Seniorenweb al geprobeerd?quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Echt, wat moet ik met deze tyfussites?pclooptvast.nl, nl-help-computer.com, nl.easeus.com, opstartfouten.nl... ik wil goddomme gewoon een betrouwbare echte website waarop ik kan lezen waarom mijn computer om de haverklap vastloopt en de helft van de tijd niet eens opstart tenzij ik hem op z'n zij leg
Ja, het is een oud beestje, ja ik weet welke dingen ik over het algemeen moet doen, maar ik word zo MOE van de enshittification van internet, waar de eerste pakweg 10 resultaten ads en nepwebsites zijn, die vaak 1 op 1 door een vertaalsite zijn gehaald en stampvol fouten staan
@Calandquote:Op zondag 14 september 2025 13:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is jouw laatste punt?
Gerard Godquote:
Biefstuk!quote:Op zondag 14 september 2025 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Tijgerbolletje met preparéquote:Op zondag 14 september 2025 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Ook voor jou, lieverdquote:Op maandag 15 september 2025 10:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil jullie allemaal feliciteren met deze mooie scores.
Dat het een mooie week voor jullie moge worden.
TT maar aangepast.quote:Op maandag 15 september 2025 10:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil jullie allemaal feliciteren met deze mooie scores.
Dat het een mooie week voor jullie moge worden.
Waarover wil je het hebben?quote:Op maandag 15 september 2025 10:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, de Woordle SC was slechts van korte duur.
Toch zou ik willen voorstellen dat we na het posten van een Woordle score eens goed in gesprek met elkaar gaan.
Okequote:Op maandag 15 september 2025 10:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, de Woordle SC was slechts van korte duur.
Toch zou ik willen voorstellen dat we na het posten van een Woordle score eens goed in gesprek met elkaar gaan.
Wat een leuke vraag zeg!. Eigenlijk wel goed, ik heb alleen het welbekende virusje opgepakt in het vliegtuig naar het afgrijselijke Schiphol. Hopelijk trekt dit vandaag nog een beetje bij en kan ik vandaag nog even hardlopen.quote:
Wat fijn . En hoe is het met je studie?quote:Op maandag 15 september 2025 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een leuke en vooral zeer spontane vraag
Mijn vakantie is uitstekend, dank je!
Dit voelt als een verkapte ik heb het niet geraden en daar schaam ik mij voor.quote:Op dinsdag 16 september 2025 06:58 schreef vrijgevochten het volgende:
Ik sla even de woordle over vandaag, nauwelijks geslapen
Dit ter info
Ik heb op vier plekken proberen te slapen vannacht met 1111 hartkloppingen. Drie keer wakker geschrokken door intense dromen, ik vind het wel even goed.quote:Op dinsdag 16 september 2025 07:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit voelt als een verkapte ik heb het niet geraden en daar schaam ik mij voor.
Dat is heel vervelend om te horen! Ik wens je veel succes vandaag en doe maar lekker rustig aan!quote:Op dinsdag 16 september 2025 07:11 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik heb op vier plekken proberen te slapen vannacht met 1111 hartkloppingen. Drie keer wakker geschrokken door intense dromen, ik vind het wel even goed.
Dit geloof ik onmiddellijkquote:Op dinsdag 16 september 2025 07:51 schreef Makamba_ het volgende:
Woordle 1550 5/6
⬜⬜⬜⬜🟩
⬜⬜⬜⬜🟩
⬜⬜⬜⬜🟩
🟨🟩⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1346 1/6
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle resette het spel terwijl ik in poging 3 zat, maar was er bijna zoals je ziet.
Heb jij daar af en toe geen "last" van dan? Krijg ik ineens de Woordle uitleg weer te zien en wordt je streak gedelete.quote:
Dan zijn je cookies verwijderdquote:Op dinsdag 16 september 2025 10:14 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heb jij daar af en toe geen "last" van dan? Krijg ik ineens de Woordle uitleg weer te zien en wordt je streak gedelete.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |