Oh ja, nu zie ik het wel.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
boven aan zitten twee bruinige plakbanden
en onder de middenste citroen zit een witte punaise
[ afbeelding ]
Vraag mij altijd af of dat niet bewust is.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:01 schreef Nizno het volgende:
hoe veel er ook verandert in de wereld
de miljoenennota is alweer gelekt
Traditiegetrouw betekent bewust in dit gevalquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag mij altijd af of dat niet bewust is.
Dat is niet wat Nizno zegt. alleen dat het gelekt isquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Traditiegetrouw betekent bewust in dit geval
Ja en dat gebeurt elk jaar.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet wat Nizno zegt. alleen dat het gelekt is
Ja dat zeg ikquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja en dat gebeurt elk jaar.
Respect voor onze tradities jaquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:01 schreef Nizno het volgende:
hoe veel er ook verandert in de wereld
de miljoenennota is alweer gelekt
wat zwart is moet zwart blijven zei Jules Deelder ooit.quote:
Ik vind dat nog steeds een extreem trieste gang van zaken.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat zwart is moet zwart blijven zei Jules Deelder ooit.
Runderchipolatas, aardappels, snijbonen en wortels.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:26 schreef Ama het volgende:
Wat staat er vanavond/straks op het menu?
Vrijdag dus wortels met doperwten en vis.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:26 schreef Ama het volgende:
Is dit standaard je avondeten op vrijdag?quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vrijdag dus wortels met doperwten en vis.
Zijn de instapmodellen nu te duur?quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Kom er net achter dat mijn Powershot A2300 van bouwjaar 2012 niet kan zoomen tijdens het filmen. Beetje jammer. Ik had liever nogeens een Ixus 185 of zo maar die zijn ook allang niet meer te koop. Ik wil gewoon een instapmodelletje fototoestel maar dat is tegenwoordig onmogelijk.
Er worden geen simpele fototoestelletjes meer verkocht. Al jaren niet meer. Een damescameraatje met 8 keer optische zoom is nog altijd heel wat beter dan mijn telefoon. En ik ga geen 2000 euro iPhone turbozestienklepper kopen waarvan ik nog niet eens weet of die wel goed genoeg isquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn de instapmodellen nu te duur?
Ja, die markt is kennelijk helemaal ingestort.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Op eBay staan er genoeg tweedehands. Voor rond de 200 Euro. Terwijl ze nieuw in de winkel ¤ 89 waren. Spul van bouwjaar 2016 he, nog hartstikke outdated ook.
Zou handig zijn als een fotowinkel nog wat restanten had liggen of zo. Maar daar had ik dan een paar jaar geleden naar moeten gaan kijken denk ik.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die markt is kennelijk helemaal ingestort.
Of je moet een keer meer uitgeven (500 euro of zo) en zoiets kopen:quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou handig zijn als een fotowinkel nog wat restanten had liggen of zo. Maar daar had ik dan een paar jaar geleden naar moeten gaan kijken denk ik.
schnitzel, spruiten en mmisschien wat gefrituurde aardappelquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:26 schreef Ama het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |