegraveerd.
Nooit geschoten op de kermis met die geweren met verdraaide loop?quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ben dan ook maar 1 keer meegeweest naar de schietbaan
Maar hij kwam uit een familie die Republikein was en hij had Trump gestemd?quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:26 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
https://www.bbc.com/news/articles/c784end1wxvo
Cox told reporters that investigators had found inscriptions engraved on casings recovered with the rifle, which had a scope mounted on top of it.
The inscriptions included "hey fascist! catch!" and "bella ciao" and "if you read this, you are gay, LMAO".
Bella ciao means "goodbye beautiful" in Italian. It is also the title of a song dedicated to the Italian resistance who fought against the occupying troops of Nazi Germany.
Blijkbaar had hij ook een of andere helldivers 2 stratagem in 1 van de kogels gegraveerd.
En als dat alsnog zo blijkt te zijn gaan er een aantal genoegzaam vol op het orgel. Want daar gaat het dat soort mensen om.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Excuses.
Ik zal het anders formuleren: nu lijkt de dader niet de extreme wokie waar ze in bepaalde hoeken al blind van uitgingen.
Van een crimineel kopen, vermoed ik.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoe kon Volkert aan een wapen komen dan?
Volgens mij een 'Remington 700' met een .30 - 6 (kaliber niet zeker, maar ik las ergens een .30 en dan kom ik op de 'thirty-odd-six'). Tot 500 meter zou met enige oefening geen probleem moeten zijnquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat ook, het was een heldere dag en naar wat ik begrepen heb schoot hij met een redelijk snelle en grote kogel.
Het is niet alsof hij met het coriolis effect rekening hoefde te houden.
Gelukkig was het een Mexicaan.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:29 schreef SOG het volgende:
[ x ]
Wtf wel erg zeg. Wat een riooljournalistiek
Hij vond dat Kirk een bron van haat was.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zou voor het land trouwens beter zijn als hij geen wokie is. Want in bepaalde (alt rechtse) kringen klinkt al oorlogstaal. Het zou de gemoederen toch ietwat sussen als hij geen linkshangende, wokie Democraat is.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En als dat alsnog zo blijkt te zijn gaan er een aantal genoegzaam vol op het orgel. Want daar gaat het dat soort mensen om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |