Plaat van de dag:quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zeg niets voor niets dat het Feyenoord-topic inhoudelijker is. Er wordt tussen de hoopjes bagger door een serieuze clan prima discussie gevoerd zonder dat dat op een verheven manier gebeurt. Als er trolletjes zijn, worden die ook nooit teveel aandacht gegeven. In het Ajax-topic gaat het happen, bijten en sneren maar door. Zelfs als er niets aan de hand is, wordt er toch weer een sneertje gezocht.
Rot gewoon op. Ik zit hier nog altijd omdat ik het leuk vind om over voetbal te praten en niet omdat jij, @:Wotte , of @:LitmanenAFCA , in een mentale brugklasfase zitten.
NOTES.FOK.NL ZEMMELquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:23 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kan je dat als niet moderator ook zien?
Pfff, ik ging er misschien wat agressief in maar die gast verdiende een reprimande met zijn zeiktopic.quote:
ik heb 2 notes van 1 post in het f1topicquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:19 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Pfff, ik ging er misschien wat agressief in maar die gast verdiende een reprimande met zijn zeiktopic.
Ik erken mijn notes niet.
Ik heb er ook weer 2 bij.quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:42 schreef onlogisch het volgende:
Bah. Tegen 2 notes aangelopen in NWS.
Koud bad
Hopelijk loop je niet weer wegquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb er ook weer 2 bij.
Echt wat een onzin. Tere zieltjes hier op fok
Je notes lezen is voor tere zieltjesquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb er ook weer 2 bij.
Echt wat een onzin. Tere zieltjes hier op fok
Nee hoor. Ik vind het veel te leuk met jou!quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:07 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Je notes lezen is voor tere zieltjes
Akkoord.quote:
Ik was de eerste die meldde dat ze de schutter van Kirk hebbenquote:Op vrijdag 12 september 2025 10:42 schreef onlogisch het volgende:
Bah. Tegen 2 notes aangelopen in NWS.
Koud bad
Mag ik je hiermee feliciteren?quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik was de eerste die meldde dat ze de schutter van Kirk hebben@:Zipportal zat toen nog z'n kar vol te gooien bij de Aldi
Bedankt Chevyquote:Op vrijdag 12 september 2025 15:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mag ik je hiermee feliciteren?
Lekker maatquote:Op vrijdag 12 september 2025 15:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik was de eerste die meldde dat ze de schutter van Kirk hebben@:Zipportal zat toen nog z'n kar vol te gooien bij de Aldi
quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:14 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
O ik dacht dat onlogisch de op had, ik maak een 9 voor ts
En hoe gaat dat je af (lol)quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:37 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik probeer dat inderdaad zo min mogelijk te doen, leven in het moment daar gaat het om
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |