Wel jammer dat het dekentje wat was gemaakt om erop te leggen niet mooi recht is geworden door het soort stof maar die persoon heeft vandaag op de markt een andere stof gekocht waar bij dat probleem niet zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ja uiteraard, zou beetje zonde/jammer zijn anders
quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:34 schreef Ama het volgende:
@:dr_flash kan ik eindelijk die zak kattengrind die je een dik half jaar geleden had besteld een keer gebruiken.
Begon me al af te vragen of het kastopvulling ging blijven of dat het ooit toch nog gebruikt zou worden.quote:
Ik heb dat echt nooit gezien en ook de behoefte nooit gevoeld..quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:36 schreef Ama het volgende:
Ik kijk voor het eerst een aflevering van De Verhulstjes.
Ik zag leuke voorstukjes waar ik best om moest lachen dus ik ga het een kans geven.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb dat echt nooit gezien en ook de behoefte nooit gevoeld..
Maar dat geldt eigenlijk voor iedere RLS
quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:35 schreef Haags het volgende:
@:nattekat ik zit me weer een partijtje te genieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Uhm...quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:35 schreef Haags het volgende:
Viel tegen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:35 schreef Haags het volgende:
quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er was trouwens bij de BBQ een "kwis" samengesteld over de afdeling. Met het petje op, petje af principe, maar dan zonder petje. Dus moest je rechts of links gaan staan van de baas/kwismaster. Bij iedere vraag vielen dus de mensen af, die aan de kant stonden van het foute antwoord.
De prijs was deze beker + een confettikanon
[ afbeelding ]
ik weet nog niet of/wanneer ik dat kanon ga afvuren..
ik had niet alle vragen goed, maar toen stond iedereen aan de verkeerde kant.![]()
Waren ook wel gokvragen bij...
quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:42 schreef Ama het volgende:
Hedwig heeft letterlijk drie dekentjes waar ze op kan liggen maar natuurlijk moet ze per se op het dekentje liggen waar ik onder zit te chillen (ja nu heel eventjes niet).uiteraard, dat ruikt naar jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
rijden met mn gametruckquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:50 schreef Ama het volgende:
En nu de volgende vraag wat zijn de weekend plannen van jullie?
Op verkansjie gaanquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:50 schreef Ama het volgende:
Morgen niks en zondag verjaardag mam. En kleur uitzoeken nieuwe motor.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:50 schreef Ama het volgende:
Dat weet je welquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:50 schreef Ama het volgende:
Ik vind dat altijd wel grappig om te kijken.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:36 schreef Ama het volgende:
Ik kijk voor het eerst een aflevering van De Verhulstjes.
As if.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:42 schreef Ama het volgende:
Het idee was juist dat deze niet compleet onder de kattenharen zou komen.
verjaardag vieren van mijn broer.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:50 schreef Ama het volgende:
Ja zo'n rol folie stuiterknettert er weleens af natuurlijk. Zo bam op de straat aan bonken. Niemand die het in de gaten heeft. Scholletje rijdt gewoon door vroem vroemquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Valt er ook wel eens iets af?
Bij de laatste vraag moes ik aan @kwiwi denken.quote:
Ow, hij vervoert folie? Dat is toevalligquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zo'n rol folie stuiterknettert er weleens af natuurlijk. Zo bam op de straat aan bonken. Niemand die het in de gaten heeft. Scholletje rijdt gewoon door vroem vroem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |