quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:42 schreef Ama het volgende:
Hedwig heeft letterlijk drie dekentjes waar ze op kan liggen maar natuurlijk moet ze per se op het dekentje liggen waar ik onder zit te chillen (ja nu heel eventjes niet).uiteraard, dat ruikt naar jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
rijden met mn gametruckquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:50 schreef Ama het volgende:
En nu de volgende vraag wat zijn de weekend plannen van jullie?
Op verkansjie gaanquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:50 schreef Ama het volgende:
Morgen niks en zondag verjaardag mam. En kleur uitzoeken nieuwe motor.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:50 schreef Ama het volgende:
Dat weet je welquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:50 schreef Ama het volgende:
Ik vind dat altijd wel grappig om te kijken.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:36 schreef Ama het volgende:
Ik kijk voor het eerst een aflevering van De Verhulstjes.
As if.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:42 schreef Ama het volgende:
Het idee was juist dat deze niet compleet onder de kattenharen zou komen.
verjaardag vieren van mijn broer.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:50 schreef Ama het volgende:
Ja zo'n rol folie stuiterknettert er weleens af natuurlijk. Zo bam op de straat aan bonken. Niemand die het in de gaten heeft. Scholletje rijdt gewoon door vroem vroemquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Valt er ook wel eens iets af?
Bij de laatste vraag moes ik aan @kwiwi denken.quote:
Ow, hij vervoert folie? Dat is toevalligquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zo'n rol folie stuiterknettert er weleens af natuurlijk. Zo bam op de straat aan bonken. Niemand die het in de gaten heeft. Scholletje rijdt gewoon door vroem vroem
Viktor en Gert zijn wel heel grappig samen. Ik heb het idee dat die twee het programma ook wel echt leuk maken.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel grappig om te kijken.
soms neem ik bochtjes wel eens wat te snel jaquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Valt er ook wel eens iets af?
Ah, mooi. Weer goed voor de zwarte marktquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:56 schreef mschol het volgende:
[..]
soms neem ik bochtjes wel eens wat te snel ja
Beetje Duke3D spelenquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:57 schreef mschol het volgende:
oh, SSD is binnen, dus ook pc gaan installeren en ready maken
Kan ook, begint bij het OS uiteraardquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:02 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, ik dacht meer aan DOS installeren en supaplex spelen...
Een versterker voor je hoofdtelefoon ? Die kende ik nog niet.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Mooi man, kom er net achter dat mijn hoofdtelefoon versterker al dik een week aan staat... Goed voor de levensduur van de lampen ook
wel benieuwd of dos die GTX1080 snapt en die 8 coresquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:04 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Kan ook, begint bij het OS uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |