SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Nee dat was een paarse. Dat was wat anders.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:57 schreef FreshFruit het volgende:
Was het trouwens niet de roze krokodil ?
Maar wat vindt je van Greta ?quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar volgens mij zijn roze olifant en paarse krokodil 2 verschillende dingen
Niet eens waard voor het gezegde 'zak eroverheen en neuken voor het vaderland'.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar wat vindt je van Greta ?
Greta Van Fleet heeft goede muziek gemaaktquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar wat vindt je van Greta ?
quote:
Zou wel mummificeren maar waarschijnlijk is dat problematisch ivm het gebruikte materiaal...quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet eens waard voor het gezegde 'zak eroverheen en neuken voor het vaderland'.
Nou nee want ik wil die verwarming eigenlijk wel zo lang mogelijk uit kunnen laten.quote:
Heb eventueel nog wel wat lekker warme kleding liggen voor Ama.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:16 schreef mschol het volgende:
[..]
moeten wij langskomen om je warm te houden?
Gezelligquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:16 schreef mschol het volgende:
[..]
moeten wij langskomen om je warm te houden?
Iets met plastic op een rol zeker?quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:17 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heb eventueel nog wel wat lekker warme kleding liggen voor Ama.
Nee, want daar heb jij niets meequote:
Ach of ik nou FOK!kers ergens anders zie of hier ik huis.. maakt ook weinig verschil eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:18 schreef mschol het volgende:
[..]
zit straks je huis vol met fokkers
Als je er maar genoeg hebt wordt vanzelf wel warmquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:18 schreef mschol het volgende:
[..]
zit straks je huis vol met fokkers
Ho ho dan ken je TONZON radiatorfolie nog niet! @Wereldgozerquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:19 schreef WrappedEuphoria het volgende:
En zo warm is folie niet, daar ga je het niet echt warm in krijgen.
Dat reflecteert warmte, schiet ook niet echt opquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ho ho dan ken je TONZON radiatorfolie nog niet! @:wereldgozer
quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:19 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nee, want daar heb jij niets mee
En zo warm is folie niet, daar ga je het niet echt warm in krijgen.
Doelde op lekker warme (en zachte) pakjes enzo
Klopt, echter zijn de meeste te groot voor mij. En dat geeft niet want ik loop er niet mee (voor lul) op straatquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:20 schreef Ama het volgende:
[..]![]()
Maar wij hebben wel een andere kledingmaat he.
Je maakt me nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:22 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Klopt, echter zijn de meeste te groot voor mij. En dat geeft niet want ik loop er niet mee (voor lul) op straat![]()
Echt heel fijn (met name stoned) om aan te hebben. En lekker warm dus.
Oh klinkt echt als geweldig weer om te barbecuen. Ik heb al niet bijzonder veel zin want weinig slapen vannacht en voel me ook niet helemaal oke.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
In het noordoosten onweersbuien
In het noordoosten en op het IJsselmeer komen onweersbuien voor met plaatselijk kleine hagel en veel neerslag in korte tijd.
Je kan binnenkort ook op verjaardagsbezoek komen?quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:24 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Neem wel wat mee als ik weer bij je kom, kun je zien en voelen
Denk dat het op de 27e wel kan maar moet even checken ivm events waar ik naartoe ga.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan binnenkort ook op verjaardagsbezoek komen?(27ste heb ik bijv nog niks smiddags en ik ben de 25ste jarig).
Laat maar even weten zodra je het weet.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:29 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Denk dat het op de 27e wel kan maar moet even checken ivm events waar ik naartoe ga.
Yes, ik heb alvast in de agenda gezet zodat ik het niet vergeet. Ik zou komende zondag ook kunnen maar weet niet hoe jij dan zit.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Laat maar even weten zodra je het weet.
Ik ben een kacheltjequote:Op vrijdag 12 september 2025 13:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou nee want ik wil die verwarming eigenlijk wel zo lang mogelijk uit kunnen laten.
ja ik ben ook een beetje koortsigquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben een kacheltje
Daar heb ik geen koorts voor nodigquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ben ook een beetje koortsig
Dan kan ik alleen na 16:30 want ga eerst naar mijn vader.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:30 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Yes, ik heb alvast in de agenda gezet zodat ik het niet vergeet. Ik zou komende zondag ook kunnen maar weet niet hoe jij dan zit.
Dat is vrouweigen meestalquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:33 schreef Ama het volgende:
Ik ben sowieso best wel een koukleum eigenlijk.
Helaas helpt die extra vet op mijn lichaam niet tegen de kou.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is vrouweigen meestal
Dat ze met hun koude voeten tegen je aan gaan liggen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is vrouweigen meestal
Maar andersom ho maarquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ze met hun koude voeten tegen je aan gaan liggen.
#firstworldproblemsquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat? Vrouwen die tegen je aan gaan liggen?quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is u onbekend ?quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Vrouwen die tegen je aan gaan liggen?
Ik wil gewoon ruimte als ik slaap.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Vrouwen die tegen je aan gaan liggen?
Dat is nog wel te doen, heb je gelijk je lichaamsbeweging gehadquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zeker
[..]
Ja, en ik woon sinds de verhuizing op 1 km van het werk. Dus denk ik dat ik straks lopend ga.
Dekendief gespot.quote:
Ben ik ook altijd heel goed in met mijn gedraai. Totdat de deken in zijn geheel naast het bed ligt...quote:
misschien moet je em inpakken eerstquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:50 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ben ik ook altijd heel goed in met mijn gedraai. Totdat de deken in zijn geheel naast het bed ligt...
Ja, of mezelf laten inpakken zodat ik niet meer draaiquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:50 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien moet je em inpakken eerst
vliegen de drones mee?quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:01 schreef essnhills het volgende:
Grmbl vliegt nu net onder het puntje van Groenland door
onder het puntje vliegen? duikt ie dan niet gewoon?quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:01 schreef essnhills het volgende:
Grmbl vliegt nu net onder het puntje van Groenland door
Nee Groenland is erg hoogquote:Op vrijdag 12 september 2025 14:02 schreef mschol het volgende:
[..]
onder het puntje vliegen? duikt ie dan niet gewoon?
Afl. 5 ? Heb je de dans al gezien ?quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Begeleiding is ook weer weg.
Nog even 1 aflevering van Wednesday kijken en dan me maar opfrissen en terug naar het werk
Ik ga nu aflevering 5 kijkenquote:Op vrijdag 12 september 2025 14:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Afl. 5 ? Heb je de dans al gezien ?
Zijn dit soort pakjes waar ik op doelde (even in spoiler want groot...):quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maakt de lekkerste wraps :9
quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:11 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zijn dit soort pakjes waar ik op doelde (even in spoiler want groot...):Dat is meer voor buiten toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Klopt maar kan ook prima binnen hoor. En geen kleding eronder natuurlijkquote:
Zo'n lekkere zachte onesie lijkt me ook wel chill.quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:13 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Klopt maar kan ook prima binnen hoor. En geen kleding eronder natuurlijk
Nou dan had het wel Hoogland kunnen heten. Maar dat ligt bij Amersfoortquote:
Met niks eronder?quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Zo'n lekkere zachte onesie lijkt me ook wel chill.
Zijn ook chillquote:Op vrijdag 12 september 2025 14:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Goffer, nu kan je dus niet klagen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het pakket is bezorgd voordat ik een T&T code krijg van het bedrijf waar ik een kickstarter had besteld
Zo'n onsie hoor je niets onder te dragenquote:
Ik blijf maar oh nee zie zeggen ipv wansiequote:Op vrijdag 12 september 2025 14:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is met name ijs, dus ze hadden het beter IJsland kunnen noemenquote:Op vrijdag 12 september 2025 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan had het wel Hoogland kunnen heten. Maar dat ligt bij Amersfoort
quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:11 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zijn dit soort pakjes waar ik op doelde (even in spoiler want groot...):Broer en schoonzus gaan volgende week naar een 90'ies party. Goeie outfit welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Maar je draagt ze wel.quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik blijf maar oh nee zie zeggen ipv wansie![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Broer en schoonzus gaan volgende week naar een 90'ies party. Goeie outfit wel
ik heb in januari (!) een 90's partyquote:Op vrijdag 12 september 2025 14:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt, is jaren 80/90 kledingquote:Op vrijdag 12 september 2025 14:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maakt de lekkerste wraps :9
quote:
Nooit gehad.quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:36 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer niet. Ook geen Cavello
quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:29 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ik heb in januari (!) een 90's party
Het was een marketing trick.quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is met name ijs, dus ze hadden het beter IJsland kunnen noemen
Op Etsy trouwens genoeg van dat soort kleding te vinden, je betaald er echter wel de hoofdprijs voor...quote:
Ik koop liever op Vinted.quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:44 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Op Etsy trouwens genoeg van dat soort kleding te vinden, je betaald er echter wel de hoofdprijs voor...
Etsy is tegenwoordig ook overgenomen door dropshippers. Kun je beter meteen op Aliexpress bestellen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:44 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Op Etsy trouwens genoeg van dat soort kleding te vinden, je betaald er echter wel de hoofdprijs voor...
Nog nooit geweest, ben altijd bij Etsy blijven hangen want verder goede ervaring mee. Denk dat dit soort kleding op Vinted ook voor hoge bedragen van de hand gaat.quote:
Aliexpress gebruik ik voornamelijk om spullen voor mijn hoogvoltage meuk en andere zooi te kopenquote:Op vrijdag 12 september 2025 14:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Etsy is tegenwoordig ook overgenomen door dropshippers. Kun je beter meteen op Aliexpress bestellen.
zomer is ten einde, tijd voor winterquote:Nederland krijgt vanaf zondagmiddag te maken met een periode van onbestendig weer met veel wind en dagelijks buien.
Maar dat weer is het nu al hier?quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:54 schreef mschol het volgende:
[..]
zomer is ten einde, tijd voor winter
oh hier nietquote:Op vrijdag 12 september 2025 14:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat weer is het nu al hier?
Misschien morgen even paar uurtjes.quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je in het weekend weer aan de Pythoncursus?
Oh, maar.quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dienstmededeling:
Het weekend is begonnen. Ik herhaal, het weekend is begonnen.
Einde dienstmededeling.
Dan wel minimaal 2 meter sneeuw.quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben voor,quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan wel minimaal 2 meter sneeuw.
Oh ja, goede.quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben voor,
oh en dan gelijk ook een metertje bij @:bitterbal, kan die ook meegenieten
Uh nee.quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh die bui was net hier dan. Intussen weer zonnig hier.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:19 schreef Ama het volgende:
Flink regenbuitje hier nu. Hoor ook beetje onweer.
maf beest ligt mafquote:Op vrijdag 12 september 2025 15:25 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Samen een dutje doen.
Vooral als die bende begint te smelten.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sneeuw is overrated. Het lijkt eerst leuk maar daarna is het een blok natte ellende.
Ga je foto delen?quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:35 schreef Nizno het volgende:
ik ga elastiek aan theedoeken naaien... benieuwd of het er uit zal zien
Hence natte ellendequote:Op vrijdag 12 september 2025 15:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Vooral als die bende begint te smelten.
404quote:
dan heb je het minste last ervan, dan zijn de wegen alweer vrij van sneeuw en eventueel ijsquote:Op vrijdag 12 september 2025 15:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Vooral als die bende begint te smelten.
juichen.gifquote:
Link hoor.quote:
Heb even verzoek gedaan bij de weergoden. Lijkt aangekomen te zijnquote:
Ja heel fijnquote:Op vrijdag 12 september 2025 15:49 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heb even verzoek gedaan bij de weergoden. Lijkt aangekomen te zijn
om 16:57 deze aanzettenquote:
Ik dacht meer aan Europe - The final countdownquote:
Niet gekliktquote:
en terechtquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet geklikt
Alsnog liedje in mijn hoofd
quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:40 schreef Ama het volgende:
Echt wtf hoezo is het ineens nog maar 13 graden.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:54 schreef mschol het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben voor,
oh en dan gelijk ook een metertje bij @:bitterbal, kan die ook meegenieten
Oh ik wist niet dat we tegenwoordig geen herfst meer hebben.quote:
Komt door @Haagsquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:40 schreef Ama het volgende:
Echt wtf hoezo is het ineens nog maar 13 graden.
Ik zie geen plakband en punaises.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het wordt dit maar dan zonder plakband en punaises
Wel jammer dat ie 2:57 en geen 3:00 duurt.quote:
Morgen is er weer een dag.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Helemaal geen zin meer in stapjes. Ik kijk de komende tijd wel hoe het gaat. Komen we niet aan de 10k, jammer dan.
boven aan zitten twee bruinige plakbandenquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie geen plakband en punaises.
Oh ja, nu zie ik het wel.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
boven aan zitten twee bruinige plakbanden
en onder de middenste citroen zit een witte punaise
[ afbeelding ]
Vraag mij altijd af of dat niet bewust is.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:01 schreef Nizno het volgende:
hoe veel er ook verandert in de wereld
de miljoenennota is alweer gelekt
Traditiegetrouw betekent bewust in dit gevalquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag mij altijd af of dat niet bewust is.
Dat is niet wat Nizno zegt. alleen dat het gelekt isquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Traditiegetrouw betekent bewust in dit geval
Ja en dat gebeurt elk jaar.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet wat Nizno zegt. alleen dat het gelekt is
Ja dat zeg ikquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja en dat gebeurt elk jaar.
Respect voor onze tradities jaquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:01 schreef Nizno het volgende:
hoe veel er ook verandert in de wereld
de miljoenennota is alweer gelekt
wat zwart is moet zwart blijven zei Jules Deelder ooit.quote:
Ik vind dat nog steeds een extreem trieste gang van zaken.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat zwart is moet zwart blijven zei Jules Deelder ooit.
Runderchipolatas, aardappels, snijbonen en wortels.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:26 schreef Ama het volgende:
Wat staat er vanavond/straks op het menu?
Vrijdag dus wortels met doperwten en vis.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:26 schreef Ama het volgende:
Is dit standaard je avondeten op vrijdag?quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vrijdag dus wortels met doperwten en vis.
Zijn de instapmodellen nu te duur?quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Kom er net achter dat mijn Powershot A2300 van bouwjaar 2012 niet kan zoomen tijdens het filmen. Beetje jammer. Ik had liever nogeens een Ixus 185 of zo maar die zijn ook allang niet meer te koop. Ik wil gewoon een instapmodelletje fototoestel maar dat is tegenwoordig onmogelijk.
Er worden geen simpele fototoestelletjes meer verkocht. Al jaren niet meer. Een damescameraatje met 8 keer optische zoom is nog altijd heel wat beter dan mijn telefoon. En ik ga geen 2000 euro iPhone turbozestienklepper kopen waarvan ik nog niet eens weet of die wel goed genoeg isquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn de instapmodellen nu te duur?
Ja, die markt is kennelijk helemaal ingestort.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Op eBay staan er genoeg tweedehands. Voor rond de 200 Euro. Terwijl ze nieuw in de winkel ¤ 89 waren. Spul van bouwjaar 2016 he, nog hartstikke outdated ook.
Zou handig zijn als een fotowinkel nog wat restanten had liggen of zo. Maar daar had ik dan een paar jaar geleden naar moeten gaan kijken denk ik.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die markt is kennelijk helemaal ingestort.
Of je moet een keer meer uitgeven (500 euro of zo) en zoiets kopen:quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou handig zijn als een fotowinkel nog wat restanten had liggen of zo. Maar daar had ik dan een paar jaar geleden naar moeten gaan kijken denk ik.
schnitzel, spruiten en mmisschien wat gefrituurde aardappelquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:26 schreef Ama het volgende:
ik moet eff terugscrollenquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:28 schreef Ama het volgende:
Niet dat ik een reactie verwacht op mijn foto van net maar zijn mijn foto's wel weer te zien?
Ja zoiets. Maar dan moet ik er wel langer dan anderhalf jaar mee kunnen doen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Of je moet een keer meer uitgeven (500 euro of zo) en zoiets kopen:
https://www.panasonic.com(...)cameras/dc-tz99.html
die is hier gewoon te zien in iedergevalquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:44 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Deze moet je halen bij de Kruidvat en ze hebben die Verkade repen (die op KitKat chunky lijken) ook in de aanbieding.
[ link | afbeelding ]
flink zonnetje hier op de woonkamerquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het begint al donker te worden.
gezellig... ik zal zo de achterdeur dicht doen.. 17 graden is nog net te doen maar t begint nu af te koelenquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier nu grijs en de wind steekt op. Zal zo dus wel een bui aankomen.
is dat je maag? #durftevragenquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:10 schreef essnhills het volgende:
Oh hey het regent weer
Met wat gerommel
Snel, roep Stig om je te beschermenquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:10 schreef essnhills het volgende:
Oh hey het regent weer
Met wat gerommel
quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:12 schreef Ama het volgende:
Oh chill de kattenbak is vannacht of vanochtend weer gebruikt.
Sinterklaas en Zwarte Pietquote:
de heksen vieren feest bovenquote:
inmiddels is het tochquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sinterklaas en Zwarte Piet
Ja ze gebruikte vet lang de kattenbak niet toch en ik heb laatst een kist omgetoverd tot een kattenbakkist dus ik wou wel dat ze die ook zou gebruiken en dat hoefde niet meteen maar ze begrijpt nu wel dat daar haar nieuwe kattenbak is en ze heeft het geaccepteerd schijnbaar.quote:
ahaquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ze gebruikte vet lang de kattenbak niet toch en ik heb laatst een kist omgetoverd tot een kattenbakkist dus ik wou wel dat ze die ook zou gebruiken en dat hoefde niet meteen maar ze begrijpt nu wel dat daar haar nieuwe kattenbak is en ze heeft het geaccepteerd schijnbaar.
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:20 schreef mschol het volgende:
[..]
inmiddels is het toch
sinterklaas met zwarte piet aan het kruis?
Ja als je iets maakt is het toch ook wel zo leuk als er echt gebruik van wordt gemaakt.quote:
ja uiteraard, zou beetje zonde/jammer zijn andersquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja als je iets maakt is het toch ook wel zo leuk als er echt gebruik van wordt gemaakt.
Wel jammer dat het dekentje wat was gemaakt om erop te leggen niet mooi recht is geworden door het soort stof maar die persoon heeft vandaag op de markt een andere stof gekocht waar bij dat probleem niet zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ja uiteraard, zou beetje zonde/jammer zijn anders
quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:34 schreef Ama het volgende:
@:dr_flash kan ik eindelijk die zak kattengrind die je een dik half jaar geleden had besteld een keer gebruiken.
Begon me al af te vragen of het kastopvulling ging blijven of dat het ooit toch nog gebruikt zou worden.quote:
Ik heb dat echt nooit gezien en ook de behoefte nooit gevoeld..quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:36 schreef Ama het volgende:
Ik kijk voor het eerst een aflevering van De Verhulstjes.
Ik zag leuke voorstukjes waar ik best om moest lachen dus ik ga het een kans geven.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb dat echt nooit gezien en ook de behoefte nooit gevoeld..
Maar dat geldt eigenlijk voor iedere RLS
quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:35 schreef Haags het volgende:
@:nattekat ik zit me weer een partijtje te genieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Uhm...quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:35 schreef Haags het volgende:
Viel tegen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:35 schreef Haags het volgende:
quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er was trouwens bij de BBQ een "kwis" samengesteld over de afdeling. Met het petje op, petje af principe, maar dan zonder petje. Dus moest je rechts of links gaan staan van de baas/kwismaster. Bij iedere vraag vielen dus de mensen af, die aan de kant stonden van het foute antwoord.
De prijs was deze beker + een confettikanon
[ afbeelding ]
ik weet nog niet of/wanneer ik dat kanon ga afvuren..
ik had niet alle vragen goed, maar toen stond iedereen aan de verkeerde kant.![]()
Waren ook wel gokvragen bij...
quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:42 schreef Ama het volgende:
Hedwig heeft letterlijk drie dekentjes waar ze op kan liggen maar natuurlijk moet ze per se op het dekentje liggen waar ik onder zit te chillen (ja nu heel eventjes niet).uiteraard, dat ruikt naar jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
rijden met mn gametruckquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:50 schreef Ama het volgende:
En nu de volgende vraag wat zijn de weekend plannen van jullie?
Op verkansjie gaanquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:50 schreef Ama het volgende:
Morgen niks en zondag verjaardag mam. En kleur uitzoeken nieuwe motor.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:50 schreef Ama het volgende:
Dat weet je welquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:50 schreef Ama het volgende:
Ik vind dat altijd wel grappig om te kijken.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:36 schreef Ama het volgende:
Ik kijk voor het eerst een aflevering van De Verhulstjes.
As if.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:42 schreef Ama het volgende:
Het idee was juist dat deze niet compleet onder de kattenharen zou komen.
verjaardag vieren van mijn broer.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:50 schreef Ama het volgende:
Ja zo'n rol folie stuiterknettert er weleens af natuurlijk. Zo bam op de straat aan bonken. Niemand die het in de gaten heeft. Scholletje rijdt gewoon door vroem vroemquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Valt er ook wel eens iets af?
Bij de laatste vraag moes ik aan @kwiwi denken.quote:
Ow, hij vervoert folie? Dat is toevalligquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zo'n rol folie stuiterknettert er weleens af natuurlijk. Zo bam op de straat aan bonken. Niemand die het in de gaten heeft. Scholletje rijdt gewoon door vroem vroem
Viktor en Gert zijn wel heel grappig samen. Ik heb het idee dat die twee het programma ook wel echt leuk maken.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel grappig om te kijken.
soms neem ik bochtjes wel eens wat te snel jaquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Valt er ook wel eens iets af?
Ah, mooi. Weer goed voor de zwarte marktquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:56 schreef mschol het volgende:
[..]
soms neem ik bochtjes wel eens wat te snel ja
Beetje Duke3D spelenquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:57 schreef mschol het volgende:
oh, SSD is binnen, dus ook pc gaan installeren en ready maken
Kan ook, begint bij het OS uiteraardquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:02 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, ik dacht meer aan DOS installeren en supaplex spelen...
Een versterker voor je hoofdtelefoon ? Die kende ik nog niet.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Mooi man, kom er net achter dat mijn hoofdtelefoon versterker al dik een week aan staat... Goed voor de levensduur van de lampen ook
wel benieuwd of dos die GTX1080 snapt en die 8 coresquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:04 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Kan ook, begint bij het OS uiteraard
Eens. Ik vind vooral Gert toch eigenlijk best wel een droogkloot. Maar dat is juist ook het leuke.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Viktor en Gert zijn wel heel grappig samen. Ik heb het idee dat die twee het programma ook wel echt leuk maken.
Ja, ik heb zo'n koptelefoon welke veel vermogen nodig heeft want hoge impedantie... Gaat goed samen met lampenversterkers, vandaar dat ik daarvoor heb gekozen. En ziet er natuurlijk geweldig uit die amber gloeiende lampen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een versterker voor je hoofdtelefoon ? Die kende ik nog niet.
Nee, vesa mode it will be...quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:10 schreef mschol het volgende:
[..]
wel benieuwd of dos die GTX1080 snapt en die 8 cores
Ja als ze voor die camera moeten zitten om iets te vertellen dan kijkt hij ook echt zo onwijs droog.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. Ik vind vooral Gert toch eigenlijk best wel een droogkloot. Maar dat is juist ook het leuke.
Heb je een grote magneet ofzo?quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoppa, even op het balkon staan kijken en....
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoppa, even op het balkon staan kijken en....
[ afbeelding ]
Dat is zeker mooi.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:12 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, ik heb zo'n koptelefoon welke veel vermogen nodig heeft want hoge impedantie... Gaat goed samen met lampenversterkers, vandaar dat ik daarvoor heb gekozen. En ziet er natuurlijk geweldig uit die amber gloeiende lampen.
Ik denk dat hij die er eerst zelf neer legt.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:17 schreef Recce het volgende:
[..]Zou dat niet van een Flesfan zijn?
Mengpaneel versterkt vast ook wel. Bij jou zijn de lampjes ter indicatie, bij die van mij versterken ze het geluid.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is zeker mooi.![]()
De mijne gaat via mengpaneel, daar zitten ook lampjes op.
Het kan niet anders dan dat er bij dat winkeltje bij het pompstation gewoon heel veel mensen zijn die hun wisselgeld gewoon van zich af gooien. Mooi hoorquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:17 schreef Recce het volgende:
[..]Zou dat niet van een Flesfan zijn?
Net zo doeltreffend als barney is nu slechte reclamequote:Op vrijdag 12 september 2025 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ho ho dan ken je TONZON radiatorfolie nog niet! @:wereldgozer
Oostduinkerke toch?quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:21 schreef Ama het volgende:
Ik dacht dus altijd dat Gert best wel dicht bij de grens van Nederland woonde omdat hij voor een Belg best goed Nederlands praat maar hij schijnt juist een behoorlijk eindje van Nederland af te wonen. Als ik het goed had gelezen meer richting Frankrijk.
Ik ken het principe, mooi spul wel.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:20 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Mengpaneel versterkt vast ook wel. Bij jou zijn de lampjes ter indicatie, bij die van mij versterken ze het geluid.
Buiten het WK volg ik het eigenlijk nietquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Net zo doeltreffend als barney is nu slechte reclame
Hmm daar heb je ook wel weer een goed punt ja.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oostduinkerke toch?
En ja, dat ligt richting de Franse grens, maar is wel gewoon Vlaanderen daar.
Maar zou het ook niet met zijn werk te maken hebben dat hij goed Nederlands kan. Omdat als ie met Samsom (plat) Vlaams zou praten dat het niet zo'n succes zou zijn in Nederland.
Werking is eigenlijk heel simpel, techniek is inmiddels al meer dan 100 jaar oud. En ja, het vervormt het geluid maar imo op een goede manier.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ken het principe, mooi spul wel.
Nee gooit geen drol meerquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Buiten het WK volg ik het eigenlijk nietIssie weer "beter in vorm dan ooit"? Helemaal gelukkig met Julia en zo?
Oh dat horen we ook al een tijdje geloof ik.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nee gooit geen drol meer
Maar hij moet door want "nooit het grote geld verdiend vroeger "
Wat voor koptelefoon heb je erbij?quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:27 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Werking is eigenlijk heel simpel, techniek is inmiddels al meer dan 100 jaar oud. En ja, het vervormt het geluid maar imo op een goede manier.
Deze: https://tweakers.net/pric(...)utm_campaign=organicquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor koptelefoon heb je erbij?
Hallo dan.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:47 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Deze: https://tweakers.net/pric(...)utm_campaign=organic
Ik heb hem gekocht bij HiFi Klubben
Fijn dingetje.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:47 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Deze: https://tweakers.net/pric(...)utm_campaign=organic
Ik heb hem gekocht bij HiFi Klubben
Zeker, erg blij mee. Gaat heel goed samen met de lampenversterker.quote:
Lekker koese.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:58 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Ik ga lekker liggen. Nog even tv kijken en dan slapen![]()
Trusten alvast
Wanneer kunnen we de home tour foto's verwachten?quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Laptop even naar achter schuiven en gaan bouwen
https://www.lego.com/nl-nl/product/poinsettia-10370
Geen ideequote:
Vraag hem dan!quote:
nicequote:Op vrijdag 12 september 2025 19:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Laptop even naar achter schuiven en gaan bouwen
https://www.lego.com/nl-nl/product/poinsettia-10370
Terug op aardequote:
zodra alle dozen leeg zijn en alle kasten zijn ingericht.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we de home tour foto's verwachten?
Is het geen onweer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |