Plaat van de dag:quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zeg niets voor niets dat het Feyenoord-topic inhoudelijker is. Er wordt tussen de hoopjes bagger door een serieuze clan prima discussie gevoerd zonder dat dat op een verheven manier gebeurt. Als er trolletjes zijn, worden die ook nooit teveel aandacht gegeven. In het Ajax-topic gaat het happen, bijten en sneren maar door. Zelfs als er niets aan de hand is, wordt er toch weer een sneertje gezocht.
Rot gewoon op. Ik zit hier nog altijd omdat ik het leuk vind om over voetbal te praten en niet omdat jij, @:Wotte , of @:LitmanenAFCA , in een mentale brugklasfase zitten.
NOTES.FOK.NL ZEMMELquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:23 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kan je dat als niet moderator ook zien?
Pfff, ik ging er misschien wat agressief in maar die gast verdiende een reprimande met zijn zeiktopic.quote:
ik heb 2 notes van 1 post in het f1topicquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:19 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Pfff, ik ging er misschien wat agressief in maar die gast verdiende een reprimande met zijn zeiktopic.
Ik erken mijn notes niet.
Ik heb er ook weer 2 bij.quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:42 schreef onlogisch het volgende:
Bah. Tegen 2 notes aangelopen in NWS.
Koud bad
Hopelijk loop je niet weer wegquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb er ook weer 2 bij.
Echt wat een onzin. Tere zieltjes hier op fok
Je notes lezen is voor tere zieltjesquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb er ook weer 2 bij.
Echt wat een onzin. Tere zieltjes hier op fok
Nee hoor. Ik vind het veel te leuk met jou!quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:07 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Je notes lezen is voor tere zieltjes
Akkoord.quote:
Ik was de eerste die meldde dat ze de schutter van Kirk hebbenquote:Op vrijdag 12 september 2025 10:42 schreef onlogisch het volgende:
Bah. Tegen 2 notes aangelopen in NWS.
Koud bad
Mag ik je hiermee feliciteren?quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik was de eerste die meldde dat ze de schutter van Kirk hebben@:Zipportal zat toen nog z'n kar vol te gooien bij de Aldi
Bedankt Chevyquote:Op vrijdag 12 september 2025 15:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mag ik je hiermee feliciteren?
Lekker maatquote:Op vrijdag 12 september 2025 15:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik was de eerste die meldde dat ze de schutter van Kirk hebben@:Zipportal zat toen nog z'n kar vol te gooien bij de Aldi
quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:14 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
O ik dacht dat onlogisch de op had, ik maak een 9 voor ts
En hoe gaat dat je af (lol)quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:37 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik probeer dat inderdaad zo min mogelijk te doen, leven in het moment daar gaat het om
Flatbread met kip en slaquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Ik eet bij m'n stiefmoeder dus geen ideequote:Op vrijdag 12 september 2025 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Die glimlach ook, het is verdomme net een kruising tussen Guus Geluk en Arie Boomsma, zo weeïg.quote:
Je was ook wel erg in je nopjes laatst, zo zie je maar weerquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik ga weer terug naar bed
Woordle6 1343 X/6
⬛🟨🟨⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
🟩🟨⬛🟨⬛⬛
🟩🟨⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟩⬛🟨
🟩🟩🟩🟩⬛⬛
Schuld van AI, AIquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Echt, wat moet ik met deze tyfussites?pclooptvast.nl, nl-help-computer.com, nl.easeus.com, opstartfouten.nl... ik wil goddomme gewoon een betrouwbare echte website waarop ik kan lezen waarom mijn computer om de haverklap vastloopt en de helft van de tijd niet eens opstart tenzij ik hem op z'n zij leg
Ja, het is een oud beestje, ja ik weet welke dingen ik over het algemeen moet doen, maar ik word zo MOE van de enshittification van internet, waar de eerste pakweg 10 resultaten ads en nepwebsites zijn, die vaak 1 op 1 door een vertaalsite zijn gehaald en stampvol fouten staan
quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Echt, wat moet ik met deze tyfussites?pclooptvast.nl, nl-help-computer.com, nl.easeus.com, opstartfouten.nl... ik wil goddomme gewoon een betrouwbare echte website waarop ik kan lezen waarom mijn computer om de haverklap vastloopt en de helft van de tijd niet eens opstart tenzij ik hem op z'n zij leg
Ja, het is een oud beestje, ja ik weet welke dingen ik over het algemeen moet doen, maar ik word zo MOE van de enshittification van internet, waar de eerste pakweg 10 resultaten ads en nepwebsites zijn, die vaak 1 op 1 door een vertaalsite zijn gehaald en stampvol fouten staan
Jij moet echt eens gaan neukenquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het internet moet nu al bezig zijn met websites voor het volgende seizoen. Bouw een bult stevige websites die de informatie niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar codekunstenaars. Balvaste CSS, snelle rendering, frameworks die er de beuk in gooien (á la React). Het www is vechten, maar als je wat leuke programmeurs kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel websites hebben die de MBs opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het internet moet nu al bezig zijn met websites voor het volgende seizoen. Bouw een bult stevige websites die de informatie niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar codekunstenaars. Balvaste CSS, snelle rendering, frameworks die er de beuk in gooien (á la React). Het www is vechten, maar als je wat leuke programmeurs kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel websites hebben die de MBs opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:46 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Je was ook wel erg in je nopjes laatst, zo zie je maar weer
quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het internet moet nu al bezig zijn met websites voor het volgende seizoen. Bouw een bult stevige websites die de informatie niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar codekunstenaars. Balvaste CSS, snelle rendering, frameworks die er de beuk in gooien (á la React). Het www is vechten, maar als je wat leuke programmeurs kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel websites hebben die de MBs opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
Geen zorgen maat. Ik heb even gekeken op pclooptvast.eu en volgens hen ligt het aan; registreer hier dan sturen we je het antwoord per mail toe.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Niet gewoon naar DIG gaan waar @ChevyCaprice je met alle liefde helptquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Seniorenweb al geprobeerd?quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@Calandquote:Op zondag 14 september 2025 13:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is jouw laatste punt?
Gerard Godquote:
Biefstuk!quote:Op zondag 14 september 2025 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Tijgerbolletje met preparéquote:Op zondag 14 september 2025 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Ook voor jou, lieverdquote:Op maandag 15 september 2025 10:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil jullie allemaal feliciteren met deze mooie scores.
Dat het een mooie week voor jullie moge worden.
TT maar aangepast.quote:Op maandag 15 september 2025 10:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil jullie allemaal feliciteren met deze mooie scores.
Dat het een mooie week voor jullie moge worden.
Waarover wil je het hebben?quote:Op maandag 15 september 2025 10:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, de Woordle SC was slechts van korte duur.
Toch zou ik willen voorstellen dat we na het posten van een Woordle score eens goed in gesprek met elkaar gaan.
Okequote:Op maandag 15 september 2025 10:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, de Woordle SC was slechts van korte duur.
Toch zou ik willen voorstellen dat we na het posten van een Woordle score eens goed in gesprek met elkaar gaan.
Wat een leuke vraag zeg!. Eigenlijk wel goed, ik heb alleen het welbekende virusje opgepakt in het vliegtuig naar het afgrijselijke Schiphol. Hopelijk trekt dit vandaag nog een beetje bij en kan ik vandaag nog even hardlopen.quote:
Wat fijn . En hoe is het met je studie?quote:Op maandag 15 september 2025 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een leuke en vooral zeer spontane vraag
Mijn vakantie is uitstekend, dank je!
Dit voelt als een verkapte ik heb het niet geraden en daar schaam ik mij voor.quote:Op dinsdag 16 september 2025 06:58 schreef vrijgevochten het volgende:
Ik sla even de woordle over vandaag, nauwelijks geslapen
Dit ter info
Ik heb op vier plekken proberen te slapen vannacht met 1111 hartkloppingen. Drie keer wakker geschrokken door intense dromen, ik vind het wel even goed.quote:Op dinsdag 16 september 2025 07:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit voelt als een verkapte ik heb het niet geraden en daar schaam ik mij voor.
Dat is heel vervelend om te horen! Ik wens je veel succes vandaag en doe maar lekker rustig aan!quote:Op dinsdag 16 september 2025 07:11 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik heb op vier plekken proberen te slapen vannacht met 1111 hartkloppingen. Drie keer wakker geschrokken door intense dromen, ik vind het wel even goed.
Dit geloof ik onmiddellijkquote:Op dinsdag 16 september 2025 07:51 schreef Makamba_ het volgende:
Woordle 1550 5/6
⬜⬜⬜⬜🟩
⬜⬜⬜⬜🟩
⬜⬜⬜⬜🟩
🟨🟩⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1346 1/6
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle resette het spel terwijl ik in poging 3 zat, maar was er bijna zoals je ziet.
Heb jij daar af en toe geen "last" van dan? Krijg ik ineens de Woordle uitleg weer te zien en wordt je streak gedelete.quote:
Dan zijn je cookies verwijderdquote:Op dinsdag 16 september 2025 10:14 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heb jij daar af en toe geen "last" van dan? Krijg ik ineens de Woordle uitleg weer te zien en wordt je streak gedelete.
Je bent een gore papzakquote:Op dinsdag 16 september 2025 11:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wanneer trakteer jij weer eens?
GGMM trakteert alleen bij persoonlijke successen.quote:
Daarom is zijn kat dus zo mager.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GGMM trakteert alleen bij persoonlijke successen.
Barney.gifquote:Op dinsdag 16 september 2025 11:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarom is zijn kat dus zo mager.
@:Caland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |