Seniorenweb al geprobeerd?quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Echt, wat moet ik met deze tyfussites?pclooptvast.nl, nl-help-computer.com, nl.easeus.com, opstartfouten.nl... ik wil goddomme gewoon een betrouwbare echte website waarop ik kan lezen waarom mijn computer om de haverklap vastloopt en de helft van de tijd niet eens opstart tenzij ik hem op z'n zij leg
Ja, het is een oud beestje, ja ik weet welke dingen ik over het algemeen moet doen, maar ik word zo MOE van de enshittification van internet, waar de eerste pakweg 10 resultaten ads en nepwebsites zijn, die vaak 1 op 1 door een vertaalsite zijn gehaald en stampvol fouten staan
@Calandquote:Op zondag 14 september 2025 13:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is jouw laatste punt?
Gerard Godquote:
Biefstuk!quote:Op zondag 14 september 2025 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Tijgerbolletje met preparéquote:Op zondag 14 september 2025 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Ook voor jou, lieverdquote:Op maandag 15 september 2025 10:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil jullie allemaal feliciteren met deze mooie scores.
Dat het een mooie week voor jullie moge worden.
TT maar aangepast.quote:Op maandag 15 september 2025 10:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil jullie allemaal feliciteren met deze mooie scores.
Dat het een mooie week voor jullie moge worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |