Dan wel minimaal 2 meter sneeuw.quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:54 schreef mschol het volgende:
[..]
zomer is ten einde, tijd voor winter
ik ben voor,quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan wel minimaal 2 meter sneeuw.
Oh ja, goede.quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben voor,
oh en dan gelijk ook een metertje bij @:bitterbal, kan die ook meegenieten
Uh nee.quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh die bui was net hier dan. Intussen weer zonnig hier.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:19 schreef Ama het volgende:
Flink regenbuitje hier nu. Hoor ook beetje onweer.
maf beest ligt mafquote:Op vrijdag 12 september 2025 15:25 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Samen een dutje doen.
Vooral als die bende begint te smelten.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sneeuw is overrated. Het lijkt eerst leuk maar daarna is het een blok natte ellende.
Ga je foto delen?quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:35 schreef Nizno het volgende:
ik ga elastiek aan theedoeken naaien... benieuwd of het er uit zal zien
Hence natte ellendequote:Op vrijdag 12 september 2025 15:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Vooral als die bende begint te smelten.
404quote:
dan heb je het minste last ervan, dan zijn de wegen alweer vrij van sneeuw en eventueel ijsquote:Op vrijdag 12 september 2025 15:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Vooral als die bende begint te smelten.
juichen.gifquote:
Link hoor.quote:
Heb even verzoek gedaan bij de weergoden. Lijkt aangekomen te zijnquote:
Ja heel fijnquote:Op vrijdag 12 september 2025 15:49 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heb even verzoek gedaan bij de weergoden. Lijkt aangekomen te zijn
om 16:57 deze aanzettenquote:
Ik dacht meer aan Europe - The final countdownquote:
Niet gekliktquote:
en terechtquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet geklikt
Alsnog liedje in mijn hoofd
quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:40 schreef Ama het volgende:
Echt wtf hoezo is het ineens nog maar 13 graden.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:54 schreef mschol het volgende:
[..]
zomer is ten einde, tijd voor winter
quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben voor,
oh en dan gelijk ook een metertje bij @:bitterbal, kan die ook meegenieten
Oh ik wist niet dat we tegenwoordig geen herfst meer hebben.quote:
Komt door @Haagsquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:40 schreef Ama het volgende:
Echt wtf hoezo is het ineens nog maar 13 graden.
Ik zie geen plakband en punaises.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het wordt dit maar dan zonder plakband en punaises
Wel jammer dat ie 2:57 en geen 3:00 duurt.quote:
Morgen is er weer een dag.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Helemaal geen zin meer in stapjes. Ik kijk de komende tijd wel hoe het gaat. Komen we niet aan de 10k, jammer dan.
boven aan zitten twee bruinige plakbandenquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie geen plakband en punaises.
Oh ja, nu zie ik het wel.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
boven aan zitten twee bruinige plakbanden
en onder de middenste citroen zit een witte punaise
[ afbeelding ]
Vraag mij altijd af of dat niet bewust is.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:01 schreef Nizno het volgende:
hoe veel er ook verandert in de wereld
de miljoenennota is alweer gelekt
Traditiegetrouw betekent bewust in dit gevalquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag mij altijd af of dat niet bewust is.
Dat is niet wat Nizno zegt. alleen dat het gelekt isquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Traditiegetrouw betekent bewust in dit geval
Ja en dat gebeurt elk jaar.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet wat Nizno zegt. alleen dat het gelekt is
Ja dat zeg ikquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja en dat gebeurt elk jaar.
Respect voor onze tradities jaquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:01 schreef Nizno het volgende:
hoe veel er ook verandert in de wereld
de miljoenennota is alweer gelekt
wat zwart is moet zwart blijven zei Jules Deelder ooit.quote:
Ik vind dat nog steeds een extreem trieste gang van zaken.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat zwart is moet zwart blijven zei Jules Deelder ooit.
Runderchipolatas, aardappels, snijbonen en wortels.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:26 schreef Ama het volgende:
Wat staat er vanavond/straks op het menu?
Vrijdag dus wortels met doperwten en vis.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:26 schreef Ama het volgende:
Is dit standaard je avondeten op vrijdag?quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vrijdag dus wortels met doperwten en vis.
Zijn de instapmodellen nu te duur?quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Kom er net achter dat mijn Powershot A2300 van bouwjaar 2012 niet kan zoomen tijdens het filmen. Beetje jammer. Ik had liever nogeens een Ixus 185 of zo maar die zijn ook allang niet meer te koop. Ik wil gewoon een instapmodelletje fototoestel maar dat is tegenwoordig onmogelijk.
Er worden geen simpele fototoestelletjes meer verkocht. Al jaren niet meer. Een damescameraatje met 8 keer optische zoom is nog altijd heel wat beter dan mijn telefoon. En ik ga geen 2000 euro iPhone turbozestienklepper kopen waarvan ik nog niet eens weet of die wel goed genoeg isquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn de instapmodellen nu te duur?
Ja, die markt is kennelijk helemaal ingestort.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Op eBay staan er genoeg tweedehands. Voor rond de 200 Euro. Terwijl ze nieuw in de winkel ¤ 89 waren. Spul van bouwjaar 2016 he, nog hartstikke outdated ook.
Zou handig zijn als een fotowinkel nog wat restanten had liggen of zo. Maar daar had ik dan een paar jaar geleden naar moeten gaan kijken denk ik.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die markt is kennelijk helemaal ingestort.
Of je moet een keer meer uitgeven (500 euro of zo) en zoiets kopen:quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou handig zijn als een fotowinkel nog wat restanten had liggen of zo. Maar daar had ik dan een paar jaar geleden naar moeten gaan kijken denk ik.
schnitzel, spruiten en mmisschien wat gefrituurde aardappelquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:26 schreef Ama het volgende:
ik moet eff terugscrollenquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:28 schreef Ama het volgende:
Niet dat ik een reactie verwacht op mijn foto van net maar zijn mijn foto's wel weer te zien?
Ja zoiets. Maar dan moet ik er wel langer dan anderhalf jaar mee kunnen doen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Of je moet een keer meer uitgeven (500 euro of zo) en zoiets kopen:
https://www.panasonic.com(...)cameras/dc-tz99.html
die is hier gewoon te zien in iedergevalquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:44 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Deze moet je halen bij de Kruidvat en ze hebben die Verkade repen (die op KitKat chunky lijken) ook in de aanbieding.
[ link | afbeelding ]
flink zonnetje hier op de woonkamerquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het begint al donker te worden.
gezellig... ik zal zo de achterdeur dicht doen.. 17 graden is nog net te doen maar t begint nu af te koelenquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier nu grijs en de wind steekt op. Zal zo dus wel een bui aankomen.
is dat je maag? #durftevragenquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:10 schreef essnhills het volgende:
Oh hey het regent weer
Met wat gerommel
Snel, roep Stig om je te beschermenquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:10 schreef essnhills het volgende:
Oh hey het regent weer
Met wat gerommel
quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:12 schreef Ama het volgende:
Oh chill de kattenbak is vannacht of vanochtend weer gebruikt.
Sinterklaas en Zwarte Pietquote:
de heksen vieren feest bovenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |