inmiddels is het tochquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sinterklaas en Zwarte Piet
Ja ze gebruikte vet lang de kattenbak niet toch en ik heb laatst een kist omgetoverd tot een kattenbakkist dus ik wou wel dat ze die ook zou gebruiken en dat hoefde niet meteen maar ze begrijpt nu wel dat daar haar nieuwe kattenbak is en ze heeft het geaccepteerd schijnbaar.quote:
ahaquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ze gebruikte vet lang de kattenbak niet toch en ik heb laatst een kist omgetoverd tot een kattenbakkist dus ik wou wel dat ze die ook zou gebruiken en dat hoefde niet meteen maar ze begrijpt nu wel dat daar haar nieuwe kattenbak is en ze heeft het geaccepteerd schijnbaar.
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:20 schreef mschol het volgende:
[..]
inmiddels is het toch
sinterklaas met zwarte piet aan het kruis?
Ja als je iets maakt is het toch ook wel zo leuk als er echt gebruik van wordt gemaakt.quote:
ja uiteraard, zou beetje zonde/jammer zijn andersquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja als je iets maakt is het toch ook wel zo leuk als er echt gebruik van wordt gemaakt.
Wel jammer dat het dekentje wat was gemaakt om erop te leggen niet mooi recht is geworden door het soort stof maar die persoon heeft vandaag op de markt een andere stof gekocht waar bij dat probleem niet zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ja uiteraard, zou beetje zonde/jammer zijn anders
quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:34 schreef Ama het volgende:
@:dr_flash kan ik eindelijk die zak kattengrind die je een dik half jaar geleden had besteld een keer gebruiken.
Begon me al af te vragen of het kastopvulling ging blijven of dat het ooit toch nog gebruikt zou worden.quote:
Ik heb dat echt nooit gezien en ook de behoefte nooit gevoeld..quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:36 schreef Ama het volgende:
Ik kijk voor het eerst een aflevering van De Verhulstjes.
Ik zag leuke voorstukjes waar ik best om moest lachen dus ik ga het een kans geven.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb dat echt nooit gezien en ook de behoefte nooit gevoeld..
Maar dat geldt eigenlijk voor iedere RLS
quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:35 schreef Haags het volgende:
@:nattekat ik zit me weer een partijtje te genieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Uhm...quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:35 schreef Haags het volgende:
Viel tegen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:35 schreef Haags het volgende:
quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er was trouwens bij de BBQ een "kwis" samengesteld over de afdeling. Met het petje op, petje af principe, maar dan zonder petje. Dus moest je rechts of links gaan staan van de baas/kwismaster. Bij iedere vraag vielen dus de mensen af, die aan de kant stonden van het foute antwoord.
De prijs was deze beker + een confettikanon
[ afbeelding ]
ik weet nog niet of/wanneer ik dat kanon ga afvuren..
ik had niet alle vragen goed, maar toen stond iedereen aan de verkeerde kant.![]()
Waren ook wel gokvragen bij...
quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:42 schreef Ama het volgende:
Hedwig heeft letterlijk drie dekentjes waar ze op kan liggen maar natuurlijk moet ze per se op het dekentje liggen waar ik onder zit te chillen (ja nu heel eventjes niet).uiteraard, dat ruikt naar jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
rijden met mn gametruckquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:50 schreef Ama het volgende:
En nu de volgende vraag wat zijn de weekend plannen van jullie?
Op verkansjie gaanquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:50 schreef Ama het volgende:
Morgen niks en zondag verjaardag mam. En kleur uitzoeken nieuwe motor.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:50 schreef Ama het volgende:
Dat weet je welquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:50 schreef Ama het volgende:
Ik vind dat altijd wel grappig om te kijken.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:36 schreef Ama het volgende:
Ik kijk voor het eerst een aflevering van De Verhulstjes.
As if.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:42 schreef Ama het volgende:
Het idee was juist dat deze niet compleet onder de kattenharen zou komen.
verjaardag vieren van mijn broer.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:50 schreef Ama het volgende:
Ja zo'n rol folie stuiterknettert er weleens af natuurlijk. Zo bam op de straat aan bonken. Niemand die het in de gaten heeft. Scholletje rijdt gewoon door vroem vroemquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Valt er ook wel eens iets af?
Bij de laatste vraag moes ik aan @kwiwi denken.quote:
Ow, hij vervoert folie? Dat is toevalligquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zo'n rol folie stuiterknettert er weleens af natuurlijk. Zo bam op de straat aan bonken. Niemand die het in de gaten heeft. Scholletje rijdt gewoon door vroem vroem
Viktor en Gert zijn wel heel grappig samen. Ik heb het idee dat die twee het programma ook wel echt leuk maken.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel grappig om te kijken.
soms neem ik bochtjes wel eens wat te snel jaquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Valt er ook wel eens iets af?
Ah, mooi. Weer goed voor de zwarte marktquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:56 schreef mschol het volgende:
[..]
soms neem ik bochtjes wel eens wat te snel ja
Beetje Duke3D spelenquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:57 schreef mschol het volgende:
oh, SSD is binnen, dus ook pc gaan installeren en ready maken
Kan ook, begint bij het OS uiteraardquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:02 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, ik dacht meer aan DOS installeren en supaplex spelen...
Een versterker voor je hoofdtelefoon ? Die kende ik nog niet.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Mooi man, kom er net achter dat mijn hoofdtelefoon versterker al dik een week aan staat... Goed voor de levensduur van de lampen ook
wel benieuwd of dos die GTX1080 snapt en die 8 coresquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:04 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Kan ook, begint bij het OS uiteraard
Eens. Ik vind vooral Gert toch eigenlijk best wel een droogkloot. Maar dat is juist ook het leuke.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Viktor en Gert zijn wel heel grappig samen. Ik heb het idee dat die twee het programma ook wel echt leuk maken.
Ja, ik heb zo'n koptelefoon welke veel vermogen nodig heeft want hoge impedantie... Gaat goed samen met lampenversterkers, vandaar dat ik daarvoor heb gekozen. En ziet er natuurlijk geweldig uit die amber gloeiende lampen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een versterker voor je hoofdtelefoon ? Die kende ik nog niet.
Nee, vesa mode it will be...quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:10 schreef mschol het volgende:
[..]
wel benieuwd of dos die GTX1080 snapt en die 8 cores
Ja als ze voor die camera moeten zitten om iets te vertellen dan kijkt hij ook echt zo onwijs droog.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. Ik vind vooral Gert toch eigenlijk best wel een droogkloot. Maar dat is juist ook het leuke.
Heb je een grote magneet ofzo?quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoppa, even op het balkon staan kijken en....
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoppa, even op het balkon staan kijken en....
[ afbeelding ]
Dat is zeker mooi.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:12 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, ik heb zo'n koptelefoon welke veel vermogen nodig heeft want hoge impedantie... Gaat goed samen met lampenversterkers, vandaar dat ik daarvoor heb gekozen. En ziet er natuurlijk geweldig uit die amber gloeiende lampen.
Ik denk dat hij die er eerst zelf neer legt.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:17 schreef Recce het volgende:
[..]Zou dat niet van een Flesfan zijn?
Mengpaneel versterkt vast ook wel. Bij jou zijn de lampjes ter indicatie, bij die van mij versterken ze het geluid.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is zeker mooi.![]()
De mijne gaat via mengpaneel, daar zitten ook lampjes op.
Het kan niet anders dan dat er bij dat winkeltje bij het pompstation gewoon heel veel mensen zijn die hun wisselgeld gewoon van zich af gooien. Mooi hoorquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:17 schreef Recce het volgende:
[..]Zou dat niet van een Flesfan zijn?
Net zo doeltreffend als barney is nu slechte reclamequote:Op vrijdag 12 september 2025 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ho ho dan ken je TONZON radiatorfolie nog niet! @:wereldgozer
Oostduinkerke toch?quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:21 schreef Ama het volgende:
Ik dacht dus altijd dat Gert best wel dicht bij de grens van Nederland woonde omdat hij voor een Belg best goed Nederlands praat maar hij schijnt juist een behoorlijk eindje van Nederland af te wonen. Als ik het goed had gelezen meer richting Frankrijk.
Ik ken het principe, mooi spul wel.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:20 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Mengpaneel versterkt vast ook wel. Bij jou zijn de lampjes ter indicatie, bij die van mij versterken ze het geluid.
Buiten het WK volg ik het eigenlijk nietquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Net zo doeltreffend als barney is nu slechte reclame
Hmm daar heb je ook wel weer een goed punt ja.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oostduinkerke toch?
En ja, dat ligt richting de Franse grens, maar is wel gewoon Vlaanderen daar.
Maar zou het ook niet met zijn werk te maken hebben dat hij goed Nederlands kan. Omdat als ie met Samsom (plat) Vlaams zou praten dat het niet zo'n succes zou zijn in Nederland.
Werking is eigenlijk heel simpel, techniek is inmiddels al meer dan 100 jaar oud. En ja, het vervormt het geluid maar imo op een goede manier.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ken het principe, mooi spul wel.
Nee gooit geen drol meerquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Buiten het WK volg ik het eigenlijk nietIssie weer "beter in vorm dan ooit"? Helemaal gelukkig met Julia en zo?
Oh dat horen we ook al een tijdje geloof ik.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nee gooit geen drol meer
Maar hij moet door want "nooit het grote geld verdiend vroeger "
Wat voor koptelefoon heb je erbij?quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:27 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Werking is eigenlijk heel simpel, techniek is inmiddels al meer dan 100 jaar oud. En ja, het vervormt het geluid maar imo op een goede manier.
Deze: https://tweakers.net/pric(...)utm_campaign=organicquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor koptelefoon heb je erbij?
Hallo dan.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:47 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Deze: https://tweakers.net/pric(...)utm_campaign=organic
Ik heb hem gekocht bij HiFi Klubben
Fijn dingetje.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:47 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Deze: https://tweakers.net/pric(...)utm_campaign=organic
Ik heb hem gekocht bij HiFi Klubben
Zeker, erg blij mee. Gaat heel goed samen met de lampenversterker.quote:
Lekker koese.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:58 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Ik ga lekker liggen. Nog even tv kijken en dan slapen![]()
Trusten alvast
Wanneer kunnen we de home tour foto's verwachten?quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Laptop even naar achter schuiven en gaan bouwen
https://www.lego.com/nl-nl/product/poinsettia-10370
Geen ideequote:
Vraag hem dan!quote:
nicequote:Op vrijdag 12 september 2025 19:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Laptop even naar achter schuiven en gaan bouwen
https://www.lego.com/nl-nl/product/poinsettia-10370
Terug op aardequote:
zodra alle dozen leeg zijn en alle kasten zijn ingericht.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we de home tour foto's verwachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |