ik moet eff terugscrollenquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:28 schreef Ama het volgende:
Niet dat ik een reactie verwacht op mijn foto van net maar zijn mijn foto's wel weer te zien?
Ja zoiets. Maar dan moet ik er wel langer dan anderhalf jaar mee kunnen doen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Of je moet een keer meer uitgeven (500 euro of zo) en zoiets kopen:
https://www.panasonic.com(...)cameras/dc-tz99.html
die is hier gewoon te zien in iedergevalquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:44 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Deze moet je halen bij de Kruidvat en ze hebben die Verkade repen (die op KitKat chunky lijken) ook in de aanbieding.
[ link | afbeelding ]
flink zonnetje hier op de woonkamerquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het begint al donker te worden.
gezellig... ik zal zo de achterdeur dicht doen.. 17 graden is nog net te doen maar t begint nu af te koelenquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier nu grijs en de wind steekt op. Zal zo dus wel een bui aankomen.
is dat je maag? #durftevragenquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:10 schreef essnhills het volgende:
Oh hey het regent weer
Met wat gerommel
Snel, roep Stig om je te beschermenquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:10 schreef essnhills het volgende:
Oh hey het regent weer
Met wat gerommel
quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:12 schreef Ama het volgende:
Oh chill de kattenbak is vannacht of vanochtend weer gebruikt.
Sinterklaas en Zwarte Pietquote:
de heksen vieren feest bovenquote:
inmiddels is het tochquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sinterklaas en Zwarte Piet
Ja ze gebruikte vet lang de kattenbak niet toch en ik heb laatst een kist omgetoverd tot een kattenbakkist dus ik wou wel dat ze die ook zou gebruiken en dat hoefde niet meteen maar ze begrijpt nu wel dat daar haar nieuwe kattenbak is en ze heeft het geaccepteerd schijnbaar.quote:
ahaquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ze gebruikte vet lang de kattenbak niet toch en ik heb laatst een kist omgetoverd tot een kattenbakkist dus ik wou wel dat ze die ook zou gebruiken en dat hoefde niet meteen maar ze begrijpt nu wel dat daar haar nieuwe kattenbak is en ze heeft het geaccepteerd schijnbaar.
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:20 schreef mschol het volgende:
[..]
inmiddels is het toch
sinterklaas met zwarte piet aan het kruis?
Ja als je iets maakt is het toch ook wel zo leuk als er echt gebruik van wordt gemaakt.quote:
ja uiteraard, zou beetje zonde/jammer zijn andersquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja als je iets maakt is het toch ook wel zo leuk als er echt gebruik van wordt gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |