Helemaal mee eens, maar als het wel zo was, dan nog zegt het niets over wat ie wel of niet kan. Ik gebruikte junk, omdat dat de benaming van de user was.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Betreffende persoon ziet er helemaal niet uit als junk
doet me denken aan een moeder die zegt over zoon dat hij zulke dingen nooooooooooit doetquote:Op donderdag 11 september 2025 19:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Betreffende persoon ziet er helemaal niet uit als junk
Misschien moet jij die beelden is gaan terugkijken op youtube. Er zaten zoveel mensen om hem heen dat hoofd en nek waarschijnlijk de enige opties waren in dit geval om hem gelijk dood te hebben en geen andere mensen te raken.. Hij lost ook maar 1 schot af. Dit was gewoon een getrainde schutter. Een getrainde schutter kan alles raken wat die wil.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NIEMAND richt op de halsslagader. Dat is een veel te klein doelwit van veraf. Hoe kom je bij die onzin?
Hoop niet dat ik gelijk krijg.quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:38 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Nu nog een Reichstagsbrand en Trump kan generaal Marshall Law bellen.
quote:Opvallend is dat de FBI nu wél nieuwe foto’s van een ‘person of interest’ heeft gepubliceerd. Onduidelijk is of dit dezelfde persoon betreft die eerder door getuigen op een dak zou zijn gezien, of dat het gaat om iemand anders die een sleutelrol kan spelen in het onderzoek.
Doorgaans wordt met ‘person of interest’ iemand bedoeld die nog niet is aangemerkt als verdachte.
Ik heb die video gisteravond al gezien. Verder zei je net het volgende:quote:Op donderdag 11 september 2025 19:06 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Misschien moet jij die beelden is gaan terugkijken op youtube. Er zaten zoveel mensen om hem heen dat hoofd en nek waarschijnlijk de enige opties waren in dit geval om hem gelijk dood te hebben en geen andere mensen te raken.. Hij lost ook maar 1 schot af. Dit was gewoon een getrainde schutter. Een getrainde schutter kan alles raken wat die wil.
Ik wil die video best hier plaatsen maar lijkt me niet verstandig en waarschijnlijk mag het ook niet.
En ik zei dus dat hoofd of romp het doelwit was en dat het dus een afzwaaier was. Dat het schot effectief was, maakt nog niet dat het geen afzwaaier was. En ómdat het schot effectief was, was 1x schieten voldoende.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:59 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Als je iemand gelijk dood wil hebben dan schiet je op de nek en de halsslagader.
Hoe heb jij bepaalt dat het schot een afzwaaier was? Hij schiet 1 keer en het was bingo. Deze man kan het niet gedaan hebben. I dont believe it. Er zaten zoveel naast hem die geraakt konden worden.
'De eerste'...hoopgevend welquote:Op donderdag 11 september 2025 18:58 schreef Vis1980 het volgende:
Over 100 jaar kijkt men terug en noemt men deze hele periode 'De Eerste Internetoorlog'.
Ik geloof niet dat dit een afzwaaier was. Waarom zou dit een afzwaaier zijn? Hoe kom je aan die conclusie. Een goede schutter houdt overal rekening mee.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ikheb die video gisteravond al gezien. Verder zei je net het volgende:
[..]
En ik zei dus dat hoofd of romp het doelwit was en dat het dus een afzwaaier was. Dat het schot effectief was, maakt nog niet dat het geen afzwaaier was. En ómdat het schot effectief was, was 1x schieten voldoende.
Mooi, maar misschien kan jij ons uitleggen waarom jij denkt dat dit een afzwaaier was?quote:Op donderdag 11 september 2025 19:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb die video gisteravond al gezien. Verder zei je net het volgende:
[..]
En ik zei dus dat hoofd of romp het doelwit was en dat het dus een afzwaaier was. Dat het schot effectief was, maakt nog niet dat het geen afzwaaier was. En ómdat het schot effectief was, was 1x schieten voldoende.
Nog een keer dan: omdat NIEMAND op de halsslagader mikt. Maar op hoofd of romp.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:21 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit een afzwaaier was. Waarom zou dit een afzwaaier zijn? Hoe kom je aan die conclusie. Een goede schutter houdt overal rekening mee.
[..]
Mooi, maar misschien kan jij ons uitleggen waarom jij denkt dat dit een afzwaaier was?
Ziet er beroerd uit ja.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:21 schreef speknek het volgende:
We're so back.
Droopy lijkt toch wel heel duidelijk een beroerte gehad te hebben.
[ afbeelding ]
[ x ]
quote:Op donderdag 11 september 2025 19:21 schreef speknek het volgende:
We're so back.
[ afbeelding ]
[ x ]
Dat ziet er idd niet goed uit.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:21 schreef speknek het volgende:
We're so back.
[ afbeelding ]
[ x ]
Erg hè, als religieuze debielen dat zeggen. Ik kan je verzekeren: die denkbeelden leven in Nederland ook, en niet bij die drie gristenen die we nog hebben.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kirk zei dat homo's gestenigd moeten worden.
Het meest troosteloze stel van Amerika.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:21 schreef speknek het volgende:
We're so back.
[ afbeelding ]
[ x ]
Van mij part zegt Arne Slot het, het wordt er niet minder erg van.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Erg hè, als religieuze debielen dat zeggen. Ik kan je verzekeren: die denkbeelden leven in Nederland ook, en niet bij die drie gristenen die we nog hebben.
Ja leuk.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Van mij part zegt Arne Slot het, het wordt er niet minder erg van.
Waar moet je dat doen dan? Hier? Tegen wie moet jij het verdedigen?quote:Op donderdag 11 september 2025 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ondertussen moet ik mezelf vanwege dezelfde kritiek verdedigen tegen een groep mensen die wél alle christelijke bullshit in de VS weet te analyseren als enorm groot en buitengewoon griezelig probleem voor mensenrechten en democratie, maar met oproepen tot nuance of gewoon de racismekaart komen zodra dat soort neanderthalische denkbeelden niet komen uit de - al dan niet kapotgeschoten - strot van een heel blanke, heel christelijke, heel Trump-verheerlijkende volger van een of ander 'heilig boek'.
Wie is men?quote:Op donderdag 11 september 2025 19:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja leuk.
Wat vooral opvalt is hoe gebeten men is om kritiek te leveren op het opkomend christelijk fascisme in de VS en tendensen in het thuisland gewoon liever negeert.
Ik vraag me vooral af waarom je het belangrijk vond om aan te geven dat Kirk graag homo's gestenigd zag worden.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:51 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Waar moet je dat doen dan? Hier? Tegen wie moet jij het verdedigen?
Komt weer eens het topic binnen om elke discussie dood te slaan om iedereen hier te komen beschuldigen of laat je dat dit keer achterwegen?
Anders lees je gewoon de comments en kom je niet halverwege ineens met gestrekt been in. En dan pas vragen wat de context was.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af waarom je het belangrijk vond om aan te geven dat Kirk graag homo's gestenigd zag worden.
Wat was daarvoor precies de insteek?
Dat heb ik, en de vraag blijft staan.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:53 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Anders lees je gewoon de comments en kom je niet halverwege ineens met gestrekt been in. En dan pas vragen wat de context was.
Prettige dag weer verder.
Om precies jou mee te triggeren.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat heb ik, en de vraag blijft staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |