wat een strafquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bijna weekend. Al moet ik later vanmiddag weer naar hier (werk). We hebben een BBQ
Daar ga je graag voor naar het werk denk ikquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bijna weekend. Al moet ik later vanmiddag weer naar hier (werk). We hebben een BBQ
Zekerquote:
Ja, en ik woon sinds de verhuizing op 1 km van het werk. Dus denk ik dat ik straks lopend ga.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ga je graag voor naar het werk denk ik
gewoon 2x keihard winnenquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:15 schreef Ama het volgende:
Dus twee keer de kans om keihard te verliezen.
Ik win echt nooit. Als ik een slim teamlid krijg met de pubquiz maken we misschien een kans.quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:19 schreef Ama het volgende:
Nederland doet ook niet mee aan Songfestival als Israël deelneemt - https://nos.nl/l/2582132
Speel de vragen hier even door .quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik win echt nooit. Als ik een slim teamlid krijg met de pubquiz maken we misschien een kans.
Oh nou op eens zijn er wel principesquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:19 schreef Ama het volgende:
Nederland doet ook niet mee aan Songfestival als Israël deelneemt - https://nos.nl/l/2582132
Roep Israël maar alvast uit tot winnaar dan als niemand meer meedoet.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:19 schreef Ama het volgende:
Ja nadat er eerst 5 andere landen dat gezegd hadden.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh nou op eens zijn er wel principes
Ja leuk en dan is het volgende keer in Gaza. Want dat is tegen die tijd ook gewoon Israelquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Roep Israël maar alvast uit tot winnaar dan als niemand meer meedoet.
Niet de eerste sanctie waar ik aan dacht.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:19 schreef Ama het volgende:
Zal wel een explosief feestje worden danquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja leuk en dan is het volgende keer in Gaza. Want dat is tegen die tijd ook gewoon Israel
Je weet dat het winnende land het volgende moet organiserenquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Roep Israël maar alvast uit tot winnaar dan als niemand meer meedoet.
Een echte knalfuifquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Zal wel een explosief feestje worden dan
Ja, ik ken het principe. Heb er verder niets mee.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je weet dat het winnende land het volgende moet organiseren?
Ook niet de eerste sanctie waar Israel wakker van ligt.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet de eerste sanctie waar ik aan dacht.
Dacht dat je een frequent poster in ESF was.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja, ik ken het principe. Heb er verder niets mee.
Hoeft niet perse zie 2023, 1980 en nog een paar andere jaren.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gek zeg.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dacht dat je een frequent poster in ESF was.
Dat zet de situatie in Gaza wel in perspectief zeg. Arme jij.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben Gazamoe. Er zijn hele groepen idioten die al een ongezonde haat voor Israël hadden voor dit hele gezeik begon, die beginnen nu heel vervelend te worden.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben Gazamoe. Er zijn hele groepen idioten die al een ongezonde haat voor Israël hadden voor dit hele gezeik begon, die beginnen nu heel vervelend te worden.
Ik ben oorlogsmoe.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:30 schreef Nattekat het volgende:
oh gelukkig. tijdens zo'n vakantie vergeet ik al snel welke dag het isquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dienstmededeling:
Het weekend is begonnen. Ik herhaal, het weekend is begonnen.
Einde dienstmededeling.
Ja lekker, de hele wereld is bijna in oorlog. Jij leest alleen nog de pagina met rouwadvertentie?quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben oorlogsmoe.
Ik sla de berichten over oorlogen nu standaard over in de krant.
Het maakt me werkelijk waar geen fluit uit. De wereld is nou eenmaal geen fijne plek en overal heb je oorlog en onderdrukking. Waarom er mensen zo extreem geobsedeerd zijn door dit ene voorbeeld, geen idee.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zet de situatie in Gaza wel in perspectief zeg. Arme jij.
De strips.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja lekker, de hele wereld is bijna in oorlog. Jij leest alleen nog de pagina met rouwadvertentie?
Puike jetsers wel. Verder nogal geschift wijf zo te zien maar okee.quote:
Don't stick dick in crazyquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Puike jetsers wel. Verder nogal geschift wijf zo te zien maar okee.
Tenzij er oorlog is want toen Oekraïne had gewonnen is het in Engeland gehouden.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze zijn zo druk met "het moet niet politiek gemaakt worden" dat het enige wat er gebeurt, is dat het politiek gemaakt wordt. Beetje het roze-olifantsyndroom.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Tenzij er oorlog is want toen Oekraïne had gewonnen is het in Engeland gehouden.
Hetzelfde in de sport, wie gaan we uitsluiten en wie mag wel meedoen?quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zijn zo druk met "het moet niet politiek gemaakt worden" dat het enige wat er gebeurt, is dat het politiek gemaakt wordt. Beetje het roze-olifantsyndroom.
Alleen met duurzame condooms.quote:
Paarse krokodilquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:57 schreef FreshFruit het volgende:
Was het trouwens niet de roze krokodil ?
Etcetera, etcetera...quote:
Ja, die bedoel ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |